abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184818202
quote:
Sportscholen waar alleen vrouwen welkom zijn: ze schieten als paddenstoelen uit de grond. Amsterdam kent inmiddels al ruim twintig 'female only'-sportlocaties.

Halima Hollenberg is één van de eigenaren van FemmeGym, een vrouwensportschool met twee vestigingen in West. Volgens haar is er heel veel vraag naar ruimtes waar vrouwen kunnen sporten, zonder dat zij door mannen worden omringd. 'Het is gewoon prettiger om je work-out te doen zonder dat iedereen je bekijkt en tips geeft die je helemaal niet wil hebben.'

Een lid van BasicFit Ladies Only beaamt dat zij een sportschool met enkel vrouwen fijner vindt. 'Er zijn geen mannen, dus je hebt geen ogen die kijken om het kijken en het is gewoon veel hygiënischer. Het geeft gewoon een algemeen beter gevoel.'

Mooie mannen met heel veel spieren
'Geen mannen die staan te bodybuilderen, of naar jou staan te kijken als je een squat doet. Het gaat vaak zo van "O, even kijken, hoe ziet dat eruit?"', vertelt een vrouw die sport bij FemmeGym De Garage.

Ze geeft toe dat het andersom ook het geval is. Beide seksen zijn volgens haar dan ook gebaat bij het gescheiden sporten. 'Het geeft je focus om goed te trainen en helpt je om niet afgeleid te raken door mooie mannen met heel veel spieren', zegt ze lachend.

Keuze is goed
Christine Swart van WOMEN Inc., een organisatie die zich inzet voor de emancipatie van de vrouw, vindt de behoefte aan female only-plekken niet raar. 'We merken dat vrouwen het soms prettiger vinden om onderling met elkaar te zijn, omdat ze toch meerdere dingen met elkaar kunnen delen, andere gesprekken voeren en omdat ze zich dan veiliger voelen.'

Op de vraag of de groei van het aantal female only-plekken positief is, antwoordt Swart: 'Ik denk dat het heel goed is dat de keuze er is. Als we nu met z'n allen zouden zeggen "we hebben alleen vrouwen of mannen-sportscholen", dan schiet het door. Ik denk dat een mix heel goed is.'

Discriminatie
Maken de vrouwensportscholen zich met het uitsluiten van mannen schuldig aan discriminatie? Een mannelijk lid van een van de gemengde sportscholen in de stad, vindt van niet. 'Er zijn genoeg andere plekken om te trainen. Als er vrouwen zijn die zich niet op hun gemak voelen bij mannen, dan vind ik het alleen maar goed dat er locaties zijn voor ladies only.'

Lachend bevestigt hij de bewering dat mannen in de sportschool naar vrouwen kijken, maar het geldt volgens hem zeker niet voor iedereen. 'Sommigen doen dat, maar ik denk niet dat dat altijd het geval is. Ik denk dat het een beetje een overhaaste generalisatie is.'
Bron: https://www.at5.nl/artike(...)an-mannen-om-je-heen

Aan de ene kant snap ik dit wel want ik zie ook genoeg sukkeltjes alleen maar in de sportschool lopen om dames te bekijken. Maar aan de andere kant lopen er ook genoeg dames rond die maar wat graag bekeken willen worden. En daarnaast, wat gaan vrouwen ervan vinden als er sportscholen zijn voor alleen mannen. En is de volgende stap dan sportscholen voor alleen hetero vrouwen? Want de lesbische dames loeren natuurlijk ook maar wat graag.
pi_184818228
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:53 schreef julius123 het volgende:

En daarnaast, wat gaan vrouwen ervan vinden als er sportscholen zijn voor alleen mannen.
Moord en brand schreeuwen natuurlijk ;(
  maandag 4 februari 2019 @ 16:55:49 #3
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_184818257
Grappig terwijl het allemaal zo genderneutraal moet zijn en vrouwen en mannen gelijk zijn :')__!
pi_184818334
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:55 schreef RobjeGeus het volgende:
Grappig terwijl het allemaal zo genderneutraal moet zijn en vrouwen en mannen gelijk zijn :')__!
Loop je er gewoon naar binnen en als iemand zegt dat mannen niet welkom zijn roep je gewoon "did you just assume my gender!1!!" En dan overstuur alles filmen met je telefoon en natuurlijk gelijk het nieuws inschakelen.
  maandag 4 februari 2019 @ 17:01:51 #5
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184818361
Ik vind dit eerlijk gezegd een prima ontwikkeling. Veel van die ''heren'' die bij sportscholen gaan trainen zijn van die opgepompte hansworsten die luid kreunen en steunen en indruk willen maken op de vrouwtjes.

Laat die dames maar lekker Pilates en Yoga doen met zusters onder elkaar. Zolang er geen religieuze druk achter zit, uiteraard.
pi_184818367
''Er zijn geen mannen, dus je hebt geen ogen die kijken om het kijken en het is gewoon veel hygiënischer. ''

Alsof vrouwen geen viespeuken kunnen zijn.. :X
´
pi_184818390
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:55 schreef RobjeGeus het volgende:
Grappig terwijl het allemaal zo genderneutraal moet zijn en vrouwen en mannen gelijk zijn :')__!
Zulke dingen worden er door een klein kliekje doorheengedrukt.
pi_184818392
quote:
Christine Swart van WOMEN Inc., een organisatie die zich inzet voor de emancipatie van de vrouw, vindt de behoefte aan female only-plekken niet raar.
quote:
eman·ci·pa·tie (de; v)
het toestaan van gelijke rechten:
Alleen toegang wanneer je geen penis hebt lijkt daar volledig aan te voldoen ja :')
pi_184818414
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind dit eerlijk gezegd een prima ontwikkeling. Veel van die ''heren'' die bij sportscholen gaan trainen zijn van die opgepompte hansworsten die luid kreunen en steunen en indruk willen maken op de vrouwtjes.

Die vind ik altijd ook heel irritant.

Kunnen die ook niet apart naar een clubje?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 4 februari 2019 @ 17:04:55 #10
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184818420
quote:
99s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:03 schreef CrashO het volgende:

[..]

[..]

Alleen toegang wanneer je geen penis hebt lijkt daar volledig aan te voldoen ja :')
Maar ik vind dan ook dat male-only plekken ook moeten kunnen. Dus niet meer dat gezeik over een herenkoor dat nodig ''diverser'' moeten worden. Ook mannen hebben het recht om onder elkaar te zijn.
  maandag 4 februari 2019 @ 17:07:58 #11
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_184818479
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind dit eerlijk gezegd een prima ontwikkeling. Veel van die ''heren'' die bij sportscholen gaan trainen zijn van die opgepompte hansworsten die luid kreunen en steunen en indruk willen maken op de vrouwtjes.

Laat die dames maar lekker Pilates en Yoga doen met zusters onder elkaar. Zolang er geen religieuze druk achter zit, uiteraard.
Nou we zijn het een keer eens :D. Dat soort mannen zijn voor mij - als man - ook een reden om sportscholen te vermijden. Ik snap wel dat je daar als vrouw geen zin in hebt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_184818492
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Maar ik vind dan ook dat male-only plekken ook moeten kunnen. Dus niet meer dat gezeik over een herenkoor dat nodig ''diverser'' moeten worden. Ook mannen hebben het recht om onder elkaar te zijn.
...en waar moeten die genderneutralen dan naartoe?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_184818545
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:08 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

...en waar moeten die genderneutralen dan naartoe?
Het circus :7

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2019 17:11:36 ]
  maandag 4 februari 2019 @ 17:12:15 #14
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_184818566
quote:
99s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:03 schreef CrashO het volgende:

[..]

[..]

Alleen toegang wanneer je geen penis hebt lijkt daar volledig aan te voldoen ja :')
Nouja, als vrouwen in het algemeen hierdoor de sportschool mijden, en hierdoor minder goed in vorm zijn, dan denk ik dat mannen toch ook wel baat hebben bij female-only sportscholen. :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_184818598
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:08 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

...en waar moeten die genderneutralen dan naartoe?
De psychiater.
pi_184818617
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:02 schreef Kim-Holland het volgende:
''Er zijn geen mannen, dus je hebt geen ogen die kijken om het kijken en het is gewoon veel hygiënischer. ''

Alsof vrouwen geen viespeuken kunnen zijn.. :X
Ga maar eens kijken op openbare toiletten waar het schoner is.

Maar ja, het is gewoon zo. :')
  maandag 4 februari 2019 @ 17:21:52 #17
286575 Roces18
Chef de party
pi_184818760
mensen die haten op islam en ondertussen zelf op mannen en vrouwen gescheiden houden :?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 4 februari 2019 @ 17:31:28 #18
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_184818941
quote:
9s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:54 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Moord en brand schreeuwen natuurlijk ;(
Of het gewoon prima vinden, zoals nota bene in het bericht staat.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_184818983
quote:
9s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Of het gewoon prima vinden, zoals nota bene in het bericht staat.
Ja dat zegt die geïnterviewde wel politiek correct, maar als het er daadwerkelijk komt vraag ik me af wat er gebeurt.. :o
pi_184819468
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Nou we zijn het een keer eens :D. Dat soort mannen zijn voor mij - als man - ook een reden om sportscholen te vermijden. Ik snap wel dat je daar als vrouw geen zin in hebt.
Of je gaat naar een sportschool waar dit soort pipo's niet rondhangen. Ik ga al jaren naar een gemengde sportschool waar de sfeer gewoon goed is. Maar daar moet je als sportschool wel de moeite voor doen.

Verder ben ik geen voorstander van female only, want;
1. Dit komt bij mij gewoon over als discriminatie.
2. Het probleem bij sommige sportscholen wordt nog steeds niet opgelost.
3. Hoe zorgt scheiding nou voor inzet van de emancipatie. :? Mannen en vrouwen gescheiden houden is toch helemaal niet geëmancipeerd. :?
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 4 februari 2019 @ 18:05:17 #21
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_184819594
quote:
15s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:58 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Of je gaat naar een sportschool waar dit soort pipo's niet rondhangen. Ik ga al jaren naar een gemengde sportschool waar de sfeer gewoon goed is. Maar daar moet je als sportschool wel de moeite voor doen.

Verder ben ik geen voorstander van female only, want;
1. Dit komt bij mij gewoon over als discriminatie.
2. Het probleem bij sommige sportscholen wordt nog steeds niet opgelost.
3. Hoe zorgt scheiding nou voor inzet van de emancipatie. :? Mannen en vrouwen gescheiden houden is toch helemaal niet geëmancipeerd. :?
Mjah, ik bedoel, veel sauna's zijn ook gescheiden. Ook geen probleem toch.

Hebben mannen er last van als vrouwen naar female only sportscholen gaan > nee lijkt me niet.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 4 februari 2019 @ 18:24:59 #22
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184819803
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Mjah, ik bedoel, veel sauna's zijn ook gescheiden. Ook geen probleem toch.

Hebben mannen er last van als vrouwen naar female only sportscholen gaan > nee lijkt me niet.
Het is niet dat ik er last van heb als ze ergens anders sporten. Wat mij betreft dondert iedereen gewoon een beetje op zodat ik niet hoef te wachten en niet word afgeleid. Ik ben alleen niet zo'n fan van 'jaaaa als ik zo een beetje met m'n kont naar ze toe squat en dat dan m'n broek eigenlijk veel te strak is waardoor die stof uit elkaar gaat als ik zo beweeg, waardoor m'n ondergoed gewoon volledig te zien is en dat ze daar dan naar kijken bah vieze mannen :r'
pi_184819846
Brr mannen eng.

De haat tussen mannen en vrouwen wakker je alleen maar aan op deze manier, alsof er iets mis is met mannen die naar een vrouw kijken.

Krankzinnig.

We gaan naar een wereld toe waar niemand meer iets durft te zeggen tegen elkaar omdat het dan meteen een hatecrime is.
  maandag 4 februari 2019 @ 18:27:04 #24
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184819851
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:14 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

De psychiater.
:D
pi_184821040
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:04 schreef luxerobots het volgende:
Amsterdam. De islam zal dus ook wel een rol spelen in dit geheel.
Die hebben geen geld voor een sportschool, rare.
pi_184821142
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:02 schreef Kim-Holland het volgende:
''Er zijn geen mannen, dus je hebt geen ogen die kijken om het kijken en het is gewoon veel hygiënischer. ''

Alsof vrouwen geen viespeuken kunnen zijn.. :X
Ik kan me nog een beetje voorstellen dat er vrouwen zijn die graag alleen met vrouwen sporten (moslima's, schuchtere meiden, knappe meiden die altijd maar lastig worden gevallen), maar die opmerking over 'hygiënischer' daar kan ik met mijn pet niet bij. Snap totaal niet wat daar bedoeld wordt 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184821227
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan me nog een beetje voorstellen dat er vrouwen zijn die graag alleen met vrouwen sporten (moslima's, schuchtere meiden, knappe meiden die altijd maar lastig worden gevallen), maar die opmerking over 'hygiënischer' daar kan ik met mijn pet niet bij. Snap totaal niet wat daar bedoeld wordt 8)7
Is gewoon een smetvreestypetje die zichzelf dat aangepraat heeft joh.
pi_184821288
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:20 schreef Chia het volgende:

Is gewoon een smetvreestypetje die zichzelf dat aangepraat heeft joh.
Maar dan heb je net zo'n smetvrees voor vrouwen, toch? Ik zie het verschil niet tussen mannen zweet en vrouwen zweet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184821299
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:14 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Die hebben geen geld voor een sportschool, rare.
Nou met al die plofkraken de laatste tijd.
pi_184821361
En een sportschool voor alleen blanken, past dat in hetzelfde straatje?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 4 februari 2019 @ 19:31:48 #31
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184821468
Ik ben daar niet zo fan van eigenlijk. Ik heb ook het idee dat moslims hier een beetje op springen, om hun visie van benodigde scheiding in de samenleving steeds wat acceptabeler te maken.

Bovendien is dit inderdaad wel gewoon verboden discriminatie. Als ik er een punt van maak, moeten ze me daar gewoon laten sporten.

Nu ik erover nadenk... misschien ben ik hier toch wel fan van. ~O>
  maandag 4 februari 2019 @ 19:50:33 #32
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184821913
Die sportscholen definiëren het concept vrouw vaak als iemand die geen 80kg kan bankdrukken dus de meeste fok-boys mogen sowieso gewoon naar binnen, maak je geen zorgen!
We have always been at war with Eastasia.
pi_184821949
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:53 schreef julius123 het volgende:

[..]

Bron: https://www.at5.nl/artike(...)an-mannen-om-je-heen

Maar aan de andere kant lopen er ook genoeg dames rond die maar wat graag bekeken willen worden.
Die gaan dan dus niet naar zo'n sportschool..
  maandag 4 februari 2019 @ 19:52:51 #34
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_184821979
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan me nog een beetje voorstellen dat er vrouwen zijn die graag alleen met vrouwen sporten (moslima's, schuchtere meiden, knappe meiden die altijd maar lastig worden gevallen), maar die opmerking over 'hygiënischer' daar kan ik met mijn pet niet bij. Snap totaal niet wat daar bedoeld wordt 8)7
Ik denk dat het meer voor de dikke onzekere dame is
pi_184821984
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:51 schreef Physsic het volgende:

[..]

Die gaan dan dus niet naar zo'n sportschool..
Nee maar hoe moet je als kerel dan zien wie er wel of niet bekeken wil worden?
  maandag 4 februari 2019 @ 19:58:41 #36
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184822122
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:14 schreef Nober het volgende:

[..]

Ga maar eens kijken op openbare toiletten waar het schoner is.

Maar ja, het is gewoon zo. :')
Algemeen bekend dat het herentoilet hygiënischer is.

Verde rare ontwikkeling. Je kunt ook een "female only" uurtje doen in de sportschool of andersom "mannenuurtje". En nog veel meer exclusieve uurtjes, "obesitas only", "anabolen uurtje", "lekkere homo's uurtje met sauna", etc.
pi_184823217
Ik vind dat we in Nederland de Negertest in moeten voeren of helemaal moeten stoppen met discriminatie wetgeving. Vervang je in dit geval alleen vrouwen door alleen blanken, of geen mannen door geen negers en kom je dan tot de conclusie dat dat fout zou zijn dan ben je nu ook fout bezig.
  Moderator maandag 4 februari 2019 @ 20:47:10 #38
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184823267
je hebt toch ook voetbalteams voor vrouwen ... en mannen

lekker belangrijk allemaal weer
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184823273
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:53 schreef julius123 het volgende:

[..]

Nee maar hoe moet je als kerel dan zien wie er wel of niet bekeken wil worden?
Wat dacht je van gewoon mind your own business?

We hoeven het toch niet op een shirtje te drukken ofzo? Of misschien moet er een soort bandjessysteem komen. 8)7

Sommige vrouwen slaan sws al de helft van de apparaten over wegens figuren die mee staan te kijken. Dan komt zo'n vrouwensportschool als gelegen. Als er hier een in de buurt komt schrijf ik me in. ^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2019 20:48:51 ]
pi_184823281
In dit topic zijn het ook alleen mannen die er moeite mee lijken te hebben. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2019 20:50:33 ]
pi_184823335
Willen wij meer of minder ophef in dit land??
pi_184823344
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:47 schreef sp3c het volgende:
je hebt toch ook voetbalteams voor vrouwen ... en mannen

lekker belangrijk allemaal weer
Ingedeeld worden op basis van een beetje competitie kunnen hebben ≠ niet lid mogen worden op de voetbalclub vanwege een aangeboren eigenschap.
  maandag 4 februari 2019 @ 20:50:48 #43
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_184823354
De vertrutting van de maatschappij zet door en bevalt mij niet. Je drukmaken omdat je elkaar een beetje aankijkt is wel zo sneu.
  maandag 4 februari 2019 @ 20:51:13 #44
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184823363
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:45 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind dat we in Nederland de Negertest in moeten voeren of helemaal moeten stoppen met discriminatie wetgeving. Vervang je in dit geval alleen vrouwen door alleen blanken, of geen mannen door geen negers en kom je dan tot de conclusie dat dat fout zou zijn dan ben je nu ook fout bezig.
Als neger ben ik het hier helemaal mee eens en ik ga het gelijk uittesten:

quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:47 schreef Myrr het volgende:
In dit topic zijn het ook alleen mannen die er moeite mee lijken hebben. :')
Waren ook alleen maar negers die problemen hadden met apartheid, dus dat was ook niet zo erg.
pi_184823380
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:47 schreef Myrr het volgende:
In dit topic zijn het ook alleen mannen die er moeite mee lijken hebben. :')
Vroeger had je ook alleen maar klagende negers die achterin de bus moesten. Alle blanken met een goede plek hadden niks te klagen. Zou wel liggen aan negers, niet vanwege een ongelijke situatie en mensen die ze discrimineren.

Of snap je zelf ook wel hoe dom je post is?
  Moderator maandag 4 februari 2019 @ 20:53:17 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184823414
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ingedeeld worden op basis van een beetje competitie kunnen hebben ≠ niet lid mogen worden op de voetbalclub vanwege een aangeboren eigenschap.
ik zie het verschil niet echt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184823427
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:50 schreef Smegma. het volgende:
De vertrutting van de maatschappij zet door en bevalt mij niet. Je drukmaken omdat je elkaar een beetje aankijkt is wel zo sneu.
Als een debieltje gaan flexen voor de spiegels als er een vrouwtje in de buurt is en een beetje onbeschaamd naar haar reet staren plus een ongevraagd praatje aanknopen zonder dat daarvoor aanleiding is gegeven is ook sneu en de reden dat vrouwen graag een pikloze sportschool willen.
  Moderator maandag 4 februari 2019 @ 20:54:51 #48
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184823455
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:53 schreef Myrr het volgende:

[..]

Als een debieltje gaan flexen voor de spiegels als er een vrouwtje in de buurt is en een beetje onbeschaamd naar haar reet staren plus een ongevraagd praatje aanknopen zonder dat daarvoor aanleiding is gegeven is ook sneu en de reden dat vrouwen graag een pikloze sportschool willen.
trap die mensen er dan gewoon uit als dat het grote probleem is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184823471
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:53 schreef Myrr het volgende:
ongevraagd praatje aanknopen zonder dat daarvoor aanleiding is gegeven is ook sneu en de reden dat vrouwen graag een pikloze sportschool willen.
Tsjah. Ik heb een hekel aan ongevraagd geschreeuw en gejank van kinderen.
Tijd voor kindloze bussen, winkels, restaurants, treinen en vliegtuigen. :Y :W

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2019 20:56:15 ]
  maandag 4 februari 2019 @ 20:55:35 #50
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_184823472
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:53 schreef Myrr het volgende:

[..]

Als een debieltje gaan flexen voor de spiegels als er een vrouwtje in de buurt is en een beetje onbeschaamd naar haar reet staren plus een ongevraagd praatje aanknopen zonder dat daarvoor aanleiding is gegeven is ook sneu en de reden dat vrouwen graag een pikloze sportschool willen.
Tussen wat ik heb getypt: een beetje kijken, ook om te kijken of de interesse wederzijds is en wat jij schrijft zit echt een wereld van verschil.

Menselijke omgang valt of staat met omgangsvormen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')