Ja, of zoals hierboven... klooien met de koeler van de CPU en jumpers/batterij van de BIOS. Je hebt er zeer waarschijnlijk geen ruk aan, en best een grote kans om schade aan te richten.quote:Op zondag 3 februari 2019 02:09 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ps. Van dat standaard Tweakers advies word ik ook moe; gooi dr maar een nieuwe psu in, dat zal t wel zijn. (ja, er zit een kerk van waarheid in)
Gegroet, 5+jr pro ervaring pc hardwaretroubleshooting. (nee, niet zo'n puisterige kutpuber die al 2x een systeem in mekaar gezet heeft)
BIOS update kan tegenwoordig toch bijna niet meer fout gaan? (Gigabyte DualBios ftw, haha)quote:Op zondag 3 februari 2019 02:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zonder aanhoudende problemen na herinstallatie van Windows zou ik dat waarschijnlijk ook niet hebben gedaan. Maar met SSD firmware kan het niet zo heel veel kwaad. BIOS firmware updates zou ik wel voorzichtiger mee zijn. Als dat misgaat heb je echt een gigantisch probleem. Een SSD vervangen in een noodgeval is op zich niet zo heel kostbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |