Ik ben wel benieuwd wat ze gaan zeggen en wat voor vragen er binnen gaan komen voor hun.quote:Op maandag 4 februari 2019 10:36 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja ik zag het en las het , wat een gek stel is het ook , echt die Cris spoort ook niet helemaal
Ik heb de TV aan en wacht het afquote:Op maandag 4 februari 2019 10:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat ze gaan zeggen en wat voor vragen er binnen gaan komen voor hun.
Ze gaan straks vragen beantwoorden.quote:Op maandag 4 februari 2019 10:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het is klaar zo te zien, ze kunnen weer naar Utopia.
Ow dat komt ook nog idd.quote:Op maandag 4 februari 2019 10:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze gaan straks vragen beantwoorden.
Ik ben benieuwd of mijn vraag aan bod komt.
Ik vond het tegen vallenquote:Op maandag 4 februari 2019 10:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het is klaar zo te zien, ze kunnen weer naar Utopia.
Jessie: klopt het dat je in Utopia 2 bent gekomen om er thuis beter van te worden?quote:Op maandag 4 februari 2019 10:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow dat komt ook nog idd.
Wat heb je gevraagd?
Ik hoop dat die komt.quote:Op maandag 4 februari 2019 10:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jessie: klopt het dat je in Utopia 2 bent gekomen om er thuis beter van te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |