abonnement Unibet Coolblue
pi_185039744
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 12:06 schreef SocaWarrior het volgende:

[..]

Heb al vaak zat de discussie aangegaan met Trump-supporters en die won ik dan ook. In elke samenleving is ook ongeveer 35% vrij dom en die stemmen dus Trump.
Liever vrij dom dan extreem naïef.
  vrijdag 15 februari 2019 @ 23:22:19 #202
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_185041011
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 13:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Voor de jongere fokkertjes onder ons, in Nederland hebben we (minstens) twee gevallen gehad waar mensen geweld uit rechts-extremistische hoek hebben gefaked;

Acteur Jules Croiset zette in de jaren 80 te zijn eigen ontvoering in scene en GroenLinks Tara Singh Varma politica heeft gefraudeerd, kanker gesimuleerd en beweerde ook nog eens te zijn mishandeld door rechts-extremisten in de jaren 90.

Met deze kennis in het achterhoofd was dit verhaal van Smollett wat mij betreft al snel ongeloofwaardig. We have seen this before.
Nederland: https://www.geenstijl.nl/5141213/iedereen-hapt-op-hoaxlims/
Dit bleek ook een fake hate-crime:
https://nieuws.tpo.nl/201(...)jpende-keuzes-maken/

De US:
https://www.breitbart.com/tag/hate-crime-hoax/

Ondertussen series mishandelingen van Trump-fans ( niet interessant voor de meeste media)
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_185041568
Totaal belachelijk dit. En Chicago is nou niet bepaald Trumpland. :') Das de thuisstad van Obama. Ik denk dat die domme rednecks weer snel terug naar Missisippi moeten. Of op zijn minst een les geografie.
pi_185041908
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 23:51 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Totaal belachelijk dit. En Chicago is nou niet bepaald Trumpland. :') Das de thuisstad van Obama. Ik denk dat die domme rednecks weer snel terug naar Missisippi moeten. Of op zijn minst een les geografie.
Er zijn dan ook geen rednecks in Chicago.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2019 @ 00:22:14 #205
230491 Zith
pls tip
pi_185042018
Midwest zit wel vol met dat soort lui
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185042631
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er zijn dan ook geen rednecks in Chicago.
Ik zou niet zeggen geen, maar zeer weinig in ieder geval. Ze redden het daar meestal niet. Vallen op door hun uiterlijk, en al helemaal door hun gedrag. En als ze opkomen voor hun ziemswijzen, worden ze zelf op hun bek getimmerd, uitgejoeld, weggejaagd, wat al nog meer. Niet dat dat per se beschaafd is, of iets om trots op te zijn, maar iedere actie krijgt wel een reactie. Trump spoort tot haat aan op beide kanten van het spectrum. Oog om oog, tand om tand.
pi_185042642
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 00:22 schreef Zith het volgende:
Midwest zit wel vol met dat soort lui
Eerder het diepe zuiden dacht ik. Midwest valt nog mee, zeker de grote steden?
pi_185043023
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 01:17 schreef Brood-op-de-plank het volgende:

[..]

Ik zou niet zeggen geen, maar zeer weinig in ieder geval. Ze redden het daar meestal niet. Vallen op door hun uiterlijk, en al helemaal door hun gedrag. En als ze opkomen voor hun ziemswijzen, worden ze zelf op hun bek getimmerd, uitgejoeld, weggejaagd, wat al nog meer. Niet dat dat per se beschaafd is, of iets om trots op te zijn, maar iedere actie krijgt wel een reactie. Trump spoort tot haat aan op beide kanten van het spectrum. Oog om oog, tand om tand.
Als oog om oog tand om tand echt jouw denkwijze is, zou Trump Chicago moeten bombarderen, want het zit namelijk vol met zwarte criminelen die totaal geen respect hebben voor andersgekleurden, en als hij dan toch bezig is mag hij meteen Baltimore en Atlanta meenemen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 06:52:56 #209
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_185043479
pi_185043486
Twee mannen opgepakt in zaak Empire-acteur

De politie heeft twee mannen aangehouden die ervan worden verdacht Jussie Smollett vorige maand te hebben mishandeld. „We kunnen bevestigen dat ze zijn opgepakt maar dat ze nog niet zijn beschuldigd”, zegt de politie in een verklaring aan het Amerikaanse tijdschrift Deadline.

https://www.telegraaf.nl/(...)e&utm_medium=organic

Hier meer info over de situatie:

https://www.thegatewaypun(...)ite-maga-supporters/
pi_185043487
Tijd dat een mod de titel van dit topic verandert....
pi_185043491
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 01:17 schreef Brood-op-de-plank het volgende:

[..]

Ik zou niet zeggen geen, maar zeer weinig in ieder geval. Ze redden het daar meestal niet. Vallen op door hun uiterlijk, en al helemaal door hun gedrag. En als ze opkomen voor hun ziemswijzen, worden ze zelf op hun bek getimmerd, uitgejoeld, weggejaagd, wat al nog meer. Niet dat dat per se beschaafd is, of iets om trots op te zijn, maar iedere actie krijgt wel een reactie. Trump spoort tot haat aan op beide kanten van het spectrum. Oog om oog, tand om tand.
Orange man bad!

Het is de media die aanspoort tot haat, niet Trump.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 07:11:40 #213
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_185043500
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 16:52 schreef probeer het volgende:
En zie de Trump-fans in dit topic weer eens gaan. Apart, want normaal zijn ze zo enorm begaan wanneer er in Nederland homoseksuelen belaagd worden. Dan moet er toch echt linea recta een eind gemaakt worden aan enige en alle homofobe overtuigingen.
Hoe voelt het nou om aan de zieke leugenachtige kant van een argument te staan?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 16 februari 2019 @ 07:16:34 #214
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_185043508
Vreselijk. Dit is Trump's Amerika. Zie je de haat in de ogen van deze White Supremacists? Ik word er koud van. We moeten ons verzetten mensen.

pi_185043529
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 07:16 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Vreselijk. Dit is Trump's Amerika. Zie je de haat in de ogen van deze White Supremacists? Ik word er koud van. We moeten ons verzetten mensen.

[ afbeelding ]
White men bad!
  zaterdag 16 februari 2019 @ 07:47:37 #216
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_185044158
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 07:11 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Hoe voelt het nou om aan de zieke leugenachtige kant van een argument te staan?
De post die je quotte gaat volgens mij nog steeds op hoor. De rechtse Fok-ertjes geven alleen iets om homoseksuelen wanneer ze belaagd worden door allochtonen.

Maar je bedoelt denk ik dat nu blijkt dat hij loog? Tsja, als dat echt zo is, is dat behoorlijk misselijkmakend van die kerel en hoop ik dat hij daarvoor vervolgd wordt. Op het moment dat ik die post maakte was dat echter nog helemaal niet duidelijk, en waren conclusies niets meer dan ongefundeerde aannames.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 16 februari 2019 @ 09:23:12 #218
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_185044201
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 09:18 schreef probeer het volgende:

[..]

De post die je quotte gaat volgens mij nog steeds op hoor. De rechtse Fok-ertjes geven alleen iets om homoseksuelen wanneer ze belaagd worden door allochtonen.

Maar je bedoelt denk ik dat nu blijkt dat hij loog? Tsja, als dat echt zo is, is dat behoorlijk misselijkmakend van die kerel en hoop ik dat hij daarvoor vervolgd wordt. Op het moment dat ik die post maakte was dat echter nog helemaal niet duidelijk, en waren conclusies niets meer dan ongefundeerde aannames.
Het was vanaf dag 1 hartstikke duidelijk dat het verhaal aan alle kanten rammelde. Maar blijf vooral roepen dat WIJ de racisten en homofoben zijn, hoor. Ik kan ook zeggen dat jij alleen dit soort posts maakt als de daders rechtse blanke heteros lijken te zijn. Grappig hoe dat werkt, nietwaar.
pi_185044237
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 09:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het was vanaf dag 1 hartstikke duidelijk dat het verhaal aan alle kanten rammelde. Maar blijf vooral roepen dat WIJ de racisten en homofoben zijn, hoor. Ik kan ook zeggen dat jij alleen dit soort posts maakt als de daders rechtse blanke heteros lijken te zijn. Grappig hoe dat werkt, nietwaar.
Ja, ik ben veelvuldig te vinden in topics over rechtse blanke daders, waar ik continue angst zaai over het vergaan van de maatschappij door toedoen van die slechte groep mensen. Hell, ik besteed zelfs dagelijks tijd aan het zoeken en posten van dat soort berichten om mijn verwrongen wereldbeeld te ondersteunen. Ow wacht ...

:')

En volgens mij heb ik verder niemand in dit topic een racist of homofoob genoemd, maar wie de schoen past ...

[ Bericht 2% gewijzigd door probeer op 16-02-2019 09:32:46 ]
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 16 februari 2019 @ 09:32:51 #220
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_185044280
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 09:18 schreef probeer het volgende:

[..]

De post die je quotte gaat volgens mij nog steeds op hoor. De rechtse Fok-ertjes geven alleen iets om homoseksuelen wanneer ze belaagd worden door allochtonen.
Bestaan die mensen op fok!? Ja. Maar ik denk eigenlijk dat het grootste deel van de mensen die jij die stempel zou geven eigenlijk niet voldoen aan dit beeld. Dat is een beetje het probleem.

En het is ironisch. Mensen aan jouw kant van het gangpad zouden als eerste begrip hebben voor een bevolkingsgroep die door de media en samenleving gedemoniseerd wordt.

Maar wat nu langzamerhand flink duidelijk wordt.. mede met die "Covington kids" van een paar weken geleden is dat de media flink zijn pijlen heeft gericht op een bepaalde groep mensen. Een groot deel van deze posters beseffen zich dat mensen met trump petjes helemaal niet de engnekken zijn die jij waarschijnlijkt denkt dat het zijn. Zelfs als je het niet met hun overtuigingen eens bent.

Food for thought, toch? Op zijn minst.

quote:
Maar je bedoelt denk ik dat nu blijkt dat hij loog? Tsja, als dat echt zo is, is dat behoorlijk misselijkmakend van die kerel en hoop ik dat hij daarvoor vervolgd wordt. Op het moment dat ik die post maakte was dat echter nog helemaal niet duidelijk, en waren conclusies niets meer dan ongefundeerde aannames.
Muah. Ik denk niet dat jij anderen eenzelfde soort excuus zou gunnen als ze het achteraf fout zouden hebben. Toch? Ook ga je een beetje voorbij aan het feit dat je zelf automatisch van bepaalde feiten bent uit gegaan. In jouw wereldbeeld voldoen mensen met een rood petje aan een bepaald gedrag dus je was meer dan ready om het als zoete koek te slikken.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_185044505
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 09:32 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Bestaan die mensen op fok!? Ja. Maar ik denk eigenlijk dat het grootste deel van de mensen die jij die stempel zou geven eigenlijk niet voldoen aan dit beeld. Dat is een beetje het probleem.
Och, de TS vraagt zich in dat nashville topic af waarom gedemoniseerde Nederlandse homoseksuelen in een (orthodoxe) religieuze omgeving niet gewoon ergens anders gaan wonen. Hij snapt de ophef niet.

quote:
En het is ironisch. Mensen aan jouw kant van het gangpad zouden als eerste begrip hebben voor een bevolkingsgroep die door de media en samenleving gedemoniseerd wordt.
Welke bevolkingsgroep wordt gedemoniseerd door 'de media' en 'de samenleving'? Definieer media en samenleving. Die laatste bestaat toch sowieso uit bijna de helft Trump supporters? Die gaan zichzelf en elkaar dan demoniseren?

quote:
Maar wat nu langzamerhand flink duidelijk wordt.. mede met die "Covington kids" van een paar weken geleden is dat de media flink zijn pijlen heeft gericht op een bepaalde groep mensen. Een groot deel van deze posters beseffen zich dat mensen met trump petjes helemaal niet de engnekken zijn die jij waarschijnlijkt denkt dat het zijn. Zelfs als je het niet met hun overtuigingen eens bent.
Welke covington kids? Heb ik niet meegekregen. En ja, het is al inderdaad wel langer duidelijk dat bepaalde media haar peilen richt op bepaalde mensen. Gebeurt volgens mij vanuit beide kanten. Maar Fox duldt geen concurrentie ofzo? Bedoel je dat?

Daarnaast ... mensen met Trump petjes? Nee, ik had het over Nederlandse (rechtse) fokkers die Trump aanbidden en het daarbij niet schuwen om elk negatief nieuws over Trump(aanhangers) linea recta af te doen als false flag onzin.

quote:
Muah. Ik denk niet dat jij anderen eenzelfde soort excuus zou gunnen als ze het achteraf fout zouden hebben. Toch?
Volgens mij geef ik met post 23 24 en 25 duidelijk aan dat men niet zo voorbarig moet zijn met conclusies. Hoe is dat achteraf fout gebleken? Ik heb zelfs nergens een uitspraak gemaakt over het al dan niet plaatsvinden van de situatie omschreven zoals in de OP. Fijn voor de users dat achteraf blijkt dat ze gelijk hadden, maar dat maakt mijn uitspraak/commentaar over 'geen voorbarige aannames' niet opeens incorrect en dien ik daar ook geen excuus voor te hoeven maken. Wat ik ook niet doe.

quote:
Ook ga je een beetje voorbij aan het feit dat je zelf automatisch van bepaalde feiten bent uit gegaan.
Ik ging uit van de op dat moment nog compleet ongefundeerde 'false flags' posts in reactie op de OP. Dat die posts er stonden, gemaakt door the usual fok trump fanboys, is toch echt een feit.

quote:
In jouw wereldbeeld voldoen mensen met een rood petje aan een bepaald gedrag dus je was meer dan ready om het als zoete koek te slikken.
Niet 'mensen met een rood petje'. Die ken ik niet. Wel enkele Fok-ers.

[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 16-02-2019 10:10:52 ]
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 16 februari 2019 @ 10:13:23 #222
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185044664
Wat een grandstanding, zeg... :')

Enfin.Wat wel nieuws is, is dat Jussie Smollett een advocaat in de arm genomen heeft. Saillant detail hieraan is dat het Micheal Monico is die ook Micheal Cohen vertegenwoordigt.
Heel apart dat een slachtoffer van een vermeende hatecrime een advocaat nodig denkt te hebben.

Jussie Smollett Represented By Michael Cohen's Criminal Defense Lawyer

Ik hoop dat de snowflakes niet gaan lopen schuimbekken dat de bron Breitbart is, maar in het artikel is duidelijk te zien dat de informatie wordt bevestigd door Monico zelf.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 16 februari 2019 @ 10:14:57 #223
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_185044686
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 09:58 schreef probeer het volgende:

[..]

Och, de TS vraagt zich in dat nashville topic af waarom gedemoniseerde Nederlandse homoseksuelen in een (orthodoxe) religieuze omgeving niet gewoon ergens anders gaan wonen.
Tsja... wat de context daar van is weet ik niet maar ik weet inmiddels wel dat ik niet kan vertrouwen op jouw oordeel daarin.

quote:
[..]

Welke bevolkingsgroep wordt gedemoniseerd door 'de media' en 'de samenleving'? Definieer media en samenleving. Die laatste bestaat toch sowieso uit bijna de helft Trump supporters? Die gaan zichzelf en elkaar dan demoniseren?
Het is vrij duidelijk dat het grootste gedeelde van de media anti-trump is... dat de bevolking voor ~50% heeft gestemd op deze man boeit dan vrij weinig. De microfoon is in de handen van de andere kant.

Zelfs het rechtse fox news is niet trump-fan.

quote:
[..]

Welke covington kids? Heb ik niet meegekregen. En ja, het is al inderdaad wel langer duidelijk dat bepaalde media haar peilen richt op bepaalde mensen. Gebeurt volgens mij vanuit beide kanten. Maar Fox duldt geen concurrentie ofzo? Bedoel je dat?
Ik zou me even inlezen in dat geval. Is verdacht veel zoals deze situatie.

quote:
Daarnaast ... mensen met Trump petjes? Nee, ik had het over Nederlandse (rechtse) fokkers die Trump aanbidden en het daarbij niet schuwen om elk negatief nieuws over Trump(aanhangers) linea recta af te doen als false flag onzin.
Dat is eigenlijk begrijpelijker dan andersom. Het is tot nu toe 9 van de 10 keer gebleken dat de vork heel anders in de steel zat.

quote:
[..]

Volgens mij geef ik met post 23 24 en 25 duidelijk aan dat men niet zo voorbarig moet zijn met conclusies. Hoe is dat achteraf fout gebleken? Ik heb zelfs nergens een uitspraak gemaakt over het al dan niet plaatsvinden van de situatie omschreven zoals in de OP. Fijn voor de users dat achteraf blijkt dat ze gelijk hadden, maar dat maakt mijn uitspraak/commentaar over 'geen voorbarige aannames' niet opeens incorrect en dien ik daar ook geen excuus voor te hoeven maken. Wat ik ook niet doe.
Ik vraag nergens om je excuses.. ik vraag slechts hoe het voelt om je te beseffen dat de kant waar jij automatisch meer begrip en gevoel voor hebt zich leugenachtig gedraagt.

quote:
[..]

Ik ging uit van de op dat moment nog compleet ongefundeerde 'false flags' posts in reactie op de OP. Dat die posts er stonden, gemaakt door the usual fok trump fanboys, is toch echt een feit.
Nogmaals... begrijpelijker dan andersom gegeven de gebeurtenissen van de afgelopen 2 jaar. Gebeurtenissen die jij blijkbaar niet zo goed volgt maar andere mensen wel.

quote:
[..]

Niet 'mensen met een rood petje'. Die ken ik niet. Wel enkele Fok-ers.
Het nieuwsbericht ging zogenaamd over mensen met rode petjes. Daar reageert iedereen hier op. Al dan niet verdedigend alswel aanvallend.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 16 februari 2019 @ 10:29:45 #224
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_185044849
Anyway, deze zaak schiet al aardig op. De media is weer een fase verder.

  zaterdag 16 februari 2019 @ 10:39:32 #225
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_185044965
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 10:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Anyway, deze zaak schiet al aardig op. De media is weer een fase verder.

[ afbeelding ]
Het is diep triest dat het met alle waarschijnlijkheid inderdaad zo zal lopen. En de dommen zullen het slikken als zoete koek.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 11:40:29 #226
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_185045680
Ik bedacht net nog het volgende; stel nu dat er 2 blanke kerels terugkwamen van hun nachtdienst of van het uitgaan en die zouden op camerabeelden hebben gestaan. Die gasten zouden worden ondervraagd en in hun verleden gegraven. Misschien dat er 1 van de twee wel eens wat kek-memes heeft gepost en de ander heeft in de kroeg ooit eens wat dingen geroepen die met een beetje fantasie wel homofoob of racistisch uit te leggen zijn. Bleekmiddel gebruiken ze beide als ze aan het eind van hun shift opruimen en schoonmaken en na het opvragen van hun netflix-account blijkt dat ze beide wel eens naar Empire gekeken hebben. Bam, daar uw daders. In de media wordt opgeroepen tot zware straffen voor deze hate crime. Zou Smollett het dan zover laten komen dat 2 onschuldige mannen de cel in gaan en hun leven laat verkloten?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_185046468
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 12:41 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Heb aangegaan? 35%gespot...
Ajoh per ongeluk, weet ook wel dat dat niet klopt.
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 19:32 schreef the-eye het volgende:

[..]

Jij moet je wel heel pienter voelen?
Juist totaal niet, ik ben dom en heb slecht een hbo'tje afgerond, maar er zijn dus mensen die nog een stuk dommer zijn dan ik en vallen voor Trumps leugens en opschepperij.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 21:50 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

[..]

Ah, je bent door mijn postgeschiedenis gegaan en je kwam een niet serieus bedoelde post tegen, vijf minuten nadat mijn fiets gejat was. Gefeliciteerd ermee.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 13:13:50 #228
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_185046664
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 12:58 schreef SocaWarrior het volgende:

[..]

Ajoh per ongeluk, weet ook wel dat dat niet klopt.

[..]

Juist totaal niet, ik ben dom en heb slecht een hbo'tje afgerond, maar er zijn dus mensen die nog een stuk dommer zijn dan ik en vallen voor Trumps leugens en opschepperij.

[..]

Ah, je bent door mijn postgeschiedenis gegaan en je kwam een niet serieus bedoelde post tegen, vijf minuten nadat mijn fiets gejat was. Gefeliciteerd ermee.
Dus je voelt je een dom iemand maar je troost jezelf met de gedachte dat er mensen zijn die nog dommer zijn dan jij?
  zaterdag 16 februari 2019 @ 13:26:09 #229
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_185046844
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 12:58 schreef SocaWarrior het volgende:
Juist totaal niet, ik ben dom en heb slecht een hbo'tje afgerond, maar er zijn dus mensen die nog een stuk dommer zijn dan ik en vallen voor Trumps leugens en opschepperij.
Zwak.

Waarom geef je niet gewoon toe dat je veel 'slimmer' bent dan al die 'domme' trump stemmers.

Dan hebben we dat tenminste ook weer gehad.
&lt;signature here&gt;.
pi_185047298
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 12:58 schreef SocaWarrior het volgende:

[..]

Ajoh per ongeluk, weet ook wel dat dat niet klopt.

[..]

Juist totaal niet, ik ben dom en heb slecht een hbo'tje afgerond, maar er zijn dus mensen die nog een stuk dommer zijn dan ik en vallen voor Trumps leugens en opschepperij.

[..]

Ah, je bent door mijn postgeschiedenis gegaan en je kwam een niet serieus bedoelde post tegen, vijf minuten nadat mijn fiets gejat was. Gefeliciteerd ermee.
Je verheven voelen en zien boven het domme volk met de lage IQ, blind en volop je (politieke) tegenstanders steeds weer van domheid betichten, niet tegen kritiek kunnen, domme dingen zeggen en laten staan waar je nu van zegt er niet achter te staan en je er zo vanaf willen maken.

Trump style 100%.
pi_185048305
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 07:26 schreef Jonkheer_Wesley het volgende:

[..]

White men bad!
Zo te zien veel blanke racisten op dit forum.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 16:14:37 #232
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_185048699
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:05 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Je verheven voelen en zien boven het domme volk met de lage IQ, blind en volop je (politieke) tegenstanders steeds weer van domheid betichten, niet tegen kritiek kunnen, domme dingen zeggen en laten staan waar je nu van zegt er niet achter te staan en je er zo vanaf willen maken.

Trump style 100%.
Ik dacht echt dat je het over de Democraten had tot die laatste zin...
  zaterdag 16 februari 2019 @ 20:45:41 #233
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_185053437
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 15:36 schreef Brood-op-de-plank het volgende:

[..]

Zo te zien veel blanke racisten op dit forum.
Zou kunnen. Maar in deze kwestie is meneer Smollet de (zwarte) racist.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
  zaterdag 16 februari 2019 @ 23:07:08 #234
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_185057294
De 2 verdachten zijn inmiddels vrijgelaten.
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 17 februari 2019 @ 07:58:17 #235
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_185059625
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 23:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
De 2 verdachten zijn inmiddels vrijgelaten.
Omdat ze op geen wijze voldoen aan de beschrijving van de zogenaamde daders?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 17 februari 2019 @ 08:10:43 #236
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185059649
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 07:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Omdat ze op geen wijze voldoen aan de beschrijving van de zogenaamde daders?
Omdat Jussie Smollett de broers $3500 heeft betaald voor de fake aanval en volgens een woordvoerder van politie in dit gebeuren hij niet langer als slachtoffer wordt gezien.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_185059674
CNN:

https://edition-m.cnn.com(...)tt-attack/index.html

Dus omdat hij niet blindelings geloofd wordt en er een onderzoek loopt, vindt hij 'America in a bad place'. Maar geeft dat niet juist aan dat het rechtssysteem bewijs nodig heeft tot ze iemand vervolgen? Lijkt mij een goed iets. Zal een rommeltje worden als mensen zonder bewijs de gevangenis in gegooid worden.
pi_185060256
Het is hier toch potverdomme wel erg stil vanuit een bepaalde hoek nu blijkt dat dit een hate crime hoax is, zoals in 99% van de gevallen.
Hoofddoekje aftrekken.
Indianen aanvallen.
Lynchpartijen.

Niks ervan is waar.

Als progressieveling moet je je op een gegeven moment toch gaan afvragen waarom jullie kant toch constant dit soort hoaxes uitvoert en anderen de mond probeert te snoeren op basis van deze hoaxes. Zijn jullie misschien niet stiekem de "baddies", de fascisten?
  zondag 17 februari 2019 @ 10:01:58 #239
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_185060516
TheRoot twitterde op zondag 17-02-2019 om 09:05:05 With the discovery of new evidence, the Chicago Police department now believe Jussie Smollett paid two men to orchestrate his own alleged assault. https://t.co/O88LhEnF2q https://t.co/M71TMxmJZc reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_185060525
@Barbusse

Lees je mee jongen?
pi_185060662
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 14:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
[..]

Vertrouw je jezelf nog wel, pik?
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 17:38 schreef Monolith het volgende:
Het is wel schattig hoe panisch mensen reageren op het feit dat er misschien ook wel de nodige niet zo lieve mensen tot het kliekje behoren waar zij zichzelf ook toe rekenen. :')
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 00:32 schreef SocaWarrior het volgende:
Schattig om te zien dat de zolderkamerautisten hier weer selectief berichtjes zitten uit te zoeken om hun angstbeeld naar buitenlanders en de daaruit voort vloeiende steun voor Trump goed proberen te praten.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 12:35 schreef Barbusse het volgende:
Oh my, het verborgen racisme is sterk hier weer :D

Als wat witte katholieke schooljochies iets doen alles uit de kast trekken om maar aan te tonen dat ze zo onschuldig zijn, en in dit geval alles uit de kast trekken om maar te kunnen volhouden dat het nep is, dat dergelijk racisme niet bestaat.

Ik ga meer af op de verklaring van de politie.
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 13:02 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik vind het altijd pijnlijk om te zien hoe schaamteloos mensen hun domheid durven te uiten.
Jullie lezen ook even mee?

Zoveelste geval van een hatecrime hoax waarbij trumpsupporters als daders worden aangewezen, en dan afvragen waarom mensen kritisch zijn wanneer er weer eens zo'n verhaal naar buiten komt. Kans is wel heel erg groot dat het een hoax is.
  † In Memoriam † zondag 17 februari 2019 @ 10:21:07 #242
230491 Zith
pls tip
pi_185060714
_O-

Orange man bad btw
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 17 februari 2019 @ 10:25:40 #243
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_185060794
quote:
quote:
"As a victim of a hate crime who has cooperated with the police investigation, Jussie Smollett is angered and devastated by recent reports that the perpetrators are individuals he is familiar with," the statement read. "He has now been further victimized by claims attributed to these alleged perpetrators that Jussie played a role in his own attack. Nothing is further from the truth and anyone claiming otherwise is lying."
:') _!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 februari 2019 @ 10:27:24 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185060816
Jezus wat een trieste actie :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 17 februari 2019 @ 10:31:34 #245
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_185060876
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 10:01 schreef Mani89 het volgende:
TheRoot twitterde op zondag 17-02-2019 om 09:05:05 With the discovery of new evidence, the Chicago Police department now believe Jussie Smollett paid two men to orchestrate his own alleged assault. https://t.co/O88LhEnF2q https://t.co/M71TMxmJZc reageer retweet
[ afbeelding ]
Whoa dat zag niemand aankomen. :') Wat een klootzak...
  zondag 17 februari 2019 @ 10:32:04 #246
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_185060885
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 10:17 schreef Refragmental het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Jullie lezen ook even mee?

Zoveelste geval van een hatecrime hoax waarbij trumpsupporters als daders worden aangewezen, en dan afvragen waarom mensen kritisch zijn wanneer er weer eens zo'n verhaal naar buiten komt. Kans is wel heel erg groot dat het een hoax is.
Ik ging ervan uit dat het logisch was dat de domheid zoals zo vaak uit linkse hoek kwam. De schaamteloosheid is daar toch het gewoon duidelijkst? De hypocrisie, de directe roep om geweld en het enkel hebben van argumenten die leugens zijn of niet feitelijk worden onderbouwd.

Mijn post kon enkel en alleen over de linkse medemens gaan.
pi_185060899
quote:
7s.gif Op zondag 17 februari 2019 10:32 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik ging ervan uit dat het logisch was dat de domheid zoals zo vaak uit linkse hoek kwam. De schaamteloosheid is daar toch het gewoon duidelijkst? De hypocrisie, de directe roep om geweld en het enkel hebben van argumenten die leugens zijn of niet feitelijk worden onderbouwd.

Mijn post kon enkel en alleen over de linkse medemens gaan.
Excuus :D
Ik ben gewoon vlug door het topic gegaan. Foutje bedankt! :P
  zondag 17 februari 2019 @ 10:40:12 #248
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_185060971
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 10:33 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Excuus :D
Ik ben gewoon vlug door het topic gegaan. Foutje bedankt! :P
Geen probleem! Door mijn schrijfstijl waren er meerdere interpretaties mogelijk. :)

(Stel je voor hoe ik tekeer zou moeten gaan als ik een SJW was.)
  zondag 17 februari 2019 @ 10:52:05 #249
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185061140
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 10:17 schreef Refragmental het volgende:

[..]

[..]

[..]

Jullie lezen ook even mee?

Zoveelste geval van een hatecrime hoax waarbij trumpsupporters als daders worden aangewezen, en dan afvragen waarom mensen kritisch zijn wanneer er weer eens zo'n verhaal naar buiten komt. Kans is wel heel erg groot dat het een hoax is.
Hate crime of bias crime: "a criminal offense committed against a person, property, or society that is motivated, in whole or in part, by the offender's bias against a race, religion, disability, sexual orientation, or ethnicity/national origin."

bron

Men zou kunnen stellen dat er een hatecrime heeft plaatsevonden, maar dan gepleegd door Jussie Smollett en zijn handlangers.

De manier waarop de nieuwe ontwikkelingen gespind woden:

secupp twitterde op zondag 17-02-2019 om 05:05:00 The giddiness among Trumpsters over the Smollett news is gross. This story is awful. He allegedly abused police resources, exploited raw divisions in this country, and made it harder for every victim of a hate crime to report. This is sad no matter your politics. reageer retweet
Na "giddeniss" vanuit de politiek, Hollywood en "liberal" media, zoals dit bijvoorbeeld:

GQMagazine twitterde op woensdag 30-01-2019 om 00:15:12 The racist, homophobic attack on Jussie Smollett is far-right America's endgame https://t.co/BwleQpSsXt https://t.co/1WiIIsGL7k reageer retweet
Forbes twitterde op maandag 04-02-2019 om 03:15:00 The hate crime attack against Jussie Smollett is emblematic of our time https://t.co/nY7JXcdFgn https://t.co/ZU5rsO9KVy reageer retweet
KamalaHarris twitterde op dinsdag 29-01-2019 om 22:30:13 .@JussieSmollett is one of the kindest, most gentle human beings I know. I’m praying for his quick recovery. This was an attempted modern day lynching. No one should have to fear for their life because of their sexuality or color of their skin. We must confront this hate. reageer retweet
Ik zie het zo, dat de media, bepaalde politici en hun meelopers helemaal niet zo begaan zijn met "hatecrimes", maar met de politiek daarachter die men tegen de opponent kan gebruiken, het gebruikelijke Trump is bad/ Trump supporters are bad-gedram aka identiteitspolitiek.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 17 februari 2019 @ 11:08:02 #250
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_185061387
De Nigeriaanse broers kregen allebei 3500 US$ vooraf, en zouden 500 US$ na afloop krijgen.

https://www.thegatewaypun(...)ate-maga-supporters/

Het was wel een domme hoax. Hoe groot is de kans dat overdag blanken met een MAGA petje in hartje Chicago gaan lopen?


Het bekende een-tweetje: pers maakt de geesten rijp met allerlei opgeklopte emoties, en Democrat politici gaan daar politieke munt uitslaan.

Het trieste is nu dat een echte hate crime ook niet meer geloofd gaat worden.
Hierbij nog enkele voorbeelden van fake hate crimes:
https://www1.folha.uol.co(...)lice-concludes.shtml

De database voor de US is al bijgewerkt:
http://www.fakehatecrimes.org/
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')