abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 07:40:03 #176
463691 crew  realAIVD
pi_184745898
registreer om deze reclame te verbergen
Hier ligt ook aardig wat sneeuw.
Er is ook veel herrie buiten, want de overburen hebben bedacht dat 1 februari de perfecte dag is om al hun kozijnen te laten vervangen.
*zet de verwarming hoger*
pi_184745916
Had ik ook in Utrecht. De nieuwe bewoners waren er en een nieuw jong gassie van de wbv ging samen met ons door de woning. Vond t ook niet fijn...
  vrijdag 1 februari 2019 @ 07:44:06 #178
217702 Lonaa
hef 't goedwies kapot
pi_184745946
Ik ga proberen om mijn aandeel te houden tot '400 euro voor schutting, badkamerkast en afzuigkap'.
But you carry on in pictures and in song
And the unmade bed you slept in
Where I laid you down to rest one last time
Goodbye, dear friend, goodbye, dear friend.
pi_184746119
Nah, dat ga ik echt niet betalen hoor. Het zit er toch al. Als je het laat zitten, zal ik het niet in rekening brengen, zo ver wil ik nog wel gaan.
Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op zaterdag 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 1 februari 2019 @ 08:01:19 #180
217702 Lonaa
hef 't goedwies kapot
pi_184746134
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 08:00 schreef Vanyel het volgende:
Nah, dat ga ik echt niet betalen hoor. Het zit er toch al. Als je het laat zitten, zal ik het niet in rekening brengen, zo ver wil ik nog wel gaan.
Gaat om de nieuwe bewoners he? Niet om de wbv. Die betalen soberso niet.
pi_184746163
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 08:01 schreef Lonaa het volgende:
Gaat om de nieuwe bewoners he? Niet om de wbv. Die betalen soberso niet.
Maar als bewoners niet akkoord gaan met aanpassingen aan de woning, dan moet je ze toch gewoon weghalen en in de oude staat terugbrengen? Dat is meer gedoe en heb je ook niets meer aan. Dus denk wel dat dat een argument dat mensen gaan gebruiken.
pi_184746177
Ja weet ik, maar dat soort mensen tref je ook.

Mijn voorgangers in het vorige huis: "ja nee als jij dat per se wil, ga ik wel het knalgele plafond witten. Dat doe ik dan natuurlijk wel met de goedkoopste gammaverf. Die er zo lekker afstuift als ie droog is."
Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op zaterdag 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
pi_184746181
Wij hebben na een mailtje van de vorige bewoonster wel de rolgordijnen toch nog overgenomen, buiten het koopcontract om. Achteraf wel blij mee, want ze hangen nog steeds en zeker met de hete zomer was dat best onmisbaar. :D Maar daardoor heeft ze ook bij meer dingen gedacht dat ze die wel kon laten staan, ipv alle weg te halen puur om te zieken.

Tenminste, weet niet of ze dat anders echt had gedaan, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen zo denken.
pi_184746192
Kan ook andersom uitpakken. Wij zeiden dat het niet zo erg was als hier of daar nog wat stond en kochten toen blijkbaar een huis + alle zut die de oude bewoners niet meer wilden. Inclusief verroest tuingereedschap, zwembadspullen, elektrische apparatuur die niet meer werkte, kabels, leidingen enz enz
pi_184746208
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 08:08 schreef Vanyel het volgende:
Kan ook andersom uitpakken. Wij zeiden dat het niet zo erg was als hier of daar nog wat stond en kochten toen blijkbaar een huis + alle zut die de oude bewoners niet meer wilden. Inclusief verroest tuingereedschap, zwembadspullen, elektrische apparatuur die niet meer werkte, kabels, leidingen enz enz
Oh, dat is wel heel heftig. :D Hier was het huis helemaal schoon en netjes leeg, en ging het echt om handige dingetjes. Extra hangende gordijnen, kluis, vriezer, haardhout en heel fijn restjes verf en tegels.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 08:39:08 #186
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184746458
Toen ik mijn huis kocht vroegen de vorige bewoners of ze een kledingkast van 2500 euro mochten laten staan (gratis). Ik vond dit niet erg.
"het was zoveel werk om hem uit elkaar te halen."

Ik had hem in 10 minuten compleet uit elkaar en tien minuten later in een andere kamer weer in elkaar gezet. Prachtige kast wel.

In de tuin vond ik wel overal verstopt stenen, balken en andere dingen die ze niet naar de stort wilden brengen. Allemaal handig verstopt onder planten enzo. :')
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 08:40:21 #187
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184746464
Morguh :O

Wij hadden heel duidelijk aangegeven wat we wel en wat we niet wilden overnemen.. en toen stond er nog een extra kast }:|
Foto gemaakt, marktplaats op en 2 dagen later was ie door de kringloop opgehaald en wij 200 EUR rijker ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Klus snacks - Barrels Basic Binnen en Buitenhuis klut topic
pi_184746586
De vorige eigenaren van ons appartement waren een soort hoarders, de (behoorlijk ruime!) berging stond vol met oude verf, oude tegeltjes, supermarkt boodschappenmandjes, lelijke/half verrotte oude spaanplaat kasten e.d..
pi_184746810
Wij hebben gordijnen overgenomen. Die hangen er nog. Ze zijn niet echt mooi maar gordijnen zijn duur. En er lagen ook nog allerhande tegels van de badkamer en woonkamer in de schuur. Allemaal spuuglelijk en nu de vanillevlabadkamer gesneuveld is is alles naar de stort *O*
pi_184746945
Mogge! Nieuwbouwhuis hier dus niets overgenomen.

Een van mijn Syrische vrienden wilde ook niets overnemen, maar erven van de vorige bewoner hadden alles laten staan en de wbv deed er niets aan. Bank, tafel, stoelen, bedden, matrassen. Waarschijnlijk in de jaren 50 het huis ingegaan en nooit wat aan gedaan. Verder zat er overal vloerbedekking in, en alles werkelijk alles zat onder de vlooien bbrrrrr

Ben vanochtend vol goede moed, weliswaar wat later, op de fiets gestapt naar kantoor, maar na ruim een kilometer glibberen en glijden en diverse valpartijen gezien te hebben ben ik maar naar huis gelopen. Ze hadden de eerste 200 meter van mijn route mooi schoongemaakt en toen gestopt.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 februari 2019 @ 09:30:50 #191
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184747180
Ik heb een kasten, lampen, tuinmeubelen, koelkast, vriezer en nog wat meer overgenomen voor 0. Want ja daar krijg je geen hypotheek voor :P. Kortom is gewoon meegefinancierd alsof het bij het huis hoorde.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 09:46:40 #192
69724 crew  Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184747455
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:30 schreef borisz het volgende:
Ik heb een kasten, lampen, tuinmeubelen, koelkast, vriezer en nog wat meer overgenomen voor 0. Want ja daar krijg je geen hypotheek voor :P. Kortom is gewoon meegefinancierd alsof het bij het huis hoorde.
Handig :o

Wij hebben een enorme berg zooi bij ons huis gekregen. Een tafel en een paar stoelen was handig bij de verbouwing. Verder was het erg divers. 3 Emmers pekel, 8 bezems, 12 konijnenhokken, een stapel puinzakken, balen hooi, een urinoir, regentonnen, hoefijzers en nog veel en veel meer.
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 09:50:31 #193
69724 crew  Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184747523
Heeft iemand nog servieszegels over?
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 februari 2019 @ 09:56:09 #194
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184747610
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Handig :o
Vooral met de koelkast, vriezer enz ben ik erg blij. Mooi halfhoog en qua vriezer ook lekker veel ruimte. Drie mooie laden en nog een minilade waar je kruiden, doosjes fruit enz kwijt kan 'Daaroverheen' een metalen werkbank waar het gasstel en de magnetron op staan. Dat was allemaal redelijk nieuw.

De Ikeakasten waren ook allemaal nog top. Scheelde een hoop gedoe qua opbouw. :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_184747612
Ik had het geluk dat de vorige bewoner van mijn kamer de gordijnen gratis achtergelaten had. Ze waren wel te groot, maar een keertje te heet wassen heeft dat opgelost (en ze moesten toch in de was) :D
  vrijdag 1 februari 2019 @ 10:23:54 #196
217702 Lonaa
hef 't goedwies kapot
pi_184748116
Oh man
Ging sporten
Stuk
pi_184748123
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand nog servieszegels over?
19 stuks nu. Maar het is toch nog niet afgelopen? Wil je ze al hebben?
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 10:26:26 #198
69724 crew  Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184748166
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

19 stuks nu. Maar het is toch nog niet afgelopen? Wil je ze al hebben?
We kunnen nog sparen tot 24 april zie ik net dus dat duurt nog even. Ik ben benieuwd hoe ver ik kom.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 10:35:05 #199
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_184748335
Wij hebben een nieuwbouwhuis. Toen ik daar een wandje van gipsplaat onder het schuine dak open maakte om daar een berging te maken, kwam er een halve container verpakkingsmaterialen en bierflessen van een liter uit. :') Helaas allemaal leeg.
Siesta & Fiesta!
pi_184748387
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

We kunnen nog sparen tot 24 april zie ik net dus dat duurt nog even. Ik ben benieuwd hoe ver ik kom.
Als je geen haast hebt, neem ik ze (en zeker nog wel meer) mee naar de cheesemeet.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')