abonnement Unibet Coolblue
pi_184788686
Het lijkt erop dat het ze niet veel kan scheleb dat ze gefilmd worden. Man man man man.

https://twitter.com/suleymankoyuncu/status/1091841474428321792

https://nos.nl/artikel/22(...)en-door-getuige.html


Plofkraak Amsterdam opgenomen door getuige
VANDAAG, 02:34BINNENLAND
Een voorbijganger heeft gisteravond een plofkraak gefilmd in de Amsterdamse wijk Geuzenveld. Op het filmpje is te zien hoe twee daders explosieven laten afgaan bij de geldautomaat en daarna op een brommer wegvluchten.

De plofkraak op het Lambertus Zijlplein vond rond 22.30 uur plaats, opvallend vroeg in de nacht: op het plein zijn nog meerdere voorbijgangers aanwezig. "Ze zijn gek man, zo laat dit doen", zegt ook de maker van het filmpje.

De daders steken nog een arm op als ze de filmende man voorbijrijden. Het is nog niet bekend of ze iets hebben buitgemaakt.

Op hetzelfde plein probeerden criminelen in oktober ook tevergeefs een pinautomaat op te blazen. Het was de tweede in een reeks plofkraken die Amsterdam eind vorig jaar teisterde. Bij geen van de explosies maakten de daders iets buit, maar ze richtten wel veel schade aan.

Half januari werden twee mannen van 22 en 26 opgepakt. De jongste werd woensdag vrijgelaten, maar is nog wel verdachte.
  User die overal opduikt 2022 zondag 3 februari 2019 @ 09:33:04 #2
186611 Haags
pi_184788707
Matig knalletje hoor. Hebben ze niets zwaarders, stelletje amateurs!
Zonder wrijving geen glans
pi_184788888
Pakkans is dan ook nul in dit land.
  zondag 3 februari 2019 @ 09:53:10 #4
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184788922
Had de filmer niet beter de politie kunnen bellen :{
pi_184788937
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had de filmer niet beter de politie kunnen bellen :{
Dat doet hij toch ook?
pi_184789058
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had de filmer niet beter de politie kunnen bellen :{
Goeie.

Stel gekken!
pi_184789072
Als ik erbij stond had ik ook wel gefilmd denk ik :P

Als de politie al op de hoogte was natuurlijk
pi_184789086
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:54 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat doet hij toch ook?
Snel, bel de wouten!
  zondag 3 februari 2019 @ 10:10:57 #9
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_184789102
Amateurs dit
pi_184789182
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Pakkans is dan ook nul in dit land.
Ik heb wat oplossingen.

1. We moeten met artificial intelligence gaan werken om verdachte situaties te herkennen.
Is er een figuur aanwezig en is er geen duidelijk gezicht te zien? Dan gaat er na 20 seconden een signaal naar de politie waardoor de politie middels een camera even kan meekijken en de situatie kan beoordelen.

2. Het geld wordt aan de andere kant van het gebouw bewaard. Als er geld gepind wordt, wordt het geld met een luchtkoker naar de pin automaat getransporteerd.

3. Je kan het geld alleen in een beveigde ruimte pinnen waar je met twee deuren naar binnen en buiten kan. De ene deur kan pas open als de andere dicht is. Dus nooit kunnen er twee deuren tegelijkertijd openstaan. Gaat de pin automaat stuk? Dan gaan de deuren automatisch dicht waardoor je niet meer naar binnen of naar buiten kan. Als je binnen bent moet je middels een knopje de beveiliging bellen. Die kan dan beslissen om jou vrij te laten.
pi_184789244
Minder minder minder
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184789255
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 10:18 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik heb wat oplossingen.

1. We moeten met artificial intelligence gaan werken om verdachte situaties te herkennen.
Is er een figuur aanwezig en is er geen duidelijk gezicht te zien? Dan gaat er na 20 seconden een signaal naar de politie waardoor de politie middels een camera even kan meekijken en de situatie kan beoordelen.

2. Het geld wordt aan de andere kant van het gebouw bewaard. Als er geld gepind wordt, wordt het geld met een luchtkoker naar de pin automaat getransporteerd.

3. Je kan het geld alleen in een beveigde ruimte pinnen waar je met twee deuren naar binnen en buiten kan. De ene deur kan pas open als de andere dicht is. Dus nooit kunnen er twee deuren tegelijkertijd openstaan. Gaat de pin automaat stuk? Dan gaan de deuren automatisch dicht waardoor je niet meer naar binnen of naar buiten kan. Als je binnen bent moet je middels een knopje de beveiliging bellen. Die kan dan beslissen om jou vrij te laten.
Gebeurt al deels, maar niet in Nederland.

In principe had je twee jaar geleden al AI software voor drones specifiek ontwikkeld om mensen van bovenaf te herkennen, dus echt direct van bovenaf je hoofd.

Knappe software trouwens, maar goed, typisch amerikaans ding.
  zondag 3 februari 2019 @ 10:26:42 #13
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_184789279
Amsterdam... Next.
pi_184789837
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 10:26 schreef xzaz het volgende:
Amsterdam... Next.
"Het hoort allemaal bij een grote stad."
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 3 februari 2019 @ 11:36:41 #15
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184790234
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 10:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Gebeurt al deels, maar niet in Nederland.

In principe had je twee jaar geleden al AI software voor drones specifiek ontwikkeld om mensen van bovenaf te herkennen, dus echt direct van bovenaf je hoofd.

Knappe software trouwens, maar goed, typisch amerikaans ding.
Oh Hey laten we weer even richting de VS schoppen.

China is hier koploper mee, niet de VS.
And so is the past
pi_184791068
Ik versta geen moer van wat die filmer allemaal loopt uit te kramen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184791083
Volgende keer kunnen ze het beter met een bomvest proberen.
pi_184791111
Door de acties van een relatief kleine groep criminelen worden we als samenlevening steeds verder afgesloten van contant geld. Bank halen overal pinautomaten weg. Het is niet gek dat er steeds meer met pin betaald wordt, als je veel moeite moet doen om aan contant geld te komen.
pi_184791118
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had de filmer niet beter de politie kunnen bellen :{
Is ook gedaan door zijn vriend
pi_184791208
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2019 11:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Oh Hey laten we weer even richting de VS schoppen.

China is hier koploper mee, niet de VS.
Ik vertel je wat ik weet.

In dit geval weet ik wat in Amerika zich afspeelt, was ook helemaal geen 'schoppen' reactie maar puur informatief bedoeld en als vergelijking waar wij op achter lopen.

Over China weet ik niet zo heel veel behalve wat interessant is om in te beleggen bijv.
  zondag 3 februari 2019 @ 12:54:17 #21
22565 asco
Los in deze tent
pi_184791401
In een rechtvaardig land als Amerika volgen ze je met een helicopter en schieten ze je de auto uit. ^O^
pi_184791587
Hiervoor hebben ze geen snelle Audi meer nodig. Een brommer is beter want die is minder opvallend, kan je makkelijker verbergen en ze zijn toch al bijna thuis.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 3 februari 2019 @ 13:22:41 #23
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_184791847
Op nu.nl staat dat er de afgelopen 10 keer! geen geld is buit gemaakt. Hoe de fuck loont dit dan uberhaupt on te doen?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_184791880
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 12:30 schreef Hathor het volgende:
Ik versta geen moer van wat die filmer allemaal loopt uit te kramen.
Het nieuwe "Nederlands".

Daders zullen ook wel in die richting gezocht moeten worden.
pi_184792155
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 12:32 schreef Havermout2 het volgende:
Door de acties van een relatief kleine groep criminelen worden we als samenlevening steeds verder afgesloten van contant geld. Bank halen overal pinautomaten weg. Het is niet gek dat er steeds meer met pin betaald wordt, als je veel moeite moet doen om aan contant geld te komen.
Maar waarom zou ik eerst naar de bank gaan en dan naar de super als ik bij de super ook gewoon kan pinnen?
pi_184792275
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 13:40 schreef tupper het volgende:

[..]

Maar waarom zou ik eerst naar de bank gaan en dan naar de super als ik bij de super ook gewoon kan pinnen?
Omdat je misschien ook wat contant wil voor op plekken waar je niet kan pinnen.
pi_184792302
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 13:46 schreef aso-van-onder het volgende:

[..]

Omdat je misschien ook wat contant wil voor op plekken waar je niet kan pinnen.
Ja dat kan, maar dan kun je beter de pinautomaten op veilige plekken hebben.
Hier in het oosten heb je nauwelijks plofkraken. Wij hebben dan ook niet veel marokkanen hier.
misschien kun je beter de oorzaak van het probleem aanpakken.
pi_184792348
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 13:48 schreef tupper het volgende:

[..]

Ja dat kan, maar dan kun je beter de pinautomaten op veilige plekken hebben.
Hier in het oosten heb je nauwelijks plofkraken. Wij hebben dan ook niet veel marokkanen hier.
misschien kun je beter de oorzaak van het probleem aanpakken.
Daar is het al te laat voor. Veel supermarkten hebben ook al pinautomaten weggehaald, puur om dat volk weg te houden.

https://www.distrifood.nl(...)145949161.1549198221
pi_184792351
Niffo
pi_184792831
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 12:30 schreef Hathor het volgende:
Ik versta geen moer van wat die filmer allemaal loopt uit te kramen.
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 13:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Het nieuwe "Nederlands".

Daders zullen ook wel in die richting gezocht moeten worden.
Hij spreekt Turks.
Hij zei "Anasini sikim. O neydi lan?"
Letterlijk vertaald "Ik neuk zijn moeder. Wat was dat man?"

Dat zegt hij in een reflex omdat hij schrikt. Daarna begint hij Nederlands te spreken en geeft hij iemand de opdracht de politie te bellen.

Deze Turkse Nederlanders zijn goed geintegreerd. Goed dat ze gelijk de politie bellen en de beelden online zetten. Jammer dat de beelden niet scherper zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door polderturk op 03-02-2019 14:31:13 ]
pi_184793902
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had de filmer niet beter de politie kunnen bellen :{
Deed hij ook....

Toen die krakers dekking gingen zoeken en de knal eraan zat te komen.
.
  zondag 3 februari 2019 @ 16:57:42 #32
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184796232
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 10:18 schreef polderturk het volgende:
1. We moeten met artificial intelligence gaan werken om verdachte situaties te herkennen.
Is er een figuur aanwezig en is er geen duidelijk gezicht te zien? Dan gaat er na 20 seconden een signaal naar de politie waardoor de politie middels een camera even kan meekijken en de situatie kan beoordelen.
1984
The Matrix
Big Brother is watching you

Fuck privacy ;(
Dit is mijn grootste nachtmerrie man.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_184798877
Jammer dat het filmpje stuk is.
pi_184812270
Denk raadslid verwijderd filmpje

corinevloet twitterde op maandag 04-02-2019 om 00:42:56 Wow. Er zijn dus genoeg mensen die weten wie het gedaan heeft, of die weten wie er weten wie het gedaan heeft. Maar iedereen houdt z'n mond. https://t.co/CE5F7DVvKG reageer retweet


De NOS heeft het filmpje ook uitgezonden, natuurlijk zo geknipt dat het lijkt dat de filmer alleen maar Nederlands spreekt. :')

Maar ja, dat volk kent elkaar natuurlijk, via via te horen gekregen van de daders dat het filmpje verwijderd dient te worden en dan doen ze dat maar. Verraden doet dat volk elkaar toch niet.
pi_184813698
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 11:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Denk raadslid verwijderd filmpje

corinevloet twitterde op maandag 04-02-2019 om 00:42:56 Wow. Er zijn dus genoeg mensen die weten wie het gedaan heeft, of die weten wie er weten wie het gedaan heeft. Maar iedereen houdt z'n mond. https://t.co/CE5F7DVvKG reageer retweet
[ afbeelding ]

De NOS heeft het filmpje ook uitgezonden, natuurlijk zo geknipt dat het lijkt dat de filmer alleen maar Nederlands spreekt. :')

Maar ja, dat volk kent elkaar natuurlijk, via via te horen gekregen van de daders dat het filmpje verwijderd dient te worden en dan doen ze dat maar. Verraden doet dat volk elkaar toch niet.
Eng volk
pi_184813961
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 11:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Denk raadslid verwijderd filmpje

corinevloet twitterde op maandag 04-02-2019 om 00:42:56 Wow. Er zijn dus genoeg mensen die weten wie het gedaan heeft, of die weten wie er weten wie het gedaan heeft. Maar iedereen houdt z'n mond. https://t.co/CE5F7DVvKG reageer retweet
[ afbeelding ]

De NOS heeft het filmpje ook uitgezonden, natuurlijk zo geknipt dat het lijkt dat de filmer alleen maar Nederlands spreekt. :')

Maar ja, dat volk kent elkaar natuurlijk, via via te horen gekregen van de daders dat het filmpje verwijderd dient te worden en dan doen ze dat maar. Verraden doet dat volk elkaar toch niet.
Bron?

Of loop je nu weer suggestieve aannames te maken om je standaard allochtoon-slecht riedeltje te kunnen houden?

Serieus, vertel me eens hoe dit (DENK-dude wil filmpje weer verwijderen na verzoek van de maker) onomstotelijk aantoont dat de maker van het filmpje de daders kent.

[ Bericht 2% gewijzigd door probeer op 04-02-2019 13:21:57 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_184814032
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 10:18 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik heb wat oplossingen.

1. We moeten met artificial intelligence gaan werken om verdachte situaties te herkennen.
Is er een figuur aanwezig en is er geen duidelijk gezicht te zien? Dan gaat er na 20 seconden een signaal naar de politie waardoor de politie middels een camera even kan meekijken en de situatie kan beoordelen.

2. Het geld wordt aan de andere kant van het gebouw bewaard. Als er geld gepind wordt, wordt het geld met een luchtkoker naar de pin automaat getransporteerd.

3. Je kan het geld alleen in een beveigde ruimte pinnen waar je met twee deuren naar binnen en buiten kan. De ene deur kan pas open als de andere dicht is. Dus nooit kunnen er twee deuren tegelijkertijd openstaan. Gaat de pin automaat stuk? Dan gaan de deuren automatisch dicht waardoor je niet meer naar binnen of naar buiten kan. Als je binnen bent moet je middels een knopje de beveiliging bellen. Die kan dan beslissen om jou vrij te laten.
Eerste twee opties zie ik in enige vorm wel wat in ja, derde is alleen gevaarlijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184814462
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:16 schreef probeer het volgende:

[..]

Bron?

Of loop je nu weer suggestieve aannames te maken om je standaard allochtoon-slecht riedeltje te kunnen houden?

Serieus, vertel me eens hoe dit (DENK-dude wil filmpje weer verwijderen na verzoek van de maker) onomstotelijk aantoont dat de maker van het filmpje de daders kent.
Bron staat in de link wat ik geplaatst heb.

Klopt, laten we aannamen dat het allemaal komt door elfjes en andere goedbedoelde zaken dat deze man het filmpje verwijderd. Dat is natuurlijk de reden, deze man verwijderd het filmpje, wat hij toevallig al had nog voordat de plofkraak bij de politie bekend was, omdat ... nou ik kan geen reden bedenken behalve misschien op verzoek van de politie. Maar dat zullen ze niet doen, want dat is een recht wat we hebben, filmen aan de openbare straat. Apart, ik kan werkelijk geen enkele fatsoenlijke reden bedenken waarom iemand dit filmpje "moet" verwijderen van de maker. Misschien wordt de maker wel bedreigd, één van de daders steekt immers zijn hand op bij het wegrijden. Misschien was het een neef/vriend die de plofkraak pleegde? Wat mij opvalt is dat zodra er bepaalde groepen bij betrokken zijn en er filmpjes online staan dit hand in hand gaat met een hoop doodsbedreigingen.

Het is apart dat hij dit filmpje zo snel had en het is apart dat hij het verwijderd op verzoek van de maker. Nou eens kijken of de politie zo'n speurneus is om de maker van dit filmpje te achterhalen om te vragen wat hij gezien heeft buiten dit filmpje (filmt toch voordat de plof te horen/zien is, dus moet al iets gemerkt/gezien hebben). Die jongen moet simpel te vinden zijn, die DENK gast kent hem immers.
pi_184815069
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Bron staat in de link wat ik geplaatst heb.
Kom op zeg. Wat in die tweet bewijst dat de maker de dader kent? Of ben je nu inmiddels al afgezakt naar het niveau 'dat heb op de twitter gestaan dus het is waar'?

quote:
Klopt, laten we aannamen dat [..]
Nou .. Laten we eens niet zomaar van alles aannemen. En al helemaal niet als dat mede gebeurt op basis van afkomst. ('dat volk', 'nieuwe Nederlanders'? Really?)

quote:
[..] het allemaal komt door elfjes en andere goedbedoelde zaken dat deze man het filmpje verwijderd.
Ridiculiseren, sterk.

quote:
Dat is natuurlijk de reden, deze man verwijderd het filmpje, wat hij toevallig al had nog voordat de plofkraak bij de politie bekend was [..]
Ja, duh. Als iemand een misdrijf filmt voordat de politie ter plaatse is, dan heeft diegene inderdaad kennis van het voorval vóór de politie ja. Dat gebeurt nogal eens, wanneer iemand iets daadwerkelijk zelf live meemaakt en de politie pas later arriveert.

quote:
[..] omdat ... nou ik kan geen reden bedenken behalve misschien op verzoek van de politie.
Nou, dan is het maar goed dat onze wereld niet alleen bestaat uit 'wat jij kan bedenken', nietwaar?

Nee maar serieus .. Vind ik het opmerkelijk dat de maker vraagt om het filmpje te verwijderen? Ja. Kan ik daar een plausibele reden voor bedenken? Niet echt. Betekent dat er dus geen plausibele reden voor bestaat? Nee. Maar nu de belangrijkste ... Is het niet zelf kunnen bedenken van een plausibele verklaring voor het verwijderen, genoeg reden voor mij om de maker te beschuldigen van banden met criminelen? Absoluut niet.

Om maar helemaal niet te beginnen over de enorm racistische insinuatie die je met woordkeuzes als 'nieuwe Nederlanders' en 'dat volk' maakt: Dat omdat de maker en de dader beiden een allochtone afkomst lijken te hebben, de maker (of de gedeelde allochtone gemeenschap) de dader de hand boven het hoofd houdt.

quote:
Maar dat zullen ze niet doen, want dat is een recht wat we hebben, filmen aan de openbare straat. Apart, ik kan werkelijk geen enkele fatsoenlijke reden bedenken waarom iemand dit filmpje "moet" verwijderen van de maker. Misschien wordt de maker wel bedreigd, één van de daders steekt immers zijn hand op bij het wegrijden. Misschien was het een neef/vriend die de plofkraak pleegde?
Beetje raden, wat gokken, paar aannames. Ik moet zeggen dat ik het in ieder geval waardeer dat je er zelf nog vraagtekens achter plaatst, om toch een stukje onzekerheid in je suggestieve beschuldigingen te verpakken. Alsof het toch nog iets is wat je jezelf afvraagt, ipv de zoveelste etalage van je discriminerende opvattingen.

quote:
Wat mij opvalt is dat zodra er bepaalde groepen bij betrokken zijn en er filmpjes online staan dit hand in hand gaat met een hoop doodsbedreigingen.
Doodsbedreigingen? Ik heb iets gemist?

quote:
Het is apart dat hij dit filmpje zo snel had [..]
Nee. Want technologie.

quote:
[..] en het is apart dat hij het verwijderd op verzoek van de maker.
Nee. Blijkbaar staat de maker van het filmpje (indirect) in contact met die kerel van DENK. Die neiging hebben mensen wel vaker, dat ze contact hebben met andere mensen.

quote:
Nou eens kijken of de politie zo'n speurneus is om de maker van dit filmpje te achterhalen om te vragen wat hij gezien heeft buiten dit filmpje (filmt toch voordat de plof te horen/zien is, dus moet al iets gemerkt/gezien hebben). Die jongen moet simpel te vinden zijn, die DENK gast kent hem immers.
Het zou inderdaad erg mooi zijn wanneer de politie de maker van dat filmpje kan achterhalen (al dan niet door middel van zijn contact met de DENK-persoon, en de maker ze wellicht van extra informatie kan verschaffen die leidt tot de aanhouding van deze criminelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door probeer op 04-02-2019 14:22:12 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_184815163
En trouwens ... 'Niet bekend willen staan als de maker van een filmpje van een misdrijf' vind ik eigenlijk een prima reden om het te willen deleten. Gaat niet lukken want internet, maar toch. Als ik een misdrijf film dan zou ik ook niet willen dat anderen daar van af weten. Inderdaad om de reden dat anderen (waaronder de daders) daar minder positief (naar mij toe) op zouden kunnen reageren, of dat ik er om welke andere redenen dan ook mogelijk zelf schade van ondervind dat ik dat bewijsmateriaal heb.

Zegt verder helemaal niets over 1) medewerking aan een politieonderzoek, of 2) het al dan niet kennen van de daders.

[ Bericht 3% gewijzigd door probeer op 04-02-2019 14:23:42 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_184815430
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 13:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Eerste twee opties zie ik in enige vorm wel wat in ja, derde is alleen gevaarlijk.
Zin om die uit te leggen?

Enige wat ik kan bedenken is dat er mogelijk een onschuldig persoon opgesloten komt te zitten in die ruimte, of met de ook ingesloten crimineel (kat in het nauw ..) of met het explosief.
"Pools are perfect for holding water"
pi_184816206
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:28 schreef probeer het volgende:

[..]

Zin om die uit te leggen?

Enige wat ik kan bedenken is dat er mogelijk een onschuldig persoon opgesloten komt te zitten in die ruimte, of met de ook ingesloten crimineel (kat in het nauw ..) of met het explosief.
Het opsluiten van mensen als er een storing is, stel dat er een brand ontstaat en daarmee een storing, zit je dan opgesloten bij gratie van een derde partij; en zo zijn er wel meer situaties denkbaar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184816696
quote:
16s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:06 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Het opsluiten van mensen als er een storing is, stel dat er een brand ontstaat en daarmee een storing, zit je dan opgesloten bij gratie van een derde partij; en zo zijn er wel meer situaties denkbaar.
Ok, goede punten.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')