abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184827657
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:18 schreef snetje het volgende:

Onzeker meisje mijn reet!!...
:N Heb het wel eens eerder gezegd ...
Wel eens aan gedacht dat het feit dat ze zo "makkelijk" over haar lichaam en seksualiteit doet juist een teken van onzekerheid en een totaal gebrek aan eigenwaarde is? Dat soort hupt vaak van de een na de ander of belandt in de prostitutie. Klinkt ouderwets, maar het is wel vaak zo.
Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 00:43:32 #122
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_184827658
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:41 schreef Soulraven het volgende:

En dan de M of de XXL? _O-
5XL past net, als is het je maat, het is niet gezegd dat het past ... :P
.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 00:45:01 #123
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184827673
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik wil eigenlijk nu wel zo'n shirt, #Team COS .... :Y
Ik wil hem dan ook compleet zoals voorbeeld...COS-UTO2#2624] Geile Gerrit is hip en happening! ... :')
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_184827677
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:43 schreef Bonken het volgende:

[..]

:N Heb het wel eens eerder gezegd ...
Wel eens aan gedacht dat het feit dat ze zo "makkelijk" over haar lichaam en seksualiteit doet juist een teken van onzekerheid en een totaal gebrek aan eigenwaarde is? Dat soort hupt vaak van de een na de ander of belandt in de prostitutie. Klinkt ouderwets, maar het is wel vaak zo.
Tja je kan nooit voorspellen hoe iemand met zijn emoties omgaat natuurlijk.
pi_184827688
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:43 schreef Bonken het volgende:

[..]

:N Heb het wel eens eerder gezegd ...
Wel eens aan gedacht dat het feit dat ze zo "makkelijk" over haar lichaam en seksualiteit doet juist een teken van onzekerheid en een totaal gebrek aan eigenwaarde is? Dat soort hupt vaak van de een na de ander of belandt in de prostitutie. Klinkt ouderwets, maar het is wel vaak zo.
Die Franny hebben ze gewoon gecast op een sexparkeerplaats.
Alles straalt er gewoon van af, vanaf dag 1 dat ze binnenkwam.
Wil jij neuken met mij tegen Brandon? Nee, dan pak ik wel een ander.
pi_184827703
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:46 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Die Franny hebben ze gewoon gecast op een sexparkeerplaats.
Alles straalt er gewoon van af, vanaf dag 1 dat ze binnenkwam.
Wil jij neuken met mij tegen Brandon? Nee, dan pak ik wel een ander.
Niet te ver gaan Yaksa. Het is mens net als ieder ander. Een beetje respectvol mag ook.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 00:49:02 #127
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184827722
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:43 schreef Bonken het volgende:

[..]

:N Heb het wel eens eerder gezegd ...
Wel eens aan gedacht dat het feit dat ze zo "makkelijk" over haar lichaam en seksualiteit doet juist een teken van onzekerheid en een totaal gebrek aan eigenwaarde is? Dat soort hupt vaak van de een na de ander of belandt in de prostitutie. Klinkt ouderwets, maar het is wel vaak zo.
Wel eens aan gedacht dat ze daar hulp in moest gaan zoeken ..en dat deed ze en kreeg het ..crisiscentrum stond klaar ..maar madam verkoos Utopia...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_184827725
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:43 schreef Bonken het volgende:

[..]

:N Heb het wel eens eerder gezegd ...
Wel eens aan gedacht dat het feit dat ze zo "makkelijk" over haar lichaam en seksualiteit doet juist een teken van onzekerheid en een totaal gebrek aan eigenwaarde is? Dat soort hupt vaak van de een na de ander of belandt in de prostitutie. Klinkt ouderwets, maar het is wel vaak zo.
:Y Klopt, dat meisje heeft te veel issues, had er niet in moeten gaan, maar dat geldt voor meerdere daar.
pi_184827729
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:45 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Tja je kan nooit voorspellen hoe iemand met zijn emoties omgaat natuurlijk.
Zeker, maar ik lees hier regelmatig dat die Franny een slim spelletje speelt en onzekerheid "veinst". |:( Maar dat is volgens mij pertinent niet waar. Hoe het bij anderen zit weet ik niet
Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
pi_184827743
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:49 schreef Bonken het volgende:

[..]

Zeker, maar ik lees hier regelmatig dat die Franny een slim spelletje speelt en onzekerheid "veinst". |:( Maar dat is volgens mij pertinent niet waar. Hoe het bij anderen zit weet ik niet
Ik heb geen idee wat er in dat hoofd omgaat. Ze doet af en toe vreemde dingen, maakt vreemde keuzes. Een slim spelletje? Nee dat denk ik niet. Net als ik niet denk dat Tim haar "gebruikt".

Het zijn twee aparte mensen die elkaar wel erg leuk lijken te vinden.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 00:51:23 #131
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184827744
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:46 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Die Franny hebben ze gewoon gecast op een sexparkeerplaats.
Alles straalt er gewoon van af, vanaf dag 1 dat ze binnenkwam.
Wil jij neuken met mij tegen Brandon? Nee, dan pak ik wel een ander.
Hier moet ik toch echt keihard om lachen en je eindelijk eens gelijk gaan geven ...ga zo door ...schijnbaar zit er toch humor in je ... _O- _O- _O-

Hoe weet jij eigenlijk van de parkeerplaatsen???...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_184827757
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:49 schreef snetje het volgende:

[..]

Wel eens aan gedacht dat ze daar hulp in moest gaan zoeken ..en dat deed ze en kreeg het ..crisiscentrum stond klaar ..maar madam verkoos Utopia...
Ja en in plaats van aan zichzelf te werken kiest ze er voor om het verlengstuk van ene Tim te zijn. Een grotere fout kon ze niet maken, zelfs die Curry raadde het af. Maar erg slim is Franny natuurlijk ook niet, of erg naïef in het vertrouwen van mensen...
Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 00:53:35 #133
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184827767
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:45 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Tja je kan nooit voorspellen hoe iemand met zijn emoties omgaat natuurlijk.
Je kan ook nooit voorspellen hoe en iemand daar misbruik van gaat maken...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  dinsdag 5 februari 2019 @ 00:54:46 #134
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184827775
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:47 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Niet te ver gaan Yaksa. Het is mens net als ieder ander. Een beetje respectvol mag ook.
Franny mag ook wel een keer respectvol met ons omgaan ...ik heb kleinkids hier rondlopen... ;(
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_184827780
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:52 schreef Bonken het volgende:

[..]

Ja en in plaats van aan zichzelf te werken kiest ze er voor om het verlengstuk van ene Tim te zijn. Een grotere fout kon ze niet maken, zelfs die Curry raadde het af. Maar erg slim is Franny natuurlijk ook niet, of erg naïef in het vertrouwen van mensen...
Hier sluit ik me volledig bij aan.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_184827792
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:51 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat er in dat hoofd omgaat. Ze doet af en toe vreemde dingen, maakt vreemde keuzes. Een slim spelletje? Nee dat denk ik niet. Net als ik niet denk dat Tim haar "gebruikt".

Het zijn twee aparte mensen die elkaar wel erg leuk lijken te vinden.
Uhuh. Denk dat ik die laatste zin begrijp ;)
Tim krijgt in ieder geval alle gelegenheid haar te kneden naar hoe hij het wil. Volgens mij heel slecht voor een Franny die nog moet leren volwassen te worden en op eigen benen te staan. Maar we zullen wel zien ...
Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 00:58:37 #137
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184827814
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:51 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat er in dat hoofd omgaat. Ze doet af en toe vreemde dingen, maakt vreemde keuzes. Een slim spelletje? Nee dat denk ik niet. Net als ik niet denk dat Tim haar "gebruikt".

Het zijn twee aparte mensen die elkaar wel erg leuk lijken te vinden.
Sorry Soul maar ik begrijp je wel ..Als Brandon haar leuk had gevonden was ze daar op gekropen..en ergens zie ik aan haar dat ze nu baalt dat ze voor Tim is gegaan..die 2 vinden elkaar helemaal niet leuk... de ene neukt naar harte en de ander zit er aan vast..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_184827818
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:51 schreef snetje het volgende:

[..]

Hier moet ik toch echt keihard om lachen en je eindelijk eens gelijk gaan geven ...ga zo door ...schijnbaar zit er toch humor in je ... _O- _O- _O-

Hoe weet jij eigenlijk van de parkeerplaatsen???...
Een keer per ongeluk op gereden toen ik vanaf mijn werk vanuit het noorden van het land ff pauze wilde nemen om een sigaret te roken.
pi_184827828
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:58 schreef snetje het volgende:

[..]

Sorry Soul maar ik begrijp je wel ..Als Brandon haar leuk had gevonden was ze daar op gekropen..en ergens zie ik aan haar dat ze nu baalt dat ze voor Tim is gegaan..die 2 vinden elkaar helemaal niet leuk... de ene neukt naar harte en de ander zit er aan vast..
Dat wervende gedrag van haar is juist heel zorgelijk. :Y
pi_184827838
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:59 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat wervende gedrag van haar is juist heel zorgelijk. :Y
Toch?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_184827850
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:56 schreef Bonken het volgende:

[..]

Uhuh. Denk dat ik die laatste zin begrijp ;)
Tim krijgt in ieder geval alle gelegenheid haar te kneden naar hoe hij het wil. Volgens mij heel slecht voor een Franny die nog moet leren volwassen te worden en op eigen benen te staan. Maar we zullen wel zien ...
Mwah kneden, ik zie haar toch echt wel doen wat ze zelf wil. Dan kan tim wel een sterke mening hebben maar net als vanavond bijv, ze wil het en ze doet het.

Franny speelt niet echt een spel denk ik, maar ze is wel graag het zwakke vrouwtje. Een beetje het standaard anime meisje. "Oh hi hi ik ben zo verlegen". En dat is prima als dat haar ding is, maar ze is lang niet zo zwak als sommige mensen denken, gok ik zo. En ach tim doet graag de grote stoere gozer na maar zo stoer is die ook niet. Dat zie je wel als mama en zusje er zijn.

En dat iedereen haar aan Brandon linkt, dat was wss de persoon waar ze zich het eerst bij op haar gemak voelde. Dat betekend niet direct dat ze ermee naar bed wil.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 01:02:19 #142
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184827858
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:58 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Een keer per ongeluk op gereden toen ik vanaf mijn werk vanuit het noorden van het land ff pauze wilde nemen om een sigaret te roken.
Ja ja... nee hoor ..ik geloof je ....echt ..ja echt.... :')
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_184827870
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:59 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat wervende gedrag van haar is juist heel zorgelijk. :Y
"wervend", das mooi oud Nederlands, als in aantrekkelijk attractief begeerlijk bekoorlijk etc. ❤
Maar ze mag wel opschieten, het schijnt dat Tim haar definitief wil gaan inlijven, met goedkeuring van Christel en co.
Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
pi_184827894
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 01:03 schreef Bonken het volgende:

[..]

"wervend", das mooi oud Nederlands, als in aantrekkelijk attractief begeerlijk bekoorlijk etc. ❤
Maar ze mag wel opschieten, het schijnt dat Tim haar definitief wil gaan inlijven, met goedkeuring van Christel en co.
wervend is een woord dat in de hulpverlening gebruikt wordt. :Y
Een man als Tim is zo ongeveer het beroerdste wat haar overkomt, maar het is niet geheel toevallig. :N
Helaas, te veel Frannies meegemaakt tijdens mijn vroegere carriere.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 01:05:58 #145
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184827895
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 01:01 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Mwah kneden, ik zie haar toch echt wel doen wat ze zelf wil. Dan kan tim wel een sterke mening hebben maar net als vanavond bijv, ze wil het en ze doet het.

Franny speelt niet echt een spel denk ik, maar ze is wel graag het zwakke vrouwtje. Een beetje het standaard anime meisje. "Oh hi hi ik ben zo verlegen". En dat is prima als dat haar ding is, maar ze is lang niet zo zwak als sommige mensen denken, gok ik zo. En ach tim doet graag de grote stoere gozer na maar zo stoer is die ook niet. Dat zie je wel als mama en zusje er zijn.

En dat iedereen haar aan Brandon linkt, dat was wss de persoon waar ze zich het eerst bij op haar gemak voelde. Dat betekend niet direct dat ze ermee naar bed wil.
Hier geef je toch zelf aan dat mevrouw heel de boel daar bedondert?..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_184827898
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:58 schreef snetje het volgende:

[..]

Sorry Soul maar ik begrijp je wel ..Als Brandon haar leuk had gevonden was ze daar op gekropen..en ergens zie ik aan haar dat ze nu baalt dat ze voor Tim is gegaan..die 2 vinden elkaar helemaal niet leuk... de ene neukt naar harte en de ander zit er aan vast..
Ze is er zelf bij he. Ze HOEFT niet deel van een stelletje te zijn. Daar kiest ze zelf voor. Zonder Tim zou ze wss zelfs sterker staan in de groep maar ze kiest er zelf voor bij hem te blijven.
pi_184827911
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 01:05 schreef snetje het volgende:

[..]

Hier geef je toch zelf aan dat mevrouw heel de boel daar bedondert?..
Ach bedondert, bedondert. Als dat de dynamiek is die iemand graag heeft in een relatie en beide zijn daar ok mee, wie ben ik om daar over te oordelen.

Vind ik het een beetje belachelijk af en toe, sure, maar ik hoef niet in die relatie te zitten.
pi_184827950
Ach, vanaf het moment van binnenkomst heeft Franny nog steeds minder dan 1% van de stemmen in de Popu Poll. Als ze aan had kunnen pappen met Brandon was het misschien wat hoger geworden.
pi_184827972
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 01:05 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

wervend is een woord dat in de hulpverlening gebruikt wordt. :Y
Een man als Tim is zo ongeveer het beroerdste wat haar overkomt, maar het is niet geheel toevallig. :N
Helaas, te veel Frannies meegemaakt tijdens mijn vroegere carriere.
Klopt, ken het ook zo, daarom raakt het me als ik het zo op stream zie fout gaan ... Dat soort loopt blind van de ene naar de andere hork, op zoek naar waardering. Terwijl ze zich gewoon laten gebruiken. Maar goed, misschien is Franny de uitzondering op de regel.
Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 01:24:13 #150
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184828015
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 01:16 schreef Bonken het volgende:

[..]

Klopt, ken het ook zo, daarom raakt het me als ik het zo op stream zie fout gaan ... Dat soort loopt blind van de ene naar de andere hork, op zoek naar waardering. Terwijl ze zich gewoon laten gebruiken. Maar goed, misschien is Franny de uitzondering op de regel.
Franny is de laatste druppel...het kan zo niet meer en het mag zo niet meer ...maar wat doen wij?
Mee lullen en grappen op een forum ...en dat moet kunnen ...en dat moet blijven!!

Maar dat we nu ons zorgen gaan maken om een meid die zich 30 keer per minuut tegen spreekt?...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')