abonnement Unibet Coolblue
pi_184784037
Ik was gisteravond gezellig de kroeg in met een vriendin van me en haar vriend. Na deze avond weet ik niet wat ik moet denken.

Er was kennelijk een maat van hen mee die nog single is. Mijn vriendin zei dat omdat ik ook single ben hem moet nemen en best een keertje met hem kan gaan seksen en zo.

Tsja. Ik vraag me af of dit wel een echte vriendin is. Die mensen hadden pas nadat dit is gezegd alcohol op. Ik ken die vriendin van mij eigenlijk ook helemaal niet zo, al moet ik zeggen dat sinds zij die vriend heeft ze het steeds heeft over dat ze seks heeft en eerst was seks altijd heel vies en iets wat alleen hoeren hebben. Ze zit ook negatief te praten over een meisje dat onze vriendin is/was waar zij nog weleens mee afspreekt maar wel steeds tegen mij zegt dat ze een mongool is omdat ze nog niet met jongens omgaat en zo. :?
pi_184784191
Nou ja lijkt me duidelijk, ho's before bro's.
pi_184784246
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 23:15 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja lijkt me duidelijk, ho's before bro's.
Kan je wat duidelijker zijn want ik begrijp dit niet, sorry. :(
pi_184784273
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 23:18 schreef Stecey het volgende:

[..]

Kan je wat duidelijker zijn want ik begrijp dit niet, sorry. :(
Als een vriend van mij tegen mij zei dat ik een meid moest pakken dan deed ik dat, bro's before ho's. Ik ga geen vriendschap op het spel zetten vanwege wat seks.
Jouw vriendin zegt dat jij leuk moet omgaan met die persoon, ho's before bro's, gewoon doen wat je vriendin wil.
  Forum Admin zaterdag 2 februari 2019 @ 23:22:37 #5
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_184784328
Doei
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')