Almerequote:Op zondag 3 februari 2019 21:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tim zou prima kunnen inscharen in het PB Utrecht
Dat ziet dat meiske wel goed!quote:Op zondag 3 februari 2019 21:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Frou ; je denkt helemal niet na
tegen Timmie![]()
Morgen ligt ze weer de hele dag in bed.quote:Op zondag 3 februari 2019 21:12 schreef yaello het volgende:
Lotus moet zich inhouden bij jessie. Gevaarlijk type
Jessie gevaarlijkquote:Op zondag 3 februari 2019 21:12 schreef yaello het volgende:
Lotus moet zich inhouden bij jessie. Gevaarlijk type
Omg, ze denkt echt dat die foto een soort altaartje voor haar was?quote:Op zondag 3 februari 2019 21:13 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is die lotus een idioot mens zeg. Ze zei je hebt weken een foto van mij geidealiseerd. Jessie moest er om lachen en zei dat was een grapje. Zoals ze al gelijk tegen Jessie begon wat een raar en voor eng mens is het zeg.
En terecht, de debiel met de foto van een ander. Prikken... prikken....quote:Op zondag 3 februari 2019 21:13 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is die lotus een idioot mens zeg. Ze zei je hebt weken een foto van mij geidealiseerd. Jessie moest er om lachen en zei dat was een grapje. Zoals ze al gelijk tegen Jessie begon wat een raar en voor eng mens is het zeg.
Iemand die aan waanzin lijdt, ook dat toontje waarmee hij dan begint te preken.quote:Op zondag 3 februari 2019 21:13 schreef mootie het volgende:
Tim vindt zichzelf ook een echte man, heb ik het idee.
De rancuneuze kleuter.
Heeft ze weer gezopen zoals ze zich op dit moment weer zo gedraagt. Echt hoe ze gelijk tegen Jessie begon net. Wat een asociaal opstokerig rot mens is datquote:Op zondag 3 februari 2019 21:13 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Morgen ligt ze weer de hele dag in bed.
Eén dag maar?quote:Op zondag 3 februari 2019 21:13 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Morgen ligt ze weer de hele dag in bed.
Ja zo brach ze het wel, alsof hij helemaal stapel op haar is en op haar geilt of zo.quote:Op zondag 3 februari 2019 21:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Omg, ze denkt echt dat die foto een soort altaartje voor haar was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |