abonnement Unibet Coolblue
pi_184794094
"Een anderhalve week geleden ofzo gematched met een leuke meid op Tinder. Berichtje gestuurd en toen de dag daarna een bericht terug gehad. Toen geprobeerd een gesprek aan te knoppen.

Helaas liep dit gesprek best traag omdat er steeds best lang tussen zat voordat ze reageerde, maar ze gaf wel steeds antwoord. Toen vorige week zaterdag gevraagd of ze zin had binnenkort een keer wat te gaan drinken, want ik had een vermoeden dat ze gewoon duidelijkheid wilde.

Dus warempel kreeg ik gisteren een "Jazeker" van haar terug en wilde ze weten waar ik woonde. Bleek dus dat we allebei in dezelfde stad wonen en vroeg ze of ik werkte. Ik zeg nee, ik studeer nog aan het HBO. Toen vroeg ze wat ik studeerde en daarna niks meer gehoord.

Ze had zelf nog niet verteld waar zij precies in de stad woonde, dus die vraag er ook maar achteraan gestuurd, want ik was bang dat het gesprek weer zou stil vallen als ik alleen vertelde wat ik studeerde. En dan toen s'avonds had ik zo iets van, misschien moet ik maar gewoon gelijk vragen of ze dit weekend wat wil gaan drinken, anders blijft er niks meer over om over te praten.

En dus nu vandaag heeft ze mij ineens ontmatched. Wat ik best jammer vind, want ik had het idee dat het wel misschien wat kon worden.

Waarschijnlijk ben ik toch te snel geweest? :{"


Gescoord dus?
pi_184794118
OP opent zelf een nieuw deel indien gewenst.
pi_184795383
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 15:18 schreef ChristmasRoses het volgende:
Gescoord dus?
Yes.

Een leuke 7 in Rotterdam gefixed en bij haar blijven slapen.
pi_184795940
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 16:10 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Yes.

Een leuke 7 in Rotterdam gefixed en bij haar blijven slapen.
Oh hoe dan?
pi_184796039
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 16:39 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Oh hoe dan?