abonnement Unibet Coolblue
pi_184794094
"Een anderhalve week geleden ofzo gematched met een leuke meid op Tinder. Berichtje gestuurd en toen de dag daarna een bericht terug gehad. Toen geprobeerd een gesprek aan te knoppen.

Helaas liep dit gesprek best traag omdat er steeds best lang tussen zat voordat ze reageerde, maar ze gaf wel steeds antwoord. Toen vorige week zaterdag gevraagd of ze zin had binnenkort een keer wat te gaan drinken, want ik had een vermoeden dat ze gewoon duidelijkheid wilde.

Dus warempel kreeg ik gisteren een "Jazeker" van haar terug en wilde ze weten waar ik woonde. Bleek dus dat we allebei in dezelfde stad wonen en vroeg ze of ik werkte. Ik zeg nee, ik studeer nog aan het HBO. Toen vroeg ze wat ik studeerde en daarna niks meer gehoord.

Ze had zelf nog niet verteld waar zij precies in de stad woonde, dus die vraag er ook maar achteraan gestuurd, want ik was bang dat het gesprek weer zou stil vallen als ik alleen vertelde wat ik studeerde. En dan toen s'avonds had ik zo iets van, misschien moet ik maar gewoon gelijk vragen of ze dit weekend wat wil gaan drinken, anders blijft er niks meer over om over te praten.

En dus nu vandaag heeft ze mij ineens ontmatched. Wat ik best jammer vind, want ik had het idee dat het wel misschien wat kon worden.

Waarschijnlijk ben ik toch te snel geweest? :{"


Gescoord dus?
pi_184794118
OP opent zelf een nieuw deel indien gewenst.
pi_184795383
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 15:18 schreef ChristmasRoses het volgende:
Gescoord dus?
Yes.

Een leuke 7 in Rotterdam gefixed en bij haar blijven slapen.
pi_184795940
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 16:10 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Yes.

Een leuke 7 in Rotterdam gefixed en bij haar blijven slapen.
Oh hoe dan?
pi_184796039
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 16:39 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Oh hoe dan?
Zoals het altijd gaat in een club. Beetje kijken, oogcontact maken, dansen, langzaam aanraken en voor je het weet sta je te zoenen.

En daarna mee naar huis.

Ze zou mij waarschijnlijk op Tinder naar links hebben geswiped, maar toch geneukt, dus ik klaag niet.
pi_184796040
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 16:10 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Yes.

Een leuke 7 in Rotterdam gefixed en bij haar blijven slapen.
Wow, dat is een snelle overgang.

Hebben al die tips in zijn vorige topic waarschijnlijk nog geholpen ook. In ieder geval, goed bezig TS!
pi_184796086
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 16:45 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Wow, dat is een snelle overgang.

Hebben al die tips in zijn vorige topic waarschijnlijk nog geholpen ook. In ieder geval, goed bezig TS!
Ja blijkbaar zegt Tinder ook niet alles ;)

Het is ook niet de eerste keer dat ik wat gefixed heb in een club, dus het ging daardoor ook niet heel lastig.

Het kwam ook door een maat van m'n broer die mee was. Hij heeft zelf in totaal maar 10 matches gehad op Tinder. Maar fixed bijna altijd wel iemand als hij uitgaat.

En hij heeft zelf ook met iets van 4 meiden staan zoenen. _O-
pi_184796142
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 16:48 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja blijkbaar zegt Tinder ook niet alles ;)

Het is ook niet de eerste keer dat ik wat gefixed heb in een club, dus het ging daardoor ook niet heel lastig.

Het kwam ook door een maat van m'n broer die mee was. Hij heeft zelf in totaal maar 10 matches gehad op Tinder. Maar fixed bijna altijd wel iemand als hij uitgaat.

En hij heeft zelf ook met iets van 4 meiden staan zoenen. _O-
Ik heb ook nooit gezegd dat Tinder alles zegt. We hadden het specifiek over Tinder en het fixen van dates via Tinder.

Maar als je in real life ook chicks kan scoren dan is daar natuurlijk helemaal niets mis mee ;) En het ziet er naar uit dat een goede wingman veel kan schelen.
pi_184796161
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 16:52 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit gezegd dat Tinder alles zegt. We hadden het specifiek over Tinder en het fixen van dates via Tinder.

Maar als je in real life ook chicks kan scoren dan is daar natuurlijk helemaal niets mis mee ;) En het ziet er naar uit dat een goede wingman veel kan schelen.
Was ook niet bedoeld alsof je dat had gezegd :)
pi_184796212
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 16:53 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Was ook niet bedoeld alsof je dat had gezegd :)
^O^
  Moderator zondag 3 februari 2019 @ 18:44:50 #11
441859 crew  Lenny77
pi_184798201
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 16:10 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Yes.

Een leuke 7 in Rotterdam gefixed en bij haar blijven slapen.
Goed zo *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184798531
Originele TS mag evt. een vervolg aanmaken, maar denk dat dit onderwerp wel even klaar is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')