abonnement Unibet Coolblue
pi_184750730
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:40 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Misschien niet handig tov de media, maar in godsnaam waar maakt men druk over. Dit gaat nergens over, hou toch eens op met aanstellen. Flauw grapje, maar neem het aub niet te serieus.
Sorry maar zon gedrag vind ik niet normaal.
pi_184750788
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:01 schreef loni55 het volgende:
Terecht doen net alsof hij seks heeft met een vrouw achter haar rug om is niet alleen dom maar ook kinderachtig.
Dit.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184751033
Interessant dat de dader volledig herkenbaar in beeld is en het slachtoffer onherkenbaar is gemaakt. Het doet bijna vermoeden dat de rollen omgedraaid zijn..
Racist
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:48:08 #54
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184751084
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:45 schreef Toga het volgende:
Interessant dat de dader volledig herkenbaar in beeld is en het slachtoffer onherkenbaar is gemaakt. Het doet bijna vermoeden dat de rollen omgedraaid zijn..
"Oversekste vrouw randt nietsvermoedende wielrenner aan" :(
pi_184751165
Zwarte tent over die kech.

Probleem opgelost.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:09:37 #56
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_184751490
Wat dom zeg.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 16:02:44 #57
473624 Blubbertut
Moet hier iets stoers komen te
pi_184754585
Hij had m er gewoon in moeten rammen!
  vrijdag 1 februari 2019 @ 16:04:18 #58
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_184754613
Gewoon een stom lolletje, meer niet. Dat ze echt meteen naar de politie stapt voor zoiets is echt :')
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 00:30:44 #59
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184764840
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 16:04 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Gewoon een stom lolletje, meer niet. Dat ze echt meteen naar de politie stapt voor zoiets is echt :')
Die foto gaat wel de hele wereld over. En maakt dat allerlei mensen hun mening daarover willen ventileren over en tegen haar.

Zeker als een 'bekend' iemand dit doet gaan er binnen no time allerlei verschillende internet gasten achter haar prive aan. Wie ze is, waar ze woont, wat er ook maar bekend is. Maar ook in sociale kringen gaan dit soort dingen snel rond.

De kans is redelijk aanwezig dat ze enkel door het verspreiden van deze foto al lastig gevallen zou worden.

Er komt een vraag aan haar door die foto en dat geeft reactie. Zegt ze dat het gewoon een lolletje was dan zou ze 'slet, ze zouden je moeten verkrachten of ik wil je pakken' reacties krijgen. Zegt ze vond het niet grappig zou ze ook haat reacties krijgen, verkrachting gecombineerd met verkrachting.
Echt een pretje.

Als je een dom lolletje wil hebben maak er dan geen foto's van/laat foto's maken. En vooral, verspreid ze niet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2019 @ 05:47:38 #60
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_184766818
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:32 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Moet je mannen die hun benen scheren een gedragstraining geven? Medunkt.
Ze wekken blijkbaar zelfs met kale benen toch nog enige weerstand op. :7
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  zaterdag 2 februari 2019 @ 07:54:27 #62
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_184767008
Man man man wat een rel :')__!
pi_184767017
quote:
1s.gif [b]Op zaterdag 2 februari 2019 00:30 schreef Cause_Mayhem het .

Er komt een vraag aan haar door die foto en dat geeft reactie. Zegt ze dat het gewoon een lolletje was dan zou ze 'slet, ze zouden je moeten verkrachten of ik wil je pakken' reacties krijgen. Zegt ze vond het niet grappig zou ze ook haat reacties krijgen, verkrachting gecombineerd met verkrachting.
Echt een pretje.

Ja hoor :')

Misschien in een grefodorpje of in een moslim gemeenschap. Maar ik ken echt niemand die in de verste verte zou reagerem zoals jij nu schetst.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_184767561
quote:
Dat is heel zijn moeder niet, gewoon een jonge dame met een leesbril op haar hoofd.
.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 09:10:02 #65
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_184767609
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 09:06 schreef Fer het volgende:

[..]

Dat is heel zijn moeder niet, gewoon een jonge dame met een leesbril op haar hoofd.
:')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_184767944
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:01 schreef loni55 het volgende:
Terecht doen net alsof hij seks heeft met een vrouw achter haar rug om is niet alleen dom maar ook kinderachtig.
Beetje apengedrag

Die reactie van de vader ook trouwens.

Die vrouw poseert gewoon.
pi_184768016
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heftige foto, begrijpelijk dat hij nu niet meer mag wielrennen. Ik kan mij voorstellen dat dit veel mensen kwetst.
Castreren inderdaad.
Whatever...
pi_184768525
Ophef!! Dat dit kan in België!! :')
  zaterdag 2 februari 2019 @ 11:00:12 #69
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184769143
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 07:59 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja hoor :')

Misschien in een grefodorpje of in een moslim gemeenschap. Maar ik ken echt niemand die in de verste verte zou reagerem zoals jij nu schetst.
Nooit van het internet gehoord?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184769220
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 00:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Die foto gaat wel de hele wereld over. En maakt dat allerlei mensen hun mening daarover willen ventileren over en tegen haar.

Zeker als een 'bekend' iemand dit doet gaan er binnen no time allerlei verschillende internet gasten achter haar prive aan. Wie ze is, waar ze woont, wat er ook maar bekend is. Maar ook in sociale kringen gaan dit soort dingen snel rond.

De kans is redelijk aanwezig dat ze enkel door het verspreiden van deze foto al lastig gevallen zou worden.

Er komt een vraag aan haar door die foto en dat geeft reactie. Zegt ze dat het gewoon een lolletje was dan zou ze 'slet, ze zouden je moeten verkrachten of ik wil je pakken' reacties krijgen. Zegt ze vond het niet grappig zou ze ook haat reacties krijgen, verkrachting gecombineerd met verkrachting.
Echt een pretje.

Als je een dom lolletje wil hebben maak er dan geen foto's van/laat foto's maken. En vooral, verspreid ze niet.
Je meent dit ook nog serieus he?

Dus zij gaat suggestief met haar kont naar achter staan op een foto - die man heeft daarop een reactie - dus de man moet boeten.

Zijn vrouwen zulke treurige labiele wezens dat ze geen eigen verantwoordelijkheid hebben? nee toch?
pi_184769294
Reactie van zijn ploegleider (zoals een coach in het voetbal) is veel en veel erger.

Die was zo boos dat Keisse uit koers was genomen, dat de dag later bij het podiumceremonie drie coureurs niet bij de huldigingen verschenen en hij dreigde ook nog eens om volledig uit de meerdaagse wedstrijd te stappen.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 11:11:07 #72
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184769326
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 11:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je meent dit ook nog serieus he?

Dus zij gaat suggestief met haar kont naar achter staan op een foto - die man heeft daarop een reactie - dus de man moet boeten.

Zijn vrouwen zulke treurige labiele wezens dat ze geen eigen verantwoordelijkheid hebben? nee toch?
Wat????? Hoe staat ze suggestief?

En nee, echt boeten hoeft hij niet. Maar het is wel not done wat hij daar doet. En vooral is die foto verspreiden not done.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184769367
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 11:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je meent dit ook nog serieus he?

Dus zij gaat suggestief met haar kont naar achter staan op een foto - die man heeft daarop een reactie - dus de man moet boeten.

Zijn vrouwen zulke treurige labiele wezens dat ze geen eigen verantwoordelijkheid hebben? nee toch?
Vrouwen hangen wel vaker naar voren voor een foto. Ben jij zo'n figuur die dat nog nooit 'gezien' heeft. Ik kon het me nauwelijks voorstellen
pi_184769467
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 11:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wat????? Hoe staat ze suggestief?

En nee, echt boeten hoeft hij niet. Maar het is wel not done wat hij daar doet. En vooral is die foto verspreiden not done.
Dat zie je toch? met haar reet naar achter.

En not done? wat is er precies not done? dat hij met zijn hand achter zijn hoofd staat?
pi_184769473
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 11:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Vrouwen hangen wel vaker naar voren voor een foto. Ben jij zo'n figuur die dat nog nooit 'gezien' heeft. Ik kon het me nauwelijks voorstellen
Oke, white knight. Je intentie is duidelijk, hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')