abonnement Unibet Coolblue
pi_184807168
Om te beginnen moet ik één ding wel voor haar pleiten. Ik heb op YouTube meerdere keren die droeftoeters van DENK gezien in de Tweede Kamer. Ze had er destijds wel verstandig aan gedaan om uit die partij te stappen.


Maar ze gaat zoals je hier ziet zoals vanouds verder. Wat gaat er toch in haar om? Waarom die haat en obsessie voor vermeend racisme tegen mensen met een donkere huidskleur? (Ja, het is er wel, maar ze ziet het veel te overtrokken.) Eigenlijk hartstikke zonde, want ze is om te zien een mooie vrouw en ze kan zich beschaafd vocabulair uitdrukken. Als ze die rare gedachtekronkels in haar kop een beetje gladstrijkt en dingen wat objectiever kan benaderen, zou ze met haar partij zelfs op den duur constructieve dingen kunnen verwezenlijken.

Ze is nu de meest gehate BN-er. Maar als ze zich de komende tijd wat meer kan beheersen, zou stukje bij beetje haar imago toch wel wat beter worden denk ik
pi_184807192
Wacht ff tot alle babyboomers de pijp uit zijn dan wordt ze MinPres.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_184807292
Waterman.
  maandag 4 februari 2019 @ 01:10:02 #4
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_184807328
Sylvana :r
#KICKOUTZP
  maandag 4 februari 2019 @ 01:27:10 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_184807495
Gestopt met kijken.
Dit gaat gvd over een gemeenteraad. Lekker belangrijk.
pi_184807564
Sylvana :r :')
pi_184807573
Stuur Sylvana een linkje naar mijn profiel
pi_184807629
Die Sylvana van Dumpert :9
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 4 februari 2019 @ 02:14:49 #9
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184807837
Die sylvana moet je ook geen aandacht schenken deze wel :
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184807903
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 02:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die sylvana moet je ook geen aandacht schenken deze wel :
Deze man snapt het _O_
pi_184807931
Wie weet als we Sylvana van een rots afgooien vliegt ze terug naar boven op een bezem 🤔
pi_184807932
Een blanke man die rept dat racisme niet bestaat topic
pi_184808467
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2019 03:23 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

:')[ afbeelding ]
Thx voor de bevestiging
pi_184808468
:)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2019 03:56:35 ]
  Leukste jonkie 2022 maandag 4 februari 2019 @ 07:52:06 #15
213457 engine
pi_184809481
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2019 03:23 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

:')[ afbeelding ]
_O-
En dan beweren dat Sylvana rare gedachten kronkels heeft.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_184811675
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:52 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

_O-
En dan beweren dat Sylvana rare gedachten kronkels heeft.
Als je naar dat filmpje kijkt, vind ik dat ze overtrokken reageert.

Maar ik vind wel dat ze een behoorlijk punt heeft als ze zegt dat racisme een probleem is.
pi_184812930
En zo een haat dat die vrouw in die videoclip heeft, dan noemen ze mij hier een racist...
  maandag 4 februari 2019 @ 12:43:41 #18
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184813264
Wat is er mis met denken?
pi_184813280
quote:
15s.gif Op maandag 4 februari 2019 00:56 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Om te beginnen moet ik één ding wel voor haar pleiten. Ik heb op YouTube meerdere keren die droeftoeters van DENK gezien in de Tweede Kamer. Ze had er destijds wel verstandig aan gedaan om uit die partij te stappen.


Maar ze gaat zoals je hier ziet zoals vanouds verder. Wat gaat er toch in haar om? Waarom die haat en obsessie voor vermeend racisme tegen mensen met een donkere huidskleur? (Ja, het is er wel, maar ze ziet het veel te overtrokken.) Eigenlijk hartstikke zonde, want ze is om te zien een mooie vrouw en ze kan zich beschaafd vocabulair uitdrukken. Als ze die rare gedachtekronkels in haar kop een beetje gladstrijkt en dingen wat objectiever kan benaderen, zou ze met haar partij zelfs op den duur constructieve dingen kunnen verwezenlijken.

Ze is nu de meest gehate BN-er. Maar als ze zich de komende tijd wat meer kan beheersen, zou stukje bij beetje haar imago toch wel wat beter worden denk ik
Ze trekt veel te veel haat aan. Goed dat ze uit Denk is gezet. Ze deed meer kwaad dan goed voor de partij.
pi_184813697
Ik vraag me altijd af welke landen dan wel 'inclusief' en niet 'racistisch' zijn volgens die SJW-ers.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_184813722
Hoe zou ze anders zo in de publiciteit kunnen staan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 4 februari 2019 @ 13:10:13 #22
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184813810
Haar politieke carrière is gemotiveerd door extreme reacties op vrij redelijke opmerkingen. Ik denk niet dat haar gedachtenkronkels haar politiek succes in de weg staan, maar dat die gedachtenkronkels ontstaan door haar situatie. Wat in enige mate aantoont dat ze ook wel een beetje gelijk heeft.
pi_184813858
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:10 schreef PiyeReloaded het volgende:
Haar politieke carrière is gemotiveerd door extreme reacties op vrij redelijke opmerkingen. Ik denk niet dat haar gedachtenkronkels haar politiek succes in de weg staan, maar dat die gedachtenkronkels ontstaan door haar situatie. Wat in enige mate aantoont dat ze ook wel een beetje gelijk heeft.
Er is niets redelijks aan die racistische prietpraattheorien van de 'institutioneel racisme', 'witte onschuld die niet bestaat', 'radicale gelijkwaardigheid' SJW-ers.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_184814780
"I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin, but by the content of their character."

pi_184814814
quote:
6s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:50 schreef Salvad0R het volgende:
"I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin, but by the content of their character."

[ afbeelding ]
Ugh
  maandag 4 februari 2019 @ 13:53:56 #27
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_184814849
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 02:24 schreef Vollenhoven het volgende:
Een blanke man die rept dat racisme niet bestaat topic
Ik begin zo langzamerhand wel de neiging te krijgen om te pleiten voor een herinvoering van de slavernij. Met dank aan Sylvana en Gare Qwinsiejo.
pi_184814904
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:53 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Ik begin zo langzamerhand wel de neiging te krijgen om te pleiten voor een herinvoering van de slavernij. Met dank aan Sylvana en Gare Qwinsiejo.
Gewoon terug naar afzender is voor mij goed genoeg
pi_184814926
quote:
15s.gif Op maandag 4 februari 2019 00:56 schreef PabstBlueRibbon het volgende:want ze is om te zien een mooie vrouw
pi_184814979
quote:
15s.gif Op maandag 4 februari 2019 00:56 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
want ze is om te zien een mooie vrouw


Ze is echt lelijk man, zeker met die discobal op haar kop, wat moet dat voorstellen
  maandag 4 februari 2019 @ 14:16:22 #31
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184815207
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:01 schreef alexlefou het volgende:

[..]

Ze is echt lelijk man, zeker met die discobal op haar kop, wat moet dat voorstellen
Smaken verschillen. Jij vind haar lelijk. Maar iemand anders zou haar misschien wel weer mooi vinden.
Het is niet zo dat de hele wereld precies ze denkt als @alexlefou.
Daaaaag. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184848269
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:43 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Nee helemaal niet. Maar jij bezigt gewoon rachitisch taalgebruik uit en dat vind ik niet bepaald chique eigenlijk. :')
In dit geval is het waarschijnlijk stoerdoenerij. Maar dan nog. Mensen met een donkere huidskleur lezen dit ook. Ze zal ze de eerste keer wellicht een worst wezen. Maar als je op den duur duizenden keren van dit soort 'grappen' leest en je merkt ook dat er ook idioten tussen zitten die het echt menen ... kan ik me wel een voorstelling maken dat je antipathie voelt naar de hele blanke bevolkingsgroep.

Om op Sylvana terug te komen. Als ik de reacties hier lees in de trant van "Haatvana hihaho" krijg ik meer respect voor haar. Ik ben het niet met haar eens en ik denk dat ze gemotiveerd wordt om verkeerde redenen. Maar ze durft tenminste een eigen mening te uiten en laat zich niet zomaar de mond snoeren. Laf is ze in ieder geval niet. Dat kan ik niet zeggen van die schapen hier die elkaar nadoen, afgeven op Sylvana maar er eigenlijk niet eens over nadenken waarom ze dit nou eigenlijk vinden.
  woensdag 6 februari 2019 @ 07:09:25 #33
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184848984
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 02:43 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

In dit geval is het waarschijnlijk stoerdoenerij. Maar dan nog. Mensen met een donkere huidskleur lezen dit ook. Ze zal ze de eerste keer wellicht een worst wezen. Maar als je op den duur duizenden keren van dit soort 'grappen' leest en je merkt ook dat er ook idioten tussen zitten die het echt menen ... kan ik me wel een voorstelling maken dat je antipathie voelt naar de hele blanke bevolkingsgroep.

Om op Sylvana terug te komen. Als ik de reacties hier lees in de trant van "Haatvana hihaho" krijg ik meer respect voor haar. Ik ben het niet met haar eens en ik denk dat ze gemotiveerd wordt om verkeerde redenen. Maar ze durft tenminste een eigen mening te uiten en laat zich niet zomaar de mond snoeren. Laf is ze in ieder geval niet. Dat kan ik niet zeggen van die schapen hier die elkaar nadoen, afgeven op Sylvana maar er eigenlijk niet eens over nadenken waarom ze dit nou eigenlijk vinden.
Ja dat is een hele goede inderdaad. En ik weet niet wat het is maar....ik vind mensen over het algemeen inderdaad vrij laf eigenlijk (het kan ook aan mij liggen maar :') ).
En het lijkt wel alsof je hier ook nooit een eigen mening mag hebben ofzo. Want dan zit je meteen fout, of ben je dom, of spoor je niet etc.
Je moet eigenlijk gewoon de mening hebben die iedereen heeft. Want dan hoor je er pas echt bij en word je pas serieus genomen. Anders niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Samuel24 op 06-02-2019 07:25:09 ]
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184849097
Ik vermoed dat Sylvana Simons borderline of iets dergelijks heeft.

Die vrouw krijgt aandacht, maar heeft misschien gewoon hulp nodig.
  woensdag 6 februari 2019 @ 08:00:23 #35
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_184849391
Het valt me op dat Sylvana altijd van die aparte woorden gebruikt waarvan ik me afvraag of ze zelf de betekenis wel weet.

En volgens mij is die politieke carrière ontstaan na het floppen van dr tv carrière. Ik vermoed dat ze daar ook vind dat racisme er de schuld van is.
With love :*
pi_184849401
quote:
15s.gif Op maandag 4 februari 2019 00:56 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
want ze is om te zien een mooie vrouw
Ben jij een kloon van Fatoeman? _O-
pi_184930864
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 08:00 schreef girlnextdoor. het volgende:


En volgens mij is die politieke carrière ontstaan na het floppen van dr tv carrière. Ik vermoed dat ze daar ook vind dat racisme er de schuld van is.
Dat vind ze zeker
pi_184932058
Sylvana is gewoon doorgedraaid.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zondag 10 februari 2019 @ 09:21:19 #39
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_184932081
Niks mis met Sylvana. Natuurlijk, ze heeft een andere politieke ideologie dan 95% van het land, maar daar is niets mis mee.

Sylvana _O_
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zondag 10 februari 2019 @ 09:37:00 #40
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184932328
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 08:00 schreef girlnextdoor. het volgende:
Het valt me op dat Sylvana altijd van die aparte woorden gebruikt waarvan ik me afvraag of ze zelf de betekenis wel weet.

En volgens mij is die politieke carrière ontstaan na het floppen van dr tv carrière. Ik vermoed dat ze daar ook vind dat racisme er de schuld van is.
Na 15 jaar op tv, minder in beeld komen zou ik nou geen carrièreflop noemen. Haar politieke carrière is nog eens zo'n 5 jaar later begonnen, met als directe aanleiding haar ervaringen met reacties op het aansnijden van het onderwerp huidskleur en racisme. Je moet jezelf wel in flinke bochten wringen om daarvan te maken 'mijn televisiecarrière is mislukt door die stomme blanken, dan maar de politiek. :(' Maar ik weet dat de meesten niet meer fatsoenlijk kunnen nadenken als het deze dame betreft.
pi_184932605
Sylvana moet gewoon eens een keer goed afgepaald worden.
pi_184937263
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 07:23 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ik vermoed dat Sylvana Simons borderline of iets dergelijks heeft.

Die vrouw krijgt aandacht, maar heeft misschien gewoon hulp nodig.
Ik denk geen borderline, want dan zou je bijvoorbeeld merken dat ze van mening verandert. En zou je in de media moeten zien dat ze de ene keer meer ontvankelijk is voor kritiek of een andere mening dan de andere keer.

Ik zie wel dat ze heel erg overtuigd is van zichzelf en alles interpreteert op een manier die haar het beste uitkomt. Ze zoekt de aandacht elke keer op. Ook alle blanke mensen die haar beledigen, bevestigen voor haar dat ze gelijk heeft wat betreft het vermeende racisme en pakt het ook gretig aan. Alle negatieve aandacht is toch aandacht. Maar ze kan het veel moeilijker handelen als mensen niet meegaan in haar overtuigingen of er argumenten bijslepen waar ze niks tegenin kan brengen.


Ik vind het wel wel heel typerend voor een narcistische persoonlijkheidsstoornis.
pi_184938511
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 02:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die sylvana moet je ook geen aandacht schenken deze wel :
Deze baas weet.
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
pi_184938535
quote:
6s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:50 schreef Salvad0R het volgende:
"I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin, but by the content of their character."

[ afbeelding ]
Deze held zou zich in zijn graf omdraaien als hij ziet waar die ZEIKERD van Sylvana telkens mee aan komt kakken.
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
pi_184938570
quote:
15s.gif Op maandag 4 februari 2019 00:56 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
ze is om te zien een mooie vrouw
Ik zou van de week even een afspraak bij de opticiën maken.

Ook niet te lang mee wachten, volgens mij is het vrij urgent.
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
pi_184938626
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 12:44 schreef Atak het volgende:
Ze trekt veel te veel haat aan.
Wat dat betreft paste ze goed bij Denk ja.

quote:
Goed dat ze uit Denk is gezet.
Gestapt. Niet gezet.

quote:
Ze deed meer kwaad dan goed voor de partij.
Die hele partij is het Kwaad Zelve.

De lange arm van Erdogan. Wolven in schaapskleren die op achterbakse wijze proberen Europa te infiltreren. Dat onkruid moet met wortel en al worden uitgeroeid.
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
pi_184938657
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 16:19 schreef Kornolio het volgende:

[..]

Wat dat betreft paste ze goed bij Denk ja.

[..]

Gestapt. Niet gezet.

[..]

Die hele partij is het Kwaad Zelve.

De lange arm van Erdogan. Wolven in schaapskleren die op achterbakse wijze proberen Europa te infiltreren. Dat onkruid moet met wortel en al worden uitgeroeid.
pi_184940707
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 16:19 schreef Kornolio het volgende:

[..]

Wat dat betreft paste ze goed bij Denk ja.

[..]

Gestapt. Niet gezet.

[..]

Die hele partij is het Kwaad Zelve.

De lange arm van Erdogan. Wolven in schaapskleren die op achterbakse wijze proberen Europa te infiltreren. Dat onkruid moet met wortel en al worden uitgeroeid.
Syl mag alle ruiten inslaan van mij. Maar dat moet ze niet onder de vlag van Denk doen.

Ze is misschien niet een gelieft persoon maar dat wil ze ook niet zijn. Ze heeft bepaalde doelen en die behaalt ze gewoon dus in die zin is de succesvol.

Trouwens: wolven. _O_
pi_184940941
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:45 schreef Atak het volgende:
Syl mag alle ruiten inslaan van mij. Maar dat moet ze niet onder de vlag van Denk doen.
Is ook niet nodig, dat doen die achterlijke randdebielen van Denk zelf al.

quote:
Ze is misschien niet een gelieft persoon maar dat wil ze ook niet zijn. Ze heeft bepaalde doelen en die behaalt ze gewoon dus in die zin is de succesvol.
Ze behaalt doelen? Welke dan? :?
(behalve als haar doel is "gehaat worden", dat behaalt ze uitstekend)

quote:
Trouwens: wolven. _O_
Da's in deze context een verkapte benaming voor terroristen. Untermenschen die graag de beschaafde wereld kapot willen maken en vervangen door hun achterlijke barbaarse gedachtegoed. Erg jammer dat ze dat per se hier, ten koste van honderden miljoenen andere mensen willen doen, in plaats van dat ze lekker met hun primitieve bullshit ergens in de woestijn of in de bergen of waar dan ook gaan zitten waar ze niemand tot last zijn.
Dat die lui graag onder het juk van een megalomane psychopathische mensenrechtenschendende gestoorde tiran als Erdogan willen leven, helemaal prima, moeten ze lekker zelf weten. Maar ik wil niet dat ze mij ermee lastig vallen en mijn leefomgeving aantasten met die bullshit.

Doe ik andersom ook niet namelijk, het interesseert me geen reet volgens wat voor achterlijke middeleeuwse standaarden ze daar leven. Dus graag wederzijds zo. Want volgens mij werkt het beter als mensen met verschillende opvattingen elkaar lekker met rust laten.
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
pi_184940970
Sws Nanninga :')
pi_184941644
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:55 schreef Kornolio het volgende:

[..]

Is ook niet nodig, dat doen die achterlijke randdebielen van Denk zelf al.

[..]

Ze behaalt doelen? Welke dan? :?
(behalve als haar doel is "gehaat worden", dat behaalt ze uitstekend)

[..]

Da's in deze context een verkapte benaming voor terroristen. Untermenschen die graag de beschaafde wereld kapot willen maken en vervangen door hun achterlijke barbaarse gedachtegoed. Erg jammer dat ze dat per se hier, ten koste van honderden miljoenen andere mensen willen doen, in plaats van dat ze lekker met hun primitieve bullshit ergens in de woestijn of in de bergen of waar dan ook gaan zitten waar ze niemand tot last zijn.
Dat die lui graag onder het juk van een megalomane psychopathische mensenrechtenschendende gestoorde tiran als Erdogan willen leven, helemaal prima, moeten ze lekker zelf weten. Maar ik wil niet dat ze mij ermee lastig vallen en mijn leefomgeving aantasten met die bullshit.

Doe ik andersom ook niet namelijk, het interesseert me geen reet volgens wat voor achterlijke middeleeuwse standaarden ze daar leven. Dus graag wederzijds zo. Want volgens mij werkt het beter als mensen met verschillende opvattingen elkaar lekker met rust laten.
Zwarte piet debat heeft zo toch al defacto gewonnen? Nu ze de smaak van victorie te pakken heeft zal ze nu ook op andere fronten flink door meppen. Sylvana zal uit eindelijk de culturele oorlog winnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')