Ik wel. Menige Reaguurder is volledig de weg kwijt.quote:Op maandag 4 februari 2019 10:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Niet als orgaan.
Wel kunnen de afzonderlijke verslaggevers bepaalde denkbeelden hebben maar men blijft als geheel eigenlijk vrij duidelijk binnen de lijnen. Iemand als Baudet kreeg b.v. meer support als denker dan als politicus. Ik heb ze nooit kunnen betrappen op het klakkeloos meegaan in een rechtse of linkse agenda.
De stukken waarop gereageerd word zijn inhoudelijk niet eenzijdig, ze zeiken beide kanten af als het nodig is. Dat het peloton reaguurders wat loopt te blaten is niet aan GS toe te rekenen.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:10 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik wel. Menige Reaguurder is volledig de weg kwijt.
Voorbeelden:
Laatst ging een artikel over Poolse WW-fraudeurs. Bijna naadloos ging menige reactie over Turken en Marokkanen.
Laatst ging een artikel over de bloedmaan (sterrenkundig verschijnsel, maansverduistering).
Menige reaguurder reageerde met: Zolang er geen bloedsikkel bij komt vind ik alles best. Dus zelfs een heelal-verschijnsel is niet gevrijwaard van anti-islam-sentiment.
Laatst ging een artikel over een kerstboom op de Dam die ietwat op zich liet wachten.
Allemaal reacties over "knieval voor de Islam, onze cultuur, bladiebla". En als een paar dagen later deze Kerstboom alsnog op de Dam aanwezig is, is er niemand die de ophef corrigeert en/of relativeert.
Geenstijl is een compleet ongecontrolleerd stuk anti-islam-sentiment. Een kudde briesende stieren dat iedere nuance kwijt is.
Mooie grafiek! Maar...waarom heeft uitstel meer kans dan een no-deal. Dat legt deze grafiek niet uit. Is dat gewoon de mening van de blogger? May heeft gisteren nogmaals benadrukt uit de EU te willen in maart...quote:Op maandag 4 februari 2019 13:34 schreef zoost het volgende:
Uitstel het meest waarschijnlijk volgens deze blogger
[ afbeelding ]
Het is vrij logisch dat het VK meer heeft aan uitstel dan aan een no-deal. Helaas is het niet altijd even logisch wat er gebeurd. Op dit moment kun je haast beter een voorspelling doen aan de hand van de bookmakers dan aan de uitspraken van een politicus ben ik bang.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mooie grafiek! Maar...waarom heeft uitstel meer kans dan een no-deal. Dat legt deze grafiek niet uit. Is dat gewoon de mening van de blogger? May heeft gisteren nogmaals benadrukt uit de EU te willen in maart...
Er is idd wel een verschil tussen een GS-artikel en de reaguurders.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:55 schreef zalkc het volgende:
[..]
De stukken waarop gereageerd word zijn inhoudelijk niet eenzijdig, ze zeiken beide kanten af als het nodig is. Dat het peloton reaguurders wat loopt te blaten is niet aan GS toe te rekenen.
Ik vind bijvoorbeeld de berichtgeving op daskapital (spin-off van geenstijl) redelijk solide als het om de brexit gaat. Het mooie is wel dat de meeverhuisde reaguurder helemaal niet tegen die toon kan blijkbaar en op elk bericht weer gaat lopen schelden dat het EU-propaganda is
En dan met die leden.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:29 schreef capricia het volgende:
Een werkgroep oprichten tweeënhalf jaar na het referendum
voor een probleem wat al sinds dag 1 op tafel ligtquote:Op maandag 4 februari 2019 16:29 schreef capricia het volgende:
Een werkgroep oprichten tweeënhalf jaar na het referendum
brexitprocrastinationquote:Op maandag 4 februari 2019 17:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor een probleem wat al sinds dag 1 op tafel ligt
Leve de polarisatiequote:Op maandag 4 februari 2019 18:29 schreef westwoodblvd het volgende:
Klein inkijkje in de totaal divergente wereldbeelden van Leave en Remain:
[ afbeelding ]
Als je dit soort dingen ziet is het niet zo moeilijk om te begrijpen waarom niemand bereid is tot compromis.
twitter:MinPres twitterde op maandag 04-02-2019 om 18:14:33Just spoke with @MichelBarnier about #Brexit. The Withdrawal Agreement remains the only way to ensure an orderly withdrawal of the UK from the European Union. We continue to urge the UK Government to clarify its intentions with respect to its next steps. https://t.co/wbGHSz8wUY reageer retweet
twitter:MichelBarnier twitterde op maandag 04-02-2019 om 18:10:10Dialogue @EU27 continues #Brexit. Today in The Hague with @MinPres Mark Rutte: full agreement that Withdrawal Agreement cannot be reopened. Backstop = only operational solution to address Irish border issue today. EU ready to work on alternative solutions during transition. https://t.co/YsCNI10K71 reageer retweet
Hoe harder ze dit blijven roepen, hoe minder vertrouwen ik er in heb dat ze hun poot stijf houden.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:45 schreef beantherio het volgende:
twitter:MinPres twitterde op maandag 04-02-2019 om 18:14:33Just spoke with @MichelBarnier about #Brexit. The Withdrawal Agreement remains the only way to ensure an orderly withdrawal of the UK from the European Union. We continue to urge the UK Government to clarify its intentions with respect to its next steps. https://t.co/wbGHSz8wUY reageer retweet
twitter:MichelBarnier twitterde op maandag 04-02-2019 om 18:10:10Dialogue @EU27 continues #Brexit. Today in The Hague with @MinPres Mark Rutte: full agreement that Withdrawal Agreement cannot be reopened. Backstop = only operational solution to address Irish border issue today. EU ready to work on alternative solutions during transition. https://t.co/YsCNI10K71 reageer retweet
De EU wil misschien best iets bewegen, maar dan moeten de britten wel met iets realistisch komen.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:56 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoe harder ze dit blijven roepen, hoe minder vertrouwen ik er in heb dat ze hun poot stijf houden.
..hoe meer ze politiek in hun onderbroek staan als dat gebeurt. Ik acht de kans veel groter dat de Britten al kibbelend over de rand gaan.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:56 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoe harder ze dit blijven roepen, hoe minder vertrouwen ik er in heb dat ze hun poot stijf houden.
Dat zoizo.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
..hoe meer ze politiek in hun onderbroek staan als dat gebeurt. Ik acht de kans veel groter dat de Britten al kibbelend over de rand gaan.
Het is geen kwestie van doorhebben, het is een kwestie van wat mogelijk is en de WA is wat mogelijk is en gaat tenminste 4 EU landen eigenlijk al te ver.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:13 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat zoizo.
Maar het hele idee dat de Britten er niks van snappen, en de Duits/Franse combi alles doorheeft lijkt mij wat te eenvoudig. Ook al lijkt het er wel veel op.
Zoals ik het begrijp is die hele brady amendement in feite gewoon een erkenning van het VK dat er geen alternatieven zijn en ze daarom liever aansturen op 'no deal'.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:13 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat zoizo.
Maar het hele idee dat de Britten er niks van snappen, en de Duits/Franse combi alles doorheeft lijkt mij wat te eenvoudig. Ook al lijkt het er wel veel op.
Gaat ze goed af. Daarna wel ook op de zelfgecreëerde blaren zitten.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:35 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Natuurlijk snappen die Britten het heel goed, die spelen gewoon dom tot over de rand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |