Mooi om te zien dat hij zelf ook maar 47 seconden een neuk geeft om die helmquote:
Mag wel een keer wat anders komen van mij.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:57 schreef Ferry_76 het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/DyqKvzmXcAAETEn.jpg
[..]
Aldus Mercedes
Dus nog steeds tweede rijderquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max blijft met de gele camera rijden: https://www.gpblog.com/nl(...)ra-op-zijn-rb15.html
Mooiquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max blijft met de gele camera rijden: https://www.gpblog.com/nl(...)ra-op-zijn-rb15.html
ik wil de rooie terugquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max blijft met de gele camera rijden: https://www.gpblog.com/nl(...)ra-op-zijn-rb15.html
KLM wel, die franse jopies niet. KLM maakt zelfs bakken winst. dat franse kutbedrijf zuigt alleen alles er weer uitquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:31 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Heineken wil niet, die hebben overeenkomst met FOM waar ze naar eigen zeggen genoeg aan hebben. Shell zit al in Ferrari en doet genoeg andere dingen verwacht niet dat ze willen.
KLM maakt niet zoveel winst geloof ik..
Die Fransen hebben KLM wel eerst gered.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:38 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
KLM wel, die franse jopies niet. KLM maakt zelfs bakken winst. dat franse kutbedrijf zuigt alleen alles er weer uit
Die twee samen heb ik echt nooit begrepen. Air France is echt een bagger bedrijf, maar KLM had ze toen volgens mij ook even nodig. Daarna is KLM gezond geworden, terwijl Air France juist alleen maar achteruit is gegaan.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:38 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
KLM wel, die franse jopies niet. KLM maakt zelfs bakken winst. dat franse kutbedrijf zuigt alleen alles er weer uit
Gered waarvan?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die Fransen hebben KLM wel eerst gered.
twitter:tgruener twitterde op woensdag 06-02-2019 om 16:59:12 Ferrari plans to run the new car during a filming day on Sunday (Feb. 17) at Barcelona - right before official testing begins. Haas has booked the track on Friday. There will also be some running on the day in between by another team. Don't know which though.#AMuS reageer retweet
Dat maakt niet uit. KLM heeft daarna hun huis op orde gebracht en nu zitten ze vast aan Fransen die het zelf al tijden niet lukt, mede omdat die Fransen zelf een onveranderlijke "wij zijn superieur" kuthouding hebben. maar goed, verder weer terug naar de f1.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die Fransen hebben KLM wel eerst gered.
Doet me denken aan Renault.quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:04 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. KLM heeft daarna hun huis op orde gebracht en nu zitten ze vast aan Fransen die het zelf al tijden niet lukt, mede omdat die Fransen zelf een onveranderlijke "wij zijn superieur" kuthouding hebben. maar goed, verder weer terug naar de f1.
Zo'n generieke claim over een profiterende regio zegt natuurlijk helemaal niets. Het gaat erom hoeveel er geïnvesteerd moet worden, hoeveel het oplevert, of de inkomsten niet te koste gaan van uitgaven in de rest van het land en ga zo maar door.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:50 schreef Lionheaad het volgende:
We hebben ook nog Unilever, philps, akzo, dsm, randstad, ahold en nog flink wat minder bekenden.
Jan Lammers heeft trouwens nog een interview gegeven waarin hij aangeeft dat hij niet snapt wasrom de overheid geen belastinggeld wil investeren. Immers de regio profiteert direct als de race er komt.
Ik zou het tof vinden als de race er komt, maar dan wel. Op eigen kracht.
Kans dat Heineken gaat investeren is inderdaad minimaal. Nederlandse markt valt niet veel te winnen, er zal eerder worden gekozen om meer te investeren in opkomende markten zoals Vietnam of China. Verder zou Heineken al veel rechten om zich te profileren bij een Nederlandse GP onder het huidige contract met FOM.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:31 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Heineken wil niet, die hebben overeenkomst met FOM waar ze naar eigen zeggen genoeg aan hebben. Shell zit al in Ferrari en doet genoeg andere dingen verwacht niet dat ze willen.
KLM maakt niet zoveel winst geloof ik..
Ik vrees dat de overheid verlamd van angst is dat op de korte termijn hun verkiezingsuitslagen naar de knoppen gaan door de F1. Veel geld uitgeven, veel kosten maken, veel brandstof geven aan links in het klimaatdebat. Dus liever kulredenen verzinnen om het niet te doen dan het risico te lopen dat de F1 de regering laat vallen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:50 schreef Lionheaad het volgende:
Jan Lammers heeft trouwens nog een interview gegeven waarin hij aangeeft dat hij niet snapt wasrom de overheid geen belastinggeld wil investeren. Immers de regio profiteert direct als de race er komt.
In Spa levert de investering van de Waalse regering 20 miljoen euro winst voor de regio op, aldus de minister van economie.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo'n generieke claim over een profiterende regio zegt natuurlijk helemaal niets. Het gaat erom hoeveel er geïnvesteerd moet worden, hoeveel het oplevert, of de inkomsten niet te koste gaan van uitgaven in de rest van het land en ga zo maar door.
Dat is dan ook een regio die wel wat ontwikkelingshulp kan gebruiken. Wat dat betreft lijkt Assen ook meer voor de hand te liggen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In Spa levert de investering van de Waalse regering 20 miljoen euro winst voor de regio op, aldus de minister van economie.
Je kunt het beter aan een aantal Afrikaanse warlords schenken inderdaad.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:41 schreef Lionheaad het volgende:
Het is nou niet echt zo dat de regio zandvoort (amsterdam beach) regionale financiële hulp nodig heeft.
Dit bedrag klopt toch niet helemaal. Volgens Dieter Rencken, die meestal goed ingelicht is, kreeg Sauber vorig jaar 20 miljoen en dit jaar 30 miljoen euro.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:37 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens deze bron kreeg Sauber vorig jaar 50 miljoen euro van Alfa Romeo en dit seizoen het dubbele.
https://amp.sportsmole.co(...)et-boost_349032.html
Maar wat voor belang hebben die erbij om te sponseren? Ze mogen niet adverteren in de buurt van het circuit. Dat is allemaal in beheer van FOM en de inkomsten zijn voor hun. Dus eventuele circuit sponsors mogen geen billboards en andere meuk ophangen. Het circuit moet het puur hebben van kaartverkoop en stille sponsoren.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:50 schreef Lionheaad het volgende:
We hebben ook nog Unilever, philps, akzo, dsm, randstad, ahold en nog flink wat minder bekenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |