abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 februari 2019 @ 18:48:13 #121
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_184820345
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 23:27 schreef anti-loper het volgende:
je bent te thirsty man
neuk een hoer en dan verder tinderen
zo wil ik niet zijn ;(
pi_184820404
Waarom lees ik deze puberfittie in dit topic nu pas? :')
pi_184820440
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 15:34 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik ga je helpen met mijn persoonlijke tips & tricks met het versieren van vrouwen. Lees dit aandachtig door en gegarandeerd dat jij vanavond NIET alleen slaapt niffo!

Maar eerst…

Als je dit doet, maak je geen schijn van kans bij vrouwen!
Het volgende klinkt je misschien vreemd in je oren. Vooral als je nog niet zo lang leert hoe je moet vrouwen versieren.

Maar mannen vervelen vrouwen.

Soms? Nee

Váááááááák.

Het zal niet de eerste keer zijn dat een willekeurige dude haar vraagt naar naar werk, studie, hobbies en waar ze vandaan komt.

Haar hoofd gaat op auto-pilot, terwijl ze in de tussentijd rondkijkt welke kerel mogelijk wel interessant genoeg voor haar is.

Vrouwen wil je slechts 2 emoties NOOIT laten voelen:

Onveiligheid
Verveling
Dit zijn de 2 dingen die vrouwen haten. Verveelde vrouwen verlaten mannen.

Misschien ken je wel een echt leuke vrouw die een relatie heeft met een zo’n rasechte asshole.

Toen ik ooit in een kansloos verleden lid was van een studentenvereniging, kende ik wel zo’n meisje…

Ze was super mooi, en zelfs erg gedreven en intelligent.

Haar vriendje stond dagelijks in de kroeg verantwoordelijk te zijn voor de halve baromzet…

Stond op het punt zijn 3e studie te falen…

En oh ja, hij ging keihard vreemd bij iedere kans die hij kreeg.

Sommige mannen snappen dat niet en zeggen dan dingen als:

“Was is ze dom, hij behandelt haar als shit en toch blijft ze bij hem!”

Maar weet je…

Zulke kerels snappen vrouwen niet.

Natuurlijk zou ze hem moet dumpen als xtc-afval in Brabantse bossen.

Maar je moet je bedenken dat hij haar ook veel geeft: namelijk duidelijkheid en emotie.

Dit is wat vrouwen zoeken.

Ja hij is hard, een botte lul en doet waar hij zin in heeft.

Maar hij is glashelder in wat je van hem kan verwachten, en het is nooit saai met hem!

Zoals Amerikanen het zeggen:

It's better te stick with the devil you know, than the devil you don't.

De eerste versiertruc is dus: zuip, ga vreemd en behandel haar als een hond.

Nee natuurlijk niet.

Dat soort advies hoor ik andere zelfbenoemde datingexperts wel eens roepen.

Het maakt me echt verdrietig dat er mensen zijn die dit soort advies geven.

Anyway. Wat wél een simpele mindset is die je resultaten verdubbelen is:

Wees haar bron van emotie en haar houvast voor zekerheid.

Ik ben glashelder over mijn intenties met vrouwen en ze vinden het heerlijk.

Een pluk uit versierzinnen die voor mij hebben geholpen

Openingszin: “Hoi ik ben CL Werner, je nieuwe lover”

Midden op de avond: “Hey ik vind jou leuk, morgen bel ik je om 8 uur. Stop je nummer in mijn telefoon.”

IK “Jammer dat je vriendin bij je blijft slapen, ik denk dat wij echt hele goede seks met elkaar zouden kunnen hebben.”
ZIJ “Oké.. ja dat denk ik ook wel.”
IK "Ik bel je morgen."

IK “Kom je volgende week samen wat koken bij mij thuis?”
ZIJ “Hmmm ik weet niet..”
IK *kijk haar in de ogen* “Ja ik ga je dan weer gewoon het bed insleuren… maar ik weet inmiddels ook wel dat je niet zo snel bent en ik snap dat je niet all the way gaat, maar we kunnen wel andere dingen doen.”
ZIJ “Haha oke, nou ja zondag kan ik wel”

Wat is de versiertruc?

In dit geval paradoxaal genoeg om geen versiertruc te hebben maar juist glashelder en doordringend direct te zijn.

Zo weet de vrouw 100% waar ze van op aan kan + je toont een kwaliteit die alleen mannen zo kunnen beheersen. Heb je ooit een vrouw één van de bovenstaande dingen horen zeggen?
Dat dacht ik al ;)

Verveling staat minstens net zo hoog op de haat-ladder, maar geloof me je zal nooit een vrouw je bed in vervelen.

Vrouwen hebben een wijd emotioneel spectrum aan emoties en die willen ze ook voelen.

Een vrouw die op dagelijkse basis niet een enorme hoeveelheid verschillende emoties ervaart, is als een Ferrari die stof staat te verzamelen in een garage.

Wanneer je met vrouwen spreekt is dat vaak in een sociale setting.

En weet je…

Vrouwen willen in zo’n situatie geen eeuwig lange gesprekken hebben over DNA of filosofie.

Ze leert jou niet kennen door je CV op te noemen maar juist maar door jou te ervaren.

Een geweldige versiertruc om dit te doen is om lekker bullshit te lullen over wat jij écht grappig vindt.

Door bullshit te lullen kom ik in een veel vrijere woordenstroom. Je bent aan het associëren en je komt los. Je gaat jezelf vermaken en je humor schijnt door je karakter heen.

Natuurlijk wilt ze niet een man die alleen maar onzin praat…

Echter uit ervaring kan ik zeggen dat het duizenden keren makkelijker is een vrouw te versieren door 100% onzin te lullen dan door 100% rationeel en zakelijk te zijn.

Gisteravond was ik in Club Poema in Utrecht. Lauwe shit daar.

Een versiertruc om mezelf te vermaken is om een belachelijk beroep voor mezelf te bedenken die overduidelijk nep is.

Ik vertelde een vrouw dat ik een internationale dealer was die op grote school illegale middelen verscheepte. Toen ze me daadwerkelijk ging geloven kon ik niet ophouden met dit verhaal zo rond mogelijk te maken.

Toen ze het uiteindelijk aan een vriendin vertelde deed ik of ik boos wegliep. Later kwam ik haar weer tegen, vertelde ik dat het onzin was en 10 minuten later stonden we te zoenen.

Deze versiertruc voor mannen werkt zo goed omdat het jezelf zo goed vermaakt. JOU humor schijnt door.

JIJ komt los. JIJ laat jezelf zien.

Dit is wat vrouwen willen, ze zijn niet zo oppervlakkig als mannen, ze willen echt jou karakter ervaren.

Een andere versiertruc die misschien wel het beste werkt van alle is deze:

Het continu speels afzeiken van een vrouw. Sorry vrouwen, ik wou dat het niet werkte, maar het werkt f*cking goed.

Je wilt niet een te serieuze toon aannemen en je wilt nooit een vrouw echt pakken op iets waar ze extreem onzeker over is.

(je wilt nooit een meisje met een beetje overgewicht ‘dik’ gaan noemen).

Maar een vrouw plagen en ‘wegduwen’ werkt als een tierelier.

Dunne vrouwen noem ik soms dik en moddevet (met een knipoog natuurlijk).

Ik geef vrouwen a-sexy koosnaampjes zoals Ebolientje (omdat ze moest niesen naast me).

Ik ben het vaak met ze oneens en ik zeg dat ik hun [hobby/werk/woonplaats] haat.

Dit doe ik niet om ze onzeker te maken maar om ze emoties te laten voelen. Een vrouw wil een man voor haar hebben en niet een onzeker jongetje zonder eigen mening.

Je wilt haar niet constant afzeiken, maar af en toe een speels figuurlijk duwtje geven werkt als een enorme seksuele prikkel.

Deze versiertruc werkt schrikbarend goed. Oefen bijvoorbeeld eens het volgende:

Wees het de eerste 10 minuten met alles wat ze zegt totaal oneens

Neem ook een stap weg van haar alsof ze iets helemaal verkeerd hebt gezegd.

Als dit goed gaat probeer dan alles zogenaamd te haten. Doe het speels en je hebt een versiertruc voor het leven. Die je 10.000 keer kan hergebruiken ;)
nog een keer quoten speciaal voor de mobiele users die dit topic lezen *O*
  maandag 4 februari 2019 @ 18:53:38 #124
286575 Roces18
Chef de party
pi_184820471
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:52 schreef itchycoo het volgende:

[..]

nog een keer quoten speciaal voor de mobiele users die dit topic lezen *O*
gewoon ctrl c ctrl v
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_184820495
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:53 schreef Roces18 het volgende:

[..]

gewoon ctrl c ctrl v
quoten is sneller
  maandag 4 februari 2019 @ 18:56:29 #126
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184820535
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 17:55 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Gary_Oak
Grote_Mond achter het keyboard eerder.
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 19:49 schreef aso-van-onder het volgende:

[..]

Gay Oak, je bent geen partij voor CLWGOD.
Zit elkaar eens niet zo in de reet te kruipen, stelletje flikkers. Zuig anders samen jiggy even af, kan hij weer even door.
pi_184820867
quote:
18s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:56 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]


[..]

Zit elkaar eens niet zo in de reet te kruipen, stelletje flikkers. Zuig anders samen jiggy even af, kan hij weer even door.
Mad.
pi_184820960
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:08 schreef aso-van-onder het volgende:

[..]

Mad.
Triggered
  maandag 4 februari 2019 @ 19:16:32 #129
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184821103
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:08 schreef aso-van-onder het volgende:

[..]

Mad.
Ziedend.
pi_184821507
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:16 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ziedend.
CLW is je baas.
  maandag 4 februari 2019 @ 19:40:34 #131
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184821649
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:33 schreef aso-van-onder het volgende:

[..]

CLW is je baas.
Reetridder
pi_184821761
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:33 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Denk dat jij juist degene was die uiteindelijk moest janken. _O-
Jij ging juist aan alle bellen trekken zodat een mod je kon redden. Terwijl ik nog niet eens hard tegen je in ging. _O-
  maandag 4 februari 2019 @ 19:48:53 #133
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_184821864
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:45 schreef Atak het volgende:

[..]

Jij ging juist aan alle bellen trekken zodat een mod je kon redden. Terwijl ik nog niet eens hard tegen je in ging. _O-
Jij was toch die kleine bitch wiens mond door mij in KLB gesnoerd werd, niets terug wist te zeggen, daana deed alsof je neus bloedde en mij in andere topics ging stalken?

quote:
17s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:22 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nou, toch is het waar hoor. Je lunchgeld komt eigenlijk van mij: ¤ 3,50 om in de bek van die hoer te schijten. Kan je er toch nog een Red Bull en een saucijzenbroodje van kopen.
pi_184822026
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:48 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Jij was toch die kleine bitch wiens mond door mij in KLB gesnoerd werd, niets terug wist te zeggen, daana deed alsof je neus bloedde en mij in andere topics ging stalken?

[..]

Ik was zeker ook de gene die aan alle bellen ging trekken. _O-
Als je de hulp van de mod niet had geroepen dan het geheid huilen zoals gewoonlijk. _O-
pi_184822050
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:00 schreef jigggy het volgende:
Had het er net met een collega over maar we kunnen ook echt niet plaatsen waar het mis gaat, ze zegt zelfs dat ik er stukke beter uit zie als ik deed toen ze hier net begon met werken :')

En nee zei is al verloofd daar ga ik echt niks mee doen :')
Alleen looks zijn niet genoeg.

Je moet interessant zijn, niet al te beschikbaar. Status is belangrijk , maar niet alleen als in geld. Muzikanten neuken zich suf, barmannen ook.

Kortom; stop met beschikbaar zijn. Leg de lat hoog en negeer de vrouwen die je niet echt geweldig vindt op romantisch vlak. Niet qua uiterlijk maar qua inhoud . Zodra ze je niet kunnen krijgen zul hè zien, dan ben je ineens gewild.
Whatever...
  maandag 4 februari 2019 @ 19:59:05 #136
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_184822136
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:54 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik was zeker ook de gene die aan alle bellen ging trekken. _O-
Als je de hulp van de mod niet had geroepen dan het geheid huilen zoals gewoonlijk. _O-
Ja, als je het gewoon in dat topic hield, was er niets aan de hand. Maar jij liep als een pussy weg en zocht me op in andere topics, omdat je niets terug wist te zeggen. :') Heeft je moeder voor vanavond nog haar tanden gepoetst voor mij? Heb nog wel een bolus voor haar.
pi_184822677
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:40 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Reetridder
Paria.
pi_184822901
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 11:29 schreef jigggy het volgende:want het word steeds niet meer als een beetje kletsen over koetjes en kalfjes, waar is het misgegaan, ik ben er volgensmij alleen maar knapper en interessanter op geworden aangezien ik meer geld heb om te besteden als vroeger en veel meer sport etc :')

Klacht : geen chicks
Je hebt gewoon geen X-factor.
Maar ik ook niet en ik ben wel bezet.
Conclusie: Je valt op de verkeerde wijven. :7
pi_184824345
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:59 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, als je het gewoon in dat topic hield, was er niets aan de hand. Maar jij liep als een pussy weg en zocht me op in andere topics, omdat je niets terug wist te zeggen. :') Heeft je moeder voor vanavond nog haar tanden gepoetst voor mij? Heb nog wel een bolus voor haar.
Topic was gesloten. En ik ging niet achter je aan. Je kon gewoon jezelf niet verdedigen en toen ging je maar huilend naar de mods. Iemand die nog geen eens van zijn piemeltje kan afblijven en no fap doet praat je wel heel stoer nu. _O-
pi_184824407
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 11:29 schreef jigggy het volgende:
Ik lag best prima in de markt vroeger, met uitgaan enzo had ik vaak wel bingo maar toen werd ik verliefd en kreeg ik voor 3 jaar een vriendin, dat is nu al een poos klaar maar het valt me echt op dat ik vrijwel geen aandacht meer krijg van de dames ,met uitgaan is het bijna nooit meer raak en in het dagelijks leven ben ik veel aan het werk en anders ga ik sporten of wat doen met wat vrienden ,maar ik ontmoet dus ook gewoon geen nieuwe meiden meer zo’n beetje.

Tinder en badoo heb ik ook op gegeven want het word steeds niet meer als een beetje kletsen over koetjes en kalfjes, waar is het misgegaan, ik ben er volgensmij alleen maar knapper en interessanter op geworden aangezien ik meer geld heb om te besteden als vroeger en veel meer sport etc :')

Klacht : geen chicks
Niet met je slurf uit je broek lopen bij binnenkomst :')
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  maandag 4 februari 2019 @ 21:45:23 #141
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_184824566
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 21:34 schreef Atak het volgende:

[..]

Topic was gesloten. En ik ging niet achter je aan. Je kon gewoon jezelf niet verdedigen en toen ging je maar huilend naar de mods. Iemand die nog geen eens van zijn piemeltje kan afblijven en no fap doet praat je wel heel stoer nu. _O-
Topic is nog steeds open hoor, klik maar. _O- Toen je niks terug wist te zeggen, ging je me stalken in R&P in een serieus topic van iemand. Wederom zet je jezelf weer voor lul. :') Gooi jezelf weg.
  Moderator maandag 4 februari 2019 @ 21:46:21 #142
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_184824587
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2019 21:45 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Topic is nog steeds open hoor, klik maar. _O- Toen je niks terug wist te zeggen, ging je me stalken in R&P in een serieus topic van iemand. Wederom zet je jezelf weer voor lul. :') Gooi jezelf weg.
Link?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  maandag 4 februari 2019 @ 21:48:31 #143
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_184824682
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2019 21:45 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Topic is nog steeds open hoor, klik maar. _O- Toen je niks terug wist te zeggen, ging je me stalken in R&P in een serieus topic van iemand. Wederom zet je jezelf weer voor lul. :') Gooi jezelf weg.
Dat je ook niet van je piemeltje kan afblijven of foto’s van drollen wilt moet je ook niet op een publieke forum zetten als je daar niet geconfronteerd wil worden. Je bent niet bepaalt de slimste. “Serieuze topic”. Je vroeg om foto’s van iemands drol. _O-
  maandag 4 februari 2019 @ 21:55:27 #145
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_184824771
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 21:50 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat je ook niet van je piemeltje kan afblijven of foto’s van drollen wilt moet je ook niet op een publieke forum zetten als je daar niet geconfronteerd wil worden. Je bent niet bepaalt de slimste. “Serieuze topic”. Je vroeg om foto’s van iemands drol. _O-
Danny heeft je onzin in R&P verwijderd. Zoals het hoort. :* Maar hoe gaat het met NoFap dan? Was toch je voornemen? :') Volgens mij niet zo goed, anders zat je niet meer van die oversekste topics te maken. Als ik in je moeders bek mag schijten, zal ze je wel aftrekken als je voor de verandering eens de afwas doet thuis.
pi_184824807


Atak vs Gary_Oak fittie.
pi_184824825
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2019 21:55 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Danny heeft je onzin in R&P verwijderd. Zoals het hoort. :* Maar hoe gaat het met NoFap dan? Was toch je voornemen? :') Volgens mij niet zo goed, anders zat je niet meer van die oversekste topics te maken. Als ik in je moeders bek mag schijten, zal ze je wel aftrekken als je voor de verandering eens de afwas doet thuis.
Je zei dat het een serieuze topic was. Maar je zit gewoon in dat topic foto’s te vragen van iemands drol. Hoe verklaar je dat dan? _O-
pi_184824838
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 21:50 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat je ook niet van je piemeltje kan afblijven of foto’s van drollen wilt moet je ook niet op een publieke forum zetten als je daar niet geconfronteerd wil worden. Je bent niet bepaalt de slimste. “Serieuze topic”. Je vroeg om foto’s van iemands drol. _O-
Toch wil je best je dralla naar hem opsturen.
pi_184824840
Sowieso users die in elkaars hol kruipen :') Eens met Piye in deze!
pi_184824870
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2019 21:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Sowieso users die in elkaars hol kruipen :') Eens met Piye in deze!
Piye kruipt in iedereens reet, maar dan irl.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')