Ik heb echt geen flauw idee. Kandy, Sri Lanka?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 20:04 schreef Hallojo het volgende:
Maar ik vind Tuzla goed, dus hier komt een nieuwe:
[ afbeelding ]
Toch wel een behoorlijk idee, want het is goedquote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee. Kandy, Sri Lanka?
Dan moeten we nog preciezer zijn. Je googelt de stad niet, want die weet je nog niet. "Google de vage aanwijzingen op te kleine foto's om de stad of soms het dorp te kunnen raden".quote:Op vrijdag 8 februari 2019 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind trouwens dat de regels veranderd moeten worden![]()
![]()
Noem het niet "Raad de stad" maar "Google de stad". Want dat is het
Wat?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:20 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Toch wel een behoorlijk idee, want het is goed![]()
Hoe raad je dat?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee. Kandy, Sri Lanka?
Helaas, dit is niet Odessa.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 22:02 schreef Cinemaniak het volgende:
Zo'n koepel-dak is in die contreien meestal een soort evenementenhal of concert/opera-gebouw. Lijkt ook een beetje op de koepelgevangenis in Haarlem
Ik heb even geen idee... Odessa in de winter?
Nee idd. Dan kun je het net zo goed "GEILE WIJVEN KLIK HIER" noemen. Dat is dan weer iets pakkenderquote:Op vrijdag 8 februari 2019 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moeten we nog preciezer zijn. Je googelt de stad niet, want die weet je nog niet. "Google de vage aanwijzingen op te kleine foto's om de stad of soms het dorp te kunnen raden".
Maar dat is niet zo pakkend.
We zijn heel gewone zolderkamerautisten.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 00:49 schreef MaJo het volgende:
Wow ik wist 2 foto’s gewoon zelf (Riga en Quebec)dat je het dus ook mag googelen weet ik pas sinds deze week, ik vond iedereen al zo goed
![]()
Vast ergens Siberië danquote:Op zaterdag 9 februari 2019 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Hint: in deze stad is het spreekwoordelijk koud.
Gokje?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 11:38 schreef laziness het volgende:
[..]
Vast ergens Siberië danmaar geen tijd om te zoeken want kinderverjaardag.
Je mag een nieuwe foto plaatsen of de beurt doorgeven wegens druktequote:Op zaterdag 9 februari 2019 11:45 schreef laziness het volgende:
[..]
Siberië levert snel al resultaat blijkt
Novosibirsk blijkbaar.
Wel een beetje makkelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2019 11:49 schreef laziness het volgende:
[ afbeelding ]
Vast erg makkelijk maar geen tijd om lang te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |