abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 februari 2019 @ 06:48:13 #1
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_184809114
Ze doen zich voor als de 'goede' bank, maar nadat ik net merkte dat de letters niet recht staan (de a van bank is verzakt, de k staat een pixel hoger) zag ik ook ineens het 666 gedeelte van het logo.

Pure illuminatie dit.

Waarom zouden ze met de letters van 'bank' gaan lopen fucken? Niemand is zo dom, het moet wel expres zijn! Maar waarom!?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_184809285
quote:
6s.gif Op maandag 4 februari 2019 06:48 schreef Tyr80 het volgende:
Ze doen zich voor als de 'goede' bank, maar nadat ik net merkte dat de letters niet recht staan (de a van bank is verzakt, de k staat een pixel hoger) zag ik ook ineens het 666 gedeelte van het logo.

Pure illuminatie dit.

[ afbeelding ]

Waarom zouden ze met de letters van 'bank' gaan lopen fucken? Niemand is zo dom, het moet wel expres zijn! Maar waarom!?
Om dezelfde reden dat jij een gezicht van een vrouw die perfect symmetrisch zou zijn saaier zou vinden dan een natuurlijke en waarom jouw gezicht niet symmetrisch is.

topontwerpers vinden dat een kleine met opzet aangebrachte imperfectie in perfectie vaak iets meer spanning in een ontwerp brengt dan saaie perfectie. Naar iets dat 90-99% perfect is wordt vaak langer gekeken dan iets dat 100% perfect is.

Doe eens een case study naar Google z'n nieuwe kleurrijke G en je zult daarin ook een kleine afwijking vinden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Beathoven op 04-02-2019 07:36:08 ]
pi_184809341
Ze sponsoren ook antroposofen en antivaxers dus ze zijn sowieso voor het inkrimpen van de mensheid. Dat is ook weer beter voor het milieu natuurlijk.
pi_184809626
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ze sponsoren ook antroposofen en antivaxers dus ze zijn sowieso voor het inkrimpen van de mensheid. Dat is ook weer beter voor het milieu natuurlijk.
:)
pi_184815321
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')