abonnement Unibet Coolblue
pi_184826167

Ik kan hier niet normaal naar luisteren door de dikke lul band ;(
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_184826215
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 23:06 schreef hemarookworst het volgende:

Ik kan hier niet normaal naar luisteren door de dikke lul band ;(
Herinner je de draaimolen van RollerCoaster Tycoon? Die draaide dit liedje ook.
Google is your friend, abuse your friends
pi_184826225
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2019 23:08 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Herinner je de draaimolen van RollerCoaster Tycoon? Die draaide dit liedje ook.
nooit gespeeld
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_184826236
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 23:09 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

nooit gespeeld
je hebt wat gemist.
Google is your friend, abuse your friends
pi_184826870
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2019 23:08 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Herinner je de draaimolen van RollerCoaster Tycoon? Die draaide dit liedje ook.
Nee die niet, wel wat andere stukken van hem.

Ook deze, die lijkt er wellicht een beeetje op:

Gisteren nog gespeeld :D
  dinsdag 5 februari 2019 @ 01:41:34 #6
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_184828124
Ik vond dit eigenlijk sowieso een dieptepunt van de klassieke muziek. Teveel toeters en bellen aan het Oostenrijkse (zo stel ik me het tenminste voor) hof. Typische Andre Rieu muziek ook.

Maar aan de versie van de Dikke Lul band heb ik nog wel een herinnering:

Ik had destijds al een tijdje iets met een leuke jonge dame, die een jongere broertje had.
En nee, hij was niet achterlijk, als in IQ... maar nog wel erg kinderlijk in zijn humor etc.

En ik kende het nummer al wel langer... ik vond het wat simpel gedoe. Maar ineens staat dat nummer (in de versie van de Dikke Lul Band) op in de bar dancing... en automatisch kijk ik naar het broertje van mijn vriendin.. en al dat ik denk is; hoe lang duurt het voordat hij de tekst hoort en helemaal vrolijk wordt?
Nou dat duurde niet zo lang, schijnbaar kende hij deze uitvoering niet... want ineens zie ik zijn kop omhoog gaan, om te horen wat hij dacht te horen... en vanaf dat moment leek hij zo gelukkig als had hij nog nooit zoiets leuks gehoord. |:( |:(

Een moment walgde ik echt even van zoveel oppervlakkigheid.
En toch... hij had een leukere avond dan mij. En daar bewonderde ik hem stiekem ook wel weer (een heel klein beetje) om. Zo makkelijk te entertainen... ik zou het niet vol houden.

Dit dus.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 08:18:46 #7
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_184829637
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 01:41 schreef Also-von-Oder het volgende:
Ik vond dit eigenlijk sowieso een dieptepunt van de klassieke muziek. Teveel toeters en bellen aan het Oostenrijkse (zo stel ik me het tenminste voor) hof. Typische Andre Rieu muziek ook.

Maar aan de versie van de Dikke Lul band heb ik nog wel een herinnering:

Ik had destijds al een tijdje iets met een leuke jonge dame, die een jongere broertje had.
En nee, hij was niet achterlijk, als in IQ... maar nog wel erg kinderlijk in zijn humor etc.

En ik kende het nummer al wel langer... ik vond het wat simpel gedoe. Maar ineens staat dat nummer (in de versie van de Dikke Lul Band) op in de bar dancing... en automatisch kijk ik naar het broertje van mijn vriendin.. en al dat ik denk is; hoe lang duurt het voordat hij de tekst hoort en helemaal vrolijk wordt?
Nou dat duurde niet zo lang, schijnbaar kende hij deze uitvoering niet... want ineens zie ik zijn kop omhoog gaan, om te horen wat hij dacht te horen... en vanaf dat moment leek hij zo gelukkig als had hij nog nooit zoiets leuks gehoord. |:( |:(

Een moment walgde ik echt even van zoveel oppervlakkigheid.
En toch... hij had een leukere avond dan mij. En daar bewonderde ik hem stiekem ook wel weer (een heel klein beetje) om. Zo makkelijk te entertainen... ik zou het niet vol houden.

Dit dus.
Oké
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_184829658
Waarom naar zo'n ouwe mafkees luisteren als je ook naar de Dikke Lulband ( _O_ ) kunt luisteren?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 08:45:40 #9
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184829812
Tja je moet iets met een beperkt geheugen.
And so is the past
pi_184829828
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 01:41 schreef Also-von-Oder het volgende:
Ik vond dit eigenlijk sowieso een dieptepunt van de klassieke muziek. Teveel toeters en bellen aan het Oostenrijkse (zo stel ik me het tenminste voor) hof. Typische Andre Rieu muziek ook.

Maar aan de versie van de Dikke Lul band heb ik nog wel een herinnering:

Ik had destijds al een tijdje iets met een leuke jonge dame, die een jongere broertje had.
En nee, hij was niet achterlijk, als in IQ... maar nog wel erg kinderlijk in zijn humor etc.

En ik kende het nummer al wel langer... ik vond het wat simpel gedoe. Maar ineens staat dat nummer (in de versie van de Dikke Lul Band) op in de bar dancing... en automatisch kijk ik naar het broertje van mijn vriendin.. en al dat ik denk is; hoe lang duurt het voordat hij de tekst hoort en helemaal vrolijk wordt?
Nou dat duurde niet zo lang, schijnbaar kende hij deze uitvoering niet... want ineens zie ik zijn kop omhoog gaan, om te horen wat hij dacht te horen... en vanaf dat moment leek hij zo gelukkig als had hij nog nooit zoiets leuks gehoord. |:( |:(

Een moment walgde ik echt even van zoveel oppervlakkigheid.
En toch... hij had een leukere avond dan mij. En daar bewonderde ik hem stiekem ook wel weer (een heel klein beetje) om. Zo makkelijk te entertainen... ik zou het niet vol houden.

Dit dus.
zou je nog iets meer kunnen vertellen over de bar dancing in kwestie?
  dinsdag 5 februari 2019 @ 08:48:48 #11
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_184829845
Ik kan niet meer naar dat liedje van “ het duurt te lang “ luisteren.

Ik zie dan iedere keer dat refrein voor me waarbij een oma en opa in beeld komen en die oma is dan die vent zijn slappe lul aan het trekken en pijpen ;(
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_184829893
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 08:48 schreef Rozevla het volgende:
Ik kan niet meer naar dat liedje van “ het duurt te lang “ luisteren.

Ik zie dan iedere keer dat refrein voor me waarbij een oma en opa in beeld komen en die oma is dan die vent zijn slappe lul aan het trekken en pijpen ;(
wat :')
  dinsdag 5 februari 2019 @ 23:10:04 #13
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_184846247
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 08:46 schreef itchycoo het volgende:

[..]

zou je nog iets meer kunnen vertellen over de bar dancing in kwestie?
Yep, vroeger was het een stal, omgebouwd tot bar-dancing.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')