abonnement Unibet Coolblue
pi_184801417
Hai, ik ben enkele maanden samen met mijn vriend. Ben hartstikke gek op hem, vind hem leuk, aantrekkelijk, maar dat ik kan zeggen dat ik mega verliefd ben: nee, denk het niet. Het is superfijn samen en ik kijk echt naar hem uit en dingetjes met hem doen uit (gewoon afspreken, maar ook vakantie plannen enz. ), maar soms denk ik moet ik niet verliefder zijn? (Overigens nog nooit meegemaakt dat ik mega verliefd ben geweest, behalve op mijn eerste vriend, maar dat was vooral de nieuwigheid. Ik voel me vooral verliefd als ik niet weet of de ander mij net zo leuk vind als ik hem. Zodra ik dit weet, valt die spanning er van af.

Mensen die dit herkennen?
pi_184801458
Hebben jullie sex of zit die in de friendzone
Ik zwaai naar dieren.
pi_184801495
We hebben zeker seks. Verlang ook echt naar hem.
pi_184801595
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:59 schreef Monday-Fever het volgende:
We hebben zeker seks. Verlang ook echt naar hem.
Verliefd zijn.. Kun je de term verliefd zijn definiëren?
pi_184801854
Loni55, het gevoel hebben helemaal hotel de botel te zijn, voor altijd samen willen zijn vol passie, kriebels in de buik, alles spannend vinden aan hem etc.
pi_184801958
Hoe is de seks?
Neem jij ook inniciatief?
pi_184801977
De seks is fijn. Komt van beide kanten.
  zondag 3 februari 2019 @ 21:19:45 #8
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184802248
Waarom hebben veel mensen toch altijd de neiging om al hun gevoelens te analyseren? :+ Gewoon genieten met wat je hebt! Twijfel is dodelijk voor je relatie. Als je die weg inslaat kan je net zo goed je koffer pakken en de deur achter je dicht slaan.

Je mist hem. Je geniet van jullie momenten samen. Je kijkt er naar uit om dingen te plannen met hem. De seks is fijn. Je vindt hem aantrekkelijk. Newsflash: je bent verlieft.

Sommige mensen willen altijd meer. Altijd meer gevoelens nodig. Niet nodig joh. Je voelt je goed, is dat niet goed genoeg meer? :@ Gras is elders niet opeens groener, ook daar zal de twijfel je tegemoet schieten, soms moet je gewoon genieten en niet alles analyseren. Logisch dat er zoveel relaties zijn die falen tegenwoordig.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184802974
Ik zou er voor tekenen als je t op die manier fijn met elkaar kunt vinden. Die echte verliefdheid voel je soms ook maar kan je horendol maken. Ik denk dat je in je leven bepaalde zaken voelt op bepaalde momenten en als het dan goed is, is het goed. Ben zelf meerdere malen stapelverliefd geweest op meisjes en achteraf: dat bracht me toch een hoop stress en gedoe met zich mee. En uiteindelijk heb ik er geen relatie mee momenteel. Maar toch denk ik dat ik t op die momenten nodig had om zo verliefd te worden en daar helemaal in op te gaan. Denk dus als t voor jou nu goed voelt dat je er vooral van moet genieten en niet moet gaan zoeken (sommige mensen zoeken naar muizenkeutels in een paleis, als je snapt wat ik daarmee bedoel)
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 3 februari 2019 @ 21:59:00 #10
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184803274
Vergeet ook niet dat je eerste verliefdheid heviger zal hebben gevoeld omdat alles nieuw was.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_184803333
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:09 schreef Monday-Fever het volgende:
Loni55, het gevoel hebben helemaal hotel de botel te zijn, voor altijd samen willen zijn vol passie, kriebels in de buik, alles spannend vinden aan hem etc.
Hoe oud ben je?
pi_184803445
25
pi_184803564
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 22:07 schreef Monday-Fever het volgende:
25
Jong genoeg om echte liefde te vinden dus. Aan de andere kant alleen jij weet of je echt verliefd bent op hem of niet.
Als je constant denkt aan diegene, je om onzin moet lachen, je wat vervelende eigenschappen moeten zijn juist leuk vindt, als je alles voor diegene zou doen, als je blij wordt om diegene vast te houden.. De gedachte alleen laat staan het echt doen dan heb je de juiste denk ik.
pi_184803718
Dat constant denken aan hem heb ik niet zozeer. Ik kijk wel echt uit naar afspreken en baal ook wel als hij besluit na een avondje bij mij, om thuis te gaan slapen.
Als ik naast hem wakker word dan kijk ik weleens stiekem naar hem en dan denk ik wel zo af en toe: wow! Wat een leukerd
pi_184803873
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 22:17 schreef Monday-Fever het volgende:
Dat constant denken aan hem heb ik niet zozeer. Ik kijk wel echt uit naar afspreken en baal ook wel als hij besluit na een avondje bij mij, om thuis te gaan slapen.
Als ik naast hem wakker word dan kijk ik weleens stiekem naar hem en dan denk ik wel zo af en toe: wow! Wat een leukerd
Lastig. De enige die dat weet ben jijzelf.
pi_184808257
Heb je gelijk in. Lastig, het is alsof ik moet kiezen voor altijd of nooit, terwijl ik dat helemaal niet wil.
Als je mijn vorige bericht leest: als hij mij niet voldoende deed, dan zou ik toch ook niet balen als hij thuis besluit te gaan slapen? Ik heb ook weleens van die periodes dat ik bang ben dat hij een leukere vrouw tegenkomt of dat ik denk: als hij mij maar leuk vindt. Als ik niets voor hem zou voelen dan zou me dat allemaal toch ook koud laten?
pi_184810554
Fo
pi_184810747
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 22:17 schreef Monday-Fever het volgende:
Dat constant denken aan hem heb ik niet zozeer. Ik kijk wel echt uit naar afspreken en baal ook wel als hij besluit na een avondje bij mij, om thuis te gaan slapen.
Als ik naast hem wakker word dan kijk ik weleens stiekem naar hem en dan denk ik wel zo af en toe: wow! Wat een leukerd
Dan heeft hij genoeg sex gehad??
pi_184810777
Nee, niet daarom. Is vanuit een praktische reden, we wonen nogal een eindje uit elkaar en hij heeft zijn werk dichter in de buurt, dus daarom slaapt hij af en toe thuis.
pi_184817345
Maar je hoeft toch niet voor altijd met hem te tekenen? Het is geen contract wat je opstelt. Als je je nu gewoon voorneemt dat het leuk is, dan lijkt me dat voldoende. Als ik je berichtjes zo lees, dan denk ik dat je hem wel heel leuk vind. Anders zou je je ook niet zo druk maken om hem. Analyseer alles niet kapot.
pi_184817418
Maar vind je niet dan dat als je echt stapel op iemand bent, dat je voor altijd met diegene wilt zijn?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 4 februari 2019 @ 16:13:50 #22
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184817462
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:11 schreef Monday-Fever het volgende:
Maar vind je niet dan dat als je echt stapel op iemand bent, dat je voor altijd met diegene wilt zijn?
waarom wil je perse dat verliefdheid zo voelt?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_184817662
Dat beeld heb ik er om één of andere reden bij...
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 4 februari 2019 @ 16:24:24 #24
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184817707
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:22 schreef Monday-Fever het volgende:
Dat beeld heb ik er om één of andere reden bij...
je vind het leuk om samen te zijn en baalt als hij thuis gaat slapen. Je geniet van de seks en van naar hem te kijken dus ik zie het stukje niet zo dat je verliefder zou moeten zijn
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_184817877
Wat Nizno zegt...... Niet zo zwaar tillen aan voor altijd met elkaar zijn. Je ziet wel, is het leuk, dan is het leuk. Vind je het niet meer leuk, dan maak je het uit. Klaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')