Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:58 schreef Poes. het volgende:
Ik heb daar geen tijd/energie voor jongehhh![]()
Laarzen wel besteld, net een ander type, zonder het ''Converse'' logo. Wil geen gedoe met de douane.
Ga NU verder kijken
Alsof je die nog niet genoeg kreegquote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:59 schreef Samzz het volgende:
Vanmiddag een compliment gehad om m'n kledingstijl. Leuke opsteker
.
hier nog 1. Hij is gwn fakequote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee ik ben niet prinsesserig genoeg voor hem.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:58 schreef Poes. het volgende:
Ik heb daar geen tijd/energie voor jongehhh![]()
Laarzen wel besteld, net een ander type, zonder het ''Converse'' logo. Wil geen gedoe met de douane.
Ga NU verder kijken
Ik las hetquote:
DM's openbaar makenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik las hetBeetje dm's openbaar maken
![]()
Aflevering 2 gehad, ik ging bijna janken bij de tandarts scène, m'n grootste nachtmerrie
Ik zit nu naar die man met het enorme bonk vethuidpiemel te kijken.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
DM's openbaar maken?
Ik ben bij aflevering 5. Heel veel borsten komen voorbij.
Jummie jummie.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zit nu naar die man met het enorme bonk vethuidpiemel te kijken.
Koekje er bij?
Jaaa ik zie veel dingen waarvan ik denk HOEquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
OMG en ik zie een paar tepels met enorme dikke zwarte haren er aan geplaktHOE DAN?!
Dikke gele pus, meer is het nietquote:
Dit is redelijk accuraatquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dikke gele pus, meer is het niet![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet echt niet welke smileys ik moet gebruiken bij dit programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |