Ik vermoed boter.....quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat heeft jessy nu op zijn hoofd
Niet gezien. Zag wel wat in zijn hand.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat heeft jessy nu op zijn hoofd
Petje met een panterrandje van Merel en een doek voorr zn mond, echt leuk om te zienquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niet gezien. Zag wel wat in zijn hand.
Tiroler petje? Die Danielle kwam Tiroler pakjes brengen
Een soort bivakmuts in het kader van wie is Jessie.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niet gezien. Zag wel wat in zijn hand.
Tiroler petje? Die Danielle kwam Tiroler pakjes brengen
elke keer als zij in beeld is wissel ik zo snel mogelijk, maar de regie wil haar er doorheen drukken en wisselt ook steedsquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:09 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[ afbeelding ]
die blijft ook lekker in die hut rotten vandaag
Ah ok.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:11 schreef danaqui het volgende:
[..]
Petje met een panterrandje van Merel en een doek voorr zn mond, echt leuk om te zien
Tim heeft een pak gestolen dus die heeft wel koffiequote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:13 schreef mootie het volgende:
Ze gaan zo even koffiedrinken in het huisje. Je hoort Mike niet klagen dat er geen koffie meer is.
ik ben benieuwd, die jurk schijnt door, dat gaat ze echt niet doenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:14 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Hiske heeft de jurk vast die voor haar is
In 1 was er nog gezeik over de begroting van die pakjes met Ivanquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:14 schreef DKUp het volgende:
Zwaar in de min en allemaal carnavaloutfits
Huren à 360,-quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:14 schreef DKUp het volgende:
Zwaar in de min en allemaal carnavaloutfits
King EIvanquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:15 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
In 1 was er nog gezeik over de begroting van die pakjes met Ivan
Chris ging vast vragen of hij de ring al had besteld voor de verloving met Franny 18-2quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:16 schreef DKUp het volgende:
Stiekem dingen regelen, oh die vieze Tranny ten huwelijk vragen
Niet gelukt, dus we gaan over op de strategie 'janken'quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:15 schreef Bramenstruik het volgende:
Frutsel krijgt geen aandacht, dus gaat heel hard roepen dat ze geen aandacht wil
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:18 schreef Chea49 het volgende:
Het gaat weer over dat nephuwelijk dus houd ik het voor gezien voor vandaag.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:18 schreef Chea49 het volgende:
Het gaat weer over dat nephuwelijk dus houd ik het voor gezien voor vandaag.
Dat mocht ook niet hij doet het gewoonquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:18 schreef mootie het volgende:
Ook achterlijk dat het geld van de pitch van
Tim nu als zakgeld gebruikt mag worden.
Snotterend over het terrein gaan lopen helpt vast.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:18 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niet gelukt, dus we gaan over op de strategie 'janken'
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |