Apple is nummer 1 met klantcontact en customer service beter als Samsungquote:Op zaterdag 16 februari 2019 15:00 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Inderdaad. Net alsof Apple zoveel geeft om klantcontact en customer service. Dan zouden ze elk snoertje en draadje niet 50 euro maken terwijl het ook voor 5 euro rendabel is en je telefoon niet na 2 jaar onbruikbaar maken.
https://www.telegraaf.nl/(...)hones-trager-gemaaktquote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:29 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Apple is nummer 1 met klantcontact en customer service beter als Samsung
Ik begrijp waarom kabeltje zo duur is.
*Problemen met de antenne in de iPhone?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:41 schreef BEFEM het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)hones-trager-gemaakt
Erg klantvriendelijk inderdaad.
Ik heb het over de winkels niet het apparaat.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:14 schreef Peter het volgende:
[..]
*Problemen met de antenne in de iPhone?
Nee joh! de klanten houden de telefoon gewoon verkeerd vast!
Als de medewerker je in de winkel heel netjes vertelt dat het bedrijf vindt dat krom recht is.. dan is het alsnog niet klantvriendelijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:43 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik heb het over de winkels niet het apparaat.
Dat daarna met een softwareupdate gefixed isquote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:41 schreef BEFEM het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)hones-trager-gemaakt
Erg klantvriendelijk inderdaad.
Pas nadat ze r niet meer omheen konden door veel commentaar van klanten.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat daarna met een softwareupdate gefixed is
Iedere multinational krijgt shit over zich heen doordat ze grenzen van het toelaatbare proberen te testen, kijk naar de diverse miljardenboetes die in de loop der jaren zijn uitgedeeld aan o.a. Google en Microsoft. Ik vind het juist te prijzen dat jaren na release je nog steeds een iPhone SE prima kan gebruiken en kan upgraden tot aan de laatste IOSquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Pas nadat ze r niet meer omheen konden door veel commentaar van klanten.
Apple gedraagt zich wel vaker als king of the hill.
Ja, dus?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Iedere multinational krijgt shit over zich heen doordat ze grenzen van het toelaatbare proberen te testen,
Dus om dat enkel als verwijt richting Apple te noemen, is een beetje hypocrietquote:
Nou, ik vind Peter geen hypocriete lul hoor, maar goed, ieder zijn meningquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Dus om dat enkel als verwijt richting Apple te noemen, is een beetje hypocriet
Ik heb niemand een lul genoemdquote:Op zaterdag 16 februari 2019 21:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, ik vind Peter geen hypocriete lul hoor, maar goed, ieder zijn mening
Ik vind je stellingen nogal boud.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:28 schreef Cynix ® het volgende:
We gaan hier toch geen Apple fan-topic van maken, ok? Daar zijn er al genoeg van.
Gewoon verder met omvallende winkelketens. Zoals Blokker en De Bijenkorf. En uiteindelijk natuurlijk ook de HEMA. Stuk voor stuk winkels waar je zelfs op zaterdag een kanon kunt afschieten zonder iets te raken.
C&A ben ik met je eens, die lijken een grijze muis te zin in het kledinglandschap.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:52 schreef Cynix ® het volgende:
Bijenkorf Eindhoven en HEMA's vooral in Brabant en omstreken. En nu ik het er toch over heb: de C&A is eigenlijk ook al een paar jaar dood, alleen weten ze het nog niet of houden ze alles kunstmatig nog wat jaartjes draaiende.
Ik hoop voor de keten dat de volgende eigenaar rigoureus mag saneren. Veel onrendabele winkels eruit, kleiner concern, overzichtelijk. Maar ben bang dat de familie Blokker het weg wil doen met de belofte van geen grote ontslagronde en dan wordt het weer jaren aanrommelen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:01 schreef Blik het volgende:
Ik verwacht dat blokker ook nog wel wat dingen gaat uitproberen om faillissement te voorkomen
Ik verwacht dat ze nog wel wat gaan proberen met verdere uitbreiding van online, los van mogelijke verkoop/faillissementquote:Op zondag 17 februari 2019 12:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik hoop voor de keten dat de volgende eigenaar rigoureus mag saneren. Veel onrendabele winkels eruit, kleiner concern, overzichtelijk. Maar ben bang dat de familie Blokker het weg wil doen met de belofte van geen grote ontslagronde en dan wordt het weer jaren aanrommelen.
Online? Ze hebben de slag 10 jaar terug al gemist net als de Hema.qquote:Op zondag 17 februari 2019 12:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze nog wel wat gaan proberen met verdere uitbreiding van online, los van mogelijke verkoop/faillissement
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |