abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184804945
Ik overweeg om naar VeggieWorld in Jaarbeurs Utrecht te gaan maar twijfel omdat ik niet weet of ik de drukte ga trekken. Ik las dat er 7600 bezoekers (in twee dagen?) waren in 2017 maar zelf heb ik niets aan die informatie.
Als ik halverwege snel weg wil, kan dat dan? Is er maar één uitgang en hoe snel kan ik die bereiken? Zijn er verder plekjes waar ik me eventueel kan terugtrekken, waar het wat minder dichtbevolkt is en minder lawaaierig (desnoods een toilet)? Of is het helemaal niet zo groot? Wat zijn de rustigste uren? Hoe lang is men daar gemiddeld?
Why are you wearing that stupid man suit?
  Leukste jonkie 2022 zondag 3 februari 2019 @ 23:07:31 #2
213457 engine
pi_184805014
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 23:04 schreef kuolema het volgende:
Ik overweeg om naar VeggieWorld in Jaarbeurs Utrecht te gaan maar twijfel omdat ik niet weet of ik de drukte ga trekken. Ik las dat er 7600 bezoekers (in twee dagen?) waren in 2017 maar zelf heb ik niets aan die informatie.
Als ik halverwege snel weg wil, kan dat dan? Is er maar één uitgang en hoe snel kan ik die bereiken? Zijn er verder plekjes waar ik me eventueel kan terugtrekken, waar het wat minder dichtbevolkt is en minder lawaaierig (desnoods een toilet)? Of is het helemaal niet zo groot? Wat zijn de rustigste uren? Hoe lang is men daar gemiddeld?
Misschien kun je de organisatie een bericht sturen met je vragen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_184805023
Wat vaker van je zolderkamer komen helpt ook.
pi_184805055
VeggieWorld?
  zondag 3 februari 2019 @ 23:09:56 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_184805081
Hoi kuolema,
Het is een beurs, dus het is er druk.
Maar het is ook groot dus er zijn ook rustige plekken.
Het probleem is natuurlijk niet de beurs, maar jouw angst. Neem een vriend/vriendin mee die je gerust kan stellen. Probeer het eens voorzichtig, was is het ergste dat er kan gebeuren?
pi_184805094
quote:
Op zondag 3 februari 2019 23:08 schreef Remzz het volgende:
VeggieWorld?
Vlees noch vis. :{w
  Spellchecker zondag 3 februari 2019 @ 23:16:26 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184805690
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 23:07 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Misschien kun je de organisatie een bericht sturen met je vragen.
Dat is een goed idee, zat ik ook aan te denken. Maar wilde het toch hier proberen omdat ik dat makkelijker vind en er vast wel fok!kers zijn die daar zijn geweest.
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 23:08 schreef Remzz het volgende:
VeggieWorld?
Veganistische voedselbeurs
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 23:09 schreef BasEnAad het volgende:
Hoi kuolema,
Het is een beurs, dus het is er druk.
Maar het is ook groot dus er zijn ook rustige plekken.
Het probleem is natuurlijk niet de beurs, maar jouw angst. Neem een vriend/vriendin mee die je gerust kan stellen. Probeer het eens voorzichtig, was is het ergste dat er kan gebeuren?
Of er rustige plekken zijn weet ik dus niet.
Ik ga sowieso niet in mijn eentje maar vraag een vriendin mee.
Het feitelijk ergste dat kan gebeuren is niet relevant nu, maar wat ik met antwoorden op deze vragen wil voorkomen is dat ik compleet flip in het bijzijn van anderen doordat ik gek word van alle mensen en het lawaai en de chaos. Ik kan me meestal inhouden dus ik verwacht niet dat dat gebeurt, maar ook als 'intern flip' is het naar en dus is het handig om te weten hoe ik dat voor kan zijn of verergering kan voorkomen door te weten hoe ik aan de drukte kan ontsnappen.
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 23:16 schreef maily het volgende:
Jaarbeurs.nl/plattegrond
En dan komt er rechtsonder een chatvenster in beeld.
Dank je. Kan ik soort van mijn OP copy-pasten in dat venster of moet ik er één vraag van maken?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_184807074
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 23:31 schreef kuolema het volgende:


Dank je. Kan ik soort van mijn OP copy-pasten in dat venster of moet ik er één vraag van maken?
Ik ben zelf aan het werk op een chat service. Het is wel prettig als je het als een telefoongesprek behandelt. Dus eerst ff hoi zeggen en dan kort je vraag stellen.
pi_184807288
Pak een doordeweekse dag, als dat mogelijk is. Weekenddagen zijn altijd druk. (ach, het is alleen dat weekend)
Ga vroeg. Denk aan er al staan, voor de deuren open gaan. Dan heb je wel een uurtje voor het vol begint te lopen.
Zorg dat je het vloerplan een beetje kent en waar de voor jou interessante standjes zijn.
Probeer die eerst te bekijken.
Zorg dat je al een goed deel van de beurs gezien hebt, voordat het echt druk wordt.
Dan kan je altijd nog besluiten of je blijft, of dat je weg wil.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_184807484


Ben je overal vanaf ^O^
  maandag 4 februari 2019 @ 01:54:18 #12
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_184807669
Noise-cancelling headphones een idee?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_184810945
Een paar duizend bezoekers over een paar dagen is toch niet zo gek veel? De Verzamelaarsjaarbeurs (op dezelfde plek) is veel drukker en ook dan heb ik nooit de indruk dat het echt proppen is. WC's zijn er imo voldoende en op verschillende plekken, en je even uit de mensenmassa terugtrekken en op een rustiger plek gaan staan kan ook wel.
pi_184811067
quote:
6s.gif Op zondag 3 februari 2019 23:10 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Vlees noch vis. :{w
Er zijn edities geweest dat het tegelijk met de hengelsportbeurs is gehouden ~O>

Maar 7600 bezoekers voor 100 exposanten voor 2 dagen is niet druk. Als je drukte wil moet je naar de huishoudbeurs })
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_184927074
Bedankt voor de reacties. De vriendin die ik had gevraagd wil niet en verder weet ik niemand die het leuk zou kunnen vinden.
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 01:54 schreef Tyr80 het volgende:
Noise-cancelling headphones een idee?
Dat is een goed idee.
Ik heb een hoofdtelefoon die enigszins isoleert, die heb ik vrijwel altijd bij me, maar dat is niet voldoende en ik wil al heel lang een fatsoenlijke gehoorbeschermer.
Why are you wearing that stupid man suit?
  zaterdag 9 februari 2019 @ 22:59:01 #16
286575 Roces18
Chef de party
pi_184927189
Pleinvrees. Je moet niet naar de veggiebeurs maar je moet naar de dokter
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_184927215
Ga liefst op een doordeweekse dag en probeer een halfuurtje na opening binnen te wandelen. Je hebt nog wel eens een rij bij opening, maar na een halfuurtje kan je zo doorlopen en meestal trekt het daarna pas echt aan (ligt ook een beetje aan de beurs). Neem iemand mee die je vertrouwt, zodat je wat steun hebt als het wat teveel wordt.

Herrie kan een dingetje zijn, maar bij normale beurzen is het grootste punt dat er tigtig mensen in de weg lopen. Probeer dan ook de flow te herkennen voordat je begint te lopen, want als je tegen de richting in probeert te lopen, levert dat een boel frustratie op.

[ Bericht 26% gewijzigd door Jordy-B op 09-02-2019 23:05:58 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184928284
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:59 schreef Roces18 het volgende:
Pleinvrees. Je moet niet naar de veggiebeurs maar je moet naar de dokter
Dat heb ik niet. Wel een vorm van autisme.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:59 schreef Jordy-B het volgende:
Ga liefst op een doordeweekse dag en probeer een halfuurtje na opening binnen te wandelen. Je hebt nog wel eens een rij bij opening, maar na een halfuurtje kan je zo doorlopen en meestal trekt het daarna pas echt aan (ligt ook een beetje aan de beurs). Neem iemand mee die je vertrouwt, zodat je wat steun hebt als het wat teveel wordt.

Herrie kan een dingetje zijn, maar bij normale beurzen is het grootste punt dat er tigtig mensen in de weg lopen. Probeer dan ook de flow te herkennen voordat je begint te lopen, want als je tegen de richting in probeert te lopen, levert dat een boel frustratie op.
Dank je.
Why are you wearing that stupid man suit?
  zaterdag 9 februari 2019 @ 23:50:25 #19
286575 Roces18
Chef de party
pi_184928310
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:49 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dat heb ik niet. Wel een vorm van autisme.

[..]

Dank je.
Nou je symptomen beschrijven pleinvrees. Als physch major weet ik er wel wat van. Doe je voordeel ermee
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_184928402
Niks pleinvrees , het kind krijgt gewoon niet goed te eten.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 23:59:09 #21
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_184928478
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:55 schreef machtpen het volgende:
Niks pleinvrees , het kind krijgt gewoon niet goed te eten.
pi_184928573
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:55 schreef machtpen het volgende:
Niks pleinvrees , het kind krijgt gewoon niet goed te eten.
Nooit eens veggies :'(
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_184928758
verschilt een beetje per beurs, of er rustige plekken zijn. bij de verzamelbeurs altijd wel, maar pas in de laatste hal (zijn er geloof ik 5 of 6, hallen...)
wel kan je bij elke hal naar een binnenplaats of naar buiten. op de binnenplaatsen staan altijd mensen te roken.
en verder ben je gewoon binnen 5-10 minuutjes weg uit de hallen.

trouwens, het is druk, zo'n beurs. maar er is op elke vierkante meter iets te doen, dus de drukte is verspreidt. je merkt het niet echt. ik heb nog nooit in de rij gelopen op een beurs.
pi_184928784
7600 bleke snuiten _O_
pi_184928839
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:50 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Nou je symptomen beschrijven pleinvrees. Als physch major weet ik er wel wat van. Doe je voordeel ermee
Als wat?
De kern waaruit al mijn vragen/zorgen voortkomen is niet angst voor zo'n plek op zich, of voor niet kunnen ontsnappen (alleen indirect) - zoals bij agorafobie. De kern is dat ik (heel) gespannen word van lawaai, mensen die tegen me aanbotsen, chaos, enzovoort. Daarvoor heb ik escape-opties nodig. Ik ben niet bang, ik wil gewoon goed voorbereid zijn, overzicht hebben, weten wat ik kan verwachten.

[ Bericht 2% gewijzigd door kuolema op 10-02-2019 00:24:54 ]
Why are you wearing that stupid man suit?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')