abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 1 februari 2019 @ 16:57:34 #51
6484 ExTec
Benefits of Worldly wisdom
pi_184755694
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 16:54 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja heeft volgens mij iets te maken met dat Mohammed (NSFW) feministisch zou zijn;
Nee, gelul. Vierkant.

Gewoon hersenkortsluiting, bij regressief links, want aan de ene kant de vrouw, aan de andere kant het GeloofsArtikel De Heilige Vluchteling.

En vanzelfsprekend verkopen ze vrouwenrechten wholesale om de Heilige Vluchteling niet voor het hoofd te stoten.
The state of being devoted to the affairs of the world; worldliness.
Suffering fools gladly since 2000.
Victor Logica.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 16:59:48 #52
74056 ToT
The Gothfather
pi_184755731
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 16:57 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, gelul. Vierkant.

Gewoon hersenkortsluiting, bij regressief links, want aan de ene kant de vrouw, aan de andere kant het GeloofsArtikel De Heilige Vluchteling.

En vanzelfsprekend verkopen ze vrouwenrechten wholesale om de Heilige Vluchteling niet voor het hoofd te stoten.
Ja naast die regels die hij opstelde voor het straffen van vrouwen, gaf hij ook aan dat het verkrachten van slaven en hen dwingen je te trouwen gewoon helemaal ok was.
Het was echt geen lieverdje voor vrouwen, sowieso.
En zijn kindbruidje verkocht hij een keer een enorme beuk op de borst, wat haar vreselijk veel pijn deed.
pi_184755758
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Moslims die weer discrimineren vanuit hun ideologie, water is nat. Hier staan we niet meer van te kijken, gebeurd in Nederland ook al waarbij er onderscheid wordt gemaakt tussen man en vrouw. Maar de mensen die daar moeite mee hebben dat zijn pas de racisten!
Alweer die slachtofferrol. Jammer.

Link me eens even naar al die racisme-beschuldigingen die je over je heen krijgt, alleen maar omdat je aangeeft dat je moeite hebt met het onderscheid / de ongelijkheid tussen man en vrouw binnen de islam (in Nederland).

Ik heb daar ook moeite mee. Degenen hier die jij ziet als onderdeel van regressief links hebben daar ook moeite mee. We verschillen waarschijnlijk alleen maar in de maatregelen die we daartegen willen nemen.

[ Bericht 2% gewijzigd door probeer op 01-02-2019 17:07:53 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_184755863
Welke maatregelen? Ik hoor alleen gezever over acceptatie.
pi_184756042
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 17:07 schreef ChristmasRoses het volgende:
Welke maatregelen? Ik hoor alleen gezever over acceptatie.
Met betrekking tot welke kwestie? Vooralsnog is er volgens mij geen Nederlandse school die zoiets doet. Maar anders zou ik verwachten en ook graag zien dat onze overheid daar iets mee doet. Ik kan me voorstellen dat zo'n proces begint met een vraag om dat aan te passen, daarna een sommering, daarna een straf, daarna sluiting? Waarschijnlijk ingezet door de onderwijsinspectie, maar wellicht zal de gerechtelijke macht er later in dat proces ook mee te maken krijgen. Ik gok dat dat er enerzijds van af hangt of de school wellicht in beroep gaat tegen die beslissing van de inspectie en/of het ministerie van onderwijs, en anderzijds van de voorwaarden om een school te sluiten (het kan best dat dat sowieso iets is waar een rechter zich over uit moet spreken).
pi_184756079
We hebben dit zelf gewild. Het is onze eigen keuze om onze samenleving niet te beschermen tegen religieus extremisme. Daardoor krijgen primitieve, barbaarse religies steeds meer voet aan de grond.
DJ11 @ RADIO 49 - TOPIC
Spotify-playlist: 12/8 - Music in 12/8 time
Spotify-playlist: Produced by Trevor Horn
pi_184756154
Het feit dat er Islamitische scholen bestaan in NL is al erg zat.
pi_184756170
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
We hebben dit zelf gewild. Het is onze eigen keuze om onze samenleving niet te beschermen tegen religieus extremisme. Daardoor krijgen primitieve, barbaarse religies steeds meer voet aan de grond.
Ugh.

ls de onderwijsinspectie hier in Nederland te weinig doet, oa aan dit soort mogelijke misstanden op scholen, dan is dat eerder omdat we daar de afgelopen 10 jaar flink op bezuinigd hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door probeer op 01-02-2019 17:28:09 ]
  vrijdag 1 februari 2019 @ 17:24:55 #59
6484 ExTec
pi_184756233
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 17:22 schreef probeer het volgende:

[..]

Ugh.

Als de onderwijsinspectie hier in Nederland te weinig doet, oa aan dit soort mogelijke misstanden op scholen, dan is dat voornamelijk omdat we daar de afgelopen 10 jaar flink op bezuinigd hebben.
Precies. Want misstanden komen voort uit.... geen geld.

Niet omdat onze overheid afgeladen is met regressief links volk.

Meer geld, da's de oplossing!
Victor Logica.
pi_184756261
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 16:04 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Dat ja, schrijver en hoofdpersoon zijn bijna nooit 1 persoon.

Of moeten we J.K Rowling mensenhater noemen omdat haar personages voor de overheersing ervan zijn?
Dit schreef Baudet (onder zijn eigen naam) erover.

De realiteit is dat vrouwen niet alleen maar met omzichtig “respect” behandeld willen worden door hun sexpartner; dat ze helemaal niet willen dat je hun ‘nee’, hun weerstand respecteert: de realiteit is dat vrouwen overrompeld, overheerst, ja: overmand willen worden. Julien Blanc heeft volkomen gelijk en alle ‘jongens, maar aardige’ zouden zijn cursus moeten volgen.
pi_184756282
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 17:21 schreef ChristmasRoses het volgende:
Het feit dat er Islamitische scholen bestaan in NL is al erg zat.
Ok, jij pleit dus voor een wijziging van de wetten met betrekking tot vrijheid van onderwijs? Artikel 23 van de grondwet dacht ik. Ironisch genoeg hetzelfde artikel wat leerlingen het recht op gelijk onderwijs geeft, en daarmee zo'n beetje de basis vormt voor de wetten de er voor zorgen dat een situatie zoals in de OP in Nederland ook niet zou mogen.

Wat zijn je voorstellen, en hoe wil je ze bereiken?
pi_184756316
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 16:46 schreef ToT het volgende:
Een lichtend voorbeeld voor ons allen! :Y Een zeer feministische religie! :Y
Klopt, niet iedereen weet dit maar Mohamed was werelds eerste feminist :D

https://www.huffingtonpos(...)nist_b_12638112.html
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 17:29:26 #63
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_184756324
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 17:27 schreef probeer het volgende:

[..]

Ok, jij pleit dus voor een wijziging van de wetten met betrekking tot vrijheid van onderwijs? Artikel 23 van de grondwet dacht ik. Ironisch genoeg hetzelfde artikel wat leerlingen het recht op gelijk onderwijs geeft, en daarmee zo'n beetje de basis vormt voor de wetten de er voor zorgen dat een situatie zoals in de OP in Nederland ook niet zou mogen.

Gewoon linkse mensen verbieden om in het onderwijs te werken, klaar.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 1 februari 2019 @ 17:30:30 #64
74056 ToT
The Gothfather
pi_184756346
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 17:29 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Klopt, niet iedereen weet dit maar Mohamed was werelds eerste feminist :D

https://www.huffingtonpos(...)nist_b_12638112.html
Da's geloof ik echt een SJW-website he? :P
pi_184756350
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 17:24 schreef ExTec het volgende:

[..]

Precies. Want misstanden komen voort uit.... geen geld.

Niet omdat onze overheid afgeladen is met regressief links volk.

Meer geld, da's de oplossing!
Welke misstanden?

En ja, ik denk dat ALS zoiets hier gaande zou zijn (wat het naar mijn weten niet doet, en anders hoor ik dat graag van je) EN de overheid grijpt niet of amper in, dan ligt dat WAARSCHIJNLIJK eerder aan een gebrek aan middelen bij de onderwijsinspectie dan dat er hier een hoop mensen aan de macht zijn die graag zien dat we jongens en meisjes ongelijk behandelen door middel van religie.
pi_184756353
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 17:29 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Zo, dat personeeltekort in de het onderwijs zou gigantisch worden.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 17:31:42 #67
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_184756365
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 17:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Zo, dat personeeltekort in de het onderwijs zou gigantisch worden.
Ik heb van horen zeggen dat er hele drommen rechtse mensen voor de klas willen gaan staan, maar dat die altijd worden afgewezen bij sollicitatiegesprekken. Dus dat is snel genoeg opgelost.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 1 februari 2019 @ 17:32:51 #68
6484 ExTec
pi_184756390
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 17:30 schreef probeer het volgende:

[..]

Welke misstanden?
Punt is: er zijn er meer dan zat te benoemen. En de oorzaak is zelden geld.
Victor Logica.
pi_184756398
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 17:29 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hoef je die koters ook niet meer mee te slepen naar de kinderboerderij voor wat emotionele vegetarische indoctrinatie. Win-win.
pi_184756410
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 17:30 schreef ToT het volgende:

[..]

Da's geloof ik echt een SJW-website he? :P
Je bedoelt , huffingtenpost is Woke af O-)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 17:35:05 #71
74056 ToT
The Gothfather
pi_184756437
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 17:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je bedoelt , huffingtenpost is Woke af O-)
_O- Dat dus ja! :D
pi_184756443
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 17:26 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dit schreef Baudet (onder zijn eigen naam) erover.

De realiteit is dat vrouwen niet alleen maar met omzichtig “respect” behandeld willen worden door hun sexpartner; dat ze helemaal niet willen dat je hun ‘nee’, hun weerstand respecteert: de realiteit is dat vrouwen overrompeld, overheerst, ja: overmand willen worden. Julien Blanc heeft volkomen gelijk en alle ‘jongens, maar aardige’ zouden zijn cursus moeten volgen.
Consensual sex dus. Hij zegt niks over verkrachting maar stelt puur en alleen dat vrouwen niet nat worden van stotterende weekdieren. Ik vind het ook wel geil dat dominante. Hij bedoelt met nee ook niet dat je ze verkracht he.
pi_184756453
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 17:27 schreef probeer het volgende:

[..]

Ja. Openbaar onderwijs. Scheiding kerk enstaat.
pi_184756512
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 17:35 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Consensual sex dus. Hij zegt niks over verkrachting maar stelt puur en alleen dat vrouwen niet nat worden van stotterende weekdieren.
Een nee is dus geen nee.

Maar dat bedoelt hij heel anders!
pi_184756561
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 17:31 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik heb van horen zeggen dat er hele drommen rechtse mensen voor de klas willen gaan staan, maar dat die altijd worden afgewezen bij sollicitatiegesprekken. Dus dat is snel genoeg opgelost.
Zie je vaker als de baantjes onderling verdeeld worden.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')