abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184929100
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:11 schreef pokkerdepok het volgende:
verschilt een beetje per beurs, of er rustige plekken zijn. bij de verzamelbeurs altijd wel, maar pas in de laatste hal (zijn er geloof ik 5 of 6, hallen...)
wel kan je bij elke hal naar een binnenplaats of naar buiten. op de binnenplaatsen staan altijd mensen te roken.
en verder ben je gewoon binnen 5-10 minuutjes weg uit de hallen.

trouwens, het is druk, zo'n beurs. maar er is op elke vierkante meter iets te doen, dus de drukte is verspreidt. je merkt het niet echt. ik heb nog nooit in de rij gelopen op een beurs.
Binnenplaats gaat niet helpen dan, en als je snel weg wilt kan dat dan zonder mensen weg te moeten duwen?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_184929585
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:27 schreef kuolema het volgende:

[..]

Binnenplaats gaat niet helpen dan, en als je snel weg wilt kan dat dan zonder mensen weg te moeten duwen?
Denk aan een markt of kermis.

Je ontkomt er niet aan dat er erg drukke plekken zijn.
Andere plekken zijn dan weer luw.
Maar ze verplaatsen zich nog wel eens.
Meestal zijn er wel plekjes en hoekjes waar niet zo veel gebeurt.

Jammer dat je vriendin niet mee kan.
Een eerste keer beurs kan best een tikkie indrukwekkend zijn.
Zeker in je eentje.
Sterkte.
Roken is dood. Dampen heeft de toekomst. De toekomst begint nu.
pi_184931281
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:27 schreef kuolema het volgende:

[..]

binnenplaatsen zijn maatje voetbalveld, met 20 mensen bij de deur die roken. verder leeg.

niet altijd, meestal wel, denk ik. maar het blijft een event met veel mensen, natuurlijk, dus daaar zal je wel last van hebben, vrees ik.

trouwens, het is lang niet altijd zo dat moeite hebben met drukte, automatisch gekoppeld is aan autisme. ik ken iemand die autistisch is, die niets liever doet dna naar metal concerten en festivals gaan.. het heeft vast ook gewoon met je persoonlijkheid te maken, dat je niet van drukte houdt. en misschien met wat angst, die je gedeeltelijk kan overwinnen?
pi_184931793
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:15 schreef kuolema het volgende:

[..]

Als wat?
De kern waaruit al mijn vragen/zorgen voortkomen is niet angst voor zo'n plek op zich, of voor niet kunnen ontsnappen (alleen indirect) - zoals bij agorafobie. De kern is dat ik (heel) gespannen word van lawaai, mensen die tegen me aanbotsen, chaos, enzovoort. Daarvoor heb ik escape-opties nodig. Ik ben niet bang, ik wil gewoon goed voorbereid zijn, overzicht hebben, weten wat ik kan verwachten.
Des te drukker het is, des te kleiner de kans dat mensen tegen je aanbotsen (afgezien van een enkele rugzak). Als het druk is, kan je je niet veroorloven om niet te kijken waar je loopt. Maar je persoonlijke ruimte kan wel beperkt worden tot enkele decimeters.
Dat is oncomfortabel (vind ik althans), maar niet eng. Als je op de weg in de file staat, kan je ook niet anders dan even wachten totdat je verder kan schuifelen.

quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 00:11 schreef pokkerdepok het volgende:
trouwens, het is druk, zo'n beurs. maar er is op elke vierkante meter iets te doen, dus de drukte is verspreidt. je merkt het niet echt. ik heb nog nooit in de rij gelopen op een beurs.
Op Vivarium in november waren er delen van de beurs zo druk dat je over de koppen kon lopen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')