abonnement Unibet Coolblue
pi_184767402
Die vriendschap tussen Tim en Mike is toch ook gewoon totaal ongeloofwaardig aan het worden. Hoop toch zo dat iemand verteld dat Tim en Lotus prive post hebben gelezen van Jessie. Die moeder van Tim schaamt zich denk ik ondertussen echt de pan uit. Dat deed ze al met dat gedoe met Joa.
pi_184767406
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 08:51 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Hoe asociaal ben je dan als je dat doet. En dan boos zijn over een foto. Vies naar volk. Viel ze tegen zeker dat hij niet slecht over ze sprak in die brief .
Dat denk ik ook dat ze daar verbaasd over waren. Ik hoop dat Jessie dit terughoort.

Mike: ik snap sowieso niet waarom ze bezuinigen?
We stonden er goed voor hoor na Django

Tja Mike, al die op afbetaal dingetjes van jullie moeten toch een keer betaald worden mafkees
pi_184767412
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 08:50 schreef Zeyina het volgende:
Adriaan vraagt Christel of ze lekker heeft geslapen
Christel: Nou ken je dat dat je eigenlijk op je slaap ligt? Dat je er als het ware niet in zakt :?
Christel wordt ook met de dag vager :D
pi_184767419
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 08:36 schreef pollewop77 het volgende:

[..]

Echt fatsoensnormen hebben ze allemaal niet. Ik vind dit echt walgelijk. Met zijn viertjes de post van Jessie lezen.

Ze heeft haar demo al bijna verkloot, dat ze zich eens op haar eigen dingen focust in plaats van op Jessie
nee doet ze niet
Constant tegen een ander aan trappen dan gaat ze zelf vrijuit
Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen
pi_184767423
Mike: er komt vast wel weer een ommekeer dat we wel met elkaar door een deur kunnen
pi_184767428
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 08:53 schreef pollewop77 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook dat ze daar verbaasd over waren. Ik hoop dat Jessie dit terughoort.

Mike: ik snap sowieso niet waarom ze bezuinigen?
We stonden er goed voor hoor na Django

Tja Mike, al die op afbetaal dingetjes van jullie moeten toch een keer betaald worden mafkees
DIe mike is echt zo laag afgegleden vooral na het bonden met Lotus en Tim en aanhangsel.
pi_184767433
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 08:53 schreef pollewop77 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook dat ze daar verbaasd over waren. Ik hoop dat Jessie dit terughoort.

Mike: ik snap sowieso niet waarom ze bezuinigen?
We stonden er goed voor hoor na Django

Tja Mike, al die op afbetaal dingetjes van jullie moeten toch een keer betaald worden mafkees
Tim zegt nota bene dat Jessie dingen op de factuur lijst zet alleen om aan te tonen dat Tim er een zooitje van had gemaakt
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184767436
Die nagemaakte lach/grinnik en dat wiebelhoofd wat nog meer gaat wiebelen als hij stookt of suggestieve dingen zegt, ik kan het niet meer aanzien/horen. En dat Mike daar in trapt ( ook van Lotus) begrijp ik helemaal niets van. Tim en Lotus als stelletje zou het helemaal zijn in dat opzicht. Wat een nare mensen zijn dat. Niets positiefs, niets humor of lol, gewoon niets..................
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_184767437
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 08:54 schreef opabakema2 het volgende:

[..]

nee doet ze niet
Constant tegen een ander aan trappen dan gaat ze zelf vrijuit
Ja heel misselijk en achterbaks mens is het, die is behoorlijk door de mand gevallen. Geen wonder dat ze het zo goed kan vinden met Tim.
pi_184767440
Mike: ze vergeten alleen wie alles gemaakt heeft
8)7 8)7 8)7

Net een langspeelplaat
pi_184767448
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 08:55 schreef schizolientje het volgende:
Die nagemaakte lach/grinnik en dat wiebelhoofd wat nog meer gaat wiebelen als hij stookt of suggestieve dingen zegt, ik kan het niet meer aanzien/horen. En dat Mike daar in trapt ( ook van Lotus) begrijp ik helemaal niets van. Tim en Lotus als stelletje zou het helemaal zijn in dat opzicht. Wat een nare mensen zijn dat. Niets positiefs, niets humor of lol, gewoon niets..................
Helemaal met je eens.
pi_184767454
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 08:55 schreef pollewop77 het volgende:
Mike: ze vergeten alleen wie alles gemaakt heeft
8)7 8)7 8)7

Net een langspeelplaat
Walgelijk alsof brandon, adriaan of erik daar niets aan bijgedragen hebben.
pi_184767460
Dat is ook het stomme, ze hebben het continu over Jessie.

Alsof de rest van de groep alleen maar Jessie is _O- Ze geven hem veel te veel eer door hun haat
pi_184767468
Is het serieus dat Lotus de post van Jessie heeft gelezen. Zo ja mag Jessie dan ook uit de pan flippen? Want dat is eigenlijk in hetzelfde rijtje als het foto gebeuren.
pi_184767469
Kijk ze nou allemaal zitten in hun nieuwe kleding

#teamlotus
#teammilo

Verzin eens wat nieuws
pi_184767474
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 08:55 schreef pollewop77 het volgende:
Mike: ze vergeten alleen wie alles gemaakt heeft
8)7 8)7 8)7

Net een langspeelplaat
maar wel eentje met een kras waar de naald op blijft hangen
Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen
pi_184767477
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 08:57 schreef Mjelleke het volgende:
Is het serieus dat Lotus de post van Jessie heeft gelezen. Zo ja mag Jessie dan ook uit de pan flippen? Want dat is eigenlijk in hetzelfde rijtje als het foto gebeuren.
Ja dat heeft ze vanochtend tegen Merel verteld. Ze hebben met z'n vieren gelezen. Zijn zwarte map op pagina 5
pi_184767480
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 08:57 schreef pollewop77 het volgende:
Dat is ook het stomme, ze hebben het continu over Jessie.

Alsof de rest van de groep alleen maar Jessie is _O- Ze geven hem veel te veel eer door hun haat
Ik snap ook echt niet dat die Regie dit maar laat gebeuren. Dit is toch geen leuke tv meer al maanden lang ruzie en geroddel en agressie wat we te zien krijgen. Kan me niet bedenken in welke RLS dit zo erg is geweest. Er zijn nooit leuke momenten meer te zien op de streams.
pi_184767483
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 08:58 schreef pollewop77 het volgende:
Kijk ze nou allemaal zitten in hun nieuwe kleding

#teamlotus
#teammilo

Verzin eens wat nieuws
en ik weet niet of ze dat zo bestellen of zelf plotteren maar dat plotteren is ook echt duur, dat vynil dan he
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_184767484
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 08:58 schreef pollewop77 het volgende:

[..]

Ja dat heeft ze vanochtend tegen Merel verteld. Ze hebben met z'n vieren gelezen. Zijn zwarte map op pagina 5
Oh dat komt goed hoor Merel gat dat wel tegen Jessie zeggen :Y
pi_184767485
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 08:57 schreef Mjelleke het volgende:
Is het serieus dat Lotus de post van Jessie heeft gelezen. Zo ja mag Jessie dan ook uit de pan flippen? Want dat is eigenlijk in hetzelfde rijtje als het foto gebeuren.
Heftiger vind ik prive post lezen, dat van Jessie was zottigheid en dat lezen is valsheid en voor haat
pi_184767490
Kan ik je helpen vandaag zegt Tampon tegen Mike
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_184767502
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 08:59 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Ik snap ook echt niet dat die Regie dit maar laat gebeuren. Dit is toch geen leuke tv meer al maanden lang ruzie en geroddel en agressie wat we te zien krijgen. Kan me niet bedenken in welke RLS dit zo erg is geweest. Er zijn nooit leuke momenten meer te zien op de streams.
dit is educatieve tv koos
Hier kun je leren hoe het niet moet
Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen
pi_184767503
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 09:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
Kan ik je helpen vandaag zegt Tampon tegen Mike
_O-
pi_184767504
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 08:55 schreef pollewop77 het volgende:
Mike: ze vergeten alleen wie alles gemaakt heeft
8)7 8)7 8)7

Net een langspeelplaat
wim en zijn mannen.... de huisjes heeft Sjon gemaakt. Let op de boomhut gaat gemaakt worden door de boomhutten man
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')