abonnement Unibet Coolblue
pi_184832625
Waarom zet je kaarten à ¤ 216 te koop als het via de reguliere verkoop nog "gewoon" ¤ 166 kost? :?

Edit: Waarom zou je kaarten à ¤216 kopen als het via de reguliere verkoop "gewoon" ¤ 166 is? :?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184832853
Nog niet uitverkocht zo te zien...

Ik hekel me wel aan de houding van Mojo Concerts/Ticketmaster. Het hele "wij kunnen er ook niks aan doen" principe vind ik belachelijk. Mojo/Live Nation laat ze toch naar Europa komen. Die moeten macht genoeg hebben om te zeggen dat die prijs van de kaarten genormaliseerd moeten worden. En anders spelen ze maar niet in Europa. Maar zoals altijd houden ze hun handjes er van af, "wij kunnen er ook niks aan doen" :') .
pi_184833035
Kaartjes ¤ 166 -> beetje winst voor Mojo.
Geen optreden in Europa -> geen winst voor Mojo.

Tja, kapitalisme, hè?

Maar je hebt gelijk, hoor. Ze maken zich er wel héél makkelijk vanaf.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184833071
En ze hebben wel 9 nummers. :'(


Mag hopen dat het niet uitverkoopt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184833115
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:22 schreef FlippingCoin het volgende:
En ze hebben wel 9 nummers. :'(

Mag hopen dat het niet uitverkoopt.
¤ 18,50 per origineel liedje. Vind ik persoonlijk wat veel. :X
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184834537
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Kaartjes ¤ 166 -> beetje winst voor Mojo.
Geen optreden in Europa -> geen winst voor Mojo.

Tja, kapitalisme, hè?

Maar je hebt gelijk, hoor. Ze maken zich er wel héél makkelijk vanaf.
Dat snap ik wel... maar nu doen ze een beetje semi-verontwaardigd dat die prijzen zo hoog zijn. Mojo geeft idd geen fuck om hun bezoekers, als er maar geld in de lade komt.
pi_184835179
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 21:01 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Maar dan heb je ook wel echt wereldsterren. Deze dames zijn 2 jaar geleden begonnen en haast niemand die ze kent.
En al die honderden miljoenen views zijn zeker van henzelf?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_184835320
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 22:18 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Vergelijk het met een Picasso of Rembrandt.
Ik snap je punt volkomen, maar vind het toch mooi dat je ergens de mentale stap hebt gemaakt van een nietszeggende, opkomende meidenband naar twee van de grootste kunstenaars aller tijden. :D
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_184835419
Muziek is en blijft een kwestie van smaak. Voor de 1 is 100 euro een hoop, voor de ander legt ie het blind op tafel, want is een fan/wil het graag zien.

Oplichterij wordt het mijns inziens, als je grappemakers als Bob Dylan ertussen hebt zitten, die - als meneer het even niet meer aanstaat - gewoon na 25 minuten van het podium afstapt. (Gebeurt bij mijn broer, maar ach, was maar 80 euro)
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_184835442
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 14:24 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik snap je punt volkomen, maar vind het toch mooi dat je ergens de mentale stap hebt gemaakt van een nietszeggende, opkomende meidenband naar twee van de grootste kunstenaars aller tijden. :D
Zij werden in hun tijd ook niet begrepen :P
pi_184835557
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 14:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
Muziek is en blijft een kwestie van smaak. Voor de 1 is 100 euro een hoop, voor de ander legt ie het blind op tafel, want is een fan/wil het graag zien.
Maar wat als je een grote fan bent, maar moet leven van een minimuminkomen en niet zomaar even 100 euro kunt missen?

Ik ben niet voor een inkomensafhankelijke ticketprijs o.i.d., maar ik zou toch graag zien dat een concert bezocht wordt door fans en niet alleen maar door mensen met een brede portemonnee. Niet dat die twee niet samen kunnen gaan, overigens.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_184835730
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Kaartjes ¤ 166 -> beetje winst voor Mojo.
Geen optreden in Europa -> geen winst voor Mojo.

Tja, kapitalisme, hè?

Maar je hebt gelijk, hoor. Ze maken zich er wel héél makkelijk vanaf.
Waarom zouden ze moeilijk doen? Ze weten dat er consternatie komt dus er komt wel iets van een matig statement, maar last time I checked was Mojo gewoon nog onderdeel van LiveNation, oftewel een beursgenoteerd bedrijf wat gewoon winst wil maken en dus de maximale prijs opzoekt voor z'n tickets.

Maar misschien heb ik een memo gemist en zijn ze een NGO geworden welke zoveel mogelijk mensen naar de concertzalen willen trekken tegen zo laag mogelijke ticketprijs.
pi_184836073
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
Er komt een k-pop band naar Nederland voor een concert de kaarten gaan 170 euro kosten. De band in kwestie heet blackpink. Wie gaat er überhaupt zo veel geld betalen voor een concertkaartje? Is hier een grens bereikt?
Wat is het maximum dat een kaartje zou mogen kosten voor een concert?
Voor mijn persoonlijk afhankelijk van de band en het concert niet meer dan 75 euro en alleen voor grote bands uiteraard. Of het moet echt iets speciaals zijn wil ik nog meer betalen. Overigens geldt ook voor festivals.
Hoe wil jij objectief vooraf vaststellen wat de waarde van een kaartje is?
En hoe ga je dan rekening houden met alle belanghebbenden? (bezoeker, organisatie, artiest, etc)

Als die kaartjes echt te duur zijn dan zullen ze wel niet verkocht worden en zal de verkoper de volgende keer lager inzetten.

Het bestaan van doorverkopers laat ook zien dat kaartjes in eerste instantie beneden hun waarde worden verkocht.
Anders zouden handelaren ze niet massaal opkopen en met winst doorverkopen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_184837374
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 14:52 schreef Cyanide- het volgende:
Waarom zouden ze moeilijk doen? Ze weten dat er consternatie komt dus er komt wel iets van een matig statement, maar last time I checked was Mojo gewoon nog onderdeel van LiveNation, oftewel een beursgenoteerd bedrijf wat gewoon winst wil maken en dus de maximale prijs opzoekt voor z'n tickets.

Maar misschien heb ik een memo gemist en zijn ze een NGO geworden welke zoveel mogelijk mensen naar de concertzalen willen trekken tegen zo laag mogelijke ticketprijs.
Dat zeg ik: kapitalisme. Daar is op zich niks mis mee, behalve als fans van een artiest niet naar hun idool kunnen. Dat bijt elkaar flink.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184837905
quote:
Op maandag 4 februari 2019 21:21 schreef Vanillekwark het volgende:
Kan me er niet druk om maken, gewoon stukje natuurlijke selectie at work :')
De mensen die hier kaarten voor kopen komen op gruwelijke wijze voortijdig aan hun einde ? 11.gif
  dinsdag 5 februari 2019 @ 18:01:26 #66
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184838797
Komen ze je dan backstage afzuigen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_184839033
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 18:01 schreef Ringo het volgende:
Komen ze je dan backstage afzuigen?
Met de duurste VIPkaart mag je ze uitzwaaien na het concert.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_184839249
Het verhaal van een meisje dat daar naar toe gaat:

https://www.bd.nl/tilburg(...)-heel-goed~accfc46b/

Ik vind het ook bizar zou dat nooit voor een beginnend bandje betalen. :')
  dinsdag 5 februari 2019 @ 18:30:12 #69
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_184839353
quote:
quote:
De capaciteit van de AFAS Live, de zaal waar BLACKPINK speelt, is 5000. Dat is dus een stuk kleiner en er zijn hier ook geen afgesloten tribunevakken, waardoor het lastig wordt om rangen in te stellen. Alle kaarten zijn general admission en kosten dan dus hetzelfde, waardoor je geen extra geld kunt vragen.
Wat een onzin, in de AFAS kun je gewoon VIP areas inrichten.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_184839386
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 18:30 schreef mstx het volgende:

[..]

[..]

Wat een onzin, in de AFAS kun je gewoon VIP areas inrichten.
fijn dat nog iemand mijn post leest
pi_184841822
kpop :')________________
pi_184844016
Voor 170 euro ga ik liever 3 dagen naar Roadburn of een vergelijkbaar festival.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')