abonnement Unibet Coolblue
pi_184761868
Ik heb hier een duitse herder puppytje dat ik vandaag heb gekicht. Ze is maar 7 weken oud en zeer klein en teder. Verder heel lief maar ook nerveus. Pics zullen op verzoek gaan volgen (momenteel traag internet).

Hebnooit eerder een hond gehad dus enkele vragen:

1)Moet ze op deze leeftijd reeds naar buiten om te poepen en te plassen of een grindbak? Ze had het inmiddels op mijn woonkamervloer gedaan toen ik even van huis moest.

2) Alleen maar droogvoer of bestaat er ook natte?

3) Volgende week zou ze het spuitje van week 8 moeten krijgen van de dierenarts. Toch maar doen of overslaan?

4) Hoe lang voordat volwassen en aan de lijn? Volgens mij nog te klein om aan te lijnen.
pi_184761877
Ik heb geen antwoorden voor je maar post foto dan :@
  Spellchecker vrijdag 1 februari 2019 @ 22:11:11 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184761893
Ehm waarom stel je hier al die vragen?

Die moest je stellen bij degene waar je die gekocht hebt?!
  vrijdag 1 februari 2019 @ 22:16:03 #4
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_184761994
:{

Dit zijn wel zaken die je vooraf eigenlijk moet uitzoeken. Ga alsjeblieft een hondenclub in de buurt en ga op cursus.

Dierenarts bellen voor de inentingen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_184762091
Normaal houden fokkers 8 weken aan voordat ze een pup meegeven. Belangrijkste op het begin is zorgen dat hij zijn eigen plek heeft en zijn leefomgeving klein houden (dus maar een deel van de woonkamer bijvoorbeeld).

Je zal regelmatig naar buiten moeten - ook 's nachts - aangezien de hond nog niet zindelijk is. Dat lijkt me het voornaamste om te trainen op het begin.
pi_184762232
0)pics
1) grind? Gewoon nu al proberen zinderlijk te maken (niet boos worden en gewoon belonen als die wel buiten zijn behoefte doet) kost zeker veel geduld.
2)wat je wilt.
3)waarom het spuitje overslaan?
4)koop een harnas dan kan die veel eerder aan de lijn
pi_184762305
Je hebt een hond genomen

Terwijl je geen flauw idee hebt hoe je een hond verzorgt?

Dude...
  Spellchecker vrijdag 1 februari 2019 @ 22:31:11 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184762311
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je hebt een hond genomen

Terwijl je geen flauw idee hebt hoe je een hond verzorgt?

Dude...
Dit ....
pi_184762325
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 22:09 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Ik heb hier een duitse herder puppytje dat ik vandaag heb gekicht. Ze is maar 7 weken oud en zeer klein en teder. Verder heel lief maar ook nerveus. Pics zullen op verzoek gaan volgen (momenteel traag internet).

Hebnooit eerder een hond gehad dus enkele vragen:

1)Moet ze op deze leeftijd reeds naar buiten om te poepen en te plassen of een grindbak? Ze had het inmiddels op mijn woonkamervloer gedaan toen ik even van huis moest.
Nee, ik zou nog even wachten met zindelijk maken, want poep opruimen is de bom.
quote:
2) Alleen maar droogvoer of bestaat er ook natte?
droogvoer is prima.
quote:
3) Volgende week zou ze het spuitje van week 8 moeten krijgen van de dierenarts. Toch maar doen of overslaan?
Doen. Of uitleggen waarom je het überhaupt in je hoofd haalt om dat over te slaan.
quote:
4) Hoe lang voordat volwassen en aan de lijn? Volgens mij nog te klein om aan te lijnen.
Ze zijn nooit te klein om aan te lijnen. Op een gegeven moment kan je ze niet meer aan de lijn optillen en rondslingeren, maar dat moet geen reden zijn om ze niet aan te lijnen totdat dat moment daar is.

Voor de aankoop van een huisdier waarvan je mag verwachten dat die je vijftien jaar komt vergezellen, ben je echt donders slecht voorbereid.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 22:33:18 #10
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_184762341
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 22:09 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Ik heb hier een duitse herder puppytje dat ik vandaag heb gekicht. Ze is maar 7 weken oud en zeer klein en teder. Verder heel lief maar ook nerveus. Pics zullen op verzoek gaan volgen (momenteel traag internet).

Hebnooit eerder een hond gehad dus enkele vragen:

1)Moet ze op deze leeftijd reeds naar buiten om te poepen en te plassen of een grindbak? Ze had het inmiddels op mijn woonkamervloer gedaan toen ik even van huis moest.

2) Alleen maar droogvoer of bestaat er ook natte?

3) Volgende week zou ze het spuitje van week 8 moeten krijgen van de dierenarts. Toch maar doen of overslaan?

4) Hoe lang voordat volwassen en aan de lijn? Volgens mij nog te klein om aan te lijnen.
Idioot.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_184762399
Gaat vast goedkomen ook, zo met die woonruimte die je zoekt.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 22:38:40 #12
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184762453
Christ, wat een idioot ben jij TS dat je een pup neemt en geen idee hebt waar je mee bezig bent.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Spellchecker vrijdag 1 februari 2019 @ 22:40:59 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184762492
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Gaat vast goedkomen ook, zo met die woonruimte die je zoekt.
Nou je het zegt schrijft :o
pi_184762540
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Gaat vast goedkomen ook, zo met die woonruimte die je zoekt.
Gaat sws nooit lukken met al zijn eisen, voor hem 10 anderen :’) Ik kwam trouwens niet verder dan punt 7...
pi_184762650
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 22:10 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb geen antwoorden voor je maar post foto dan :@

https://drive.google.com/(...)C5/view?usp=drivesdk
pi_184762660
O+
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2019 @ 22:53:05 #17
230491 Zith
pls tip
pi_184762697
Geef die hond terug en neem een kat. Je hebt een enorm sterke hond die met discipline getraind moet worden en je weet niet eens hoe je hem moet aaanlijnen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_184762831
Nog een vraagje,

Als die eenmaal gegeten heeft moet ik de bak met voer weghalen? Want ze blijft steeds kauwen en eten, iedere 10-15 minuten. Geef aub raad!
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:01:32 #19
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184762863
TS, ben je van België?

Want in dat geval heb je bij een broodfokker gekocht en zou ik pupsel terugbrengen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:02:57 #20
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184762885
Na meerdere reacties te hebben gelezen zou ik pupsel sowieso terugbrengen.

Je hebt geen flauw idee waar je aan begonnen bent.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_184762931
En als je hem niet terug gaat brengen, aub ZO SNEL MOGELIJK puppycursus. En bel de fokker voor opvoedtips :')
pi_184762952
quote:
Lijkt meer op een oudduiste herder
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:06:51 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184762962
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
En als je hem niet terug gaat brengen, aub ZO SNEL MOGELIJK puppycursus. En bel de fokker voor opvoedtips :')
Ik gok maar zo dat deze hond niet bij een erkende/serieuze fokker vandaan komt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_184762986
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik gok maar zo dat deze hond niet bij een erkende/serieuze fokker vandaan komt.
Veel meer clueless dan TS kan die fokker niet zijn iig :T
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:08:58 #25
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184763007
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Veel meer clueless dan TS kan die fokker niet zijn iig :T
Mwa... Hij/zij geeft wel een pup met 7 weken mee aan iemand die er geen worst van snapt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_184763034
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 22:09 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Ik heb hier een duitse herder puppytje dat ik vandaag heb gekicht. Ze is maar 7 weken oud en zeer klein en teder. Verder heel lief maar ook nerveus. Pics zullen op verzoek gaan volgen (momenteel traag internet).

Hebnooit eerder een hond gehad dus enkele vragen:

1)Moet ze op deze leeftijd reeds naar buiten om te poepen en te plassen of een grindbak? Ze had het inmiddels op mijn woonkamervloer gedaan toen ik even van huis moest.

2) Alleen maar droogvoer of bestaat er ook natte?

3) Volgende week zou ze het spuitje van week 8 moeten krijgen van de dierenarts. Toch maar doen of overslaan?

4) Hoe lang voordat volwassen en aan de lijn? Volgens mij nog te klein om aan te lijnen.
Ik mag echt zo hard hopen dat je een troll bent. Maar voor de zekerheid :'(

Waarom heb je deze vragen niet bij je fokker gesteld? Heeft diegene helemaal niks aan toelichting gedaan? Al vrees ik al een beetje voor het antwoord want geen een goede fokker geeft een pup mee met 7 weken.

Heb je geen brokken gekregen van de fokker waar je pup aan gewend is zodat hij/zij rustig kan overschakelen naar brokken die jij voor haar/hem goed acht?

1-Je moet je pup al wel zindelijkheidstraining gaan geven. Dus vaak mee naar je achtertuin en goed belonen als zij/hij een plasje of grote boodschap buiten doet. uiteindelijk gaat hij/zij dan vanzelf bij de deur staan om aan te geven dat hij/zij naar buiten wil, Maar dit kan best een tijd duren hoor. Het is immers maar een baby.
Ga nog niet naar plekken buiten waar veel andere honden komen. Je pup is nog niet ingeënt en kan daar enorm ziek worden. geloof me dat wil je echt niet. Daarmee wachten tot de tweede ronde vaccinatie bij 12 weken dus.

Je zal echt nog wel regelmatig een ongelukje op moeten ruimen. Hoort erbij.

2- Alleen droogvoer is prima. Mijn hond heeft altijd eukanuba gekregen. Eerst pup brokken en nu al jaren brokken speciaal voor honden met gevoelige gewrichten.

3- En ja vaccineren. Tuurlijk. Waarom zou je dat niet doen? Je wilt toch dat je pup beschermt is tegen ziektes? Je zou kunnen laten titeren. Maar ik weet niet precies hoe dat in zijn werk gaat bij puppies. Maar je dierenarts kan je daar echt wel wegwijs in aken. Heb je al een afspraak gemaakt?

4- Je kan je pup a prima aanlijnen met een puppy bandje. Maar doe niet aan zo'n uitloop lijn. Gewoon een normale korte riem is veel prettiger. Leer je ze ook beter mee naast lopen. Anders krijg je een hond die denkt dat als hij maar trekt aan de lijn dat de lijn vanzelf langer wordt. Maar zoals eerder aangegeven is wacht nog even met het gaan naar plekken waar veel honden komen tot je pup volledig gevaccineerd is,

E oh ja ga alsjeblieft op cursus met je pup. Die mensen helpen je met de opvoeding geven je tips enzo, het versterkt de band tussen jou en hond en je hond vind het ook nog eens super leuk en wordt er meteen een stuk socialer van door het contact met andere puppies.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_184763053
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:01 schreef Samzz het volgende:
TS, ben je van België?

Want in dat geval heb je bij een broodfokker gekocht en zou ik pupsel terugbrengen.
Die malafide praktijken heb je in Nederland helaas ook meer dan genoeg. Maar pup van 7 weken, geen informatie verstrekking en een pup meegeven aan iemand die totaal geen idee heeft waar hij mee bezig is.. Moet bijna wel he :'(
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:11:44 #28
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_184763069
Ik hoop toch zo dat dit een troll is :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_184763078
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 22:59 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Nog een vraagje,

Als die eenmaal gegeten heeft moet ik de bak met voer weghalen? Want ze blijft steeds kauwen en eten, iedere 10-15 minuten. Geef aub raad!
Nee waarschijnlijk is ze nog niet uitgegeten.
Wat voor soort puppyvoer heb je gekocht? Meestal staat op de verpakking van het voer hoeveel gram je per lichaamsgewicht moet geven.
Een puppy tussen de 8 en 12 weken moet je 4 x per dag voeren.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:12:28 #30
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_184763082
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:11 schreef LPFAN het volgende:
Ik hoop toch zo dat dit een troll is :{
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:12:40 #31
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184763092
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Die malafide praktijken heb je in Nederland helaas ook meer dan genoeg. Maar pup van 7 weken, geen informatie verstrekking en een pup meegeven aan iemand die totaal geen idee heeft waar hij mee bezig is.. Moet bijna wel he :'(
Ja true. In België mogen pups pas met 11 weken t nest verlaten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_184763094
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Die malafide praktijken heb je in Nederland helaas ook meer dan genoeg. Maar pup van 7 weken, geen informatie verstrekking en een pup meegeven aan iemand die totaal geen idee heeft waar hij mee bezig is.. Moet bijna wel he :'(
Dat is nog altijd je eigen verantwoordelijkheid, maar een fatsoenlijke fokker kiest eerder de baasjes, dan dat de baasjes een pup komen kiezen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184763115
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:12 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dat is nog altijd je eigen verantwoordelijkheid, maar een fatsoenlijke fokker kiest eerder de baasjes, dan dat de baasjes een pup komen kiezen.
Er zijn zoveel mensen die in een opwelling een hond kopen. Het is zeker wel aan een fokker om daar voor te waken. Anders krijg je dit.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_184763118
Oh puppy ook nog maar 7 weken, iets te jong om al bij de moeder weg te halen
  Spellchecker vrijdag 1 februari 2019 @ 23:14:00 #35
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184763122
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Er zijn zoveel mensen die in een opwelling een hond kopen. Het is zeker wel aan een fokker om daar voor te waken. Anders krijg je dit.
Wij FOK!-kers waken daar dus voor!!
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:14:08 #36
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_184763125
Je leest je toch tenminste in voor je een dier in huis haalt. :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  Spellchecker vrijdag 1 februari 2019 @ 23:14:56 #37
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184763149
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:14 schreef LPFAN het volgende:
Je leest je toch tenminste in voor je een dier in huis haalt.wil halen :{
pi_184763168
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 22:59 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Nog een vraagje,

Als die eenmaal gegeten heeft moet ik de bak met voer weghalen? Want ze blijft steeds kauwen en eten, iedere 10-15 minuten. Geef aub raad!
Je kan er voor kiezen je hond aan te leren dat er altijd eten staat. Dan zorgen dat er altijd eten staat, Je kan er ook voor kiezen je pup 3 keer per dag eten te geven en later als hij/zij 1 is naar 2 keer per dag. Mijn hond vroeger had altijd brokken staan. Mijn Labrador nu is daar nooit bekwaam voor geworden. Maargoed dat is dan ook een Labrador.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_184763190
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:14 schreef maily het volgende:

[..]

Wij FOK!-kers waken daar dus voor!!
Ja waarom denk je dat ik net een heel epistel heb neergekwakt.. Heb er zelf mijn laptop nog voor aangezet .. :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_184763217
Maar moet ik dus de bak weghalen zodat die niet constant blijt eten? Wat is dit? Ze snackt constant?
pi_184763242
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:17 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Maar moet ik dus de bak weghalen zodat die niet constant blijt eten? Wat is dit? Ze snackt constant?
Als je de bak gaat weghalen zul je naar de 3 keer per dag voeren moeten gaan anders leert ze het nooit

Ga je mijn vragen nog beantwoorden of heb ik heel dat stuk voor jan joker geschreven?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_184763261
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:13 schreef SideEffect het volgende:
Oh puppy ook nog maar 7 weken, iets te jong om al bij de moeder weg te halen
Ja, maar het is het wettelijke minimum, vandaar ook dat de broodfokvermoedens opborrelen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je kan er voor kiezen je hond aan te leren dat er altijd eten staat. Dan zorgen dat er altijd eten staat, Je kan er ook voor kiezen je pup 3 keer per dag eten te geven en later als hij/zij 1 is naar 2 keer per dag. Mijn hond vroeger had altijd brokken staan. Mijn Labrador nu is daar nooit bekwaam voor geworden. Maargoed dat is dan ook een Labrador.
Het wordt meestal geadviseerd om honden hun voer in porties te geven. Dat kan ook qua ritme prettig zijn, al kan het ook vervelend uitpakken als het baasje niet zo'n vast ritme heeft. Als een hond door de weeks altijd om zeven uur 's ochtends eet, kan dat in het weekend voor problemen zorgen. Continue beschikbaarheid van brokjes kan ook prima werken, maar hou dan even in de gaten hoeveel er daadwerkelijk gegeten wordt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:20:10 #43
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_184763267
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Als je de bak gaat weghalen zul je naar de 3 keer per dag voeren moeten gaan anders leert ze het nooit

Ga je mijn vragen nog beantwoorden of heb ik heel dat stuk voor jan joker geschreven?
Dit
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_184763276
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:17 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Maar moet ik dus de bak weghalen zodat die niet constant blijt eten? Wat is dit? Ze snackt constant?
Je geeft 4x per dag eten. Hoeveel gram hangt af van de lichaamsgewicht van de pup. Niet meer dan dat, als dat op is is het op klaar.

Gooi jij haar voederbak vol ofzo? :')
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:22:26 #45
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_184763319
Wat voor droogvoer geef je TS?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:23:50 #46
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_184763361
1. Ja natuurlijk heeft je hond die intenting van 8 week nodig!
2. Gewoon brokken zijn goed, laat haar maar gewoon eten, met 7 weken het nest verlaten heeft ze alle energie nodig.
3. Zindelijkheidstraining kun je gewoon al mee beginnen. Dus vaak naar buiten. Als ze eens plast of binnenpoept NIET boos worden want dan gaan ze het uit angst stiekem achter de bank doen.
4. Ga er mee op puppycursus.
5. Lees je beter in voordat je de verantwoordelijk over een dier hebt. Het is geen speelgoed.
6. Volgt uit punt 5-> koop nooit maar dan ook nooit een pup bij een broodfokker. Pups horen niet zo vroeg bij hun moeder weggehaald te worden en daarnaast is dit geen rasechte Duitse herder.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_184763409
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:20 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja, maar het is het wettelijke minimum, vandaar ook dat de broodfokvermoedens opborrelen.

Kan wel kloppen. Het lijkt ook meer op een Mechelse herder dan een Duitse herder. Waarschijnlijk heeft TS ook geen idee wat voor soort hond een Duitse herder is. Klinkt stoer dus maar gekocht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2019 23:26:50 ]
pi_184763449
Het filmpje deed het net niet maar nu wel. Dat is helemaal geen Duitse herder maar een Mechelse herder :')
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:29:36 #49
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_184763490
Breng je hond alsjeblieft terug of op zn minst naar een asiel. Je hebt duidelijk geen flauw idee.

Arme hond :'(
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:31:09 #50
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_184763513
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:17 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Maar moet ik dus de bak weghalen zodat die niet constant blijt eten? Wat is dit? Ze snackt constant?
Ik hoop voor je dat je een kloon bent, want op persoonlijk titel - dus niet als crew- ga ik het je heel lastig maken hier op het forum, tot aan verbale kastijding aan toe.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_184763548
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:27 schreef SideEffect het volgende:
Het filmpje deed het net niet maar nu wel. Dat is helemaal geen Duitse herder maar een Mechelse herder :')
Ik snap de hele situatie in dat filmpje ook niet helemaal.

Niet praten of een aai over de bol, etc... Nee: "ruik aan mijn vinger".
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184763580
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:32 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik snap de hele situatie in dat filmpje ook niet helemaal.

Niet praten of een aai over de bol, etc... Nee: "ruik aan mijn vinger".
Wss net z’n vinger in z’n kont gehad
pi_184763584
Het wachten is nu op: "mijn puppy piept en nou kan ik niet slapen"
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:36:12 #54
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_184763628
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:33 schreef Jordy-B het volgende:
Het wachten is nu op: "mijn puppy piept en nou kan ik niet slapen"
Nou inderdaad.

Ik ken mensen die serieus daarom hun pup hebben weggedaan.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_184763740
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:36 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nou inderdaad.

Ik ken mensen die serieus daarom hun pup hebben weggedaan.
Serieus damn.. Wat heb je toch een hoop idioten op de wereld.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:41:32 #56
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_184763756
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Serieus damn.. Wat heb je toch een hoop idioten op de wereld.
Ja inderdaad, snap je niet.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:45:42 #57
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184763856
Wat een overdreven en nare reacties hier. :')
Dit subforum is er onder andere toch om dit soort vragen te beantwoorden? Kan me voorstellen dat TS twijfelt over de verzorging als hij nog nooit een hond heeft gehad.

@TS, Gefeliciteerd. Je hebt het beste hondenras gekocht die je maar kan wensen!
Wij hadden vroeger een Duitse herder en deze honden zijn megaloyaal, beschermend en trouw. Het was vroeger mijn beste vriend.

Belangrijk is dat je hem vooral nu in het begin streng gaat opvoeden. Ik raad een hondencursus aan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_184764131
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:45 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een overdreven en nare reacties hier. :')
Dit subforum is er onder andere toch om dit soort vragen te beantwoorden? Kan me voorstellen dat TS twijfelt over de verzorging als hij nog nooit een hond heeft gehad.

@TS, Gefeliciteerd. Je hebt het beste hondenras gekocht die je maar kan wensen!
Wij hadden vroeger een Duitse herder en deze honden zijn megaloyaal, beschermend en trouw. Het was vroeger mijn beste vriend.

Belangrijk is dat je hem vooral nu in het begin streng gaat opvoeden. Ik raad een hondencursus aan.
HET IS GVD NIET EENS EEN DUISTE HERDER MUTS
pi_184764224
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:36 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nou inderdaad.

Ik ken mensen die serieus daarom hun pup hebben weggedaan.
Dan heb ik een vraagje, ik kan zelf heel goed overweg met honden en ook een hond thuis gehad maar niet meegemaakt als puppy.
Hoe leer je een hond/puppy rustig te blijven voor in de nacht?
Wanneer hij/zij begint te huilen elke keer even kijken en gerust te stellen?
Tevens 25.000 afleveringen gezien van Cesar Millan, maar nooit een aflevering gezien over het hebben van puppy's.

Ik twijfel in de toekomst een asielhond te halen of toch een puppy.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 00:02:29 #60
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184764228
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:58 schreef SideEffect het volgende:

[..]

HET IS GVD NIET EENS EEN DUISTE HERDER MUTS
Denk aan je hart. :')
Ik had die foto niet goed gezien toen ik mijn reactie schreef.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 00:04:11 #61
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184764265
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:02 schreef Antaris het volgende:

[..]

Tevens 25.000 afleveringen gezien van Cesar Millan, maar nooit een aflevering gezien over het hebben van puppy's.
Cesar Milan is overgewaardeerd. Die gast gebruikt een totaal verkeerde trainingsmethode.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_184764342
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:04 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Cesar Milan is overgewaardeerd. Die gast gebruikt een totaal verkeerde trainingsmethode.
Waarom dat dan?
  Spellchecker zaterdag 2 februari 2019 @ 00:08:21 #63
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184764351
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:45 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een overdreven en nare reacties hier. :')
Dit subforum is er onder andere toch om dit soort vragen te beantwoorden? Kan me voorstellen dat TS twijfelt over de verzorging als hij nog nooit een hond heeft gehad.

@TS, Gefeliciteerd. Je hebt het beste hondenras gekocht die je maar kan wensen!
Wij hadden vroeger een Duitse herder en deze honden zijn megaloyaal, beschermend en trouw. Het was vroeger mijn beste vriend.

Belangrijk is dat je hem vooral nu in het begin streng gaat opvoeden. Ik raad een hondencursus aan.
Je leest je in voordat je sowieso een pup kiest/koopt?
En je stelt je vragen bij de FOK!-ker?!
pi_184764359
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:02 schreef Antaris het volgende:

[..]

Dan heb ik een vraagje, ik kan zelf heel goed overweg met honden en ook een hond thuis gehad maar niet meegemaakt als puppy.
Hoe leer je een hond/puppy rustig te blijven voor in de nacht?
Wanneer hij/zij begint te huilen elke keer even kijken en gerust te stellen?
Tevens 25.000 afleveringen gezien van Cesar Millan, maar nooit een aflevering gezien over het hebben van puppy's.

Ik twijfel in de toekomst een asielhond te halen of toch een puppy.
Adopt, don’t shop
  roze zaterdag 2 februari 2019 @ 00:10:43 #65
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_184764398
Wtf?
Your beauty never ever scared me.
  roze zaterdag 2 februari 2019 @ 00:11:40 #66
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_184764414
Please laat dit een slechte grap zijn.
Your beauty never ever scared me.
pi_184764424
Wouw.
Definitely not CIA
  Spellchecker zaterdag 2 februari 2019 @ 00:12:04 #68
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184764425
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:11 schreef Amarantha het volgende:
Please laat dit een slechte grap zijn.
Laat deze post de laatste zijn in dit topic?!
  Spellchecker zaterdag 2 februari 2019 @ 00:12:19 #69
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zaterdag 2 februari 2019 @ 00:17:40 #70
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184764549
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:07 schreef Antaris het volgende:

[..]

Waarom dat dan?
Dieronvriendelijk en achterhaald.
Zijn methode is om dominantie over "the pack" te krijgen. Dat zegt hij ook altijd in zijn shows met zijn zware Mexicaanse accent, "you have to be dominant, show him your dominant". Hij gebruikt dus agressie om honden de baas te kunnen zijn, die honden worden daardoor angstig en dat is niet goed.

Het is beter om goed gedrag te belonen. Honden hebben een "will to please" en daar moet je je tijdens de training en opvoeding op focussen. Dat duurt misschien een stuk langer, maar het heeft een veel beter effect dan de Amerikaanse Cesar Milan methode.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 00:41:55 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184765052
Hopen en bidden dat dit een troll is...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 2 februari 2019 @ 00:45:44 #72
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184765124
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:17 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dieronvriendelijk en achterhaald.
Zijn methode is om dominantie over "the pack" te krijgen. Dat zegt hij ook altijd in zijn shows met zijn zware Mexicaanse accent, "you have to be dominant, show him your dominant". Hij gebruikt dus agressie om honden de baas te kunnen zijn, die honden worden daardoor angstig en dat is niet goed.

Het is beter om goed gedrag te belonen. Honden hebben een "will to please" en daar moet je je tijdens de training en opvoeding op focussen. Dat duurt misschien een stuk langer, maar het heeft een veel beter effect dan de Amerikaanse Cesar Milan methode.
Nou ben ik geen fan vd man, maar volgens mij heeft hij het over natuurlijk overwicht door zelfvertrouwen. En het afleiden v honden door ze aan te tikken etc. Zeker geen agressie.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Spellchecker zaterdag 2 februari 2019 @ 00:45:53 #73
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184765126
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hopen en bidden dat dit een troll is...
Met geen hond
  zaterdag 2 februari 2019 @ 00:48:29 #74
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184765184
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:45 schreef maily het volgende:

[..]

Met geen hond
Als hij trollt en wel een hond heeft maar daar goed voor zorgt...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184765192
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:22 schreef LPFAN het volgende:
Wat voor droogvoer geef je TS?
Pedigree puppy


**** Nog een ding allemaal, het dier heeft een of andere rondkruipend insect op haar bont. Het lijkt niet een vlooi te zijn, want het springt niet maar snel kruipt. Als ik die met mijn vingers probeer te pakken, lukt het niet en vlucht die elders in het bont weg. Wat voor insect/ongedierte is dit?
  zaterdag 2 februari 2019 @ 00:49:00 #76
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184765199
Eerst: K&W / Mijn zoekertje voor een beschikbare woning

En nu dit topic. Maak je maar geen zorgen, dit is gewoon een trolletje.
Huilen dan.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 00:51:06 #77
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184765241
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:48 schreef Brood-op-de-plank het volgende:

[..]

Pedigree puppy


**** Nog een ding allemaal, het dier heeft een of andere rondkruipend insect op haar bont. Het lijkt niet een vlooi te zijn, want het springt niet maar snel kruipt. Als ik die met mijn vingers probeer te pakken, lukt het niet en vlucht die elders in het bont weg. Wat voor insect/ongedierte is dit?
Serieus...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 2 februari 2019 @ 00:51:56 #78
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184765256
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:49 schreef Isdatzo het volgende:
Eerst: K&W / Mijn zoekertje voor een beschikbare woning

En nu dit topic. Maak je maar geen zorgen, dit is gewoon een trolletje.
Verwacht ik ook. Maar je moet er toch niet aan denken... :X
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 2 februari 2019 @ 00:57:50 #79
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184765371
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nou ben ik geen fan vd man, maar volgens mij heeft hij het over natuurlijk overwicht door zelfvertrouwen. En het afleiden v honden door ze aan te tikken etc. Zeker geen agressie.
Agressie is misschien een te groot woord, maar nogmaals, hij houdt honden rustig door middel van angst, en dat is fout. Eigenlijk maakt hij een soort tikkende tijdbommetjes van die beesten. Nu maakt dat bij een maltezer niet zo heel veel uit (los van het feit dat het dieronvriendelijk is), maar bij een Herder en Doberman wel.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_184765404
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:49 schreef Isdatzo het volgende:
Eerst: K&W / Mijn zoekertje voor een beschikbare woning

En nu dit topic. Maak je maar geen zorgen, dit is gewoon een trolletje.
Oooh ik hoop het zo :{
Alius aliud dicit
  zaterdag 2 februari 2019 @ 01:03:07 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184765450
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Agressie is misschien een te groot woord, maar nogmaals, hij houdt honden rustig door middel van angst, en dat is fout. Eigenlijk maakt hij een soort tikkende tijdbommetjes van die beesten. Nu maakt dat bij een maltezer niet zo heel veel uit (los van het feit dat het dieronvriendelijk is), maar bij een Herder en Doberman wel.
Angst? Ik zie het niet, sorry.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184765467
Genoeg hoor, gastslotje.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')