abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 3 februari 2019 @ 23:25:13 #26
240618 Micson
The lonely stoner
pi_184805528
registreer om deze reclame te verbergen
Ik word een beetje moe van steeds datzelfde toontje in topics als dit: 'ik krijg geen aandacht van vrouwen maar iedereen zegt dat ik er heel goed uitzie en dat vind ik zelf ook blabla. '

1. Wat jij over jezelf denkt, is niet relevant want als er iemand een verwrongen beeld over jou heeft ben je het zelf.
2. Wat anderen van jou vinden is nauwelijks relevanter - althans niet dat deel wat jij hoort. Niemand zegt tegen iemand dat diegene lelijk is. Dat is sociaal ongeaccepteerd.

Je bent niet zo knap als je jezelf wijsmaakt. Anders had je dit probleem niet. Verder geen probleem trouwens, er zijn er zovelen niet zo knap, maar ik denk dat het niet helpt om jezelf allerlei verhalen wijsmaakt om je
zelfbeeld kunstmatig hoog te houden.
pi_184809993
Misschien zelf eens een praatje aanknopen met vrouwen in plaats van wachten tot ze je uit het wilde weg benaderen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 4 februari 2019 @ 09:12:19 #28
478434 De_Onnoembare
Perfecte PC burger
pi_184810084
Ik snap daar echt niets van. Heb nooit problemen gehad om vrouwen te scoren. En ben ook zelf regelmatig benaderd. En ik ben toch echt geen Brad Pitt.

Wat is er nou zo moeilijk aan vrouwen versieren? :?

Sterker nog, hoe ouder ik word, hoe makkelijker het gaat.
Genderneutrale, quinoa-etende, kinderloze, witte, sojadrinkende, herstelbetalingbetalende, bakfietsende, warmtepompgebruikende, zonnecelinstallerende, roken verbiedende, bbq-verbiedende, veganistische, poly-amoreuze, non-binaire slavendrijvernazaat.
pi_184810634
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 23:25 schreef Micson het volgende:
Ik word een beetje moe van steeds datzelfde toontje in topics als dit: 'ik krijg geen aandacht van vrouwen maar iedereen zegt dat ik er heel goed uitzie en dat vind ik zelf ook blabla. '

1. Wat jij over jezelf denkt, is niet relevant want als er iemand een verwrongen beeld over jou heeft ben je het zelf.
2. Wat anderen van jou vinden is nauwelijks relevanter - althans niet dat deel wat jij hoort. Niemand zegt tegen iemand dat diegene lelijk is. Dat is sociaal ongeaccepteerd.

Je bent niet zo knap als je jezelf wijsmaakt. Anders had je dit probleem niet. Verder geen probleem trouwens, er zijn er zovelen niet zo knap, maar ik denk dat het niet helpt om jezelf allerlei verhalen wijsmaakt om je
zelfbeeld kunstmatig hoog te houden.
Het heeft niet zo zeer met de looks van te maken van TS als dat het aan zijn houding ligt. Als iemand niet assertief is of geen open/interessante houding heeft, wordt diegene al snel onaantrekkelijk gevonden.

En natuurlijk, als TS eruit zag als Brad Pit zou het allemaal een stukje makkelijker gaan, maar er zijn genoeg mannen die half niet zo knap als hij zijn en ook zonder moeite aan een vrouw komen.
  maandag 4 februari 2019 @ 10:00:33 #30
478434 De_Onnoembare
Perfecte PC burger
pi_184810679
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 09:58 schreef needlesslylargerod het volgende:

[..]

Het heeft niet zo zeer met de looks van te maken van TS als dat het aan zijn houding ligt. Als iemand niet assertief is of geen open/interessante houding heeft, wordt diegene al snel onaantrekkelijk gevonden.

En natuurlijk, als TS eruit zag als Brad Pit zou het allemaal een stukje makkelijker gaan, maar er zijn genoeg mannen die half niet zo knap als hij zijn en ook zonder moeite aan een vrouw komen.
Weet je wat het is, vrouwen hebben een neus voor mannen die niet scoren, waar iets mis mee is. Dat zag ik vroeger al bij een maat van ons die niet helemaal in orde was, dat roken vrouwen al van 10 meter afstand.
Genderneutrale, quinoa-etende, kinderloze, witte, sojadrinkende, herstelbetalingbetalende, bakfietsende, warmtepompgebruikende, zonnecelinstallerende, roken verbiedende, bbq-verbiedende, veganistische, poly-amoreuze, non-binaire slavendrijvernazaat.
pi_184810907
Waarschijnlijk ben je lang niet zo knap als je denkt. Met name mannen overschatten zichzelf wel vaker. Maar dat is dan nog slechts het uiterlijk. Het kan ook aan je (negatieve) gesloten uitstraling liggen. Je hebt iets wat vrouwen in ieder geval afschrikt om (verder) in contact met je te komen.
  maandag 4 februari 2019 @ 10:25:02 #32
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_184810952
Ik herken mezelf ook wel hier in. Een grijze muis, al gaat het met een bakkie op wel aardig, en ook op Tinder succes gehad, van de 6 dates 4 uitgelopen op sex 1 zoenen en die ander was het gewoon niet. Met aantal van die meiden nog af en toe vriendschappelijk contact.
pi_184811029
Wat doe je zelf? Want je zegt wel steeds dat je niet verwacht dat dames je komen aanwaaien, maar nergens lees ik iets over wat jij doet om in contact te komen met vrouwen. Of je gesprekjes met vrouwen aanknoopt als je in een omgeving bent waar dat zou kunnen. Als je passief bent, en daarbij misschien ook nog een gesloten houding hebt, gaat het ook gewoon niet gebeuren natuurlijk.
  maandag 4 februari 2019 @ 10:31:27 #34
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184811032
Maar als er met je wordt geflirt is er toch contact, maken die vrouwen toch ook contact?

Als jij daar niet op in gaat is het vrij logisch dat ze ermee stoppen, dan denken ze dat jij daar geen zin in hebt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184815428
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 10:00 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Weet je wat het is, vrouwen hebben een neus voor mannen die niet scoren, waar iets mis mee is. Dat zag ik vroeger al bij een maat van ons die niet helemaal in orde was, dat roken vrouwen al van 10 meter afstand.
Op zich niet heel vreemd. Ik denk dat vele mensen zichzelf ook aan hun partner spiegelen, dus als een persoon niet helemaal in orde is zal hij sneller iets krijgen met een persoon die ook met dezelfde soort problemen kampt.
pi_184815603
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 10:00 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "waar iets mis mee is" en met "die niet helemaal in orde was"?
Detailleer dat eens. Over dat eerste val ik niet, maar over dat tweede, lekkere maat ben je dan als je dat van je eigen maat vindt.

quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 10:31 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat doe je zelf? Want je zegt wel steeds dat je niet verwacht dat dames je komen aanwaaien, maar nergens lees ik iets over wat jij doet om in contact te komen met vrouwen. Of je gesprekjes met vrouwen aanknoopt als je in een omgeving bent waar dat zou kunnen. Als je passief bent, en daarbij misschien ook nog een gesloten houding hebt, gaat het ook gewoon niet gebeuren natuurlijk.
Hoe herken je een gesloten houding? Waar zie je dat aan?
  maandag 4 februari 2019 @ 14:41:02 #37
478434 De_Onnoembare
Perfecte PC burger
pi_184815632
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:38 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "waar iets mis mee is" en met "die niet helemaal in orde was"?
Detailleer dat eens. Over dat eerste val ik niet, maar over dat tweede, lekkere maat ben je dan als je dat van je eigen maat vindt.
Nou uiteindelijk is hij gedwongen opgenomen geweest. Dat zagen we natuurlijk al een paar jaar van te voren aankomen.

De vrouwen zagen dat uiteraard ook. Die gast spoorde niet. En waarom zou ik dat niet mogen vinden? Het is immers de waarheid.
  maandag 4 februari 2019 @ 14:42:01 #38
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_184815648
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 15:22 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik heb een resting bitchface dus mannen benaderen mij ook vaak wat huiverig, gewoon Tinderen.
Het helpt inderdaad ook niet als je altijd met een gezicht als een of andere oostblok-huurmoordenaar rondloopt.
pi_184815664
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:38 schreef Gruj0 het volgende:[quote]0s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:38 schreef Gruj0 het volgende:
Dat tweede lijkt me niet zo gek gesteld hoor, al wordt het wat grof gesteld. Ik denk dat met iets mis wordt bedoeld dat die persoon emotioneel niet helemaal volwassen is. Ik denk dat de meeste vriendengroepen wel zo iemand hebben. Grote kans dat vrouwen dat wel herkennen en er van weglopen.
pi_184815707
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:38 schreef Gruj0 het volgende:
[..]

Hoe herken je een gesloten houding? Waar zie je dat aan?
Stil, op de achtergrond, in elkaar gedoken, geen oogcontact maken etc..
  Moderator maandag 4 februari 2019 @ 14:46:25 #41
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184815739
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 21:22 schreef LlucMajor het volgende:
Tijdens het uitgaan, in het openbaar, of bijvoorbeeld vrouwelijke collega's. : er wordt best veel met mij geflirt, en ik hoor ook wel dat ik een knappe/aantrekkelijke man ben

*knip*

Maar op de 1 of andere manier, blijft contact uit.
Vergeet je soms steeds je telefoonnummer te geven als er met je geflirt wordt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 04-02-2019 15:07:53 ]
Koutist in opleiding.
pi_184816198
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:47 schreef Henno het volgende:

[..]

Ik dacht dat vrouwen tegenwoordig geëmancipeerd waren :') Split je wel gewoon de rekening inmiddels?
Nee maar gewoon serieus, er zijn heel veel vrouwen die zelf geen initiatief nemen.
pi_184818210
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:06 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Nee maar gewoon serieus, er zijn heel veel vrouwen die zelf geen initiatief nemen.
en dat is dus suf
pi_184818814
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 14:41 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nou uiteindelijk is hij gedwongen opgenomen geweest. Dat zagen we natuurlijk al een paar jaar van te voren aankomen.

De vrouwen zagen dat uiteraard ook. Die gast spoorde niet. En waarom zou ik dat niet mogen vinden? Het is immers de waarheid.
Daarmee haal je dus wel een erg extreem geval aan... natuurlijk zullen dat soort mensen niet zo snel in de smaak vallen.
pi_184818930
Hallo, TS, deze situatie is 100% herkenbaar.

En ja. Zelfs ik heb Tinder na jaaaren van nietsdoen aangeslingerd...

Ff 2 maanden swipen, beetje dom doen... En dan...PATS, is er eentje die wel een lekkere typbabbel heeft, en waar t ook nog mee klikt.

Laat je in t begin niet afschrikken door alle fake profielen, gewoon doorswipen.

GO!
pi_184819131
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:53 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

en dat is dus suf
dat mag je prima suf vinden, dat is geen enkel probleem.

maar ik richt mij hier even op de TS en zijn probleem. Als het gros van de vrouwen geen initiatief neemt, dan kan het dus zijn dat hij dit zelf moet doen Misschien wachten die vrouwen wel allemaal op zijn berichtje, maar maar doen ze niks omdat hij ook niks van zich laat horen! dat is toch jammer.
pi_184819357
Inderdaad.
Gooi de angst om een blauwtje te lopen van je af. Je zult blauwtjes lopen, maar uiteindelijk is er iemand die jou en jouw initiatief waardeert.

Ben zelf ook altijd de goede praatvriend of de 'grote broer' geweest, en lesbiennes vonden me ook vaak leuk, maar uiteindelijk heb ik toch maar eens de stoute schoenen aangetrokken. Resultaat, op een aantal 'missers' na: ik kon m'n losse tong eindelijk eens voor iets anders gebruiken, een enkele lesbienne bleek stiekem toch bi-sexueel te zijn en ik heb zelfs fijne langlopende relaties gehad.

Ben nu weer single, maar veel en veel happier, want ik kan beide werelden met elkaar vergelijken, m'n zegeningen tellen en... relativeren.
"Er is iets geks aan de hand met liefde die net buiten ons bereik ligt [...]" (www . happinez . nl)
pi_184833294
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 08:30 schreef Cockwhale het volgende:
Een andere kant van het verhaal kan zijn dat je niet genoeg zichtbare interesse toont in de vrouwen die je tegenkomt. Je prikkelt ze (seksueel) niet. Het is ook niet altijd makkelijk, soms zit er maar een 'fine line' tussen spannende, uitdagende suggesties/hints/opmerkingen en iemands grens overgaan.
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 10:21 schreef Shanna_ het volgende:
Waarschijnlijk ben je lang niet zo knap als je denkt. Met name mannen overschatten zichzelf wel vaker. Maar dat is dan nog slechts het uiterlijk. Het kan ook aan je (negatieve) gesloten uitstraling liggen.
Met bovenstaande kan ik wel instemmen.

Ik herken wel wat TS beschrijft in de OP.

Flirten gaat me wel beter af dan vroeger, maar verder lijkt het wel hetzelfde.

Als ik naar mezelf kijk, zou het ook wel aan mijn gesloten (redelijk introvert, vooral in grote(re) groepen) houding kunnen liggen, of aan het gebrek aan interesse/uitdagende prikkels richting vrouwen.

Het gekke is, dat ik goed kan meeflirten als ik merk dat iemand met mij aan het flirten is. Andersom: als ik iemand echt leuk vind, sla ik veel meer dicht. Dan komt er van uitdagende opmerkingen maken en een beetje plagen veel minder.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 12:57:49 #49
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184833698
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:06 schreef Stephanie24 het volgende:

[..]

Dat kan zo zijn, maar de ts schrijft dat er wel met hem geflirt wordt.
Dan wordt er dus wel degelijk initatief genomen, hij gaat daar niet op in en dus loopt het op niets uit.

Zijn probleem is dus niet dat vrouwen geen initatief nemen, maar dat ze het eerst helemaal uit moeten spellen voor hem voordat hij er wat mee doet.
Dat gaat niet gebeuren. Als hij niet meegaat in die wisselwerking zal de vrouw (vrijwel altijd) dat opvatten als geen interesse en stoppen met contact zoeken.

Andersom geld precies hetzelfde. Als een man met me flirt en ik reageer daar amper op zal hij in de meeste gevallen ermee ophouden. Als ik niet meega in dat spel houdt het snel op.
Er zijn wel figuren met een dikke plaat voor hun kop, maar daar wordt je meestal niet vrolijk van.

En dat is waarschijnlijk precies wat zijn vrienden anders doen, die gaan wel in op die flirt. En openen daarmee de deur naar (romantisch) contact.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184833732
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:33 schreef Salina het volgende:
Het gekke is, dat ik goed kan meeflirten als ik merk dat iemand met mij aan het flirten is. Andersom: als ik iemand echt leuk vind, sla ik veel meer dicht. Dan komt er van uitdagende opmerkingen maken en een beetje plagen veel minder.
Is het niet je angst voor een afwijzing wat je in de weg staat? Zodra iemand met jou flirt weet je dat diegene geïnteresseerd is in jou dus is er geen kans om een blauwtje te lopen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')