abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 februari 2019 @ 13:20:58 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184814081
Verslagje van tapas eten van gisteren: CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #28
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 4 februari 2019 @ 13:27:29 #27
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_184814232
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2019 12:45 schreef Kreator het volgende:

[..]

*gooit een flesje die kant op.

[ afbeelding ]

Woon jij in Tukkerije?
Yum. Recent een Coal Ila 25 gekocht en open gemaakt, die is ook geweldig.

En ja@Tukkerije

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Official ESF Kreviewer maandag 4 februari 2019 @ 13:29:56 #28
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184814284
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:15 schreef minilot het volgende:
Krea: goed zo! Het leven is te kort om principieel te wezen. :7

In principe heb ik ze wel, maar misschien zijn die principieel anders dan de principes van iemand met een ruggengraat.

quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:27 schreef TAV74 het volgende:
En ja@Tukkerije

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah. Aaaaahhh. Ok. Nee, dat kwartje valt nu pas.
pi_184814383
Wat een begin van de week: Ziva stampt - TAV boos - Krea heeft nu een verliefde vrouw B-) - Anthraxx heeft vakantie in afwachting van...- frantic heeft een loeipaal.

Terwijl ik weer wandelde in Wellington en in Venetië en wat gewicht duwde en trok in de sportschool.
Dat viel mij een beetje tegen na een maand rust van sporten.
Wel service: sta ik bij de balie zonder sporttas en kon (schone) sportkleding en schoenen lenen tegen inleveren van autosleutels als borg. _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184815409
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:33 schreef AnneX het volgende:
Wat een begin van de week: Ziva stampt - TAV boos - Krea heeft nu een verliefde vrouw B-) - Anthraxx heeft vakantie in afwachting van...- frantic heeft een loeipaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank hiervoor AnneX 5-6 pagina's in 2 zinnen samengevat

Laptop doet het weer, de puinhoop op het bureau is alleen maar groter geworden, maar 1 van mijn leidinggevenden heeft het visum voor India binnen *O* Wat een gekloot.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184815626
Graag gedaan 😎
Is er haast bij het India visum? En dan nog tickets boeken?

Oh joy, na een bezwaarprocedure heeft de gemeente gronden gevonden om de vergunning voor de (tijdelijke) zendmast niét te verlenen voor definitief.
En hullie kunnen de boel weer afbreken.
Onder andere: landschapsvervuiling in de polder w/ *O*

Nu willen hullie ons nog een zinloos fietspad voor een paar miljoen door de strot duwen.
Wordt ook bezwaar tegengemaakt...natuurlijk.😜
pi_184815872
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:40 schreef AnneX het volgende:
Graag gedaan 😎
Is er haast bij het India visum? En dan nog tickets boeken?

Oh joy, na een bezwaarprocedure heeft de gemeente gronden gevonden om de vergunning voor de (tijdelijke) zendmast niét te verlenen voor definitief.
En hullie kunnen de boel weer afbreken.
Onder andere: landschapsvervuiling in de polder w/ *O*

Nu willen hullie ons nog een zinloos fietspad voor een paar miljoen door de strot duwen.
Wordt ook bezwaar tegengemaakt...natuurlijk.😜
Ze vliegen over 2 weken, maar online scheelt 500 euro pp, en een afspraak op de ambassade. Alleen kost het mij bijna een dag pp. Want India wil zoveel weten, militaire dienst van de vader, geboorte plaatsen ouders etc. Dat weet ik niet allemaal van hen dus moeten ze erbij zijn, maar met een overvolle agenda gaat dat er steeds even tussendoor.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184815953
Ik heb nog geen zak uitgevoerd vandaag.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 4 februari 2019 @ 14:58:36 #34
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184816017
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ze vliegen over 2 weken, maar online scheelt 500 euro pp, en een afspraak op de ambassade. Alleen kost het mij bijna een dag pp. Want India wil zoveel weten, militaire dienst van de vader, geboorte plaatsen ouders etc. Dat weet ik niet allemaal van hen dus moeten ze erbij zijn, maar met een overvolle agenda gaat dat er steeds even tussendoor.
Waar de militaire dienst van de vader van de functionaris was? Bizar.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184816043
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog geen zak uitgevoerd vandaag.
Geef je er aan over *O*

Ik heb al een miljoen dingen gedaan. Ook een sollicitatie geschreven. Ik ga nog even mijn LinkedIn pimpen voor ik de mail verstuur. Eerst maar douchen en lunchen :@
Spoilers!
pi_184816126
Ik wilde eerst mijn mini chocladebroodjes gaan eten maar bedacht me dat ik nog even langswip op mijn moeders verjaardag (gisteren gevierd met uit eten). Vlaai :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184816133
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Geef je er aan over *O*

Ik heb al een miljoen dingen gedaan. Ook een sollicitatie geschreven. Ik ga nog even mijn LinkedIn pimpen voor ik de mail verstuur. Eerst maar douchen en lunchen :@
Ik keek honden. :@ Toen werd ik verdrietig. ;(

Slinger zo netflix wel aan. Ofzo
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184816141
Ik was hier...
pi_184816142
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog geen zak uitgevoerd vandaag.
Laatste weken heb je best wat zakken uitgevoerd toch?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184816173
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Laatste weken heb je best wat zakken uitgevoerd toch?
True, true.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184816182
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik keek honden. :@ Toen werd ik verdrietig. ;(

Slinger zo netflix wel aan. Ofzo
Verdrietig is logisch :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184816200
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Verdrietig is logisch :*
Ik weet niet of ik er wel goed in ben. :@
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184816234
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ze vliegen over 2 weken, maar online scheelt 500 euro pp, en een afspraak op de ambassade. Alleen kost het mij bijna een dag pp. Want India wil zoveel weten, militaire dienst van de vader, geboorte plaatsen ouders etc. Dat weet ik niet allemaal van hen dus moeten ze erbij zijn, maar met een overvolle agenda gaat dat er steeds even tussendoor.
die Indiers zijn gewoon mega nieuwsgierig ja, ik heb me ook over de vragen zitten verbazen! Maar bij mn meisje was het toch echt binnen een dag goed gekeurd, ik herinner me van een paar jaar geleden wel dat je altijd naarDen Haag moest om op de ambassade dat gekloot te hebben, dus het is al een stuk verbeterd op deze manier
pi_184816259
Lie, hoest met de doggies?
pi_184816316
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:58 schreef fietsie het volgende:

[..]

Waar de militaire dienst van de vader van de functionaris was? Bizar.
Vroeger was het zelfs welk regiment. En een ongetrouwde collega moest zelfs een vrouw verzinnen jaren geleden. Niet invullen was geen visum. Een van deze 2 is Engelse, getrouwd met een spanjaard en wonen in Nederland. Maar het emergency nummer moet een engels nummer zijn, want zij is engelse. Is ook niet te aan te passen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184816372
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:09 schreef Bluezz het volgende:
Lie, hoest met de doggies?
Nou ja beter wordt het nooit natuurlijk lieve Bluezz, maar het gaat, laten we het daarop houden, het is een soort voor je uitschuiven van het moment zolang darmen en gemoed het goed doen..... En verder mijn rug natuurlijk hahah.... Het is gewoon eigenlijk een beetje per dag bekijken, maar zolang het kan doe ik het gewoon zolang het geen chagrijnig beest wordt wat zich de pleuris verveeld.... Helaas nu hele spoor bij de Cremerstraat afgesloten door allerlei bomenkap (ziet er niet uit) en daar liep ze het liefste met dr kar te sjeezen, dus dat is nu allemaal een beetje behelpen en komt het moment wel steeds dichterbij weer dus.... (thnks for asking)
  maandag 4 februari 2019 @ 15:16:07 #47
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184816376
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vroeger was het zelfs welk regiment. En een ongetrouwde collega moest zelfs een vrouw verzinnen jaren geleden. Niet invullen was geen visum. Een van deze 2 is Engelse, getrouwd met een spanjaard en wonen in Nederland. Maar het emergency nummer moet een engels nummer zijn, want zij is engelse. Is ook niet te aan te passen.
al dit geode gaat er waarschijnlijk op uitdraaien dat we niet naar Baikanoer gaan :(
en jah, dat is niet india, maar wel visum gezeik
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184816548
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:15 schreef liedetector het volgende:

[..]

Nou ja beter wordt het nooit natuurlijk lieve Bluezz, maar het gaat, laten we het daarop houden, het is een soort voor je uitschuiven van het moment zolang darmen en gemoed het goed doen..... En verder mijn rug natuurlijk hahah.... Het is gewoon eigenlijk een beetje per dag bekijken, maar zolang het kan doe ik het gewoon zolang het geen chagrijnig beest wordt wat zich de pleuris verveeld.... Helaas nu hele spoor bij de Cremerstraat afgesloten door allerlei bomenkap (ziet er niet uit) en daar liep ze het liefste met dr kar te sjeezen, dus dat is nu allemaal een beetje behelpen en komt het moment wel steeds dichterbij weer dus.... (thnks for asking)
Ik snap m 😘
Hele Cremerstraat, wordt het er mooier op denk je? Ideale uitlaatstrook.
Tevens naamgever van mn eerste katje, daar gevonden, Cremer genoemd. En mn eerste vriendje woonde daar 🤓
pi_184816555
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:16 schreef Barreltje het volgende:

[..]

al dit geode gaat er waarschijnlijk op uitdraaien dat we niet naar Baikanoer gaan :(
en jah, dat is niet india, maar wel visum gezeik
dat zeg ik, hier thuis was het in een dag geregeld zonder gedoe (wel al jaren op geoefend dat helpt misschien, maar het was dit keer een appeltje eitje vergeleken met eerst, juist omdat het nu online kan)
pi_184816597
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik snap m 😘
Hele Cremerstraat, wordt het er mooier op denk je? Ideale uitlaatstrook.
Tevens naamgever van mn eerste katje, daar gevonden, Cremer genoemd. En mn eerste vriendje woonde daar 🤓
ik snap er vooral niks van, afgelopen zomer hebben ze alle paden vernieuwd, zijn ze weken mee bezig geweest niemand mocht erop lopen etc etc....en nu raggen er gewoon bulldozers over terwijl eht drijfnat is en alles is naar de klote....alle bomen zijn hoppakee gewoon omgehakt en het is nu 1 kaal modderig stuk met een mega hek eromheen..... nee ik zie niet hoe dat mooi wordt, je kijkt nu tegen de omheining van het nieuwe spoor aan ipv tegen een mooie groene haag met her en der struiken bomen en bloemen..... ik kan het eerlijk waar niet aanzien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')