abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 januari 2003 @ 03:52:14 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7700192
Volgens mij komen er in een relatie nogal eens wat strubbelingen voor over wie er initiatief tot sex moet nemen. Ik zit zelf in een relatie waar het toch ook eigenlijk altijd van mij uit gaat. Niet dat mijn partner sex niet lekker vindt ofzo - in tegendeel - maar ze zal toch niet zo snel de aanzet geven. Ik fantaseer er wel eens over dat ik thuis kom en me meteen de broek van de kont wordt getrokken voor een hele geile beurt. Helaas is dat nog nooit gebeurd. Andersom wil ik wel eens op onverwachte ogenblikken opeens 'in de aanval' gaan, wat toch ook 9 van de 10 keer wel wordt beantwoord!
Hoe zit dat met de vrouwen in Nederland. Zijn de meesten ook afwachtend als het sex betreft of zijn er toch wel vrouwen die hun vriend/man de broek van de kont aftrekken voor een erotisch avontuurtje op de bank of in bed?
En hoe zit het met de mannen? Zijn er misschien mannen die juist initiatief van de vrouw helemaal niet zo op prijs stellen?
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 4 januari 2003 @ 04:02:05 #2
17887 LazySod
Living Chaos, Living Life
pi_7700271
ik vind dat initiatief van beide kanten moet komen.. wat voor leuks is het nu als er altijd 1 van de 2 (of meer) is die het voortouw neemt? nee hoor.. moet echt van beiden komen..
  zaterdag 4 januari 2003 @ 04:03:33 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7700281
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 04:02 schreef LazySod het volgende:
ik vind dat initiatief van beide kanten moet komen.. wat voor leuks is het nu als er altijd 1 van de 2 (of meer) is die het voortouw neemt? nee hoor.. moet echt van beiden komen..
Helemaal mee eens, maar wat als het niet gebeurd? Een vriend van mij werd er zo flauw van dat zijn vriendin nooit eens initiatief toonde, dat hij opeen dag besloot dat ook niet meer te doen. Dat heeft hij volgehouden en toen hebben ze echt 4 maand geen sex meer gehad. Die relatie is nu dus ook voorbij!
  zaterdag 4 januari 2003 @ 04:10:24 #4
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_7700336
Tsja meestal gebeurd het spontaan..............Of omdat de 1 ineens 'wel' zin heeft

En dan 'wil' de ander vanzelf ook wel (of niet maar dat merk je dan wel)

[Dit bericht is gewijzigd door Unknown_Drunk op 04-01-2003 04:11]

The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
  zaterdag 4 januari 2003 @ 04:10:47 #5
17887 LazySod
pi_7700339
als het niet gebeurt -- erover praten.. lijkt me althans ... onderwerp simpelweg op tafel leggen en uitvinden wat er aan de hand is. en dat dan oplossen.
  zaterdag 4 januari 2003 @ 04:12:01 #6
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_7700349
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 04:10 schreef LazySod het volgende:
als het niet gebeurt -- erover praten.. lijkt me althans ... onderwerp simpelweg op tafel leggen en uitvinden wat er aan de hand is. en dat dan oplossen.
Ja erover praten wil ook wel eens helpen
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
  zaterdag 4 januari 2003 @ 04:12:17 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7700353
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 04:10 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Tsja meestal gebeurd het spontaan..............Of omdat de 1 ineens 'wel' zin heeft
Ja, maar zolang het afwisselt is er dus geen probleem. Het komt alleen blijkbaar heel vaak voor dat het initiatief van de man moet komen. Daar gaat het topic over. Ik vraag me af hoe mensen daar mee om gaan die daar ook last van hebben... en of er mannen zijn die initiatief van de vrouw eigenlijk helemaal niet zo op prijs stellen!
  zaterdag 4 januari 2003 @ 04:13:27 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7700362
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 04:10 schreef LazySod het volgende:
De vrouwen die ik er over gehoord heb zeggen gewoon dat ze het heel erg moeilijk vinden om te beginnen.
Zijn er vrouwen hier die dat ook hebben? En hoe gaan die er mee om?
  zaterdag 4 januari 2003 @ 04:16:51 #9
17887 LazySod
pi_7700390
mmm.. waarom vinden ze het moeilijk te beginnen? mijn ex-vriendin zei altijd dat ze te ... ummm.. beschaamd was.. maar dat weerhield haar er niet van het initiatief te nemen..

ligt misschien aan mij.. maar wat is er moeilijk aan beginnen? zo veel tekens aan de wand om aan te geven dat je hoornig bent en zin hebt.

zaterdag 4 januari 2003 @ 04:20:52 #10
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_7700433
van de 10 keer

7 x ik
3 x zij

maar zij mag wel wat vaker het iniatief (moeilijk woord ) IMHO

Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 4 januari 2003 @ 04:22:33 #11
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_7700449
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 04:16 schreef LazySod het volgende:
mmm.. waarom vinden ze het moeilijk te beginnen? mijn ex-vriendin zei altijd dat ze te ... ummm.. beschaamd was.. maar dat weerhield haar er niet van het initiatief te nemen..

ligt misschien aan mij.. maar wat is er moeilijk aan beginnen? zo veel tekens aan de wand om aan te geven dat je hoornig bent en zin hebt.

Ja mijn vriendin 'grijpt' mij ook vaak genoeg hoor

En ja wie weet schaamt je vriendin haar er wel voor om dat te doen en praat er dan over dan weet je het

En natuurlijk zijn er ook wel vrouwen die het initatief nemen

zaterdag 4 januari 2003 @ 04:35:59 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7700616
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 04:16 schreef LazySod het volgende:

Misschien door bepaalde blikken ofzo, maar dat is nog geen initiatief nemen! Dat is tekens geven. Initiatief nemen is dat ze bij je komt zitten en je begint uit te kleden ofzo...
  zaterdag 4 januari 2003 @ 05:47:14 #13
34086 Monaco
Principaute De Monaco
pi_7700874
Tja in een relatie het bij mij doorlopend initiatief nemen, oftewel ik heb altijd zin. Vriendinnen wisten/weten dit ook.
De een was gewoon meer kinky dan de ander qua plekken, wat dat betreft zou je kunnen zeggen dat ik altijd wilde, maar dat uiteindelijk de dames bepalen waar, hoe en wanneer.

uhm...eigenlijk best ziek, werkelijk altijd seks willen..

Vorstendom aan de middellandse zee, 149 ha, ca. 25.000 inwoners. Hoofdstad Monte Carlo ca. 11.000 inwoners.
  zaterdag 4 januari 2003 @ 11:48:16 #14
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7701708
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 05:47 schreef Monaco het volgende:
Tja in een relatie het bij mij doorlopend initiatief nemen, oftewel ik heb altijd zin. Vriendinnen wisten/weten dit ook.
De een was gewoon meer kinky dan de ander qua plekken, wat dat betreft zou je kunnen zeggen dat ik altijd wilde, maar dat uiteindelijk de dames bepalen waar, hoe en wanneer.
uhm...eigenlijk best ziek, werkelijk altijd seks willen..
Dan mag je je profiel ook wel even aanpassen, achter 'hobbies en interesses'!
pi_7703004
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 04:20 schreef Enchanter het volgende:
van de 10 keer

7 x ik
3 x zij

maar zij mag wel wat vaker het iniatief (moeilijk woord ) IMHO

Klopt bij mij ook, maar dat komt volgens mij, omdat jongens/mannen veel meer aan sex denken.

Aan topicstarter: Probeer eens een keer afstandelijk te doen. Klinkt lullig, maar het werkt wel. Gewoon geen aandacht schenken aan haar. Bijvoorbeeld als je op de bank zit dat je liever naar de t.v kijkt dan naar haar ofzo. En binnen niet al te korte tijd wil ze aandacht, en dat probeert ze dan op allerlei manieren. Waaronder waarschijnlijk ook door te beginnen met strelen enzo.

pi_7704054
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 14:10 schreef Freak187 het volgende:

[..]

Klopt bij mij ook, maar dat komt volgens mij, omdat jongens/mannen veel meer aan sex denken.

Aan topicstarter: Probeer eens een keer afstandelijk te doen. Klinkt lullig, maar het werkt wel. Gewoon geen aandacht schenken aan haar. Bijvoorbeeld als je op de bank zit dat je liever naar de t.v kijkt dan naar haar ofzo. En binnen niet al te korte tijd wil ze aandacht, en dat probeert ze dan op allerlei manieren. Waaronder waarschijnlijk ook door te beginnen met strelen enzo.

IDD, na een tijdje kan zij zichzelf ook echtniet houden, mannen zijn echt niet zoveel erger dan vrouwen hoor
Ik ben gek :)
  zaterdag 4 januari 2003 @ 16:01:31 #17
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_7704192
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 15:50 schreef -RuTgeR- het volgende:

[..]

IDD, na een tijdje kan zij zichzelf ook echtniet houden, mannen zijn echt niet zoveel erger dan vrouwen hoor

Juist! Dat is echt wel zo, is bij mn vriendin ook zo... Bij hen merk je het alleen minder als ze hun kleren nog aanhebben
Maar de dames hebben er meestal ook gewoon zin in. En bij mij is het zo dat we eigenlijk samen altijd het iniatief nemen
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  zaterdag 4 januari 2003 @ 16:10:22 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7704306
Vrouwen geven vaak van die stille hintjes als ze zin hebben, want ze hebben natuurlijk net zo goed vaak zin aan sex. Je kunt het een beetje vergelijken met een bar/cafe in de stad. De vrouw zal toch niet zo gauw op een man afstappen en zo het initiatief nemen, maar ze geven wel aanwijzingen dat ze geinteresseerd zijn. Zo werkt het met sex misschien wel net zo. Misschien toch banger voor een afwijzing dan mannen?
pi_7706062
Ik neem wel afentoe initiatief, maar meestal komt het van mijn husbie af.

Ik ben meer van de subtielere verleiding dan het direct aanvallen.

Maar het is en blijft gewoon leuk om je partner thuis op te wachten in een leuk pakje of zelfs naakt om hem dan gelijk te bespringen(gaat alleen bijna nooit meer omdat we een kleine ukkepuk hebben).
Dus doe ik dat nu maar anders, ff naar boven lopen(ga ff douchen hoor..... ), wat geils aantrekken en dan husbie ermee verrassen.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_7712478
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 04:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar wat als het niet gebeurd? Een vriend van mij werd er zo flauw van dat zijn vriendin nooit eens initiatief toonde, dat hij opeen dag besloot dat ook niet meer te doen. Dat heeft hij volgehouden en toen hebben ze echt 4 maand geen sex meer gehad. Die relatie is nu dus ook voorbij!

Tsja, sommige (veel) vrouwen zijn niet gewend om initiatief te nemen, of durven dat niet.....is bovenstaande natuurlijk ook een klote-oplossing..
I see dumb people....
  zondag 5 januari 2003 @ 00:41:20 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7712994
quote:
Op zondag 5 januari 2003 00:15 schreef likkie het volgende:
Tsja, sommige (veel) vrouwen zijn niet gewend om initiatief te nemen, of durven dat niet.....is bovenstaande natuurlijk ook een klote-oplossing..
Wat is een klote oplossing? Dat hij ook geen initiatief meer nam of dat de relatie nu voorbij is?
  maandag 6 januari 2003 @ 01:14:37 #22
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_7731341
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 04:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

jaa... had hij zijn bek maar open moeten trekken...
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  maandag 6 januari 2003 @ 01:39:38 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7731626
quote:
Op maandag 6 januari 2003 01:14 schreef BDisOKE het volgende:
jaa... had hij zijn bek maar open moeten trekken...
Heeft hij wel een paar keer gedaan, maar dat hielp dus niets
pi_7732750
Het moet van beide kanten komen. Maar goed bij ons is het zo dat mijn vriend het meestal neemt. Maar soms doe ik het.
pi_7751856
Ik neem zelf ook eigenlijk nooit initiatief, omdat mijn vriend me toch altijd al voor is. Maar los daarvan denk ik dat mannen vaker initiatief nemen omdat ze makkelijker opgewonden raken (bij het vooruitzicht op sex bijvoorbeeld) dan vrouwen. Bij vrouwen moet je eerst effe prutsen en op de knopjes drukken voordat de stemming erin zit zal ik maar zeggen. (Neee, dit geldt natuurlijk niet voor alle mannen en voor alle vrouwen, voordat ik daar commentaar op krijg. Dit is gewoon wat ik zelf denk en ook van sommige vriendinnen weet)
en haalt het maar net!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')