abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  dinsdag 5 februari 2019 @ 01:50:52 #1
482389 Vollenhoven
Linkse populist
pi_184828168
registreer om deze reclame te verbergen
Ik weet niet of het aan het punt ligt dat ik ouder begin te worden maar mijn hemelsnaam

Hoe houden mensen dit vol?

Het begint in de ochtend, mensen die je begroeten, mensen die een ochtendgesprekje aangaan, mensen die uberhaupt praten in de ochtend

Dan in de middag staan alle groepen roodgloeiend en als je kijkt gaat het nergens over, inhoudsloze gesprekken die doodserieus over niks inhoudelijks gaan

Dan in de avond tijdens het voetballen gewoon een half uur lang mannen die staan te kletsen voordat ze tegen een balletje willen trappen en willen weten hoe het met je hont is ofso

Om vervolgens het weekend af te sluiten met nonsense op social media of na/tijdens het uitgaan over wat je hebt gegeten, welk feest je hebt bezocht en met wie je bent en wat je hebt gedaan.

Misschien is het omdat ik werkloos ben geworden en dat ik er meer oplet maar damn. Ik merk ook dat hoe lager iemand opgeleid is hoe meer diegene praat
pi_184828174
Ik snap je klacht. Houd ook niet van dat stomme gelul. Laatst op de tribune viel me dat ook zo op. Wil je fanatiek een wedstrijd kijken staat er voor je iemand zn carrièreweek te vertellen aan zijn maat.
pi_184828180
Eens op je laatste alinea na.
Op maandag 3 december schreef Insomnia2.0 het volgende:
op een slof en een oude voetbalschoen wordt ajax kampioen _O_ _O_
  dinsdag 5 februari 2019 @ 02:00:05 #4
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184828198
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 01:50 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik weet niet of het aan het punt ligt dat ik ouder begin te worden maar mijn hemelsnaam

Het begint in de ochtend, mensen die je begroeten, mensen die een ochtendgesprekje aangaan, mensen die uberhaupt praten in de ochtend

Dan in de middag staan alle groepen roodgloeiend en als je kijkt gaat het nergens over, inhoudsloze gesprekken die doodserieus over niks inhoudelijks gaan

Dan in de avond tijdens het voetballen gewoon een half uur lang mannen die staan te kletsen voordat ze tegen een balletje willen trappen en willen weten hoe het met je hont is ofso

Om vervolgens het weekend af te sluiten met nonsense op social media of na/tijdens het uitgaan over wat je hebt gegeten, welk feest je hebt bezocht en met wie je bent en wat je hebt gedaan.

Misschien is het omdat ik werkloos ben geworden en dat ik er meer oplet maar damn. Ik merk ook dat hoe lager iemand opgeleid is hoe meer diegene praat
Eensch. Vooral je laatste alinea. Hoe dommer de mensen zijn hoe meer ze ook in het wilde weg tegen je beginnen te praten over hun levensverhaal.
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184828217
Ik vind begroeten niet meer dan normaal.

De rest kan ik me wel in vinden.
Google is your friend, abuse your friends
  dinsdag 5 februari 2019 @ 02:13:53 #6
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184828245
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 02:06 schreef Metalfrost het volgende:

Zijn we ook overigens een van de weinige landen in die dat normaal vinden. Wildvreemden op straat begroeten.
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
pi_184828498
quote:

Zonder wrijving geen glans
pi_184828884
Terechte klacht. Mensen moeten eens leren hun bek dicht te houden.
We can’t all, and some of us don’t. That’s all there is to it.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 07:46:13 #9
372149 VarkensHart
Proud founder of Juichbaak
pi_184829416
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 06:28 schreef Sicstus het volgende:
Terechte klacht. Mensen moeten eens leren hun bek dicht te houden.
Zeg dat tegen je zusje
  dinsdag 5 februari 2019 @ 08:04:22 #10
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_184829557
quote:

pi_184829589
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 02:13 schreef Lyzio_NL het volgende:

Zijn we ook overigens een van de weinige landen in die dat normaal vinden. Wildvreemden op straat begroeten.
Wie doet dat dan???? :')
  dinsdag 5 februari 2019 @ 08:35:13 #12
480942 alexlefou
Geboren en getogen in Antwerpe
pi_184829739
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 02:00 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]

Eensch. Vooral je laatste alinea. Hoe dommer de mensen zijn hoe meer ze ook in het wilde weg tegen je beginnen te praten over hun levensverhaal.
True
Geboren en getogen in Antwerpen, meer moet dat niet zijn apsjaar!
  dinsdag 5 februari 2019 @ 08:36:49 #13
480942 alexlefou
pi_184829746
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 01:50 schreef Vollenhoven het volgende:

Dan in de avond tijdens het voetballen gewoon een half uur lang mannen die staan te kletsen voordat ze tegen een balletje willen trappen en willen weten hoe het met je hont 🐕 is ofso

100 percent gelijk
🐕 is overigens met een d
  dinsdag 5 februari 2019 @ 08:41:49 #14
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184829788
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 08:36 schreef alexlefou het volgende:

[..]

🐕 is overigens met een d
Niet!
And so is the past
  dinsdag 5 februari 2019 @ 08:42:49 #15
480942 alexlefou
pi_184829792
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 08:41 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Niet!
:')[
pi_184829863
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 08:08 schreef DerekB het volgende:

[..]

Wie doet dat dan???? :')
Dat niet doen :')

Is toch raar als je door een park loopt waar verder niemand is en je passeert iemand dat je elkaar dan straal negeert? :? Of door je eigen buurt, precies hetzelfde. Even knikken of ‘goeiendag’
pi_184830029
Onterechte klacht, maakt het veel gezelliger. Maar het moet ook geen diarree worden. Ik heb een collega en als ik daar een gesprek mee aanknoop, wordt het al snel een woordenwaterval aan slap gelul. En dan maakt het niet uit wat ik terug zeg, de diarree gaat door.
pi_184830087
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 08:50 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Dat niet doen :')

Is toch raar als je door een park loopt waar verder niemand is en je passeert iemand dat je elkaar dan straal negeert?
Hier groet niemand onbekende voorbijgangers hoor.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')