Ja, ik begrijp gewoon de vraag niet, maar ik zat ondertussen tv te kijken en te youtuben en ik ben een man hè, multitasking blijft moeilijkquote:
Gewoon klein beginnen. Zo lukt het vasthouden van een telefoon en tegelijkertijd slap ouwehoeren nu al aardig.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp gewoon de vraag niet, maar ik zat ondertussen tv te kijken en te youtuben en ik ben een man hè, multitasking blijft moeilijk
Slap ouwehoeren gaat me best af, nou nog effe proberen met een telefoon in mijn hand, ik hou je op de hoogtequote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gewoon klein beginnen. Zo lukt het vasthouden van een telefoon en tegelijkertijd slap ouwehoeren nu al aardig.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:08 schreef Jian het volgende:
f
[..]
Slap ouwehoeren gaat me best af, nou nog effe proberen met een telefoon in mijn hand, ik hou je op de hoogte
Stiekem hou ik best van acda en de munnik.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:17 schreef Sodeknetters het volgende:
70+..
Ik krijg nu de neiging om ‘Als het vuur gedoofd is’ van Acda en de Munnik in te zetten.
Hebben echt mooi werk gemaakt.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Stiekem hou ik best van acda en de munnik.
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:17 schreef Sodeknetters het volgende:
70+..
Ik krijg nu de neiging om ‘Als het vuur gedoofd is’ van Acda en de Munnik in te zetten.
Ik ook, ren Lenny ren, één van mijn favoriete nummersquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:42 schreef Sodeknetters het volgende:
Over 5 uurtjes gaat de wekker weer, dus ik ga ZzZzZz..
Have fun nog zolang het door gaat.
Never, mijn plan is gelukt.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:56 schreef Jian het volgende:
Ho ho ho man, je gaat veel te hard, straks gaat het echt weer lopen en dan gaat Soul bij elk verkeerd woord in de COS roepen dat we op moeten duvelen naar de SC. Nu kunnen we nog zeggen dat die dood is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |