Niet gezien, maar als dat zo is kan er wederom herrie gaan komen. Het lijkt wel of hij erop uit is.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:50 schreef Mjelleke het volgende:
Heeft Tim nu drank uit de boot gepakt?
Dat ga ik naar de schouwburg, dan krijg ik waar voor mijn geld.quote:
Irritainment!!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat ga ik naar de schouwburg, dan krijg ik waar voor mijn geld.
Drama is in deze context negatief. Leg het maar even uit.
Joh, jessie en haar domineren. Kom op zeg. Hij doet al dagen niet tegen haar. Ze stelt zich gigantisch aan en is gewoon een haatdragend persoon.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je verwart karakter en niet op je rug gaan liggen met je pootjes omhoog omdat de stadsbully je wil domineren, met haat.
Ze kijken toch allemaal naar die poll, zou ik ook doen als ik erin stond. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik een rats ass zou geven om wat het gros van dat volk zou vinden.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh en waarom zoekt ze dan steeds elke week naar de populariteits poll. En doet ze daar als ze ziet dat mike nog maar 4e staat lelijk op reageren.
voor de B&bersquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet gezien, maar als dat zo is kan er wederom herrie gaan komen. Het lijkt wel of hij erop uit is.
Schroeven van de BV zeker?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zo is die egoïstische mafklapper bezig voor zichzelf dan kan ie ineens wel zijn bed uit komen he....zal me een boomhut worden Sjon is er nu niet om hem te corrigeren, dus gaat vermakelijk worden
Wat apart ik zie dat juist bij de wannabe manager Lessie, die de boel zou moeten verenigen en geld zou moeten gaan verdienen ipv de tweespalt aanwakkeren als de intrigant die hij is.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik vind het jammer ...vond haar in het begin echt een aanwinst ..een leuke creatieve meid die van doorpakken wist ...nu zie ik alleen maar haat, haat en nog eens haat als ik Lotus zie....
Die ook elke keer persoonlijk wordt ..erg vals... nogmaals jammer..quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joh, jessie en haar domineren. Kom op zeg. Hij doet al dagen niet tegen haar. Ze stelt zich gigantisch aan en is gewoon een haatdragend persoon.
Boek? Je hallucineert of ik lees verkeerd.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:46 schreef Ranah het volgende:
[..]ik turf, je kunt je boek weer pakken
Vanaf het begin toonde ze dit gedrag al. De eerste 3 dagen was ze anders.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Die ook elke keer persoonlijk wordt ..erg vals... nogmaals jammer..
Yep,vertelde hij vol trots aan zijn meisje.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:54 schreef Koos1958 het volgende:
Heeft Mike gewoon extra balken besteld voor die blokhut op palen van zichzelf op kosten van de BV
Zeg je nou dat Jian geen boek kan lezen?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Boek? Je hallucineert of ik lees verkeerd.
Electricien Koos.John is de loodgieter.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:56 schreef Koos1958 het volgende:
Mike de loodgieter een boomhut aan het bouwen, van een afstandje kijken of het waterpas is ipv daarvoor het gereedschap te gebruiken wat er voor uitgevonden is.
Ieder zijn meug. Not my cup of tea. Wat is dat toch, mensen die het heerlijk vinden om zich te irriteren. Als het zich een keer voordoet, omdat de situatie het toestaat, dan past het in het plaatje. Hou ook van leuke gesprekken en normaal onderling gedrag.quote:
Oh haal die prof's op bouwgebied door elkaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Electricien Koos.John is de loodgieter.
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:56 schreef Koos1958 het volgende:
Mike de loodgieter een boomhut aan het bouwen, van een afstandje kijken of het waterpas is ipv daarvoor het gereedschap te gebruiken wat er voor uitgevonden is.
Wat maakt het uit, eigen geld, bv of de febo.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:54 schreef Koos1958 het volgende:
Heeft Mike gewoon extra balken besteld voor die blokhut op palen van zichzelf op kosten van de BV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |