abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  dinsdag 12 februari 2019 @ 07:48:21 #151
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_184967606
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:50 schreef FYazz het volgende:

[..]

:D

Ik heb geen lesje nodig hoor.
:) Excuses in dat geval.

Maar ja, het is een publiek forum, dus het is nooit erg - misschien wat overduidelijke - meningen te geven. Er lezen namelijk ook anderen mee.
herr doctor
pi_184967687
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 14:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Verzinsels? Alles wat jij roept zijn verzinsels, in de hoop dat mensen de bron niet posten en blijven denken dat de bubbel waar jij in leeft klopt.

Slachtoffer "racistische klappen" schopte eigen kop

Mishandelde moslima Emmeloord niet mishandeld

Het verhaal van het hoofddoek mevrouwtje in de (mits ik mij het goed herinner) werd belaagd door racistische blanken in Rotterdam in een bus kan ik niet meer vinden. Maar het valt mij op dat bijna geen enkel bericht meer is te vinden, behalve de bekende sites (zoals Joop.nl) die het oorspronkelijke leugenachtige bericht gewoon zonder toevoeging of de waarheid op hun site laten staan. Zelfs Geenstijl maakt zich daar niet schuldig aan, maar hey, rechts is het grote probleem natuurlijk.

Maar zoals je ziet geen verzinsels, ik vond wel nog wat andere voorbeelden zoals een moslima die riep dat ze belaagd was door trumpsupporter wat ook niet waar bleek te zijn. Daarbij ben ik klaar met jou, jij roept standaard keer op keer dat het leugens of verzinsels zijn zodra bepaalde groepen erbij betrokken zijn die in een kwaad daglicht worden gezet. Jij bent degene die liegt en verzint en dit is al het zoveelste voorbeeld. Als je je achter een tijdje afvraagt waarom ik niet meer reageer op jou, voor mij heb jij je gediskwalificeerd voor elke toekomstige discussie omdat je de dialoog maar blijft frustreren terwijl je wel degelijk weet dat ik het niet uit mijn duim zuig.

Ow en als je huilt om de bronnen, dat is nu juist één van de grote problemen die realistische mensen dagelijks aankaarten. De grote media loopt weg met het "racisme" verhaal maar zwijgt als het verhaal gelogen blijkt te zijn.
https://www.reddit.com/r/HateCrimeHoaxes/

Hier zijn er nog een paar honderd te vinden.
pi_184967872
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 07:55 schreef Murdera het volgende:

[..]

https://www.reddit.com/r/HateCrimeHoaxes/

Hier zijn er nog een paar honderd te vinden.
WTF daar staan echt zieke tussen -O-

Het zoveelste voorbeeld waar het echte nepnieuws vandaan komt.
pi_184973318
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 11:57 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Joe Biden is dan ook echt een man van het volk.

Woont steeds graag in een wijk waar hij geniet van de "unrelenting stream of immigration."

Toch?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zijn voting record is ook extreem rechts voor Nederlandse begrippen en bijna niemand wil dat hij president wordt in Amerika. Iedereen die niet snapt dat Bernie Sanders het moet worden en nog steeds Trump steunt heeft gewoon een laag IQ. Trump zegt zulke domme shit dat ik me er boven verheven voel, dus als een persoon hem serieus neemt is hij of zij het niet eens waard.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 15:32:56 #155
102757 EdvandeBerg
It's okay to be white!
pi_184973719
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:07 schreef SocaWarrior het volgende:

[..]

Zijn voting record is ook extreem rechts voor Nederlandse begrippen en bijna niemand wil dat hij president wordt in Amerika.
Biden is net als Clinton en vele anderen een verlengstuk van het kapitaal en de oorlogsmachine.

Maar Biden heeft waarschijnlijk aardig wat lijken in de kast en zijn gedrag naar vrouwen en meisjes alleen al zou een waarschuwing moeten zijn:

quote:
Iedereen die niet snapt dat Bernie Sanders het moet worden en nog steeds Trump steunt heeft gewoon een laag IQ. Trump zegt zulke domme shit dat ik me er boven verheven voel, dus als een persoon hem serieus neemt is hij of zij het niet eens waard.
Het zich verheven voelen is een probleem dat jij met vele anderen (voornamelijk in het linkse spectrum) deelt. Ik nog wel een rijtje users opnoemen.
pi_184989270
quote:

[..]

Zijn voting record is ook extreem rechts voor Nederlandse begrippen en bijna niemand wil dat hij president wordt in Amerika. Iedereen die niet snapt dat Bernie Sanders het moet worden en nog steeds Trump steunt heeft gewoon een laag IQ. Trump zegt zulke domme shit dat ik me er boven verheven voel, dus als een persoon hem serieus neemt is hij of zij het niet eens waard.
Na 1 zin van Joe Biden hopla naar je god Bernie Sanders hoppen en je geheel verheven voelend boven het domme volk met de lage IQ rücksichtslos afgeven op Trump en zijn stemmers.

Voila : het Pavlov effect op links in actie.

En nee, ik ben zeer zeker geen fan van Trump.
  woensdag 13 februari 2019 @ 11:09:50 #157
148813 Vader_Aardbei
Goddeloos genieten
pi_184989419
quote:

[..]

Iedereen die niet snapt dat Bernie Sanders het moet worden
Maduro 2.0? Waarom zouden de Amerikanen daar in Godsnaam voor kiezen? :{ De economie is onder Trump net een beetje aan het herstellen.

Kijk, op zich vond ik het ook lullig toen Hillary Clinton de primaries stal van Bernie, de man had wat mij betreft een eerlijke kans verdiend op het presidentschap. Maar realistisch gezien had hij het nooit gehaald natuurlijk.

Side note: de Clintons zijn echt zwaar gestoord.

9k71e35sg7g21.png?width=640&crop=smart&auto=webp&s=1216feb794700420dd8d8e0bd47aaaa2f46ab7ad
pi_184989809
Nu er steeds meer aanwijzingen opduiken dat dit verhaal inderdaad verzonnen is is dit topic wel echt smullen hoor. Al de usual suspects die over elkaar heen rollen om iedereen die kritische vragen bij dit verhaal stelt een rechtse racist te noemen :'). Enige wat nog realistisch is is dat twee mannen hem een "n faggot" ofzo hebben genoemd en dat hij het daarna zwaar heeft aangedikt.

Touw om z'n nek en bleek in z'n gezicht in downtown Chicago, rot toch op man. Zo wanhopig opzoek naar racisme in de samenleving dat je met dit soort verhalen op de proppen komt.
  woensdag 13 februari 2019 @ 11:43:04 #159
102757 EdvandeBerg
It's okay to be white!
pi_184989944
Er schijnt nu (2 weken later) opeens een fles met mogelijk een chemische substantie gevonden te zijn in de buurt van het voorval. Nadat de buurt al een paar keer helemaal uitgekamd is :')

quote:
Late Monday evening, ABC7 Chicago reported that an empty hot sauce bottle that smelled like bleach was found near the location of the alleged attack. Smollett had told police that the attackers — who wore "Make America Great Again" hats and screamed "This is MAGA country!" — had poured an unknown bleach-smelling liquid on him and put a noose around his neck after they yelled racist and homophobic slurs at him at 2 a.m. on January 29.

Chicago police confirmed a New York Post story about the hot sauce bottle.

"It's unclear if that is related to the incident as it was not discovered during any of the earlier canvasses but we took it for analysis," Chicago Police Department (CPD) spokesman Anthony Guglielmi said. "The FBI is providing CPD with technical assistance on this case at our request. I'm not sure if the bottle went to their lab or one of ours."

As for the phone records, Guglielmi said, "We are very appreciative of the victim's cooperation, however, the records provided do not meet the burden for a criminal investigation as they were limited and heavily redacted. Detectives may be following up with him to request additional data to corroborate the investigative timeline."

Chicago police have not been able to identify any legitimate suspects in the case, nor have they been able to find any surveillance footage of the attack. There is speculation that the hot sauce bottle may have been placed after the fact to prop up the hoax if Smollett indeed made a false report.
pi_184990047
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 11:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
Er schijnt nu (2 weken later) opeens een fles met mogelijk een chemische substantie gevonden te zijn in de buurt van het voorval. Nadat de buurt al een paar keer helemaal uitgekamd is :')

[..]

Zo belachelijk respectloos tegenover mensen die daadwerkelijk slachtoffer zijn van homofobe en/of zuuraanvallen. Ik ben oprecht benieuwd hoe (en of..) dit opgepakt gaat worden door de MSM.
  woensdag 13 februari 2019 @ 12:05:35 #161
102757 EdvandeBerg
It's okay to be white!
pi_184990234
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 11:50 schreef Defcon55 het volgende:

[..]

Zo belachelijk respectloos tegenover mensen die daadwerkelijk slachtoffer zijn van homofobe en/of zuuraanvallen. Ik ben oprecht benieuwd hoe (en of..) dit opgepakt gaat worden door de MSM.
Nee. Ik verwacht dat er van hogerhand geprobeerd zal worden het onderzoek dood te laten lopen zonder dat er een dader wordt gevonden maar ook zonder dat Smollett officieel beschuldigd zal worden van een hoax. Dat zou de beste damage control in deze situatie zijn. Op deze manier kunnen de media en de SJW hun lezers/kijkers vertellen dat helaas de daders niet gevonden konden worden en dat daardoor het onderzoek naar deze homofobe en racistische gestaakt dien te worden, totdat er nieuwe aanwijzingen of bewijzen opduiken. Op deze manier hoeven de media het verhaal niet te rectificeren en zullen de activisten die hun nieuws alleen uit de eigen media halen, nooit te weten komen dat dit verhaal aan alle kanten rammelt en waarschijnlijk verzonnen is. Activisten en journalisten kakelen elkaar alleen maar na en niemand kijkt kritisch naar dingen waarvan ze willen dat het waar is.
pi_185024111
BenBradleyTV twitterde op donderdag 14-02-2019 om 22:19:17 [email protected] has learned new details about the two men police are questioning about Jussie Smollett’s claim he was the victim of a racial & homophobic attack:1) Both men are African-American2) At least 1 of them is connected to the “Empire” showLatest on @WGNNews at 4p https://t.co/Xw7aBHjh5M reageer retweet
CharlieDeMar twitterde op donderdag 14-02-2019 om 23:57:26 BREAKING:Police raided the home of two persons of interest in Jussie Smollett case last night. Both men are of Nigerian decent and have appeared as extras on the show. Police took bleach, shoes electronics and more.Officers asked family if they knew #Jussiesmollett. @cbschicago https://t.co/PDSFtf5jwb reageer retweet

[ Bericht 34% gewijzigd door Houtenbeen op 15-02-2019 00:11:46 ]
pi_185024625
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 23:57 schreef Houtenbeen het volgende:
BenBradleyTV twitterde op donderdag 14-02-2019 om 22:19:17 [email protected]:WGNInvestigates has learned new details about the two men police are questioning about Jussie Smollett’s claim he was the victim of a racial & homophobic attack:1) Both men are African-American2) At least 1 of them is connected to the “Empire” showLatest on @:WGNNews at 4p https://t.co/Xw7aBHjh5M reageer retweet
CharlieDeMar twitterde op donderdag 14-02-2019 om 23:57:26 BREAKING:Police raided the home of two persons of interest in Jussie Smollett case last night. Both men are of Nigerian decent and have appeared as extras on the show. Police took bleach, shoes electronics and more.Officers asked family if they knew #Jussiesmollett. @:cbschicago https://t.co/PDSFtf5jwb reageer retweet
Nou dan kan het racistisch gejank weer even ophouden. Maar desalnietemin stinkt ook dit verhaal aan alle kanten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 15 februari 2019 @ 03:05:59 #164
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_185024829
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:07 schreef SocaWarrior het volgende;Iedereen die niet snapt dat Bernie Sanders het moet worden en nog steeds Trump steunt heeft gewoon een laag IQ.
Wat zeg je hier nu eigenlijk? Dat het Amerikaanse onderwijs geen drol voorstelt? Of ga je hier mee in het nepnieuws?
Er waren relatief veel academici die op Trump stemden, maar het nepnieuws wil ons doen geloven dat het alleen inteeltproducten uit het redneckreservaat zijn.
  vrijdag 15 februari 2019 @ 04:55:23 #165
308523 the-eye
Gilet Jaune
pi_185024959
quote:

[..]

Lekker makkelijk hè. De ander diskwalifiseren als discussiepartner dan hoef je geen argumenten in te brengen. Alleen kan je dan beter een monoloog voor de spiegel houden
  vrijdag 15 februari 2019 @ 04:58:10 #166
308523 the-eye
Gilet Jaune
pi_185024963
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 23:57 schreef Houtenbeen het volgende:
BenBradleyTV twitterde op donderdag 14-02-2019 om 22:19:17 [email protected]:WGNInvestigates has learned new details about the two men police are questioning about Jussie Smollett’s claim he was the victim of a racial & homophobic attack:1) Both men are African-American2) At least 1 of them is connected to the “Empire” showLatest on @:WGNNews at 4p https://t.co/Xw7aBHjh5M reageer retweet
CharlieDeMar twitterde op donderdag 14-02-2019 om 23:57:26 BREAKING:Police raided the home of two persons of interest in Jussie Smollett case last night. Both men are of Nigerian decent and have appeared as extras on the show. Police took bleach, shoes electronics and more.Officers asked family if they knew #Jussiesmollett. @:cbschicago https://t.co/PDSFtf5jwb reageer retweet
En die Nigerianen schreeuwden "Make America great again" ? _O-
  vrijdag 15 februari 2019 @ 07:48:51 #167
129292 LXIV
misdunker
pi_185025430
Het ergste vind ik dat ze iedere keer weer een nieuwe kans krijgen op een hoax en dat het iedere keer weer door de media serieus opgepakt wordt. Net alsof niet telt dat er gelogen wordt.
sorry for being caught zeg maar.
Die keren dat ze het iets slimmer aanpakken en niet keihard wordt aangetoond dat het gelogen is blijven in de records staan.
Rijke oudere heteroseksuele blanke mannen zijn de nieuwe Joden.
  vrijdag 15 februari 2019 @ 07:58:38 #168
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_185025483
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 07:48 schreef LXIV het volgende:
Het ergste vind ik dat ze iedere keer weer een nieuwe kans krijgen op een hoax en dat het iedere keer weer door de media serieus opgepakt wordt. Net alsof niet telt dat er gelogen wordt.
Die keren dat ze het iets slimmer aanpakken en niet keihard wordt aangetoond dat het gelogen is blijven in de records staan.
Dat is nog tot daar aan toe maar het allerergste vind ik dat het keer op keer stilletjes de doofpot in verdwijnt.

Die lul behoort nooit meer ergens een rol te krijgen + alle media die het als vermeend feit hebben gepresenteerd zouden het moeten rectificeren op hun voorpagina.
  vrijdag 15 februari 2019 @ 08:00:03 #169
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_185025490
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 07:58 schreef Joran-Joran het volgende:

[..]

Dat is nog tot daar aan toe maar het allerergste vind ik dat het keer op keer stilletjes de doofpot in verdwijnt.

Die lul behoort nooit meer ergens een rol te krijgen + alle media die het als vermeend feit hebben gepresenteerd zouden het moeten rectificeren op hun voorpagina.
Omdat de media het helemaal niet erg vinden. Het doel heiligt de middelen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 15 februari 2019 @ 08:00:37 #170
129292 LXIV
misdunker
pi_185025492
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 07:58 schreef Joran-Joran het volgende:

[..]

De mensen die enkel de Joop lezen geloven werkelijk dat zwarten permanent belaagd worden door blanke racisten.
Rijke oudere heteroseksuele blanke mannen zijn de nieuwe Joden.
  vrijdag 15 februari 2019 @ 08:24:05 #171
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185025667
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 07:48 schreef LXIV het volgende:
"FakeNews media are the enemy of the people".
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_185025668
Offtopic: Waar blijft de tegenreactie van Xa1pt? Mij wederom beschuldigen dat ik zaken verzin, kom ik met bronnen is het vogeltje weer gevlogen.

Ontopic:

‘Aanval op Jussie Smollett in scène gezet’

quote:
De politie in Chicago heeft volgens lokale media geconcludeerd dat de aanval op Jussie Smollett in scène is gezet. Volgens zenders ABC7 en CBS Chicago melden bronnen binnen de politie dat zij ervan uitgaan dat de acteur de nepmishandeling zelf heeft gepland en de twee mannen die de daders zouden zijn geweest, in werkelijkheid handlangers waren.
Volgens een verslaggever van ABC7 hebben meerdere personen hem laten weten dat het vermoeden is dat Jussie de aanval heeft bedacht omdat zijn personage uit de serie Empire geschreven zou worden. Eén van de twee handlangers had eerder ook een rolletje in de show.

De politie heeft niet officieel gereageerd op de berichtgeving van ABC7. Wel heeft een woordvoerder van het korps bevestigd dat woensdagavond twee mannen voor ondervraging zijn meegenomen naar het bureau, en later hun huizen zijn onderzocht. Jussie zelf zou donderdag niet zijn op komen dagen voor een ondervraging door de politie.
Op Shownieuws stond de link ook, maar die is opeens verdwenen. :')

'Aanval op Jussie Smollett in scène gezet' - Shownieuws
https://www.shownieuws.nl(...)lett-in-scene-gezet/
6 uur geleden - CHICAGO - De politie in Chicago heeft volgens lokale media geconcludeerd dat de aanval op Jussie Smollett in scène is gezet. Volgens ...

Eens zien hoe dit een zeer stille dood gaat sterven, het zoveelste leugenachtige verhaal uit die kringen.
pi_185025724
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 08:00 schreef LXIV het volgende:

[..]

De mensen die enkel de Joop lezen geloven werkelijk dat zwarten permanent belaagd worden door blanke racisten.
Niet alleen Joop.nl ook links staatspropaganda kanaal de NOS kan er wat van. Zij pakken groot uit met dit nieuws in het journaal en zodra het nep is kun je ergens in een hoekje op de website lezen dat het niet klopt.
  vrijdag 15 februari 2019 @ 09:27:19 #174
148813 Vader_Aardbei
Goddeloos genieten
pi_185026228
Ze hebben het nieuwsbericht weer ingetrokken, want blijkbaar heeft de politie het nog niet bevestigd. Zou iemand daar hebben gelekt naar de lokale media?

https://variety.com/2019/(...)k-staged-1203140464/

Wel heeft Jussie Smollett inmiddels alle verwijzingen naar zijn ''hate crime aanval'' van zijn Twitter en Instagram verwijderd. Alsof het nooit is gebeurd.

Er is op zijn minst iets heel raars aan de hand nu.

wgkwhv5v6ng21.png

[ Bericht 2% gewijzigd door Vader_Aardbei op 15-02-2019 09:43:30 ]
  vrijdag 15 februari 2019 @ 09:47:17 #175
102757 EdvandeBerg
It's okay to be white!
pi_185026447
https://www.kyma.com/ente(...)ate-crime/1018955912

quote:
Smollett expressed frustration at not being believed.

"It feels like if I had said it was a Muslim or a Mexican or someone black I feel like the doubters would have supported me a lot much more," Smollett said. "And that says a lot about the place where we are as a country right now."
Jullie en ik zijn allemaal racisten, want als hij beweerd zou hebben dat hij zou zijn mishandeld door moslims, Mexicanen of negers, we hem wel geloofd zouden hebben!

quote:
Smollett said it took police about 30 minutes to respond.

During that time, the star said, he checked himself, saw his bruises and smelled bleach, so he left his clothes on as well as the rope around his neck.

Smollett said he asked the responding officers to turn off their body cams and come into his apartment because he didn't want his neighbors witnessing the scene.
In de tijd tussen het belletje naar de politie en hun komst, liet hij de 'strop' om zijn nek hangen en hield hij zijn kleding, die naar bleekmiddel roken, aan. Lijkt mij dat je die meteen uittrekt, omdat bleekmiddel behoorlijk op je huid kan irriteren. Smollett vroeg aan de agenten die zijn aangifte kwamen opnemen, om hun bodycams uit te zetten tijdens dat gesprek. Bijzonder.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')