abonnement Unibet Coolblue
pi_184829278
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 07:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja nee dus niet he. Ik geef hem een klein hapje en moet daarna het gepiep en getier aanhoren terwijl TAV nog lekker in bed ligt. Die komt er in alle rust uit en is de grote held die Sam zijn ontbijt wél geeft :')

:D _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 5 februari 2019 @ 07:31:58 #77
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_184829300
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Wat heeft Sam?
In het kader van de AVG kunnen we daar helaas geen mededelingen over doen. Maar hij laat weten dat hij zich prima voelt verder :)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_184829390
Ik denk dat jullie allemaal wel weten dat wij altijd gratis krant kregen in oude huis omdat 1 van de vorige bewoners ooit daar gewerkt had, right? En ondanks herhaaldelijk doorgeven (incl. de verhuizing) die krant bleef komen?

Anyway, in ons nieuwe huis niet, maar vanochtend lag de krant ineens op de mat. :o :') Ik ben in de war.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 07:45:00 #79
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_184829404
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 07:43 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat jullie allemaal wel weten dat wij altijd gratis krant kregen in oude huis omdat 1 van de vorige bewoners ooit daar gewerkt had, right? En ondanks herhaaldelijk doorgeven (incl. de verhuizing) die krant bleef komen?

Anyway, in ons nieuwe huis niet, maar vanochtend lag de krant ineens op de mat. :o :') Ik ben in de war.
PostNL verhuis service gebruikt wellicht? :P
pi_184829410
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 07:45 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

PostNL verhuis service gebruikt wellicht? :P
Nope. Ook de krant verder niet ingelicht. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184829426
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 07:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja nee dus niet he. Ik geef hem een klein hapje en moet daarna het gepiep en getier aanhoren terwijl TAV nog lekker in bed ligt. Die komt er in alle rust uit en is de grote held die Sam zijn ontbijt wél geeft :')

Maar goed, heb besloten vrijdag te starten. Wil kunnen zien hoe hij reageert.
Oh....ja da’s minder voor jou.

Mogge!

P, geen idee hoe t weer vandaag gaat worden. Maar de prachtige oranje/rode lucht van gisteren is nu niet te zien.
Waar ga je wandelen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_184829438
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 07:31 schreef TAV74 het volgende:

[..]

In het kader van de AVG kunnen we daar helaas geen mededelingen over doen. Maar hij laat weten dat hij zich prima voelt verder :)
o|O
pi_184829445
Nou. Ik ben er klaar voor.
i.p.v. een werkdag een ochtend agressietraining >:)
En vanmiddag vrij *)
pi_184829456
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Thanks! :*
Dat is nog niet duidelijk. 1 van de andere kandidaten kon niet vandaag en er moet nog een nwe datum geprikt worden -O-
Oh dat is altijd zo ***
Het liefst had ik dat ik na het gesprek meteen iets hoorde :D Je bent zo opgeladen dan en wil meteen weten waar je aan toe bent.
pi_184829473
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 22:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Sinds Piep een automatische voerbak heeft, maakt ze ons niet meer dagelijks wakker om eten O+

Ze was trouwens gisteren BOOS. We hadden een peuter op visite en Piep houdt niet van kinderen. Normaal gesproken, gaat ze op een afstandje de boel in de gaten zitten houden. Gisteren ging ze actief haar territorium verdedigen. Naar het kind toe, grommen, blazen. Dus ze moest de woonkamer uit. We hebben haar de rest van de dag niet beneden gezien. Ze lag al mokkend een statement te maken op bed.
Dat is ook lullig als de kat wint en jij lig de rest van de dag op je bed als kind :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 08:11:16 #86
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_184829599
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 07:49 schreef Bluezz het volgende:

[..]

o|O
Sun zei het al ergens in vorige topic geloof ik. Maar het hartruisje dat hij al zijn hele leven heeft is nu hartruis. Hij heeft nergens last van maar krijgt preventief medicatie.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_184829764
De woningbouw belde 'ja we willen nieuwe bezichtigingen plannen'

*zucht*

COMMUNICATIE IS EEN DING
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 08:56:27 #88
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184829908
Bwuh.. vanmorgen niet uit mn bed te krijgen.. :o

Sun/tav sterkte met de hont
Loon.. waar bezichtigingen?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184830007
@lonaa sleutels eerder inleveren is geen optie?
pi_184830031
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 08:39 schreef Lonaa het volgende:
De woningbouw belde 'ja we willen nieuwe bezichtigingen plannen'

*zucht*

COMMUNICATIE IS EEN DING
Ze hebben nog niet echt door dat jullie er niet meer wonen? Hopelijk hebben ze het qua huur ook niet door, dan mogen jullie gewoon de oude huur betalen.

Hier zijn ze ook administratief niet helemaal op orde (understatement) 2,5 jaar geleden was ik aanspreekpunt voor een Syrier (die had toen nog niet door dat heel veel communicatie via email ging). Ik weet niet hoe vaak ik bij de wbv heb aangegeven dat ze mij uit de verzendlijsten moeten halen, maar als ik voor iedere keer dat ik een mailtje krijg 10 euro kreeg zou ik hele leuke dingen kunnen doen.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 5 februari 2019 @ 09:12:41 #91
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_184830060
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 08:39 schreef Lonaa het volgende:
De woningbouw belde 'ja we willen nieuwe bezichtigingen plannen'

*zucht*

COMMUNICATIE IS EEN DING
Kun je de sleutel niet gewoon per direct inleveren? Of had je dat al gedaan?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_184830374
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 09:09 schreef Kaatje1 het volgende:

Ze hebben nog niet echt door dat jullie er niet meer wonen? Hopelijk hebben ze het qua huur ook niet door, dan mogen jullie gewoon de oude huur betalen.

Hier zijn ze ook administratief niet helemaal op orde (understatement) 2,5 jaar geleden was ik aanspreekpunt voor een Syrier (die had toen nog niet door dat heel veel communicatie via email ging). Ik weet niet hoe vaak ik bij de wbv heb aangegeven dat ze mij uit de verzendlijsten moeten halen, maar als ik voor iedere keer dat ik een mailtje krijg 10 euro kreeg zou ik hele leuke dingen kunnen doen.
Geld hebben ze wel door hoor :D Lonaa betaalt nu neem ik aan huur voor 2 huizen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184830478
Oude huis is andere wbv dan huidige. En ja, ik kan de sleutel per direct inleveren, maar ik moet nog wat zooi uit de tuin halen. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184830494
Dus.. is het eigenlijk je eigen probleem :+ :P
pi_184830507
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 22:11 schreef minilot het volgende:
*kruipt naast Günther*

Hoe lang blijven ukkies eigenlijk zo geinig slapen met de knietjes onder zich gevouwen en kont de lucht in gestoken? Verrekte snoezig. O+
Mijn T doet dat soms nog steeds. Ik weet nog heel goed dat mijn kleine zusje vaak op haar rug lag te slapen, met haar benen omhoog tegen de muur. Daar gingen we vaak kijken voordat wij naar bed gingen, om te zien in wat voor gekke positie ze nu weer lag te slapen..
  dinsdag 5 februari 2019 @ 09:51:08 #96
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184830515
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 09:48 schreef Lonaa het volgende:
Oude huis is andere wbv dan huidige. En ja, ik kan de sleutel per direct inleveren, maar ik moet nog wat zooi uit de tuin halen. :+
En nog even groot "Run Forrest, Run!" op de muren verven beneden?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184830518
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
Dus.. is het eigenlijk je eigen probleem :+ :P
Nou ja, de man die bij de bezichtingen was vorige week heeft een sleutel van me gekregen en gezegd dat er eerst naar de vloer gekeken moet worden voordat het in de verhuur kan. Dus eigenlijk ben ik soberso niet meer nodig.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184830535
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 09:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

En nog even groot "Run Forrest, Run!" op de muren verven beneden?
Ja, nou, er kwamen vorige wee dus mensen. Tokkiewijf en dochter, was voor de dochter. Dus tokkiewijf vroeg waarom ik er weg was. Dus ik zeg, omdat overlast en leg het uit, onderbreekt ze me en zegt 'Ja, dat maakt me geen zak uit, dat is alleen maar jouw kant van het verhaal'

:{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184830540
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 07:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh....ja da’s minder voor jou.

Mogge!

P, geen idee hoe t weer vandaag gaat worden. Maar de prachtige oranje/rode lucht van gisteren is nu niet te zien.
Waar ga je wandelen?
Doorwerth was het oorspronkelijke plan. Maar het licht is absoluut ruk dus ben benieuwd :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 5 februari 2019 @ 09:54:00 #100
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_184830555
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 09:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, nou, er kwamen vorige wee dus mensen. Tokkiewijf en dochter, was voor de dochter. Dus tokkiewijf vroeg waarom ik er weg was. Dus ik zeg, omdat overlast en leg het uit, onderbreekt ze me en zegt 'Ja, dat maakt me geen zak uit, dat is alleen maar jouw kant van het verhaal'

:{
"Nou Mevrouw Tokkie, stel dan ook geen vragen als u geen antwoord wilt horen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')