abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 1 februari 2019 @ 08:00:49 #101
350717 Redefine
Service hè
pi_184746128
registreer om deze reclame te verbergen
Ah, nu was er niks voorspeld en ligt er opeens wel sneeuw. Benieuwd hoe het vandaag met het OV gaat. Dat is altijd het meest listig als de NS en co de dienstregeling niet preventief heeft kunnen omgooien.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 08:01:24 #102
350717 Redefine
Service hè
pi_184746136
To lurk or not to lurk. That's the question.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 08:22:06 #103
115121 MaLo
#neverforget
pi_184746306
2333 is mijn score :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 08:00 schreef Redefine het volgende:
Ah, nu was er niks voorspeld en ligt er opeens wel sneeuw. Benieuwd hoe het vandaag met het OV gaat. Dat is altijd het meest listig als de NS en co de dienstregeling niet preventief heeft kunnen omgooien.
Hier is juist haast niets gevallen, paar verdwaalde vlokjes die de grond nauwelijks kusten.
Twente O+
  vrijdag 1 februari 2019 @ 08:25:05 #104
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184746339
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 07:36 schreef lylastich het volgende:
* meldt zich als lurker* :@
Welkom lurker. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 08:35:11 #105
350717 Redefine
Service hè
pi_184746424
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 08:22 schreef MaLo het volgende:
2333 is mijn score :D

[..]

Hier is juist haast niets gevallen, paar verdwaalde vlokjes die de grond nauwelijks kusten.
Dat was hier woensdag juist het geval. Zou gaan sneeuwen, maar dat stelde uiteindelijk niets voor.
pi_184746533
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 08:35 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat was hier woensdag juist het geval. Zou gaan sneeuwen, maar dat stelde uiteindelijk niets voor.
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 08:00 schreef Redefine het volgende:
Woensdag was niet helemaal goed voorspeld, maar er lag lokaal wel 8 cm.
Hoe de sneeuw nu overtrekt lijkt wel precies volgens voorspelling (daarom ook code geel voor het zuiden vooral al gisteravond).
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 08:51:16 #108
351614 crew  ijs_beer
IJskoud de lekkerste.
pi_184746579
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 07:36 schreef lylastich het volgende:
* meldt zich als lurker* :@
Hallo Lurker! w/
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
pi_184746927
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 21:41 schreef Cee het volgende:

[..]

Mind blown! :o

Summer52 wat vind ik het ontzettend goed en moedig en lief van je dat je je zo inzet voor het hondje van je buren, ik hoop dat het goedkomt, je hebt er alles aan gedaan wat je kan. Meer dan ik zou durven. Kan zo slecht tegen dierenleed. Laat me honderdduizend reclames voor Giro Zoveel zien en ik hou het droog maar er hoeft maar een minuutje Dierenlot op tv te zijn en ik zit te janken. ;(

Zijn jullie ook zo klaar met de winter? Mijn handen springen steeds open. }:|

Zin in de lente en vooral in mei, niet alleen vanwege de totale ESF hysterie maar ik heb de week erna een tripje Lissabon geboekt, I’m going back! *O* Greys, niet naar ‘ons’ appartement helaas, was gewoon op geen enkele datum beschikbaar. :o
Ik voel bij die spotjes van giro huppelepup ook helemaal niets (meer) maar als het gaat om spotjes over dieren dan zet ik een andere zender op. Vooral dat spotje met die ezeltjes, dat trek ik niet. Maar soms wilde ik wel dat ik mij wat minder kwaad maakte, want nu ook met dat hondje van de buren, ik weet dat ik er weken last van heb. Spookt iedere keer door mijn hoofd, maar ja als ik het niet gedaan had wie dan wel?

…...durf het bijna niet te zeggen maar ik geniet van dit weer. Maar ik heb dan ook geen last van openspringende handen au au au. Misschien 's avonds wat ouderwetse penatencreme erop smeren? Ik gebruikte het vroeger al toen de kinderen klein waren, en nu gebruik ik het ook bij koortsuitslag, ruwe plekjes e.d.

De lente vindt ik trouwens ook heerlijk hoor (en mooi met al dat opkomende groen) en wat een leuk vooruitzicht.....tripje naar Lissabon.

Sorry dat ik altijd wat later reageer, maar 's avonds kijk ik niet meer op mijn PC anders weet ik zeker dat ik de hele nacht loop te spoken.
pi_184747027
Zit je dan...... laptop op schoot, kop koffie bij de hand naar Nederland in Beweging te kijken (komt altijd na Goedemorgen Nederland). Het is eigenlijk de bedoeling muts dat je mee huppelt maar nee die neiging krijg ik toch echt niet. Ga straks wel heerlijk met Senna een boswandeling maken. ;)
pi_184747060
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:16 schreef summer52 het volgende:

[..]
…...durf het bijna niet te zeggen maar ik geniet van dit weer. Maar ik heb dan ook geen last van openspringende handen au au au. Misschien 's avonds wat ouderwetse penatencreme erop smeren? Ik gebruikte het vroeger al toen de kinderen klein waren, en nu gebruik ik het ook bij koortsuitslag, ruwe plekjes e.d.

De lente vindt ik trouwens ook heerlijk hoor (en mooi met al dat opkomende groen)
IK OOK!! Ik hou zo van dit weer. Maar wat nog erger is: ik hou ook erg van grijs en regenachtig weer :@ iedereen in mijn omgeving vindt dat raar, ze noemen mij the icequeen ~:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184747128
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 21:59 schreef MaLo het volgende:
Ik heb gisteren genoten van een guilty pleasure. Dr Quinn medicine woman was op tv O+

What a greate showe! w/

Nog meer fans? :')
Jaaaaa!! Maar ik keek ook altijd naar Little House on the prairie, al die afleveringen tig keer bekeken en worden ze weer uitgezonden dan ga ik weer kijken. *O*
pi_184747134
Wij overwegen om in de meivakantie naar New York te gaan. Is iemand er wel eens geweest en hebben jullie tips/info?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184747196
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:24 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

IK OOK!! Ik hou zo van dit weer. Maar wat nog erger is: ik hou ook erg van grijs en regenachtig weer :@ iedereen in mijn omgeving vindt dat raar, ze noemen mij the icequeen ~:)
Dat heb ik ook hoor, beter dan die hete plakkerige zomers.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 09:31:52 #115
115121 MaLo
#neverforget
pi_184747199
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:24 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik hou wel van herfststormen maar kou en sneeuw en gladheid, verschrikkelijk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:27 schreef summer52 het volgende:

[..]

Jaaaaa!! Maar ik keek ook altijd naar Little House on the prairie, al die afleveringen tig keer bekeken en worden ze weer uitgezonden dan ga ik weer kijken. *O*
Ja dat vind ik ook een mooi programma, alleen de laatste seizoenen vond ik minder (of alleen het laatste seizoen, dat weet ik zo niet meer, in ieder geval dat die dochter getrouwd is)
Twente O+
pi_184747205
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:16 schreef summer52 het volgende:

[..]
nu ook met dat hondje van de buren, ik weet dat ik er weken last van heb. Spookt iedere keer door mijn hoofd, maar ja als ik het niet gedaan had wie dan wel?
Ik snap dat helemaal, in sommige situaties (als ik iets, iemand of mezelf) onrechtmatig behandeld voel (is dit goed Nederlands), MOET ik altijd actie ondernemen. Ik weet niet wat dat is, een soort oerinstinct ofzo :@
George Michael
  vrijdag 1 februari 2019 @ 09:33:48 #117
115121 MaLo
#neverforget
pi_184747226
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:28 schreef GeorgeM het volgende:
Wij overwegen om in de meivakantie naar New York te gaan. Is iemand er wel eens geweest en hebben jullie tips/info?
Lijkt me zo gaaf, staat ook op onze list, misschien volgend jaar meivakantie. Tickets zijn dan helemaal niet zo gek duur.
Dus ik lees graag mee voor tips! :)

Dit jaar is het Tenerife geworden in de meivakantie :P.
Twente O+
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 09:34:01 #118
351614 crew  ijs_beer
IJskoud de lekkerste.
pi_184747229
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:28 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest, maar weet wel dat er een toffe topicreeks over is op fok.

TRV / New York City #89 Start spreading the news...
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 09:39:05 #119
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184747340
Net de Griek weggebracht naar de DA. Uiteraard weer janken (ik) op straat toen ik hem achter moest laten. :') Kan hier echt niet tegen. Die blik als je hem daar laat. Hopen dat de tijd vliegt dat ik hem weer mag halen begin van de middag. :X
Koutist in opleiding.
pi_184747390
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:39 schreef Greys het volgende:
Net de Griek weggebracht naar de DA. Uiteraard weer janken (ik) op straat toen ik hem achter moest laten. :') Kan hier echt niet tegen. Die blik als je hem daar laat. Hopen dat de tijd vliegt dat ik hem weer mag halen begin van de middag. :X
Ach gossie sterkte, komt goed Greys. Maar ik begrijp je wel hoor.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 09:46:51 #121
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184747457
Die nieuwe single van Netta. Ik moet er gewoon even van bijkomen..

Koutist in opleiding.
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 09:47:23 #122
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184747467
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:43 schreef ato het volgende:

[..]

Ach gossie sterkte, komt goed Greys. Maar ik begrijp je wel hoor.
Ja pfff. Die blik van 'nee wat flik je me blijf hierrrr' als je weg moet lopen. :{
Koutist in opleiding.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 09:48:06 #123
115121 MaLo
#neverforget
pi_184747475
quote:
Sterkte Greys! Hopelijk is er niets ergs met hem aan de hand.

Daarom had ik Luuc door mijn vriend naar de DA gebracht voor zijn castratie. Ik kan daar ook niet tegen. Maar Luuc had het er erg leuk gevonden, was druk de boel gaan onderzoeken :')
Twente O+
pi_184747549
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:32 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik snap dat helemaal, in sommige situaties (als ik iets, iemand of mezelf) onrechtmatig behandeld voel (is dit goed Nederlands), MOET ik altijd actie ondernemen. Ik weet niet wat dat is, een soort oerinstinct ofzo :@
Laatst liep ik langs een kinderopvang, zat een kindje buiten heel zielig op de grond te huilen (speelplaats grenst aan de straatkant) en geen begeleidster te zien, ik liep iets door en daar stonden een paar met elkaar te kletsen, dus ja wat doet deze bemoeial dan....juist ja....sorry dames maar ik weet dat jullie gezellig staan te kletsen en dat is vast nodig maar hebben jullie even tijd om bij dat kindje te gaan kijken? Ja dan kan ik het niet laten, later denk ik dan wel van mens bemoei je toch niet overal mee.
pi_184747567
quote:
Oh, ik dacht dat ze alleen foto’s gingen maken?
Mag je daar niet bij blijven?
George Michael
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')