abonnement Unibet Coolblue
pi_184822747
Mag dit zonder vergunning ? Wij hebben de box op de hoek en die staat tegenover ons huis, zou mega chill zijn maar geen flauw idee of dit mag, moet het omgevingsloket nog bellen morgen.
Ik was hier...
pi_184823029
Wij hebben het gewoon gedaan. Het was een kanteldeur. Hebben er nu dubbele openslaande deur van gemaakt. Verder wel helemaal in zelfde stijl als het was en rest van de garages. Is wel koop.
pi_184823151
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:37 schreef Peejtur het volgende:
Wij hebben het gewoon gedaan. Het was een kanteldeur. Hebben er nu dubbele openslaande deur van gemaakt. Verder wel helemaal in zelfde stijl als het was en rest van de garages. Is wel koop.
Ja die van ons is ook eigendom. Maar ik wil de garage deur laten zitten maar in de zijkant een normale deur plaatsen zodat ik niet iedere keer mijn auto aan de kant hoef te zetten als ik er in wil :P
Ik was hier...
  Moderator maandag 4 februari 2019 @ 21:47:29 #4
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_184824616
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:42 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Ja die van ons is ook eigendom. Maar ik wil de garage deur laten zitten maar in de zijkant een normale deur plaatsen zodat ik niet iedere keer mijn auto aan de kant hoef te zetten als ik er in wil :P
Dat is een wel wat grotere wijziging dan een loopdeur in je bestaande garagedeur maken.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 00:32:43 #5
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_184827553
Hier staat het eea in: link

Hamvragen hierin zijn:
Is de garage kadastraal gezien een hoofd- of bijgebouw?
Is het terrein waar de deur op uit komt kadastraal gezien wel of niet openbaar terrein?

Indien bijgebouw, geen vergunning.
Indien hoofdgebouw, alleen vergunning als de deur op openbaar terrein uit komt.
So we just called him Fred
pi_184829172
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 00:32 schreef FredvZ het volgende:
Hier staat het eea in: link

Hamvragen hierin zijn:
Is de garage kadastraal gezien een hoofd- of bijgebouw?
Is het terrein waar de deur op uit komt kadastraal gezien wel of niet openbaar terrein?

Indien bijgebouw, geen vergunning.
Indien hoofdgebouw, alleen vergunning als de deur op openbaar terrein uit komt.
Wow bedankt kerel ! Het gaat om een bijgebouw en de deur komt uit op de openbare weg / stoep dus jet zou moeten kunnen, toppie
Ik was hier...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')