abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184941644
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:55 schreef Kornolio het volgende:

[..]

Is ook niet nodig, dat doen die achterlijke randdebielen van Denk zelf al.

[..]

Ze behaalt doelen? Welke dan? :?
(behalve als haar doel is "gehaat worden", dat behaalt ze uitstekend)

[..]

Da's in deze context een verkapte benaming voor terroristen. Untermenschen die graag de beschaafde wereld kapot willen maken en vervangen door hun achterlijke barbaarse gedachtegoed. Erg jammer dat ze dat per se hier, ten koste van honderden miljoenen andere mensen willen doen, in plaats van dat ze lekker met hun primitieve bullshit ergens in de woestijn of in de bergen of waar dan ook gaan zitten waar ze niemand tot last zijn.
Dat die lui graag onder het juk van een megalomane psychopathische mensenrechtenschendende gestoorde tiran als Erdogan willen leven, helemaal prima, moeten ze lekker zelf weten. Maar ik wil niet dat ze mij ermee lastig vallen en mijn leefomgeving aantasten met die bullshit.

Doe ik andersom ook niet namelijk, het interesseert me geen reet volgens wat voor achterlijke middeleeuwse standaarden ze daar leven. Dus graag wederzijds zo. Want volgens mij werkt het beter als mensen met verschillende opvattingen elkaar lekker met rust laten.
Zwarte piet debat heeft zo toch al defacto gewonnen? Nu ze de smaak van victorie te pakken heeft zal ze nu ook op andere fronten flink door meppen. Sylvana zal uit eindelijk de culturele oorlog winnen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')