Dan is zuidelijk Engeland warmer.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:01 schreef spijkerbroek het volgende:
In zuidelijk Ierland groeien ook palmbomen.
Zullen we het dan maar op Torquay gooien?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan is zuidelijk Engeland warmer.
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 00:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar op Torquay gooien?
Verkeerde beginletter, verkeerde eindletter en van de letters in het midden klopt ook niksquote:
Newcastle dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Verkeerde beginletter, verkeerde eindletter en van de letters in het midden klopt ook niks
Het continent is correct.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:40 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Newcastle dan?
En nu hou ik op met gokken :
De bouw doet me denken aan Frankrijk. Verder zie ik in de verte hoogbouw, dus een redelijk grote stad. En er loopt een redelijk brede rivier doorheen, dus op enige afstand van de bron.quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, is dit niet Praag? Even uit de losse pols zonder googelen
Daar viel mijn oog inderdaad opquote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Bovenin, net rechts van het midden, is de Karelsbrug met de kenmerkende toren.
Moppermopperquote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:27 schreef Blik het volgende:
altijd handig van die kleine postzegels waar niet op in te zoomen valt
Hij is met 800 pixel zelfs breder dan de toegestane specficaties uit de OP. Misschien ontbreekt het je gewoon aan de juiste zoekskills?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:07 schreef Blik het volgende:
[..]
moet toch mogelijk zijn een iets groter plaatje dan 0.4 megapixel groot te posten
Die OP dateerd waarschijnlijk ergens uit 2003 ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is met 800 pixel zelfs breder dan de toegestane specficaties uit de OP. Misschien ontbreekt het je gewoon aan de juiste zoekskills?
Je kan de mods vragen om de OP te herzien?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Die OP dateerd waarschijnlijk ergens uit 2003 ofzoEn verder is je laatste punt evident juist, daarom heb ik behoefte om in te kunnen zoomen op plaatjes
Ik nietquote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik voel een goed antwoord aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |