abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 1 februari 2019 @ 08:01:24 #102
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184746136
To lurk or not to lurk. That's the question.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 08:22:06 #103
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_184746306
2333 is mijn score :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 08:00 schreef Redefine het volgende:
Ah, nu was er niks voorspeld en ligt er opeens wel sneeuw. Benieuwd hoe het vandaag met het OV gaat. Dat is altijd het meest listig als de NS en co de dienstregeling niet preventief heeft kunnen omgooien.
Hier is juist haast niets gevallen, paar verdwaalde vlokjes die de grond nauwelijks kusten.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 1 februari 2019 @ 08:25:05 #104
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184746339
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 07:36 schreef lylastich het volgende:
* meldt zich als lurker* :@
Welkom lurker. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 08:35:11 #105
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_184746424
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 08:22 schreef MaLo het volgende:
2333 is mijn score :D

[..]

Hier is juist haast niets gevallen, paar verdwaalde vlokjes die de grond nauwelijks kusten.
Dat was hier woensdag juist het geval. Zou gaan sneeuwen, maar dat stelde uiteindelijk niets voor.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 08:43:51 #106
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 08:45:52 #107
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184746533
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 08:35 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat was hier woensdag juist het geval. Zou gaan sneeuwen, maar dat stelde uiteindelijk niets voor.
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 08:00 schreef Redefine het volgende:
Ah, nu was er niks voorspeld en ligt er opeens wel sneeuw. Benieuwd hoe het vandaag met het OV gaat. Dat is altijd het meest listig als de NS en co de dienstregeling niet preventief heeft kunnen omgooien.
Woensdag was niet helemaal goed voorspeld, maar er lag lokaal wel 8 cm.
Hoe de sneeuw nu overtrekt lijkt wel precies volgens voorspelling (daarom ook code geel voor het zuiden vooral al gisteravond).
  vrijdag 1 februari 2019 @ 08:51:16 #108
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184746579
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 07:36 schreef lylastich het volgende:
* meldt zich als lurker* :@
Hallo Lurker! w/
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_184746927
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 21:41 schreef Cee het volgende:

[..]

Mind blown! :o

Summer52 wat vind ik het ontzettend goed en moedig en lief van je dat je je zo inzet voor het hondje van je buren, ik hoop dat het goedkomt, je hebt er alles aan gedaan wat je kan. Meer dan ik zou durven. Kan zo slecht tegen dierenleed. Laat me honderdduizend reclames voor Giro Zoveel zien en ik hou het droog maar er hoeft maar een minuutje Dierenlot op tv te zijn en ik zit te janken. ;(

Zijn jullie ook zo klaar met de winter? Mijn handen springen steeds open. }:|

Zin in de lente en vooral in mei, niet alleen vanwege de totale ESF hysterie maar ik heb de week erna een tripje Lissabon geboekt, I’m going back! *O* Greys, niet naar ‘ons’ appartement helaas, was gewoon op geen enkele datum beschikbaar. :o
Ik voel bij die spotjes van giro huppelepup ook helemaal niets (meer) maar als het gaat om spotjes over dieren dan zet ik een andere zender op. Vooral dat spotje met die ezeltjes, dat trek ik niet. Maar soms wilde ik wel dat ik mij wat minder kwaad maakte, want nu ook met dat hondje van de buren, ik weet dat ik er weken last van heb. Spookt iedere keer door mijn hoofd, maar ja als ik het niet gedaan had wie dan wel?

…...durf het bijna niet te zeggen maar ik geniet van dit weer. Maar ik heb dan ook geen last van openspringende handen au au au. Misschien 's avonds wat ouderwetse penatencreme erop smeren? Ik gebruikte het vroeger al toen de kinderen klein waren, en nu gebruik ik het ook bij koortsuitslag, ruwe plekjes e.d.

De lente vindt ik trouwens ook heerlijk hoor (en mooi met al dat opkomende groen) en wat een leuk vooruitzicht.....tripje naar Lissabon.

Sorry dat ik altijd wat later reageer, maar 's avonds kijk ik niet meer op mijn PC anders weet ik zeker dat ik de hele nacht loop te spoken.
pi_184747027
Zit je dan...... laptop op schoot, kop koffie bij de hand naar Nederland in Beweging te kijken (komt altijd na Goedemorgen Nederland). Het is eigenlijk de bedoeling muts dat je mee huppelt maar nee die neiging krijg ik toch echt niet. Ga straks wel heerlijk met Senna een boswandeling maken. ;)
pi_184747060
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:16 schreef summer52 het volgende:

[..]
…...durf het bijna niet te zeggen maar ik geniet van dit weer. Maar ik heb dan ook geen last van openspringende handen au au au. Misschien 's avonds wat ouderwetse penatencreme erop smeren? Ik gebruikte het vroeger al toen de kinderen klein waren, en nu gebruik ik het ook bij koortsuitslag, ruwe plekjes e.d.

De lente vindt ik trouwens ook heerlijk hoor (en mooi met al dat opkomende groen)
IK OOK!! Ik hou zo van dit weer. Maar wat nog erger is: ik hou ook erg van grijs en regenachtig weer :@ iedereen in mijn omgeving vindt dat raar, ze noemen mij the icequeen ~:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184747128
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 21:59 schreef MaLo het volgende:
Ik heb gisteren genoten van een guilty pleasure. Dr Quinn medicine woman was op tv O+

What a greate showe! w/

Nog meer fans? :')
Jaaaaa!! Maar ik keek ook altijd naar Little House on the prairie, al die afleveringen tig keer bekeken en worden ze weer uitgezonden dan ga ik weer kijken. *O*
pi_184747134
Wij overwegen om in de meivakantie naar New York te gaan. Is iemand er wel eens geweest en hebben jullie tips/info?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184747196
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:24 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

IK OOK!! Ik hou zo van dit weer. Maar wat nog erger is: ik hou ook erg van grijs en regenachtig weer :@ iedereen in mijn omgeving vindt dat raar, ze noemen mij the icequeen ~:)
Dat heb ik ook hoor, beter dan die hete plakkerige zomers.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 09:31:52 #115
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_184747199
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:24 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

IK OOK!! Ik hou zo van dit weer. Maar wat nog erger is: ik hou ook erg van grijs en regenachtig weer :@ iedereen in mijn omgeving vindt dat raar, ze noemen mij the icequeen ~:)
Ik hou wel van herfststormen maar kou en sneeuw en gladheid, verschrikkelijk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:27 schreef summer52 het volgende:

[..]

Jaaaaa!! Maar ik keek ook altijd naar Little House on the prairie, al die afleveringen tig keer bekeken en worden ze weer uitgezonden dan ga ik weer kijken. *O*
Ja dat vind ik ook een mooi programma, alleen de laatste seizoenen vond ik minder (of alleen het laatste seizoen, dat weet ik zo niet meer, in ieder geval dat die dochter getrouwd is)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_184747205
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:16 schreef summer52 het volgende:

[..]
nu ook met dat hondje van de buren, ik weet dat ik er weken last van heb. Spookt iedere keer door mijn hoofd, maar ja als ik het niet gedaan had wie dan wel?
Ik snap dat helemaal, in sommige situaties (als ik iets, iemand of mezelf) onrechtmatig behandeld voel (is dit goed Nederlands), MOET ik altijd actie ondernemen. Ik weet niet wat dat is, een soort oerinstinct ofzo :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 1 februari 2019 @ 09:33:48 #117
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_184747226
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:28 schreef GeorgeM het volgende:
Wij overwegen om in de meivakantie naar New York te gaan. Is iemand er wel eens geweest en hebben jullie tips/info?
Lijkt me zo gaaf, staat ook op onze list, misschien volgend jaar meivakantie. Tickets zijn dan helemaal niet zo gek duur.
Dus ik lees graag mee voor tips! :)

Dit jaar is het Tenerife geworden in de meivakantie :P.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 1 februari 2019 @ 09:34:01 #118
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184747229
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:28 schreef GeorgeM het volgende:
Wij overwegen om in de meivakantie naar New York te gaan. Is iemand er wel eens geweest en hebben jullie tips/info?
Ik ben er nog nooit geweest, maar weet wel dat er een toffe topicreeks over is op fok.


TRV / New York City #89 Start spreading the news...
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 februari 2019 @ 09:39:05 #119
163650 Greys
pi_184747340
Net de Griek weggebracht naar de DA. Uiteraard weer janken (ik) op straat toen ik hem achter moest laten. :') Kan hier echt niet tegen. Die blik als je hem daar laat. Hopen dat de tijd vliegt dat ik hem weer mag halen begin van de middag. :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2019 @ 09:43:01 #120
368283 ato
pi_184747390
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:39 schreef Greys het volgende:
Net de Griek weggebracht naar de DA. Uiteraard weer janken (ik) op straat toen ik hem achter moest laten. :') Kan hier echt niet tegen. Die blik als je hem daar laat. Hopen dat de tijd vliegt dat ik hem weer mag halen begin van de middag. :X
Ach gossie sterkte, komt goed Greys. Maar ik begrijp je wel hoor.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 februari 2019 @ 09:46:51 #121
163650 Greys
pi_184747457
Die nieuwe single van Netta. Ik moet er gewoon even van bijkomen..

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 februari 2019 @ 09:47:23 #122
163650 Greys
pi_184747467
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:43 schreef ato het volgende:

[..]

Ach gossie sterkte, komt goed Greys. Maar ik begrijp je wel hoor.
Ja pfff. Die blik van 'nee wat flik je me blijf hierrrr' als je weg moet lopen. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 1 februari 2019 @ 09:48:06 #123
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_184747475
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:39 schreef Greys het volgende:
Net de Griek weggebracht naar de DA. Uiteraard weer janken (ik) op straat toen ik hem achter moest laten. :') Kan hier echt niet tegen. Die blik als je hem daar laat. Hopen dat de tijd vliegt dat ik hem weer mag halen begin van de middag. :X
Sterkte Greys! Hopelijk is er niets ergs met hem aan de hand.

Daarom had ik Luuc door mijn vriend naar de DA gebracht voor zijn castratie. Ik kan daar ook niet tegen. Maar Luuc had het er erg leuk gevonden, was druk de boel gaan onderzoeken :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_184747549
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:32 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik snap dat helemaal, in sommige situaties (als ik iets, iemand of mezelf) onrechtmatig behandeld voel (is dit goed Nederlands), MOET ik altijd actie ondernemen. Ik weet niet wat dat is, een soort oerinstinct ofzo :@
Laatst liep ik langs een kinderopvang, zat een kindje buiten heel zielig op de grond te huilen (speelplaats grenst aan de straatkant) en geen begeleidster te zien, ik liep iets door en daar stonden een paar met elkaar te kletsen, dus ja wat doet deze bemoeial dan....juist ja....sorry dames maar ik weet dat jullie gezellig staan te kletsen en dat is vast nodig maar hebben jullie even tijd om bij dat kindje te gaan kijken? Ja dan kan ik het niet laten, later denk ik dan wel van mens bemoei je toch niet overal mee.
pi_184747567
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:39 schreef Greys het volgende:
Net de Griek weggebracht naar de DA. Uiteraard weer janken (ik) op straat toen ik hem achter moest laten. :') Kan hier echt niet tegen. Die blik als je hem daar laat. Hopen dat de tijd vliegt dat ik hem weer mag halen begin van de middag. :X
Oh, ik dacht dat ze alleen foto’s gingen maken?
Mag je daar niet bij blijven?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184747580
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:39 schreef Greys het volgende:
Net de Griek weggebracht naar de DA. Uiteraard weer janken (ik) op straat toen ik hem achter moest laten. :') Kan hier echt niet tegen. Die blik als je hem daar laat. Hopen dat de tijd vliegt dat ik hem weer mag halen begin van de middag. :X
Ah wat naar, maar je mag hem straks weer ophalen en daarna even extra knuffelen dan komt het weer goed.
pi_184747591
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:33 schreef MaLo het volgende:

[..]

Lijkt me zo gaaf, staat ook op onze list, misschien volgend jaar meivakantie. Tickets zijn dan helemaal niet zo gek duur.
Dus ik lees graag mee voor tips! :)

Dit jaar is het Tenerife geworden in de meivakantie :P.
Tis wel lang vliegen volgens mij ;(
Als het dit niet wordt, wordt het voor ons ook de Canarische Eilanden denk ik.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184747606
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:34 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ik ben er nog nooit geweest, maar weet wel dat er een toffe topicreeks over is op fok.


TRV / New York City #89 Start spreading the news...
Geweldig, dank IJsbeer :*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 februari 2019 @ 09:56:04 #129
163650 Greys
pi_184747608
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:53 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat ze alleen foto’s gingen maken?
Mag je daar niet bij blijven?
Foto's maken ze onder narcose. Want anders liggen ze niet stil in allerlei bochten. Helaas. -O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184747650
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Foto's maken ze onder narcose. Want anders liggen ze niet stil in allerlei bochten. Helaas. -O-
Aaaaaaaw echt..? Gossie :{
Ik voel met je mee. Hou je ons op de hoogte?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 10:05:46 #131
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184747763
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:39 schreef Greys het volgende:
Net de Griek weggebracht naar de DA. Uiteraard weer janken (ik) op straat toen ik hem achter moest laten. :') Kan hier echt niet tegen. Die blik als je hem daar laat. Hopen dat de tijd vliegt dat ik hem weer mag halen begin van de middag. :X
Hopelijk zijn de foto's gewoon goed straks! :*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 1 februari 2019 @ 10:17:26 #132
39237 crew  H_T
2733
pi_184747980
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:54 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Tis wel lang vliegen volgens mij ;(
Als het dit niet wordt, wordt het voor ons ook de Canarische Eilanden denk ik.
Valt mee, ergens tussen de zes en zeven uur geloof ik. Ik ben niet in New York zelf geweest dus daar kan ik je geen tips over geven. Wat ik wel kan zeggen: staat je niet blind op vluchten naar JFK, Newark (code EWR) is ook dichtbij en heeft internationale vluchten. Die kan goedkoper zijn. Als je ruimbagage mee wil nemen: dat zit tegenwoordig zelden in de genoemde ticketprijs inbegrepen. Bij Kayak.nl kan je bij het zoeken aangeven dat je ruimbagage hebt en hoeveel, dan nemen zij het in de prijs mee. Boek niet meteen als je de tickets aan de dure kant vindt, maar kijk dan wat later op de avond nog een keer. Die methode alleen heeft me al eens 200 euro verschil opgeleverd. Zijn de tickets wel scherp geprijsd: boeken en later niet meer kijken of het niet toch wat goedkoper had gekund, daar word je zelden blij van. Daarna ESTA aanvragen en de voorpret kan verder gaan :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 1 februari 2019 @ 10:19:24 #133
39237 crew  H_T
2733
pi_184748023
@summer52 goed dat je dat kind hebt geholpen en je hoeft echt geen sorry te zeggen dat je wat later op posts reageert. Het is niet alsof we daardoor een deadline missen of zo ;)

@Greys sterkte!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 februari 2019 @ 10:24:28 #134
163650 Greys
pi_184748129
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:05 schreef Momo... het volgende:

[..]

Hopelijk zijn de foto's gewoon goed straks! :*
Ik hoop het ook.
Al blijft dan wel de vraag waarom ie dan wél al anderhalve week mank loopt. Maar dan wordt het wrs een kwestie van spier flink verrekt dus rustig aan en pijnstillers.

Nou is het hondenveld morgen klaar en mag de Griek er niet in. Zal je altijd zien. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 1 februari 2019 @ 10:31:29 #135
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184748272
Griek: "Oh shit, heeft ze het na al die tijd toch voor elkaar dat er een hondenveld komt. :{ Heeft ze er zo veel tijd en moeite in gestoken dat ik me straks verplicht voel om te doen of ik het leuk vind om elke dag door die tunnel te kruipen, vreselijk. ;(
Weet je wat, ik doe gewoon net of ik mank ben, dan kom ik er voorlopig wel onderuit. :7 "

Nee maar serieus, hoop dat er niks aan de hand is en hij snel weer de oude is. O+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 10:36:59 #136
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184748364
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik hoop het ook.
Al blijft dan wel de vraag waarom ie dan wél al anderhalve week mank loopt. Maar dan wordt het wrs een kwestie van spier flink verrekt dus rustig aan en pijnstillers.

Nou is het hondenveld morgen klaar en mag de Griek er niet in. Zal je altijd zien. :')
Mijn konijn vroeger liep ook wel eens mank een tijdje maar dat was ook vaak gewoon de spieren.
Meneer ging met de stenen eetbak smijten en blesseerde zichzelf daarmee.
:')
pi_184748937
[quote]0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@summer52 goed dat je dat kind hebt geholpen en je hoeft echt geen sorry te zeggen dat je wat later op posts reageert. Het is niet alsof we daardoor een deadline missen of zo ;)
_O- _O-
pi_184748942
Het duurde even voor ik erachter kwam dat de Griek een hond is. _O-

Maar ik snap het helemaal hoor. Ik vind het ook altijd heel sneu als mijn hond iets mankeert en kan me dan ook enorm druk maken. (Ik heb zelf een Shih Tzu). Logisch dat je je zorgen maakt. :)
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2019 @ 11:13:04 #139
368283 ato
pi_184748946
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:46 schreef Greys het volgende:
Die nieuwe single van Netta. Ik moet er gewoon even van bijkomen..

Ik vind het weer een leuke video en daar vind ik Netta wel goed in, video's maken met moderne experimentele muziek.
Maar die gekke bekken, vind je het gek dat de man weg loopt van het altaar.
Life can be a bitch, so like it..
pi_184748961
Netta's nieuwe single is echt _O_ _O_ _O_ _O_
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 februari 2019 @ 11:30:53 #141
163650 Greys
pi_184749231
Telefoon ging. Dierenarts. Dus ik super opgelucht want dan mag ik hem bijna halen.

DA 'Jaaaa alles is goed gegaan hoor met Simba. Simbaatje ligt lekker rustig bij te ko-"

Ik: 'Bowie. U bedoelt Bowie.'

DA: 'Maar alles is goed gegaan met Simba en je kunt ha-'

Ik: 'Bowie. Gaat dit wel goed nu. Want mij hond heet Bowie'.

DA: '... Eh.... Oh, ik bel helemaal het verkeerde kaartje. Sorry. Aan Bowie moeten we nog beginnen'.

:{

(Hij zit daar dus al vanaf half negen)

Gloeiende.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 februari 2019 @ 11:32:38 #142
163650 Greys
pi_184749257
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:13 schreef Nexum het volgende:
Netta's nieuwe single is echt _O_ _O_ _O_ _O_
De video is awesome.
Maar ik vond Toy persoonlijk als lied een stuk leuker. Toegankelijker ofzo. Nou ja smaken verschillen gelukkig. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184749332
quote:
18s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:30 schreef Greys het volgende:
Telefoon ging. Dierenarts. Dus ik super opgelucht want dan mag ik hem bijna halen.

DA 'Jaaaa alles is goed gegaan hoor met Simba. Simbaatje ligt lekker rustig bij te ko-"

Ik: 'Bowie. U bedoelt Bowie.'

DA: 'Maar alles is goed gegaan met Simba en je kunt ha-'

Ik: 'Bowie. Gaat dit wel goed nu. Want mij hond heet Bowie'.

DA: '... Eh.... Oh, ik bel helemaal het verkeerde kaartje. Sorry. Aan Bowie moeten we nog beginnen'.

:{

(Hij zit daar dus al vanaf half negen)

Gloeiende.
Lekker bezig daar :') :') :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 februari 2019 @ 11:37:12 #144
163650 Greys
pi_184749383
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:35 schreef Fred_B het volgende:

[..]

:') :') :')
Kut he. Dus ipv opgelucht dat ik hem bijna mag halen weet ik nu dat ik nog heel lang mag wachten en dat ie daar al die tijd bang heeft zitten zijn waarschijnlijk. En weet ik nog niks wat er aan de hand is. :')

Misschien had ik bij het brengen moeten vertellen van m'n bloeddruk-issues. Want dit helpt daar niet bij zeg maar. :%
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 1 februari 2019 @ 11:43:31 #145
483619 MMF93
Just for today.
pi_184749545
Aaaach tis sonde, sterkte Greys! Hopelijk zijn de foto's helemaal goed. Ik vond het net al moeilijk om mn huis uit te gaan, Logan (onze kitten) keek zooooo zielig dat ze alleen gelaten werd 0+ . Je zou ze het liefst overal mee naar toe nemen. Alhoewel dat met een kat niet zo soepel gaat ben ik bang :p

Fijne dag verder iedereen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 februari 2019 @ 11:44:12 #146
163650 Greys
pi_184749557
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:12 schreef Mandy040986 het volgende:
Het duurde even voor ik erachter kwam dat de Griek een hond is. _O-

Maar ik snap het helemaal hoor. Ik vind het ook altijd heel sneu als mijn hond iets mankeert en kan me dan ook enorm druk maken. (Ik heb zelf een Shih Tzu). Logisch dat je je zorgen maakt. :)
De Griek (groot) en de Spanjaard (klein) :D



IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 februari 2019 @ 12:03:13 #147
163650 Greys
pi_184750086
Goed. Na het verkeerde telefoontje kon alles ineens heel snel kennelijk. Mag hem pas om half drie halen, moet eerst nog goed wakker worden. Maar niks te zien aan z'n botten in schouder of knie. Dus kennelijk toch iets met een spier. Hopen dat er niks gescheurd is maar dat kunnen ze niet zien op een foto. Afwachten maar de komende tijd.

Bedankt voor het duimen en aanhoren van m'n gestress in elk geval. :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2019 @ 12:04:14 #148
368283 ato
pi_184750112
Ik was net de televotings aan het kijken van afgelopen 3 jaar, Zweden liep een stuk terug.
En wat was Sergey van Rusland populair. Nederland was iedere kee 8e of 9e die de televoting punten kreeg.
Dus dat moet beter.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2019 @ 12:06:17 #149
368283 ato
pi_184750164
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:03 schreef Greys het volgende:
Goed. Na het verkeerde telefoontje kon alles ineens heel snel kennelijk. Mag hem pas om half drie halen, moet eerst nog goed wakker worden. Maar niks te zien aan z'n botten in schouder of knie. Dus kennelijk toch iets met een spier. Hopen dat er niks gescheurd is maar dat kunnen ze niet zien op een foto. Afwachten maar de komende tijd.

Bedankt voor het duimen en aanhoren van m'n gestress in elk geval. :*
Graag gedaan en wij leven zeker mee hoor, gelukkig geen enge dingen op de foto's kus schat.
Life can be a bitch, so like it..
pi_184750499
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:44 schreef Greys het volgende:

[..]

De Griek (groot) en de Spanjaard (klein) :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ah. O+

Die oogjes ook zo'n mooie kleur.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:20:29 #151
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184750523
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:22 schreef summer52 het volgende:
Zit je dan...... laptop op schoot, kop koffie bij de hand naar Nederland in Beweging te kijken (komt altijd na Goedemorgen Nederland). Het is eigenlijk de bedoeling muts dat je mee huppelt maar nee die neiging krijg ik toch echt niet. Ga straks wel heerlijk met Senna een boswandeling maken. ;)
Dat lijkt me ook veel gezonder, en daar heeft Senna ook nog wat aan!
:o)
pi_184750554
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:03 schreef Greys het volgende:
Goed. Na het verkeerde telefoontje kon alles ineens heel snel kennelijk. Mag hem pas om half drie halen, moet eerst nog goed wakker worden. Maar niks te zien aan z'n botten in schouder of knie. Dus kennelijk toch iets met een spier. Hopen dat er niks gescheurd is maar dat kunnen ze niet zien op een foto. Afwachten maar de komende tijd.

Bedankt voor het duimen en aanhoren van m'n gestress in elk geval. :*
Gelukkig maar dat ze geen breuken hebben gevonden! En wat heeft de Griek lang moeten wachten. Misschien volgende keer toch maar slim om je bloeddrukproblemen in te zetten. ;)

Hopelijk herstelt hij snel, zodat hij lekker rond kan rennen in het nieuwe hondenveld. *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184750577
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 21:59 schreef MaLo het volgende:
Ik heb gisteren genoten van een guilty pleasure. Dr Quinn medicine woman was op tv O+

What a greate showe! w/

Nog meer fans? :')
Waar was dat? :o Geen idee dat ze dat weer uitzenden. Die serie is ook een van mijn grootste guilty pleasures, net als Little House on the Prairie (zenden ze dat ook weer uit?).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184750597
En wat heb ik een lage score zeg; maar 1430 -O- Ik ben geen leuke user :X
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:25:30 #155
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184750624
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:28 schreef GeorgeM het volgende:
Wij overwegen om in de meivakantie naar New York te gaan. Is iemand er wel eens geweest en hebben jullie tips/info?
Wij zijn daar een heeeeule tijd terug geweest, in oktober/november, Central Park in herfstkleuren, erg mooi. Verder de gebruikelijke toeristische attracties, Vrijheidsbeeld (ik vond de boottocht er naar toe nog ja zo leuk...). Empire state building. Volgende keer zou ik zeker een theater/musicalvoorstelling op broadway willen bezoeken.
En als je dat leuk vindt, moet je even zoeken op 'secrets of grand central station'. We kenden er iemand die er woonde, en die liet ze ons zien. Erg leuk (fluistergallerij etc).
:o)
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:29:07 #156
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184750697
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:12 schreef Mandy040986 het volgende:
Het duurde even voor ik erachter kwam dat de Griek een hond is. _O-
En tevens een beetje de mascotte van dit kanaal. Hij is ook erg goed in het doen van voorspellingen!
:o)
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:31:09 #157
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_184750735
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:23 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Waar was dat? :o Geen idee dat ze dat weer uitzenden. Die serie is ook een van mijn grootste guilty pleasures, net als Little House on the Prairie (zenden ze dat ook weer uit?).
RTL 8. Zo'n zender die ik normaal echt noooooooit kijk _O-
LHOTP nog niet weer gezien.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:31:13 #158
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184750737
Klinkt wel een beetje amateuristisch bij die dierenarts, maar goed, fouten maken is menselijk moeten we maar denken. Heb je al wel wat lekkers voor 'm klaarstaan voor als ie weer thuis is?
:o)
pi_184750808
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:31 schreef MaLo het volgende:

[..]

RTL 8. Zo'n zender die ik normaal echt noooooooit kijk _O-
LHOTP nog niet weer gezien.
Oh dat kijk ik ook nooit (tenzij er een keer een leuke film is 's avonds). Dan heeft SBS de uitzendrechten dus overgedragen aan RTL. Jaren terug kwam Dr Quinn altijd op SBS namelijk.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 februari 2019 @ 12:36:07 #160
163650 Greys
pi_184750833
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:31 schreef Dave het volgende:
Klinkt wel een beetje amateuristisch bij die dierenarts, maar goed, fouten maken is menselijk moeten we maar denken. Heb je al wel wat lekkers voor 'm klaarstaan voor als ie weer thuis is?
Jaaaaa want hij mocht sinds gister 21 uur niks meer dus zal wel vindt hebben :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:42:52 #161
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184750972
Ja, lijkt me ook dat je wel vindt zult hebben!
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 februari 2019 @ 12:44:58 #162
163650 Greys
pi_184751012
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:29 schreef Dave het volgende:

[..]

En tevens een beetje de mascotte van dit kanaal. Hij is ook erg goed in het doen van voorspellingen!
Misschien ga ik als alle Kreviews klaar zijn en alle nummers bekend ook een Griekview topic openen. Met bij elk land alleen een foto.

"Bo wat vind je van Albanië"

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 februari 2019 @ 12:45:31 #163
163650 Greys
pi_184751027
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:42 schreef Dave het volgende:
Ja, lijkt me ook dat je wel vindt zult hebben!
Oh dat was wel een hele gekke swypefout _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:49:18 #164
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184751111
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien ga ik als alle Kreviews klaar zijn en alle nummers bekend ook een Griekview topic openen. Met bij elk land alleen een foto.

"Bo wat vind je van Albanië"

[ afbeelding ]
Dat zou hilarisch zijn!
:o)
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:09:58 #165
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184751496
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 februari 2019 @ 13:10:10 #166
163650 Greys
pi_184751497
Knip

[ Bericht 98% gewijzigd door Greys op 01-02-2019 15:20:38 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 februari 2019 @ 13:10:35 #167
163650 Greys
pi_184751508
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:49 schreef Dave het volgende:

[..]

Dat zou hilarisch zijn!
Komende weken even nieuwe uitdrukkingen vastleggen. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2019 @ 13:28:28 #168
368283 ato
pi_184751861
Ik kijk net naar Dami inn, Australië 2016. Ik vond haar een ijskoude koningin. Maar ik vind haar nu geweldig hoor, ik vond het toen niets, maar nu mooi.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2019 @ 13:35:47 #169
368283 ato
pi_184752022
Ik ga beginnen met de derde chemotherapie over 3 weken, maar ik heb nu griep en ik voel mij nu niet zo lekker maar ik zat te denken dat ik geen zin heb in een vierde chemotherapie omdat het iedere keer zo intensief is. Het vraagt zoveel aan je Blegh..
Begrijpen jullie dat?
Life can be a bitch, so like it..
pi_184752153
Dat koppie van die hond. Geniaal. Ik zeg doen. :D

  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2019 @ 13:44:46 #171
368283 ato
pi_184752196
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:42 schreef Mandy040986 het volgende:
Dat koppie van die hond. Geniaal. Ik zeg doen. :D

[ afbeelding ]
O+
Life can be a bitch, so like it..
pi_184752227
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:35 schreef ato het volgende:
Ik ga beginnen met de derde chemotherapie over 3 weken, maar ik heb nu griep en ik voel mij nu niet zo lekker maar ik zat te denken dat ik geen zin heb in een vierde chemotherapie omdat het iedere keer zo intensief is. Het vraagt zoveel aan je Blegh..
Begrijpen jullie dat?
Ja. Mijn moeder had ongeveer hetzelfde. Zij heeft een hoop intensieve bestralingen moeten doen. Niet zo intensief als chemo, dus niet helemaal te vergelijken, maar die was het op een gegeven moment ook helemaal zat allemaal. Dat snap ik wel. Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt in de zoveelste aanslag op je lijf. Ik kan me niet in je verplaatsen, omdat ik het zelf nooit heb ervaren, maar ik heb gezien wat het met iemand kan doen. Ik kan je alleen maar sterkte, kracht en beterschap wensen. Je kent me niet, want ik kom hier niet zo vaak, maar ook een dikke, virtuele knuffel van mij. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Mandy040986 op 01-02-2019 13:59:30 ]
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:46:20 #173
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_184752228
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:35 schreef ato het volgende:
Ik ga beginnen met de derde chemotherapie over 3 weken, maar ik heb nu griep en ik voel mij nu niet zo lekker maar ik zat te denken dat ik geen zin heb in een vierde chemotherapie omdat het iedere keer zo intensief is. Het vraagt zoveel aan je Blegh..
Begrijpen jullie dat?
Wat rot dat je je zo voelt Ato. Ik vind kwaliteit van leven heel belangrijk, als dat voor jouw gevoel niet meer voldoende is als je hierna nóg een chemo zou moeten... Of ik het kan begrijpen weet ik niet, ik ben in de gelukkige omstandigheden dat ik kerngezond ben en ik probeer me voor te stellen hoe jij je voelt, maar dat is voor mij heel lastig. Dus dat ik het niet goed begrijp ligt aan mij en niet aan jou :P.

Wat ik je wel mee wil geven, je bent nu ziek en dat is niet het beste moment om over deze dingen na te denken. Op een mooie zomerdag, als je je weer fit voelt, voelt het misschien weer heel anders.

In ieder geval een dikke knuffel voor jou :*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_184752342
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:35 schreef ato het volgende:
Ik ga beginnen met de derde chemotherapie over 3 weken, maar ik heb nu griep en ik voel mij nu niet zo lekker maar ik zat te denken dat ik geen zin heb in een vierde chemotherapie omdat het iedere keer zo intensief is. Het vraagt zoveel aan je Blegh..
Begrijpen jullie dat?
Dat begrijp ik zeker. Al is het natuurlijk altijd lastig om je in zo'n situatie te verplaatsen; veel mensen worden natuurlijk niet zelf geconfronteerd met zoiets zwaars, zowel mentaal als fysiek. Het blijft altijd voor jezelf de vraag of je echt denkt ermee op te schieten, of je kwaliteit van leven wel echt beter wordt van weer zo'n zware behandeling.

Heel veel sterkte in ieder geval. :* Je weet dat je er hier altijd over kan praten.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 februari 2019 @ 13:55:09 #175
163650 Greys
pi_184752376
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:35 schreef ato het volgende:
Ik ga beginnen met de derde chemotherapie over 3 weken, maar ik heb nu griep en ik voel mij nu niet zo lekker maar ik zat te denken dat ik geen zin heb in een vierde chemotherapie omdat het iedere keer zo intensief is. Het vraagt zoveel aan je Blegh..
Begrijpen jullie dat?
Sorry als ik domme dingen vraag maar dat is omdat ik nog niet alles goed begrepen heb. :@ Het lijkt me inderdaad heel intensief en enorm kut en heftig. Hoe lang zit er meestal tussen de chemo's? Dus wanneer verwacht je de volgende dan weer na de komende? Dit vraag ik omdat je volgens mij een best goede kwaliteit van leven hebt er tussendoor, voor mijn gevoel dan, of voel jij dat anders? Jij bent de enige die dat goed kan voelen natuurlijk. Ik zag je bij Eurovision in Concert, je bent bezig met presentaties op je werk etc. Zou toch superzonde zijn om het erbij neer te leggen. :*
Nogmaals sorry (ja dat hoeft niet dat weet ik maar ik vind dit zo'n moeilijk onderwerp dat ik extra bang ben dat dingen heel anders kunnen overkomen dan ik bedoel, dan zijn wat letters op een scherm best eng.)

Dikke kus!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 13:57:33 #176
375570 crew  Cyan9
pi_184752416
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:35 schreef ato het volgende:
Ik ga beginnen met de derde chemotherapie over 3 weken, maar ik heb nu griep en ik voel mij nu niet zo lekker maar ik zat te denken dat ik geen zin heb in een vierde chemotherapie omdat het iedere keer zo intensief is. Het vraagt zoveel aan je Blegh..
Begrijpen jullie dat?
Ik kan me voorstellen dat het een behoorlijke aanslag is op je lichaam, en het dus veel energie kost. Dat je nu met griep rondloopt helpt ook niet, want dat heeft natuurlijk ook effect op hoe je je voelt, en hoeveel energie je over hebt. Hou goed voor jezelf in de gaten hoe het voor jouw voelt, en wat voor jezelf het belangrijkst is.

Respect trouwens dat je hier zo open over bent, dat is voor heel veel mensen niet makkelijk! :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_184752456
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:09 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
:D.
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2019 @ 14:01:52 #178
368283 ato
pi_184752491
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:52 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat begrijp ik zeker. Al is het natuurlijk altijd lastig om je in zo'n situatie te verplaatsen; veel mensen worden natuurlijk niet zelf geconfronteerd met zoiets zwaars, zowel mentaal als fysiek. Het blijft altijd voor jezelf de vraag of je echt denkt ermee op te schieten, of je kwaliteit van leven wel echt beter wordt van weer zo'n zware behandeling.

Heel veel sterkte in ieder geval. :* Je weet dat je er hier altijd over kan praten.
Wat lief van Jullie, Malo en Aoibhin. Ik ben ook negatief nu omdat ik grieperig ben. Ik voel het zo als een opluchting dat ik geen chemotherapie hoef op kort termijn. Maar het is er wel over 3 weken. Ik wil het niet.
Ik spreek uiteraard mijn oncoloog hierover voor die tijd, maar ik wil geen 4e chemo, sorry..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2019 @ 14:02:50 #179
368283 ato
pi_184752517
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:57 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat het een behoorlijke aanslag is op je lichaam, en het dus veel energie kost. Dat je nu met griep rondloopt helpt ook niet, want dat heeft natuurlijk ook effect op hoe je je voelt, en hoeveel energie je over hebt. Hou goed voor jezelf in de gaten hoe het voor jouw voelt, en wat voor jezelf het belangrijkst is.

Respect trouwens dat je hier zo open over bent, dat is voor heel veel mensen niet makkelijk! :)
Dank je, ben ik ook door jullie geworden.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2019 @ 14:19:36 #180
368283 ato
pi_184752930
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Sorry als ik domme dingen vraag maar dat is omdat ik nog niet alles goed begrepen heb. :@ Het lijkt me inderdaad heel intensief en enorm kut en heftig. Hoe lang zit er meestal tussen de chemo's? Dus wanneer verwacht je de volgende dan weer na de komende? Dit vraag ik omdat je volgens mij een best goede kwaliteit van leven hebt er tussendoor, voor mijn gevoel dan, of voel jij dat anders? Jij bent de enige die dat goed kan voelen natuurlijk. Ik zag je bij Eurovision in Concert, je bent bezig met presentaties op je werk etc. Zou toch superzonde zijn om het erbij neer te leggen. :*
Nogmaals sorry (ja dat hoeft niet dat weet ik maar ik vind dit zo'n moeilijk onderwerp dat ik extra bang ben dat dingen heel anders kunnen overkomen dan ik bedoel, dan zijn wat letters op een scherm best eng.)

Dikke kus!
Ik maak er het zelf het beste van Greys,
ik ervaar het beste van het leven wat ik efvan maak. Ik heb inderdaad promotie gemaakt en ik ben weer erbij de volgende meetings. Ik heb overlevingskracht van hier tot Tokio.
Maar chemo vergt veelkracht, ik wordt weer een half jaar minder fit, ik verlies weer mijn haar.
Dat was bij mijn vorige chemo's ook zo. Als ik Cee en ijsbeer hoor over hardlopen, daar herken ik mij in. Ik kan dat niet meer. Ik heb medailles hangen van 5, 10 etc.
Mijn volgende chemo zou waarschijnlijk inhouden dat het de tumoren weer doen gaan slinken, maar ik moet zoveel inleveren Greys.
Ik krijg mijn derde chemotherapie op 19 februari,mijn laatste had ik op 11-10-2018.
Ik ga zeker naar onze meetings, maar ik ben niet de man die ik normaal ben snap je.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2019 @ 14:22:26 #181
368283 ato
pi_184752977
En ik leg het er niet bij neer, want ik ga de derde klote chemo aan. Maar ik twijfel of ik chemo 4 wil.
Maar dan vieren wij toch een groot feest..
Life can be a bitch, so like it..
pi_184753020
Fout topic oeps
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_184753071
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:35 schreef ato het volgende:
Ik ga beginnen met de derde chemotherapie over 3 weken, maar ik heb nu griep en ik voel mij nu niet zo lekker maar ik zat te denken dat ik geen zin heb in een vierde chemotherapie omdat het iedere keer zo intensief is. Het vraagt zoveel aan je Blegh..
Begrijpen jullie dat?
Ik weet natuurlijk niet hoe het is om door chemo te moeten gaan, maar ik kan me wel voorstellen hoe het zou moeten voelen als ik verhalen van anderen hoor. Blijf sterk ato, je slaat je hier doorheen. O+
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2019 @ 14:29:09 #184
368283 ato
pi_184753087
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 14:26 schreef Nexum het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet hoe het is om door chemo te moeten gaan, maar ik kan me wel voorstellen hoe het zou moeten voelen als ik verhalen van anderen hoor. Blijf sterk ato, je slaat je hier doorheen. O+
Lief dank je x
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2019 @ 14:29:59 #185
368283 ato
pi_184753099
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:57 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat het een behoorlijke aanslag is op je lichaam, en het dus veel energie kost. Dat je nu met griep rondloopt helpt ook niet, want dat heeft natuurlijk ook effect op hoe je je voelt, en hoeveel energie je over hebt. Hou goed voor jezelf in de gaten hoe het voor jouw voelt, en wat voor jezelf het belangrijkst is.

Respect trouwens dat je hier zo open over bent, dat is voor heel veel mensen niet makkelijk! :)
Dank je x
Life can be a bitch, so like it..
pi_184753373
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:35 schreef ato het volgende:
Ik ga beginnen met de derde chemotherapie over 3 weken, maar ik heb nu griep en ik voel mij nu niet zo lekker maar ik zat te denken dat ik geen zin heb in een vierde chemotherapie omdat het iedere keer zo intensief is. Het vraagt zoveel aan je Blegh..
Begrijpen jullie dat?
Het is zo moeilijk om te begrijpen als je het zelf niet mee moet maken, maar ik denk dat ik het wel begrijp, vooral als ik bedenk hoe intensief en ingrijpend het voor je is. En je krijgt waarschijnlijk heel veel opmerkingen van je moet sterk zijn en ga er voor, maar daar heb je ook niet veel aan. Want niemand kan voelen wat jij op dit en dat moment voelt. Ik wens je veel kracht toe 🌹❤
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 februari 2019 @ 15:02:52 #187
163650 Greys
pi_184753611
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 14:19 schreef ato het volgende:

[..]

Ik maak er het zelf het beste van Greys,
ik ervaar het beste van het leven wat ik efvan maak. Ik heb inderdaad promotie gemaakt en ik ben weer erbij de volgende meetings. Ik heb overlevingskracht van hier tot Tokio.
Maar chemo vergt veelkracht, ik wordt weer een half jaar minder fit, ik verlies weer mijn haar.
Dat was bij mijn vorige chemo's ook zo. Als ik Cee en ijsbeer hoor over hardlopen, daar herken ik mij in. Ik kan dat niet meer. Ik heb medailles hangen van 5, 10 etc.
Mijn volgende chemo zou waarschijnlijk inhouden dat het de tumoren weer doen gaan slinken, maar ik moet zoveel inleveren Greys.
Ik krijg mijn derde chemotherapie op 19 februari,mijn laatste had ik op 11-10-2018.
Ik ga zeker naar onze meetings, maar ik ben niet de man die ik normaal ben snap je.
Bedankt voor de uitgebreide post. En dat is inderdaad wel snel na elkaar zeg die chemorondes. :{
Heb je mensen om je heen waar je dit goed mee kunt bespreken? Ik hoop het. En hier mag het natuurlijk ook altijd, zo vaak je maar wilt. Als ik iets kan doen, gil. :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 15:08:46 #188
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184753698
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 14:19 schreef ato het volgende:

[..]

Ik maak er het zelf het beste van Greys,
ik ervaar het beste van het leven wat ik efvan maak. Ik heb inderdaad promotie gemaakt en ik ben weer erbij de volgende meetings. Ik heb overlevingskracht van hier tot Tokio.
Maar chemo vergt veelkracht, ik wordt weer een half jaar minder fit, ik verlies weer mijn haar.
Dat was bij mijn vorige chemo's ook zo. Als ik Cee en ijsbeer hoor over hardlopen, daar herken ik mij in. Ik kan dat niet meer. Ik heb medailles hangen van 5, 10 etc.
Mijn volgende chemo zou waarschijnlijk inhouden dat het de tumoren weer doen gaan slinken, maar ik moet zoveel inleveren Greys.
Ik krijg mijn derde chemotherapie op 19 februari,mijn laatste had ik op 11-10-2018.
Ik ga zeker naar onze meetings, maar ik ben niet de man die ik normaal ben snap je.
Wel fijn om te horen dat je overlevingskracht hebt van hier tot Tokio.
Ik hoop dat dit je laatste chemoronde is en je daarna weer op alleen leuke dingen kan focussen!
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2019 @ 15:12:50 #189
368283 ato
pi_184753751
Ik wil zeggen dat ik jullie lief vind en mij begrijp. X
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2019 @ 15:17:08 #190
368283 ato
pi_184753809
maar ik betwijfel of ik deze chemo aan wil gaan, sorry
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2019 @ 15:21:08 #191
368283 ato
pi_184753881
Ik had bij mijn vorige chemo wel complicaties (2x opnames ziek huis) maar waswel 3 maanden kanker vrij.
Wat levert deze chemo op? 3, 4 maanden langer? Snappen jullie mijn onzekerheid, sorry.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 februari 2019 @ 15:25:29 #192
163650 Greys
pi_184753970
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 15:21 schreef ato het volgende:
Ik had bij mijn vorige chemo wel complicaties (2x opnames ziek huis) maar waswel 3 maanden kanker vrij.
Wat levert deze chemo op? 3, 4 maanden langer? Snappen jullie mijn onzekerheid, sorry.
Geen sorry. :*

Wat zeggen de dokters erover? Je noemde je ziekte een tijdje terug 'chronische kanker'. Houdt dat in dat je er op zich lang mee zou kunnen leven als je die chemo's blijft doen? Wat is het verschil tussen kanker en chronische kanker? :@ (ik wil nu ook weer sorry zeggen voor m'n ongetwijfeld soms domme vragen maar we houden op met ons gesorry vind je niet. O+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2019 @ 15:35:24 #193
368283 ato
pi_184754116
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 15:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Geen sorry. :*

Wat zeggen de dokters erover? Je noemde je ziekte een tijdje terug 'chronische kanker'. Houdt dat in dat je er op zich lang mee zou kunnen leven als je die chemo's blijft doen? Wat is het verschil tussen kanker en chronische kanker? :@ (ik wil nu ook weer sorry zeggen voor m'n ongetwijfeld soms domme vragen maar we houden op met ons gesorry vind je niet. O+ )
Klopt ik moet de chemo's blijven doen, anders leef ik niet langer.
Dat is chronische kanker, en is paliatief, verlenging na verlenging..
Tot behandeling niet aan slaat.

Als men de kanker kunnen weghalen waar het zit, door chirurgen dan kan je kanker vrij komen te staan.
Life can be a bitch, so like it..
pi_184754276
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 15:35 schreef ato het volgende:

[..]

Klopt ik moet de chemo's blijven doen, anders leef ik niet langer.
Dat is chronische kanker, en is paliatief, verlenging na verlenging..
Tot behandeling niet aan slaat.

Als men de kanker kunnen weghalen waar het zit, door chirurgen dan kan je kanker vrij komen te staan.
Wees in elk geval blij dat ze op tijd hebben opgemerkt dat het probleem chronisch is. Nu kun je ten minste het vertrouwen hebben dat er goed op je gelet wordt door de artsen en zodra er een alarmsignaal is, kan er meteen en op tijd worden ingegrepen.

Bij zo iemand als Daniel Gould was het net het tegenovergestelde. Die dacht genezen te zijn en een paar jaar later bleek het volledig uitgezaaid.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2019 @ 15:48:55 #195
368283 ato
pi_184754335
Ik moet ook eerlijk zeggen Greys, dat ik mij sterker voel als ik geen chemo hebt.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2019 @ 15:51:06 #196
368283 ato
pi_184754370
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 15:45 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Wees in elk geval blij dat ze op tijd hebben opgemerkt dat het probleem chronisch is. Nu kun je ten minste het vertrouwen hebben dat er goed op je gelet wordt door de artsen en zodra er een alarmsignaal is, kan er meteen en op tijd worden ingegrepen.

Bij zo iemand als Daniel Gould was het net het tegenovergestelde. Die dacht genezen te zijn en een paar jaar later bleek het volledig uitgezaaid.
Klopt Fred, zij zijn er op tijd bij. Maar iedere chemo is inleveren, je krachten concentratie etc.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2019 @ 15:53:07 #197
368283 ato
pi_184754393
En net mijn haar weer aan het groeien is, sorry ben ijdel.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 februari 2019 @ 15:53:32 #198
163650 Greys
pi_184754401
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 15:48 schreef ato het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen Greys, dat ik mij sterker voel als ik geen chemo hebt.
Ja zo'n chemo is een flinke aanslag op je. Ik hoop iig dat je griep snel weg is zodat je je in elk geval wat minder ziek voelt, dat kan je er nu niet ook nog eens bij gebruiken. En hoop erg dat je de kracht kunt vinden door te gaan. Want we willen je niet missen hoor. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 februari 2019 @ 15:55:05 #199
163650 Greys
pi_184754427
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:23 schreef Aoibhin het volgende:
En wat heb ik een lage score zeg; maar 1430 -O- Ik ben geen leuke user :X
Je bent een héél leuke user. O+
Je score is nu al hoger zie ik :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2019 @ 16:06:31 #200
368283 ato
pi_184754662
Kunnen wij het nu over Griekhebben x
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 16:07:12 #201
375570 crew  Cyan9
pi_184754672
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 15:48 schreef ato het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen Greys, dat ik mij sterker voel als ik geen chemo hebt.
Dat heb ik inderdaad ook van andere mensen gehoord, en dat is op zich ook best wel te begrijpen. De chemo verlengt (daar gaan we maar even van uit!) je leven, maar je voelt je er niet persé beter door. Chemo is op zichzelf ook eigenlijk troep.
Zoals anderen ook al zeiden lijkt het me goed om goed kenbaar te maken aan je behandelende artsen hoe je je erbij voelt, en wat het met je doet. Uiteindelijk gaat het toch over jouw kwaliteit van leven. En juist de dingen die klein lijken (je noemt zelf je haar), dat kan heel veel impact hebben op hoe jij het leven ervaart.

Er is geen verkeerde beslissing, zolang je maar volledig achter je eigen beslissing kan staan. *;
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 16:07:57 #202
375570 crew  Cyan9
pi_184754686
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 16:06 schreef ato het volgende:
Kunnen wij het nu over Griekhebben x
In my defense, deze post was er nog niet toen ik begon met typen. :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')