Nee, is het benzineklepje.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:12 schreef trein2000 het volgende:
Wanprestatie.
Ik heb alleen echt 0 verstand van auto's, maar die kleppen, zitten die in de motor?
Lastig verhaal dan hoor.quote:
Van een lekke koppakking kan je motor wel warmlopen en uiteindelijk vastlopen hoor.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Raar verhaal. Van enkel een lekkende kleppendekselpakking krijg je namelijk normaliter geen noodloop (laat staan een vastloper!), maar enkel een wat zwetend blok. Was er technisch niet meer aan de hand?
TS zegt kleppendekselpakking. Dat is iets anders.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Van een lekke koppakking kan je motor wel warmlopen en uiteindelijk vastlopen hoor.
Geen idee waar je Suzuki vandaan haalt, maar het gaat hier om een Land Rover Discoveryquote:Op maandag 4 februari 2019 19:23 schreef sig000 het volgende:
Bijzonder model Suzuki met 10.000 Euro schade aan het motorblok.
Exact welke werkzaamheden: Er is een nieuwe kleppendeksel pakking geplaatst, de oude is vervangen. Hierna is er een testrit geweest.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:31 schreef jeroen25 het volgende:
Exact welke werkzaamheden waren uitgevoerd?
Wat is de oorzaak van het vastlopen?
Is er een verband tussen die twee?
Dan zou ik dat eens navragen.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:33 schreef Cruijffiaans het volgende:
Wat is de oorzaak van het vastlopen en het verband is mij niet geheel duidelijk.
Ik begrijp niet hoe enkel die klachten/werkzaamheden kunnen leiden tot a. foutmeldingen plus noodloop en b. een vastgelopen motor. Als de pakking lekt tussen je kleppendeksel en cilinderkop leidt dat tot een wat incontinent blok, maar het is geen groot issue en zou al helemaal niet fataal moeten zijn.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:33 schreef Cruijffiaans het volgende:
[..]
Wat is de oorzaak van het vastlopen en het verband is mij niet geheel duidelijk.
Inderdaad. De garage heeft dus een motor in prima staat, naar de klote geholpen.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe enkel die klachten/werkzaamheden kunnen leiden tot a. foutmeldingen plus noodloop en b. een vastgelopen motor. Als de pakking lekt tussen je kleppendeksel en cilinderkop leidt dat tot een wat incontinent blok, maar het is geen groot issue en zou al helemaal niet fataal moeten zijn.
Ik denk dat TS de koppakking bedoelt en dan moet de riem/ketting er ook af, even verkeerd afstellen en je hebt de bevestiging van het verhaal van TSquote:Op maandag 4 februari 2019 19:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe enkel die klachten/werkzaamheden kunnen leiden tot a. foutmeldingen plus noodloop en b. een vastgelopen motor. Als de pakking lekt tussen je kleppendeksel en cilinderkop leidt dat tot een wat incontinent blok, maar het is geen groot issue en zou al helemaal niet fataal moeten zijn.
Of de analyse van TS/de garage is helemaal fout en die motor had ander problemen met dit als vervolg schade. Klinkt m.i. plausibeler.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:40 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Inderdaad. De garage heeft dus een motor in prima staat, naar de klote geholpen.
True, maar ook dan ligt de verantwoordelijkheid zeker bij het garagebedrijf.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Of de analyse van TS/de garage is helemaal fout en die motor had ander problemen met dit als vervolg schade. Klinkt m.i. plausibeler.
Die 10.000 euro is wel veel geld. Zeker voor een LaRo die met een lege tank al economisch total loss is
Zolang je de oorzaak niet weet, kun je niet zoveel. Garage is alleen aansprakelijk als de schade veroorzaakt is door een fout van hun.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:33 schreef Cruijffiaans het volgende:
[..]
Exact welke werkzaamheden: Er is een nieuwe kleppendeksel pakking geplaatst, de oude is vervangen. Hierna is er een testrit geweest.
Wat is de oorzaak van het vastlopen en het verband is mij niet geheel duidelijk.
Daar neig ik ook naartoe ja.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:43 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
True, maar ook dan ligt de verantwoordelijkheid zeker bij het garagebedrijf.
En wat als je het papier hebt bijgevuld, en vervolgens draait dat tandwieltje kapot bij de eerste testafdruk?quote:Op maandag 4 februari 2019 19:19 schreef Silven het volgende:
Even doorgetrokken naar m’n eigen beroep. Als ik een tandwieltje in een maindrive van een printer fix, daarna wat testafdrukken doe en alles draait aan gort, dan mag mijn baas toch echt wel die printer gaan vergoeden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |