abonnement Unibet Coolblue
pi_184763787
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:40 schreef pecla het volgende:
Waar komt dat geld eigenlijk vandaan want die dikke palen kosten een berg geld en Jessie zou er geen geld van de BV in stoppen(en terecht). Want dit hout zat toch niet bij het hout van die sponsordeal?
Ik las hier dat Wim Vroege die gebracht zou hebben als sponsoring voor het 'boksgala'. :')
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_184763789


Wordt dat een nieuwe SL? De geiten kont?
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184763797
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:42 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Volgns mij zei ze 'Ik ga de diertjes doen en jij gaat mee. Ga je eerst roken, ik wil eigenlijk ook nog wat eten'. :O
Ok. Ik verstond een biertje
^O^
Edit: Terug geluisterd. Klopt ze zei de diertjes
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  vrijdag 1 februari 2019 @ 23:43:33 #204
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_184763801
In tegenstelling tot het rookhok blijft de BoomVilla-Locatie uitstekend verlicht ...

Wanneer startte dat BoomHutten programma ook alweer op SBS6 ?
pi_184763831
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:43 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ik las hier dat Wim Vroege die gebracht zou hebben als sponsoring voor het 'boksgala'. :')
Nee Henny was er vanmorgen.
pi_184763867
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:43 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ik las hier dat Wim Vroege die gebracht zou hebben als sponsoring voor het 'boksgala'. :')
Ah ok dat zou t dan verklaren ja want bij die ¤1000 sponsor hout van vandaag zat t niet tussen.
pi_184763904
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:45 schreef pecla het volgende:

[..]

Ah ok dat zou t dan verklaren ja want bij die ¤1000 sponsor hout van vandaag zat t niet tussen.
Maar Henny levert niet gratis hoor. Heeft Mike gewoon eigenhandig geregeld. Want hun boomhut kwam er gewoon heeft hij Lotus van de week beloofd. Jessie kon hoog en laag springen
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184763929
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:44 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Nee Henny was er vanmorgen.
Heb die palen daar niet tussen zien zitten en Jessie wou ook niet dat ze hout voor die boomhut gingen gebruiken. En die dikke palen zijn natuurlijk duidelijk daarvoor besteld...dus vaag hoe dat gegaan is dan
pi_184763975
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:49 schreef pecla het volgende:

[..]

Heb die palen daar niet tussen zien zitten en Jessie wou ook niet dat ze hout voor die boomhut gingen gebruiken. En die dikke palen zijn natuurlijk duidelijk daarvoor besteld...dus vaag hoe dat gegaan is dan
Ik heb niet gezien wat ze van die wagen afhaalden, dus dat weet ik niet.
pi_184763983
En nog maar een shakeje naar binnen werken

----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184764000
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:47 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Maar Henny levert niet gratis hoor. Heeft Mike gewoon eigenhandig geregeld. Want hun boomhut kwam er gewoon heeft hij Lotus van de week beloofd. Jessie kon hoog en laag springen
Oh ok ik dacht dat die vandaag het hout van die sponsordeal af kwam gooien, maar er is dus ook nog bij besteld. Wel vreemd dat Jessie dat dan toch betaald heeft want normaal is hij toch behoorlijk standvastig. En hij staat nu ook aardig op voet van oorlog met Mike en Lotus dus waarom zou hij hun boomhut met geld van de BV gaan betalen
pi_184764035
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:52 schreef pecla het volgende:

[..]

Oh ok ik dacht dat die vandaag het hout van die sponsordeal af kwam gooien, maar er is dus ook nog bij besteld. Wel vreemd dat Jessie dat dan toch betaald heeft want normaal is hij toch behoorlijk standvastig. En hij staat nu ook aardig op voet van oorlog met Mike en Lotus dus waarom zou hij hun boomhut met geld van de BV gaan betalen
Er kwam ook allerlei commentaar op dat hij hout gebruikt voor de boomhut omdat het geen prioriteit heeft. Maar ze laten hem dan wel weer gewoon zijn gang gaan 8)7
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184764044
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:51 schreef Zeyina het volgende:
En nog maar een shakeje naar binnen werken

[ afbeelding ]
Ze krijgt toch al 3x daags haar portie eiwitten via Timoteef binnen, lijkt me een beetje overbodig dit ;)
pi_184764059
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:49 schreef pecla het volgende:

[..]

Heb die palen daar niet tussen zien zitten en Jessie wou ook niet dat ze hout voor die boomhut gingen gebruiken. En die dikke palen zijn natuurlijk duidelijk daarvoor besteld...dus vaag hoe dat gegaan is dan
Die dikke palen heeft Mike zelf gemaakt door 4 balken aan elkaar te schroeven.
pi_184764074
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:54 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Er kwam ook allerlei commentaar op dat hij hout gebruikt voor de boomhut omdat het geen prioriteit heeft. Maar ze laten hem dan wel weer gewoon zijn gang gaan 8)7
Zoals dat met alles gaat: kleding kopen/krijgen/ruilen, kleding bestellen, dus niet op pre orderbasis, koekjes, rookwaar, dansles, linsjurie etc etc. Mopperen en verder niets. :N
pi_184764102
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:55 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Zoals dat met alles gaat: kleding kopen/krijgen/ruilen, kleding bestellen, dus niet op pre orderbasis, koekjes, rookwaar, dansles, linsjurie etc etc. Mopperen en verder niets. :N
Geld in eigen zak stoppen. Lotus had vanmiddag iemand in de dug out en die kocht ook een kistje.
Ik denk dat ze dat geld gewoon in eigen zak houden.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_184764130
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:57 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Geld in eigen zak stoppen. Lotus had vanmiddag iemand in de dug out en die kocht ook een kistje.
Ik denk dat ze dat geld gewoon in eigen zak houden.
Daar is ze ook de enige niet in. :N
pi_184764147
Op stream 2 wordt weer het nodige handwerk verricht tussen Geile Gerrit en Sheldel.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 00:00:35 #219
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184764182
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:44 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Nee Henny was er vanmorgen.
Oh die kon volgens Mike 1000 euro aan hout voorschieten..maar volgens mij krijgt die ook nog iets van 600?..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_184764191
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 23:57 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Geld in eigen zak stoppen. Lotus had vanmiddag iemand in de dug out en die kocht ook een kistje.
Ik denk dat ze dat geld gewoon in eigen zak houden.
Ja dat moet wel want ze had t er ook over om de koerier buiten Jessie's medeweten om te laten komen voor sigaretten voor hun dus die zal ze dan ook met verduisterd geld moeten betalen*en gebeurde vandaag dacht ik ook al)
pi_184764199
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:00 schreef snetje het volgende:

[..]

Oh die kon volgens Mike 1000 euro aan hout voorschieten..maar volgens mij krijgt die ook nog iets van 600?..
Nee, die is in december betaald. :Y
pi_184764200
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:00 schreef snetje het volgende:

[..]

Oh die kon volgens Mike 1000 euro aan hout voorschieten..maar volgens mij krijgt die ook nog iets van 600?..
Die oude rekening is allang betaald. Anders kwam ze ook niet meer.
pi_184764261
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:00 schreef pecla het volgende:

[..]

Ja dat moet wel want ze had t er ook over om de koerier buiten Jessie's medeweten om te laten komen voor sigaretten voor hun dus die zal ze dan ook met verduisterd geld moeten betalen*en gebeurde vandaag dacht ik ook al)
:Y En Brenda houdt kappersgeld achter, Merel heeft geld uit de kist gehaald, Christel en Hiske hebben ruim geprofiteerd van hun eters. :Y Gerrit heeft ook nog contant geld.....
pi_184764267
Ze ligt erbij als een dooie die Shel
pi_184764332
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:04 schreef Angelique61 het volgende:
Ze ligt erbij als een dooie die Shel
Ja. Van de week schreef hier iemand dat Gerrit Shelley al het werk liet doen, maar het omgekeerde is waar.
Zelfs toen ze bovenop lag bewoog ze niet en deed Gerrit 'het werk'
Komt totaal niets uit van Shelley zelf
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')