abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184970276
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 11:21 schreef mgbss het volgende:

[..]

JA! Ik wil Yungblud ook wel een keer zien. Chvrches is mij vorige keer Lowlands niet echt bijgebleven.
Dat was ook niet het beste optreden dat ik van Chvrches heb gezien ;-)
pi_184970308
Chvrches is altijd verschrikkelijk saai. Mag wegblijven :P.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 12:05:38 #103
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_184970652
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 21:49 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ook een band en diens productie boeien dat. Vooral voor een headliner zijn dat soort dingen vaak belangrijk.

Als het om serieuze afstanden gaat wel, maar Nederland-Belgie in omgekeerde volgorde zal geen probleem zijn. Dat is een kleine omweg.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_184970926
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 12:05 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Als het om serieuze afstanden gaat wel, maar Nederland-Belgie in omgekeerde volgorde zal geen probleem zijn. Dat is een kleine omweg.
Ik zeg niet dat het onmogelijk is... maar ze komen bijna voorbij Hasselt als ze naar Biddinghuizen zouden moeten. Kleine afstanden zal vast wel, maar we praten toch over 8 uur vanaf Frankrijk naar Biddinghuizen (met een personen auto, zonder files). Daarbij moet je nog productie opbouw er bij rekenen (laden en lossen, alles klaar zetten backstage).

De productie team van Avenged Sevenfold moesten vorig jaar al een nacht overslaan om ze een dag na Hellfest op Graspop te laten spelen. En dat is 2x zo kort als van Le Route Du Rock naar Biddinghuizen.

Dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Een beetje tourmanager moet hier wel rekening mee houden hoor.

[ Bericht 11% gewijzigd door indiaantje89 op 12-02-2019 12:30:28 ]
pi_184972718
Zitten wel eens gekkere kronkels in tourschema's, hoor. Wat je zegt is inderdaad het meest logisch voor ze, en zal ook vast gebeuren. Maar ze hebben niet alleen te maken met hun eigen schema hč, ook die van festivals, die op hun beurt weer te maken hebben met de schema's van de andere bands. Stel dat band X praktisch gezien echt alleen de zondag kan, en band Y alleen de vrijdag of zaterdag, en de band zelf staat al op vrijdag ergens en dat ándere festival wil daar ook niet van afwijken...

Zie ook de bands die gewoon tussen juni en september heen en weer vliegen tussen Amerika en Europa met al hun gear en crew om alle festivals mee te pakken. In mei Amerika, begin juni Europa het meest te doen, midden juni Amerika, eind juni/begin juli weer Europa, midden juli altijd Amerika, begin augustus weer Europa...

Load-in voor crew is standaard in de vroege morgen, die bouwen na de laatste noot van de vorige show af, laden in, en zijn door. De band zelf staat daar volledig los van, die gaan toch vaak met het vliegtuig, dat doen zelfs de roadies van de grootste bands tijdens zulke tours (al vaak met Ryanair ipv Business Class lol). Brengen nacht door in hotel op plaats van show dag daarvoor en vertrekken in vroege morgen naar de volgende locatie. Of ze vliegen na afloop show 1 gelijk door naar locatie show 2 voor een goede nachtrust en de mogelijkheid tot uitslapen, het huren van een privé-jet (vlucht na middernacht) om alles zo comfortabel mogelijk te maken komt ook wel eens voor in die situaties. Kleinere bands slapen gewoon in de nightliner en checken heel vroeg in op plaats van bestemming, of maken de nacht af in de bus.

Voor Lowlands-headliners gaat dat om tonnen en tonnen aan gages, als je een show anders zou kunnen mislopen kunnen ze dat blokje om wel leien, daar draait de crew hun hand niet voor om. Het draait allemaal om geld, geld, geld, en dat maximaliseren. Daarom wordt het tegenwoordig soms zo scherp gesneden dat bepaalde acts - *kuch* moderne hip hop acts - nog wel eens last hebben van annulaties op dag zelf om "productionele redenen" bij hun losse shows, en dat dan vaak ook echt zo is. Als er daar maar één schakel misgaat, bijvoorbeeld een vrachtvlucht met gedeelte stage set-up die 6 uur vertraging heeft, dan gaat het hele feest niet door. Elk bedrijf en ieder mens zou speling aanhouden zodat dat nooit kan gebeuren, maar dit is een gulzige industrie.

De állergrootste acts (stadion-niveau) hebben gewoon 3 podia "on the road": eentje wordt afgebouwd, eentje staat voor de aankomende show, en eentje wordt alvast opgebouwd, en 5 back-up plannen voor het vervoer artiesten zelf. Maar dat is niet aan de orde voor Lowlands-acts.
pi_184972902
Ach we zien het wel... denk dat ik voor het eerst in jaren alle 3 de headliners mogelijk oversla. Prima headliners hoor, maar heb ze allemaal al meerdere keren gezien. Twenty One Pilots geven een goede show weg, maar is niet mijn ding. The Prodigy zal vast wel gaan werken, mja been there done that. En Tame Impala vond ik live vooralsnog best saai altijd. Al ben ik wel beetje benieuwd naar die nieuwe show.
pi_184974221
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 14:32 schreef Aisumasen het volgende:
Zitten wel eens gekkere kronkels in tourschema's, hoor. Wat je zegt is inderdaad het meest logisch voor ze, en zal ook vast gebeuren. Maar ze hebben niet alleen te maken met hun eigen schema hč, ook die van festivals, die op hun beurt weer te maken hebben met de schema's van de andere bands. Stel dat band X praktisch gezien echt alleen de zondag kan, en band Y alleen de vrijdag of zaterdag, en de band zelf staat al op vrijdag ergens en dat ándere festival wil daar ook niet van afwijken...

Zie ook de bands die gewoon tussen juni en september heen en weer vliegen tussen Amerika en Europa met al hun gear en crew om alle festivals mee te pakken. In mei Amerika, begin juni Europa het meest te doen, midden juni Amerika, eind juni/begin juli weer Europa, midden juli altijd Amerika, begin augustus weer Europa...

Load-in voor crew is standaard in de vroege morgen, die bouwen na de laatste noot van de vorige show af, laden in, en zijn door. De band zelf staat daar volledig los van, die gaan toch vaak met het vliegtuig, dat doen zelfs de roadies van de grootste bands tijdens zulke tours (al vaak met Ryanair ipv Business Class lol). Brengen nacht door in hotel op plaats van show dag daarvoor en vertrekken in vroege morgen naar de volgende locatie. Of ze vliegen na afloop show 1 gelijk door naar locatie show 2 voor een goede nachtrust en de mogelijkheid tot uitslapen, het huren van een privé-jet (vlucht na middernacht) om alles zo comfortabel mogelijk te maken komt ook wel eens voor in die situaties. Kleinere bands slapen gewoon in de nightliner en checken heel vroeg in op plaats van bestemming, of maken de nacht af in de bus.

Voor Lowlands-headliners gaat dat om tonnen en tonnen aan gages, als je een show anders zou kunnen mislopen kunnen ze dat blokje om wel leien, daar draait de crew hun hand niet voor om. Het draait allemaal om geld, geld, geld, en dat maximaliseren. Daarom wordt het tegenwoordig soms zo scherp gesneden dat bepaalde acts - *kuch* moderne hip hop acts - nog wel eens last hebben van annulaties op dag zelf om "productionele redenen" bij hun losse shows, en dat dan vaak ook echt zo is. Als er daar maar één schakel misgaat, bijvoorbeeld een vrachtvlucht met gedeelte stage set-up die 6 uur vertraging heeft, dan gaat het hele feest niet door. Elk bedrijf en ieder mens zou speling aanhouden zodat dat nooit kan gebeuren, maar dit is een gulzige industrie.

De állergrootste acts (stadion-niveau) hebben gewoon 3 podia "on the road": eentje wordt afgebouwd, eentje staat voor de aankomende show, en eentje wordt alvast opgebouwd, en 5 back-up plannen voor het vervoer artiesten zelf. Maar dat is niet aan de orde voor Lowlands-acts.
Beste bijdrage aan het forum in maanden. Dank hiervoor. Super interessant ^O^
pi_184975720
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 14:32 schreef Aisumasen het volgende:
Zitten wel eens gekkere kronkels in tourschema's, hoor. Wat je zegt is inderdaad het meest logisch voor ze, en zal ook vast gebeuren. Maar ze hebben niet alleen te maken met hun eigen schema hč, ook die van festivals, die op hun beurt weer te maken hebben met de schema's van de andere bands. Stel dat band X praktisch gezien echt alleen de zondag kan, en band Y alleen de vrijdag of zaterdag, en de band zelf staat al op vrijdag ergens en dat ándere festival wil daar ook niet van afwijken...

Zie ook de bands die gewoon tussen juni en september heen en weer vliegen tussen Amerika en Europa met al hun gear en crew om alle festivals mee te pakken. In mei Amerika, begin juni Europa het meest te doen, midden juni Amerika, eind juni/begin juli weer Europa, midden juli altijd Amerika, begin augustus weer Europa...

Load-in voor crew is standaard in de vroege morgen, die bouwen na de laatste noot van de vorige show af, laden in, en zijn door. De band zelf staat daar volledig los van, die gaan toch vaak met het vliegtuig, dat doen zelfs de roadies van de grootste bands tijdens zulke tours (al vaak met Ryanair ipv Business Class lol). Brengen nacht door in hotel op plaats van show dag daarvoor en vertrekken in vroege morgen naar de volgende locatie. Of ze vliegen na afloop show 1 gelijk door naar locatie show 2 voor een goede nachtrust en de mogelijkheid tot uitslapen, het huren van een privé-jet (vlucht na middernacht) om alles zo comfortabel mogelijk te maken komt ook wel eens voor in die situaties. Kleinere bands slapen gewoon in de nightliner en checken heel vroeg in op plaats van bestemming, of maken de nacht af in de bus.

Voor Lowlands-headliners gaat dat om tonnen en tonnen aan gages, als je een show anders zou kunnen mislopen kunnen ze dat blokje om wel leien, daar draait de crew hun hand niet voor om. Het draait allemaal om geld, geld, geld, en dat maximaliseren. Daarom wordt het tegenwoordig soms zo scherp gesneden dat bepaalde acts - *kuch* moderne hip hop acts - nog wel eens last hebben van annulaties op dag zelf om "productionele redenen" bij hun losse shows, en dat dan vaak ook echt zo is. Als er daar maar één schakel misgaat, bijvoorbeeld een vrachtvlucht met gedeelte stage set-up die 6 uur vertraging heeft, dan gaat het hele feest niet door. Elk bedrijf en ieder mens zou speling aanhouden zodat dat nooit kan gebeuren, maar dit is een gulzige industrie.

De állergrootste acts (stadion-niveau) hebben gewoon 3 podia "on the road": eentje wordt afgebouwd, eentje staat voor de aankomende show, en eentje wordt alvast opgebouwd, en 5 back-up plannen voor het vervoer artiesten zelf. Maar dat is niet aan de orde voor Lowlands-acts.
Cool!
జ్ఞ‌ా
pi_184982914
Franz Ferdinand op de zondag volgens hun tourschema
pi_184989784
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 22:18 schreef Mr-Brightside het volgende:
Franz Ferdinand op de zondag volgens hun tourschema
Ga ik er bij zetten :)
pi_184989797
Volgende lichting nog even Aphex Twin en James Blake erbij en je hoort mij voorlopig niet klagen.
  woensdag 13 februari 2019 @ 12:48:45 #112
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_184990895
https://www.onceinabluemoonfestival.nl

Eels, courtney barnett .. mogelijk? (!)
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_184991896
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 12:48 schreef ebeaydojraes het volgende:
https://www.onceinabluemoonfestival.nl

Eels, courtney barnett .. mogelijk? (!)
Lijkt me juist uitgesloten vanwege dat andere festival.
pi_184992001
Ja, lijkt me niet dat acts van dat formaat twee festivals doen in één week in ons kikkerlandje
pi_184994022
pukkelpop twitterde op woensdag 13-02-2019 om 16:00:43 CONFIRMED #PKP19! Royal Blood on Saturday, Billie Eilish on Sunday! 🔥👉 https://t.co/4Xs4aQJYNi https://t.co/TJoUnc6YLI reageer retweet
Wat zijn dit voor vreemde aankondigingen.
pi_184994068
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 12:48 schreef ebeaydojraes het volgende:
https://www.onceinabluemoonfestival.nl

Eels, courtney barnett .. mogelijk? (!)
Wat een ongelofelijk toffe line-up btw.
pi_184994079
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 16:02 schreef indiaantje89 het volgende:
pukkelpop twitterde op woensdag 13-02-2019 om 16:00:43 CONFIRMED #PKP19! Royal Blood on Saturday, Billie Eilish on Sunday! 🔥👉 https://t.co/4Xs4aQJYNi https://t.co/TJoUnc6YLI reageer retweet
Wat zijn dit voor vreemde aankondigingen.
Op dit tempo zijn ze voor het festival begint nog aan het aankondigen..
pi_184994089
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 16:02 schreef indiaantje89 het volgende:
pukkelpop twitterde op woensdag 13-02-2019 om 16:00:43 CONFIRMED #PKP19! Royal Blood on Saturday, Billie Eilish on Sunday! 🔥👉 https://t.co/4Xs4aQJYNi https://t.co/TJoUnc6YLI reageer retweet
Wat zijn dit voor vreemde aankondigingen.
Haha blij dat wij gewoon in één keer 50 namen kregen + leuke podcast. Deze manier van aankondigen/buzz creëren is zo irritant en schept zwaar verkeerde verwachtingen.

Bij Sziget zijn Post Malone en The 1975 trouwens headliner. Er komt er daar nog maar één bij. Als Post Malone dus zo hoog staat hoop ik echt dat hij weg blijft, maar dat komt omdat ik gewoon niets met die hiphop heb. Hij verkoopt wel 2x Ziggo uit toch?
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_184994113
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 16:08 schreef Niveath het volgende:
hoop ik echt dat hij weg blijft
Eens! Maar 1975 mag wel komen. Weet niet of ik ga kijken, maar nieuwe album is wel Alpha-waardig.
pi_184994141
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 16:10 schreef mgbss het volgende:

[..]

Eens! Maar 1975 mag wel komen. Weet niet of ik ga kijken, maar nieuwe album is wel Alpha-waardig.
Die staan tijdens LL in Japan helaas, had ze ook wel willen zien. Maar vond het opvallend dat ze dus Sziget headlinen, das toch best een spot. Zullen op Pinkpop terecht komen?
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_184994222
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 16:08 schreef Niveath het volgende:

[..]

Haha blij dat wij gewoon in één keer 50 namen kregen + leuke podcast. Deze manier van aankondigen/buzz creëren is zo irritant en schept zwaar verkeerde verwachtingen.

Bij Sziget zijn Post Malone en The 1975 trouwens headliner. Er komt er daar nog maar één bij. Als Post Malone dus zo hoog staat hoop ik echt dat hij weg blijft, maar dat komt omdat ik gewoon niets met die hiphop heb. Hij verkoopt wel 2x Ziggo uit toch?
Ik zou hem best eens willen zien.. maar denk dat hij een van de grotere hip hop namen is wel van dit moment. En stuk prijziger dan een Paak of A$AP Rocky is. Zou me niet verbazen dat hij niet komt.

Nu zal ik daar ook niet wakker van liggen.
pi_184994515
Wanneer werden de eerste namen voor Groningen nou verwacht en hoe gaat dat festival heten?
pi_184995182
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 16:36 schreef mgbss het volgende:
Wanneer werden de eerste namen voor Groningen nou verwacht en hoe gaat dat festival heten?
Geen naam bekend.. en nieuws zou in februari komen....

https://www.sikkom.nl/foo(...)%2Fwww.google.com%2F
pi_185008053
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 17:13 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Geen naam bekend.. en nieuws zou in februari komen....

https://www.sikkom.nl/foo(...)%2Fwww.google.com%2F
Misschien al eens eerder langsgekomen, maar wat een rare organisatie zit hierachter. 4PM richt zich, volgens mij, toch veel meer op urbanculture en dance? Met welke contacten/ingangen gaan zij in godsnaam de Foo's (of bands van soortgelijke grootte) naar het noorden halen?
pi_185008077
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 08:54 schreef mgbss het volgende:

[..]

Misschien al eens eerder langsgekomen, maar wat een rare organisatie zit hierachter. 4PM richt zich, volgens mij, toch veel meer op urbanculture en dance? Met welke contacten/ingangen gaan zij in godsnaam de Foo's (of bands van soortgelijke grootte) naar het noorden halen?
Geen idee.. in het artikel staat idd 4PM, maar Stadspark is dan weer van Mojo volgens de website. Misschien een samenwerking van? Daarnaast zal zo'n gast ook vast wel ingangen hebben hoor, op die Kingsland staan ook dj's van wereld formaat.

Als je maar met geld weet te strooien.
pi_185008348
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 08:56 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Geen idee.. in het artikel staat idd 4PM, maar Stadspark is dan weer van Mojo volgens de website. Misschien een samenwerking van? Daarnaast zal zo'n gast ook vast wel ingangen hebben hoor, op die Kingsland staan ook dj's van wereld formaat.

Als je maar met geld weet te strooien.
Stadspark is toch alleen de locatie van het 4PM-festival?

En qua artiesten: dj's boeken en een goede band boeken is echt een wereld van verschil.

Met geld strooien kan wel, maar grote bands kiezen toch voor een steady partner (of zitten vast aan deals of exclusiviteit met Live Nation/Mojo)
pi_185008497
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 09:20 schreef mgbss het volgende:

[..]

Stadspark is toch alleen de locatie van het 4PM-festival?

En qua artiesten: dj's boeken en een goede band boeken is echt een wereld van verschil.

Met geld strooien kan wel, maar grote bands kiezen toch voor een steady partner (of zitten vast aan deals of exclusiviteit met Live Nation/Mojo)
Waarom is dat heel anders? Omdat de ene plaatje draait en de ander op een gitaar tokkelt? Als ze maar op een bepaald tijdstip bij je op de stoep staan om te spelen dan is het goed. Die gasten doen de hele tour van Lil Kleine, maar hebben ook We Are The Future in de ZiggoDome al paar keer gehost. En als je op Kingsland namen als Armin van Buuren, Dimitri Vegas & Like Mike, Tiësto, Axwell ^ Ingrosso weet te boeken dan ben je echt wel een serieuze partij hoor.

De lijntjes tussen dj's en bands zijn steeds dunner geworden. Dus het kan makkelijk.
pi_185008862
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 09:30 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Waarom is dat heel anders? Omdat de ene plaatje draait en de ander op een gitaar tokkelt? Als ze maar op een bepaald tijdstip bij je op de stoep staan om te spelen dan is het goed. Die gasten doen de hele tour van Lil Kleine, maar hebben ook We Are The Future in de ZiggoDome al paar keer gehost. En als je op Kingsland namen als Armin van Buuren, Dimitri Vegas & Like Mike, Tiësto, Axwell ^ Ingrosso weet te boeken dan ben je echt wel een serieuze partij hoor.

De lijntjes tussen dj's en bands zijn steeds dunner geworden. Dus het kan makkelijk.
Baseer je dit op eigen gevoel? Want uit eigen ervaring weet ik dat die scheidslijn er nog echt zit. Net zo goed dat er een gigantisch verschil zit tussen het boeken van een hiphopartiest als een rockband. Maar goed, ik ben benieuwd waar ze mee op de proppen komen. Je blijft alsnog met bepaalde exclusiviteitsdeals en gunningsfactoren tussen boekers en management zitten.
pi_185009113
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 09:55 schreef mgbss het volgende:

[..]

Baseer je dit op eigen gevoel? Want uit eigen ervaring weet ik dat die scheidslijn er nog echt zit. Net zo goed dat er een gigantisch verschil zit tussen het boeken van een hiphopartiest als een rockband. Maar goed, ik ben benieuwd waar ze mee op de proppen komen. Je blijft alsnog met bepaalde exclusiviteitsdeals en gunningsfactoren tussen boekers en management zitten.
Die deals hebben dj's tegenwoordig ook gewoon.. En sommige hebben ook hele productie teams bij zich etc. Livenation is echt niet de enige speler op de markt, mogelijk doen ze het via andere kanalen. In Duitsland staan ze onder de vlag van FKS Scorpio bijvoorbeeld, en in de UK staan ze wel onder de vlag van Livenation (Reading/Leeds), terwijl ze in Zweden weer onder de vlag van Lollaplaooza staan, en Sziget is dacht ik ook onafhankelijk.

Dat het anders is zal ik niet ontkennen.. maar dit is gewoon een serieuze partij die het kan. Ze doen ook Nederlandse artiesten boeken voor helden van Oranje bijvoorbeeld.. Ja ook weer wat anders.. maar ze kunnen vooralsnog dj's boeken, rappers boeken, nl talige acts boeken dus waarom zou het dan onmogelijk zijn om de volgende stap te nemen om rock artiesten te boeken?

Het is niet zo'n partij net als die hippie die toen Lenny Kravitz met enkel een domme brief wilde boeken in Rotterdam.
pi_185009425
Maar uhh Lowlands.. doe eens zo'n volgende lichting:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185009583
Ik zou het stoer vinden hoor, maar ik zie het niet helemaal gebeuren zonder hulp van / samenwerking met Mojo, zeker zo'n eerste editie. De meeste festivals die (enigszins) onafhankelijk waren en wat groter wilden programmeren kwamen niet onder een Mojo uit, zie Paaspop/WAE en Fortarock bv.

Maar goed, das hier allemaal wat offtopic
pi_185011954
Earl Sweatshirt lijkt mij wel goed passend na die kraker van een LP: https://festileaks.com/20(...)9-en-pukkelpop-2019/

Overigens heb ik echt geen zin in Tove Lo. Zo vaak gezien, nog steeds fan, maar niet erg vernieuwend meer.

[ Bericht 16% gewijzigd door mgbss op 14-02-2019 13:44:06 ]
pi_185013113
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 13:11 schreef mgbss het volgende:
Earl Sweatshirt lijkt mij wel goed passend na die kraker van een LP: https://festileaks.com/20(...)9-en-pukkelpop-2019/

Overigens heb ik echt geen zin in Tove Lo. Zo vaak gezien, nog steeds fan, maar niet erg vernieuwend meer.
Ze hebben alleen niet door dat het de Pharoah Sanders Quartet is.. en niet 2 verschillende artiesten :D.
pi_185013914
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 14:24 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ze hebben alleen niet door dat het de Pharoah Sanders Quartet is.. en niet 2 verschillende artiesten :D.
:')
pi_185014161
Heb de afgelopen dagen even de topics met de aanloop naar de 2019 editie gelezen. Wordt mijn eerste keer Lowlands en ben best wel hyped. :) Een vriend kwam er mee en ik vraag me inmiddels echt af waarom ik hier nooit eerder in ben gedoken.

Wordt wel blij van de line-up: The National, Anderson .Paak, IDLES, New Order, Slaves, The Streets. Ook wel benieuwd naar die gekke The Chats.

Hoop persoonlijk nog wel op Preoccupations, Young Fathers en evt. Fat White Family. Hebben in ieder geval allemaal recent nieuw materiaal uitgebracht (Preoccupations wel in heel letterlijke zin) wat als ik het goed begrijp een voorwaarde is voor een programmering. Oh en Fontaines DC en black midi, maar die komen in april ook al naar Motel Mozaďque en stonden al op ESNS dit jaar. Dus misschien geen optie dan.

Ga dit topic even in de gaten houden.
Van alles is weer waardeloos.
pi_185014178
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:27 schreef Oldground het volgende:
Heb de afgelopen dagen even de topics met de aanloop naar de 2019 editie gelezen. Wordt mijn eerste keer Lowlands en ben best wel hyped. :) Een vriend kwam er mee en ik vraag me inmiddels echt af waarom ik hier nooit eerder in ben gedoken.

Wordt wel blij van de line-up: The National, Anderson .Paak, IDLES, New Order, Slaves, The Streets. Ook wel benieuwd naar die gekke The Chats.

Hoop persoonlijk nog wel op Preoccupations, Young Fathers en evt. Fat White Family. Hebben in ieder geval allemaal recent nieuw materiaal uitgebracht (Preoccupations wel in heel letterlijke zin) wat als ik het goed begrijp een voorwaarde is voor een programmering.

Ga dit topic even in de gaten houden.
NIce, welkom..

Plan de volgende 5 jaar maar in dat je naar Lowlands gaat dan.
pi_185014197
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:28 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

NIce, welkom..

Plan de volgende 5 jaar maar in dat je naar Lowlands gaat dan.
Haha dat zou mooi zijn.
Van alles is weer waardeloos.
pi_185014344
Dat gevoel als je voor t eerst gaat, het festival op loopt, elkaar aankijkt en je afvraagt waarom je nooit eerder bent gegaan. O+
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_185014375
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:39 schreef Niveath het volgende:
Dat gevoel als je voor t eerst gaat, het festival op loopt, elkaar aankijkt en je afvraagt waarom je nooit eerder bent gegaan. O+
LL 2011 never forget... ik wild eigenlijk 2010 al gaan.. maar toen was het al uitverkocht. Wist ik veel :P.
pi_185015025
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 12:03 schreef indiaantje89 het volgende:
MED / [med] ik ga van fok

Dit heb ik gemist... een groot gemis :'( :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185015059
quote:
17s.gif Op donderdag 14 februari 2019 16:19 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:7
pi_185026148
A$AP Rocky op de zondag (volgens Facebook)
Moonlight Benjamin op een zondag (volgens website)
Thomas Azier op d zaterdag (volgens website)

[ Bericht 38% gewijzigd door indiaantje89 op 15-02-2019 10:22:22 ]
pi_185027126
Ik ga straks even fucking jaloers zijn op Pukkelpop.
pi_185027291
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ga straks even fucking jaloers zijn op Pukkelpop.
Waarom?
pi_185027312
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 10:58 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Waarom?
You shall see..
pi_185028743
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 11:00 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

You shall see..
The National staat ook op Lowlands he Indiaan!

Ik ben benieuwd wat je bedoelt
pi_185028865
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 12:43 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

The National staat ook op Lowlands he Indiaan!

Ik ben benieuwd wat je bedoelt
Zeker, ze doen ook een show op LL

:T
pi_185029062
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 12:43 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

The National staat ook op Lowlands he Indiaan!

Ik ben benieuwd wat je bedoelt
Het heeft wel met The National te maken ja ;). Maar op festileaks is het nu ook half te lezen, dus het kan wel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185029385
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 12:59 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Het heeft wel met The National te maken ja ;). Maar op festileaks is het nu ook half te lezen, dus het kan wel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool! Lowlands gaat me dit jaar niet lukken, dus ik zat te denken aan een dagje pukkelpop :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')