abonnement Unibet Coolblue
pi_184748392
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:35 schreef Bramito het volgende:
Wij hebben een nieuwbouwhuis. Toen ik daar een wandje van gipsplaat onder het schuine dak open maakte om daar een berging te maken, kwam er een halve container verpakkingsmaterialen en bierflessen van een liter uit. :') Helaas allemaal leeg.
:')
pi_184748447
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Als je geen haast hebt, neem ik ze (en zeker nog wel meer) mee naar de cheesemeet.
Euh, sparen tot 24 februari :@
Spoilers!
pi_184748502
Nu al drie keer uit FOK! gegooid wegens databaseproblemen. En daarna moet ik me opnieuw aanmelden. :( Laatste keer lukte dat niet, tot ik een ander tabje opende en gewoon nog ingelogd bleek te zijn. Iemand anders hier ook last van?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184748584
Gisteren database probs, nu niet.

@ons huis waar we nu wonen (vrije sector huur) hebben we behalve in de woonkamer daar lag niks, alle parket en laminaat overgenomen, de mooie dikke gordijnen in woonkamer en de verduisterende rolgordijntjes in de slaapkamers en het grote zonnescherm voor het grote woonkamerraam. Weet niet meer precies voor hoeveel, maar alles ligt en hangt er nog steeds (nu na ruim 14 jaar :D )
g weet het vast precies.

/vergiet
pi_184748665
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Euh, sparen tot 24 februari :@
Aha, dan stuur ik ze na 24 februari op. Tenzij je ze nu wil, dan doe ik ze dit weekend op de post
We have far more in common than that which devides us..
pi_184748782
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Aha, dan stuur ik ze na 24 februari op. Tenzij je ze nu wil, dan doe ik ze dit weekend op de post
Ik geef wel een gil wanneer. Ik geloof dat het met de voorraad van het normale servies wel goed zit. Alleen die spuuglelijke limited edition gaat hard en moet je bestellen.
Spoilers!
pi_184748955
Koopwoning hier. Laminaat ligt er nog steeds. In de woonkamer de gordijnen vervangen en toen voor de meeste ramen ook nieuwe vitrage gehangen. Behalve in de hoofdslaapkamer. Daar hangt nog oud gordijn en vitrage. Zien er nog netjes uit en ik heb daar de meeste tijd toch de ogen dicht. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 februari 2019 @ 11:19:55 #208
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 11:34:25 #209
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_184749299
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:19 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Is inderdaad net zo boeiend als wedstrijdschaatsen. :X
Siesta & Fiesta!
pi_184749553
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:34 schreef Bramito het volgende:

[..]

Is inderdaad net zo boeiend als wedstrijdschaatsen. :X
:{w

Ik moest echt hard lachen om die bierflessen. Wij hadden zoiets met een paar kauwen. Plafondplaatje openmaken en bijna een paar lijken op je hoofd krijgen, dat was ook een groot succes. Maar geen container vol :X
Spoilers!
pi_184749570
om 21u gaan slapen, net wakker *O*
pi_184749664
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
om 21u gaan slapen, net wakker *O*
Grote slapen *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 1 februari 2019 @ 11:55:41 #213
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_184749847
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:{w

Ik moest echt hard lachen om die bierflessen. Wij hadden zoiets met een paar kauwen. Plafondplaatje openmaken en bijna een paar lijken op je hoofd krijgen, dat was ook een groot succes. Maar geen container vol :X
Het was vooral verpakkingsmateriaal. Echt belachelijk veel. De berging die we gemaakt hebben is 14m2 als ik me niet vergis. Het is wel onder een schuin dak, maar je kan er gewoon in staan, dus daar past heel wat in.
Siesta & Fiesta!
pi_184749982
Dan hoop ik heel erg voor Lonaa dat het gaat lukken.
Want anders...en is het vraagprijs en ben je bereid te zakken?

Opzichter 1 vond dat de zonneschermen vaan de buitengevel moesten, ondanks de gaten in de gevel van “zijn” gebouw.
Mooie bovenkastjes verwijderen etc. afzuigkap.
Opzichter 2 vond dat er gewacht kon worden op volgende bewoner.
De 7e kijker nam uiteindelijk de flat en alles over. w/ voor noppes. # sch.ouwechies.
pi_184750133
de woningbouw vindt het toch niet verhuurklaar. Top. Wegens verzakking van de vloer.

Wel 20 minuten moeten luisteren naar een of ander tokkiewijf en haar dochter dat het allemaal maar kut vond. Ofzo.

Dit weekend slopen we de poort eruit en ik drop de sleutel bij de woningbouw en dan ben ik er klaar mee. Einde. Helemaal klaar mee.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184750140
Laminaat op de bovenverdieping en op zolder, de houten jaloezieën en stoffen vouwgordijnen in verschillende ruimtes, de toiletrolhouders, in de schuur een biljarttafel en in de andere schuur ingelijste trouwfoto's, dat is wat de vorige bewoners zomaar voor ons hebben achtergelaten *)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:07:52 #217
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184750204
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 10:50 schreef Bluezz het volgende:
Gisteren database probs, nu niet.

@ons huis waar we nu wonen (vrije sector huur) hebben we behalve in de woonkamer daar lag niks, alle parket en laminaat overgenomen, de mooie dikke gordijnen in woonkamer en de verduisterende rolgordijntjes in de slaapkamers en het grote zonnescherm voor het grote woonkamerraam. Weet niet meer precies voor hoeveel, maar alles ligt en hangt er nog steeds (nu na ruim 14 jaar :D )
g weet het vast precies.

/vergiet
Iets van 500 euro, geloof ik?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184750231
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:05 schreef Lonaa het volgende:
de woningbouw vindt het toch niet verhuurklaar. Top. Wegens verzakking van de vloer.

Wel 20 minuten moeten luisteren naar een of ander tokkiewijf en haar dochter dat het allemaal maar kut vond. Ofzo.

Dit weekend slopen we de poort eruit en ik drop de sleutel bij de woningbouw en dan ben ik er klaar mee. Einde. Helemaal klaar mee.
Bye bye. 👍 punt.

Mini: de trouwfoto’s :P
pi_184750344
De slaapbank zou vandaag bezorgd worden, maar er is iets fout gegaan waardoor ze toch niet komen.
pi_184750506
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:05 schreef Lonaa het volgende:
de woningbouw vindt het toch niet verhuurklaar. Top. Wegens verzakking van de vloer.

Wel 20 minuten moeten luisteren naar een of ander tokkiewijf en haar dochter dat het allemaal maar kut vond. Ofzo.

Dit weekend slopen we de poort eruit en ik drop de sleutel bij de woningbouw en dan ben ik er klaar mee. Einde. Helemaal klaar mee.
Is het huis niet verhuurklaar? Verzakking van de vloer is toch echt iets wat de eigenaar moet oplossen, niet de huurder toch?

En kan je de poort/schutting ook evt. ergens opslaan? Evt. later nog verkopen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_184750556
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Is het huis niet verhuurklaar? Verzakking van de vloer is toch echt iets wat de eigenaar moet oplossen, niet de huurder toch?

En kan je de poort/schutting ook evt. ergens opslaan? Evt. later nog verkopen?
Zij gaan dat oplossen ja. En die schutting is echt shitveelwerk om eruit te halen, daar begin ik niet aan. :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184750611
huh, maar waarom dan wel de poort eruit?
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:28:26 #223
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184750681
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 09:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand nog servieszegels over?
Ja. En 1 volle spaarkaart (als ik die nog kan vinden).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184750773
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:24 schreef Myraela het volgende:
huh, maar waarom dan wel de poort eruit?
Dat is a) makkelijk en b)flink geld waard.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184750838
Oh, nooit aan gedacht dat je dat weer los kan verkopen joh. :D
pi_184750958
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:36 schreef Myraela het volgende:
Oh, nooit aan gedacht dat je dat weer los kan verkopen joh. :D
:7

Nieuw kost ie iets van 450 euro. Fantastisch.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:44:59 #227
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184751013
Bij ons zit er een door het schuttingmannetje speciaal op maat gemaakte poortdeur in.
Denk niet dat iemand daar ooit belangstelling voor zal hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184751034
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:44 schreef golfer het volgende:
Bij ons zit er een door het schuttingmannetje speciaal op maat gemaakte poortdeur in.
Denk niet dat iemand daar ooit belangstelling voor zal hebben.
In het slechtste geval krijgt het kippenhok een hele fancy poort. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184751054
Ik kan de laatste tijd echt veel te weinig vegetarische recepten bedenken. Ik heb geen idee waar dat deel van mijn inspiratie ineens is gebleven.

Anne, hoe is het met de ogen?
Spoilers!
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:48:22 #230
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184751088
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan de laatste tijd echt veel te weinig vegetarische recepten bedenken. Ik heb geen idee waar dat deel van mijn inspiratie ineens is gebleven.

Anne, hoe is het met de ogen?
Wil je de zegels wel of niet? :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184751135
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wil je de zegels wel of niet? :)
Oh ja. Ja graag! Ik DM zo mijn adres wel.
Spoilers!
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:51:19 #232
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184751162
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh ja. Ja graag! Ik DM zo mijn adres wel.
Prima! Dan ga ik ze even verzamelen en jouw kant op sturen :)

Edit: Ik heb er 31. En een volle spaarkaart.

[ Bericht 4% gewijzigd door Whiskers2009 op 01-02-2019 12:56:31 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184751232
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan de laatste tijd echt veel te weinig vegetarische recepten bedenken. Ik heb geen idee waar dat deel van mijn inspiratie ineens is gebleven.
Ik eet de laatste tijd juist vaak vegetarisch, maar dat is vooral omdat ik 's ochtends vlees uit de vriezer vergeet te halen. :')
pi_184751493
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik eet de laatste tijd juist vaak vegetarisch, maar dat is vooral omdat ik 's ochtends vlees uit de vriezer vergeet te halen. :')
Lol ja, dat is ook wennen natuurlijk als je de hele dag de deur uit bent. J eet graag vlees en heeft ook een echt voedzame maaltijd nodig na 14 uur werken dus dan is de keuze voor vlees of vis snel gemaakt. Ik heb mijn lijst vol vlees voor komende week al klaar. Volgende week doe ik beter mijn best.
Spoilers!
pi_184751759
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan de laatste tijd echt veel te weinig vegetarische recepten bedenken. Ik heb geen idee waar dat deel van mijn inspiratie ineens is gebleven.

Anne, hoe is het met de ogen?
Vanavond: https://www.hellofresh.nl(...)35b37901f93a7e24fa4c

@ogen: bizar en onwerkelijk. Mijn rode mantel blijkt nu diep fuchsia te zijn 8)7
De bloemenjurk, die ik vandaag aanheb, blijkt donkerroze :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even klooien met standaard leesbril.
Over 5/6 weken de eindcontrole en definitief brilrecept.

En de agenda weer volgeplempt met sportschool en andere goede werken. w/
pi_184751903
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:23 schreef AnneX het volgende:

[..]

Vanavond: https://www.hellofresh.nl(...)35b37901f93a7e24fa4c

@ogen: bizar en onwerkelijk. Mijn rode mantel blijkt nu diep fuchsia te zijn 8)7
De bloemenjurk, die ik vandaag aanheb, blijkt donkerroze :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even klooien met standaard leesbril.
Over 5/6 weken de eindcontrole en definitief brilrecept.

En de agenda weer volgeplempt met sportschool en andere goede werken. w/
_O_
Spoilers!
pi_184751919
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:23 schreef AnneX het volgende:

[..]

Vanavond: https://www.hellofresh.nl(...)35b37901f93a7e24fa4c

@ogen: bizar en onwerkelijk. Mijn rode mantel blijkt nu diep fuchsia te zijn 8)7
De bloemenjurk, die ik vandaag aanheb, blijkt donkerroze :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even klooien met standaard leesbril.
Over 5/6 weken de eindcontrole en definitief brilrecept.

En de agenda weer volgeplempt met sportschool en andere goede werken. w/
Bizar, lijkt me! :D
Zo lang gewacht tot je je liet opereren of niet eerder in de gaten gehad, al dan niet gecombineerd met lange wachttijden?

Mijn nieuwe wasmachine staat te draaien *O* Droger er bovenop, maar omdat het tussenstuk niet past moet ik in de gaten houden of hij er niet af dondert :X En een andere, veilige, koppelmanier verzinnen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 1 februari 2019 @ 13:31:50 #238
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184751937
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Bizar, lijkt me! :D
Zo lang gewacht tot je je liet opereren of niet eerder in de gaten gehad, al dan niet gecombineerd met lange wachttijden?

Mijn nieuwe wasmachine staat te draaien *O* Droger er bovenop, maar omdat het tussenstuk niet past moet ik in de gaten houden of hij er niet af dondert :X En een andere, veilige, koppelmanier verzinnen.
Ander tussenstuk?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184751966
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:23 schreef AnneX het volgende:

[..]

Vanavond: https://www.hellofresh.nl(...)35b37901f93a7e24fa4c

@ogen: bizar en onwerkelijk. Mijn rode mantel blijkt nu diep fuchsia te zijn 8)7
De bloemenjurk, die ik vandaag aanheb, blijkt donkerroze :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even klooien met standaard leesbril.
Over 5/6 weken de eindcontrole en definitief brilrecept.

En de agenda weer volgeplempt met sportschool en andere goede werken. w/
Wat bizar ja, hele andere garderobe opeens :P

Maar wel fijn denk ik, of is het "felle" nog even wennen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_184752046
Ik moet echt wat beter leren met feedback om te gaan. Zelfs als het maar iets heel kleins is, schiet ik er meteen van in de stress. :')
pi_184752090
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ander tussenstuk?
80 euro voor iets wat ik met twee schroefjes, multiplex of spanbandjes ook kan oplossen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184752364
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:05 schreef minilot het volgende:
Laminaat op de bovenverdieping en op zolder, de houten jaloezieën en stoffen vouwgordijnen in verschillende ruimtes, de toiletrolhouders, in de schuur een biljarttafel en in de andere schuur ingelijste trouwfoto's, dat is wat de vorige bewoners zomaar voor ons hebben achtergelaten *)
Ik liep nog 1x door het huis van mijn broer nadat het was verkocht. Boven op zolder hing in de kast nog trouwjurk van ex-schzus. Toen ik dit zei reageerde hij met: laat maar hangen. Dus dat vonden de nieuwe, pas getrouwde bewoners 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184752402
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:36 schreef Myraela het volgende:
Ik moet echt wat beter leren met feedback om te gaan. Zelfs als het maar iets heel kleins is, schiet ik er meteen van in de stress. :')
Dat is bij mij ook een dingetje :') Terwijl ik feedback in theorie iets heel fijns vind, ben ik er in de praktijk heel slecht in. Alsof iemand mij als persoon afkeurt of zo. En ik weet heus wel dat dat niet zo is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184752417
Falafel :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184752451
Middag! Uitgeslapen tot 11 uur, nu op een oude, uiterst trage laptop proberen te fokken en Fben. Niet echt een succes. Maar ach.
En vanavond komen mijn ouders eten :) Canelloni van de heren van HappyPear wordt het denk ik :9

@AnneX: Wat een bizarre gewaarwording moet dat zijn! Nog geen kledingstukken tegengekomen die je nu opeens niks meer vindt? :D

@Lona: kan me voorstellen dat nu alle drukte wegvalt het wel erg stil is.
Succes met de poort eruit slopen!

Ik zal vast weer de helft vergeten, maar enfin, ik ga douchen. En opruimen. En lekker genieten van even verder niks moeten O+
pi_184752457
Falafel op ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184752462
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:31 schreef fietsie het volgende:
Ander tussenstuk?
dit ja..... bij mij ook gewoon opelkaar met zonder niks
pi_184752509
Oww ja en notes, grappig om eens te zien, op 2 na allemaal van een persoon, vooral omdat het een stom wijf is en zich aangevallen voelde en toevallig een mod was en geloof zelfs weer is..... Alles onder het kopje stoken en opruiien wanneer er een opmerking bijstond, ga dr van de week wel weer eens een keer lastig vallen denk ik }) }) }) })
pi_184752530
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:56 schreef Isabeau het volgende:
Dat is bij mij ook een dingetje :') Terwijl ik feedback in theorie iets heel fijns vind, ben ik er in de praktijk heel slecht in. Alsof iemand mij als persoon afkeurt of zo. En ik weet heus wel dat dat niet zo is.
Same. Het voelt meteen zo persoonlijk.

En ik heb altijd moeite met mijn fout toegeven. En in dit geval nog wat lastiger omdat ik denk dat ik het gewoon goed heb gedaan, maar het is niet mijn plek om daarover een discussie te beginnen. :')
pi_184752578
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 14:03 schreef Myraela het volgende:

Same. Het voelt meteen zo persoonlijk.

En ik heb altijd moeite met mijn fout toegeven. En in dit geval nog wat lastiger omdat ik denk dat ik het gewoon goed heb gedaan, maar het is niet mijn plek om daarover een discussie te beginnen. :')
Ja, het is nog veel lastiger als je gewoon vindt dat je wel gelijk hebt/het goed hebt gedaan :D Dan is feedback/kritiek helemaal een dingetje _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')