abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 december 2000 @ 00:48:24 #51
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_509897
Dees geeft net aan Robin toe dat ze verliefd is op Bart.

D. : ik voel me net een puber
R. : heb je nog een afspraak kunnen maken ?
D. : ik mocht met hem mee naar de radio-studio

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 2 december 2000 @ 00:50:50 #52
3878 Vork
Manisch creatief
pi_509900
arg, mensen
t zijn net pubers
pi_509921
Ben benieuwd hoe Des. gaat reageren als Bart weer moet vertrekken

Of gaan ze weer ff euhm... bij elkaar slapen

We shall see !!!

  zaterdag 2 december 2000 @ 01:09:01 #54
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_509925
Ehh, Bart is al een tijdje weg !!
Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 2 december 2000 @ 09:49:34 #55
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_510135
Ook de medebewoners praten over Dees' verliefdheid.

Streamquote Simba :

quote:
3:10

K: D bewondert iemand heel erg gauw, en met Leo... Hij begon direkt al hoe lang denk jij het uit te houden.
Bi: Ik begrijp het wel, ik denk dat K gelijk heeft, ik zag het toen met Leo niet maar ik dacht het al met F toen.
K: Als F haar die aandacht had gegeven had die het geweest. Maar ik vind het wel een hele lieve meid.


Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 2 december 2000 @ 09:59:34 #56
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_510142
quote:
Op 02 december 2000 01:06 schreef Sc0rpi0n X het volgende:
Ben benieuwd hoe Des. gaat reageren als Bart weer moet vertrekken

Of gaan ze weer ff euhm... bij elkaar slapen

We shall see !!!


Vertel!!!!!! hebben Bart en Desi bij elkaar geslapen dan????
Jezus dan is Bart wel erg diep gezonken zeg ,na Sabine! Hier snap ik werkelijk nix van.
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  zaterdag 2 december 2000 @ 10:15:32 #57
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_510150
Het lijkt erop...

Streamquote Simba :

quote:
D: Bart baalde dattie weg moest, had tot 31 december willen blijven.
Ik neem aan dattie ook niet zo stom is alstie een vriendin is om dan met alle camera's op zijn snoetje bij mij in bed te gaan liggen. hij zei tegen me tot over 3 weken.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_510157
quote:
Op 02 december 2000 10:15 schreef Harry het volgende:
Het lijkt erop...

Streamquote Simba :


.........tot over drie weken ??????
Wat weet Bart van de plannen van VOO c.q. Hummie ???
Niet alles is wat het lijkt !!!
pi_510164
quote:
Op 02 december 2000 09:59 schreef FarahDibah het volgende:
Jezus dan is Bart wel erg diep gezonken zeg ,na Sabine! Hier snap ik werkelijk nix van.
Mag ik vragen wat er precies zo erg is aan Desiree? Ik vind het eerlijk gezegd een hele lieve meid, idd een heéééél ander type dan Sabine, maar daarom niet gelijk minder of slechter. Volgens mij heeft ze heel wat meer meegemaakt in haar leven dan ze werkelijk loslaat in het BB huis.

Nee, ik kan me niet zo vinden in al die kritiek op Desiree. En ik kan me voorstellen dat Bart haar een leuke meid vind.

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_510201
Nou sorry Catelijne maar als jij dat nu niet zelf achter gekomen bent? of op de tv of hier op het forum , kijk eens in sommige desiree topics dan zie je vanzelf alle redenen?
pi_510244
Volgens mij zijn er een aantal opties:
-Bart is geinstrueerd door BB dat Desiree
een makkelijke te verleiden meisje is
-Bart wil Desiree een steuntje in de rug geven omdat hij net als zij nu vroeger een
onzeker iemand is
-Kijken wat reactie Robin is
Als het echt zo is vind ik het dieptriest want Desiree maakt het niet uit wie het is Leo, Ferdi ,Georgie,als het maar iemand van het mannelijke geslacht is die haar aandacht geeft. Verder die meid is 29 wat moet je dan met jongens die nog man moeten worden
  zaterdag 2 december 2000 @ 12:32:28 #62
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_510275
quote:
Op 02 december 2000 10:36 schreef Cathelijne het volgende:
Mag ik vragen wat er precies zo erg is aan Desiree? Ik vind het eerlijk gezegd een hele lieve meid, idd een heéééél ander type dan Sabine, maar daarom niet gelijk minder of slechter. Volgens mij heeft ze heel wat meer meegemaakt in haar leven dan ze werkelijk loslaat in het BB huis.

Nee, ik kan me niet zo vinden in al die kritiek op Desiree. En ik kan me voorstellen dat Bart haar een leuke meid vind.


Kom op Cathelijne je leest de streamverslagen en de commentaren van de medebewoners toch en daar ,maak je toch duidelijk op uit dat het een dikke zeur is.en ja ik mocht haar ook altijd wel ,maar nadat ze Robin met wel 2 pnt. heeft genomineerd moet ik haar dus niet meer wat een stuk scheinheil,maar dat heb ik donderdag nacht al gezegd en dat heeft nix met Bart te maken,en dat Bart haar een leukemeid vind ,maar wees nou eerlijk het is toch na Sabien totaal niet zijn type volgens mij is veel te onderdanig voor hem.
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_510293
ach, ik kan 't wel een beetje begrijpen van desiree. dat joch heeft gewoon iets, laten we eerlijk zijn dames...zelf had ik ook een supergoed gevoel toen ik 'm plots het huis in zag gaan
why live, when you can't dream?
pi_510429
quote:
Op 02 december 2000 12:43 schreef cosmicgirl het volgende:
ach, ik kan 't wel een beetje begrijpen van desiree. dat joch heeft gewoon iets, laten we eerlijk zijn dames...zelf had ik ook een supergoed gevoel toen ik 'm plots het huis in zag gaan
PARDON, daar hat IK helemaal geen last van, ik kreeg eerder neigingen.
fake a dream
  zaterdag 2 december 2000 @ 14:14:39 #65
2180 Avia
FOK-Member
pi_510442
quote:
Op 02 december 2000 12:43 schreef cosmicgirl het volgende:
ach, ik kan 't wel een beetje begrijpen van desiree. dat joch heeft gewoon iets, laten we eerlijk zijn dames...zelf had ik ook een supergoed gevoel toen ik 'm plots het huis in zag gaan
Yep, dat gevoel had ik ook. Onze ouwe Bartje back, hardstikke gave aktie, en Deesje is gewoon een leuk, lief meisje met al haar onzekerheden .
En van mij mag ze lekker doorzeuren!

( ja wat loop ik hier weer te zeuren zeg!)

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_510642
quote:
Op 02 december 2000 14:14 schreef Avia het volgende:
Yep, dat gevoel had ik ook. Onze ouwe Bartje back, hardstikke gave aktie, en Deesje is gewoon een leuk, lief meisje met al haar onzekerheden .
En van mij mag ze lekker doorzeuren!

( ja wat loop ik hier weer te zeuren zeg!)


Dit is dus precies wat ik ook bedoelde. En dat ik dan gelijk om m'n oren wordt geslagen met de streams- en de streamverslagen vind ik eerlijk gezegd een beetje achterlijk. Tuurlijk lees ik ze (mijn dank is groot voor jullie harde werk) en tevens bekijk ik zelf ook regelmatig de streams, maar dan nog mag IK Desiree wel een leuke meid vinden. Dat onzekere vind ik best aandoenlijk en oke...misschien heeft ze ze soms een beetje achter haar ellenbogen (ellebogen), maar wat dan nog....Heb ik soms ook wel een beetje Overlevingstaktiek...laten we het daar maar op houden.
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  zaterdag 2 december 2000 @ 15:54:42 #67
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_510649
quote:
Op 01 december 2000 17:36 schreef Harry het volgende:
Streamquote van LionHeart ;Ze denkt hem al te hebben...
Nou Harry,dan kan Bart beter z'n superzaad bewaren,want, ik heb Desi al een keer horen zeggen ik wil graag een kind,dus dan kan direct aan de bak.
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  zaterdag 2 december 2000 @ 15:58:25 #68
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_510656
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_510668
quote:
Op 02 december 2000 15:54 schreef FarahDibah het volgende:
Nou Harry,dan kan Bart beter z'n superzaad bewaren,want, ik heb Desi al een keer horen zeggen ik wil graag een kind,dus dan kan direct aan de bak.
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  zaterdag 2 december 2000 @ 16:06:52 #70
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_510675
quote:
Op 02 december 2000 15:51 schreef Cathelijne het volgende:
Dit is dus precies wat ik ook bedoelde. En dat ik dan gelijk om m'n oren wordt geslagen met de streams- en de streamverslagen vind ik eerlijk gezegd een beetje achterlijk. Tuurlijk lees ik ze (mijn dank is groot voor jullie harde werk) en tevens bekijk ik zelf ook regelmatig de streams, maar dan nog mag IK Desiree wel een leuke meid vinden. Dat onzekere vind ik best aandoenlijk en oke...misschien heeft ze ze soms een beetje achter haar ellenbogen (ellebogen), maar wat dan nog....Heb ik soms ook wel een beetje Overlevingstaktiek...laten we het daar maar op houden.
Tja.....jij kunt natuurlijk niet zo heel veel kritiek hebben he want,Bart moet nog een voorwoord in je scriptie schrijven je kan wel tegen een grapje toch Cathelijne?By the way heb je de reactie van Jumparound nog gelezen in dit topic?op de tweede pagina,dat zegt mij genoeg!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_510744
Volgens mij he, kan je niet iedereen in het leven leuk vinden. Volgens mij kunnen meningen en smaken verschillen en is dat maar goed ook!
Naar mijn idee is Desiree een prima meid. Onzeker, aanhankelijk en ja, ze zeurt af en toe. Maar ik vind jullie nu zeuren over haar!!!!!!
LEVEN EN LATEN LEVEN.
Als ik al jullie commentaar lees dan is niemand goed genoeg daar in het huis.

En wat Jumparound vind, dat boeit me ook geen ene snikkel (niet persoonlijk bedoeld!) Hij is zijn broer niet. Hij kan zijn gedachten en gevoelens toch niet voelen! Wat mijn zus vindt hoef ik toch ook nog niet te vinden!

Als Bart en Desiree verliefd zijn, lekker laten zijn. Als Dees verliefd is, laat haar dan lekker genieten van dat heerlijke gevoel (ook al word je daar soms extra onzeker van). Als Bart verliefd is, laat hem. Vallen jullie dan altijd op hetzelfde type??? Met Sabine is het niets geworden, dus waarom iemand die precies hetzelfde is.

Dat is gewoon mijn mening.
Ja, ik vind Desi een prima meid. En ja, ik erger me af en toe ook aan hem. Maar dan neem ik nu een voorbeeld uit het dagelijkse leven. Ik hou van Zuurtje. Vind hem dus een prima gozer anders zou ik het niet met hem uithouden, maar soms... dan kan ik hem wel wat. Dan is ook hij een zeur!
Iedereen in het huis heeft wel wat. Ik hoef er geen 108 dagen te zitten en juist iemand die af en toe irritaties opwekt is fijn om naar te kijken. Ik erger me dood aan Bianca. En ook dat is weer leuk.

Zo, ik heb gezegd!

(edit was een taalfoutje weghalen)

[Dit bericht is gewijzigd door Kleintje op 02-12-2000 18:36]

pi_510748
quote:
Op 02 december 2000 17:13 schreef Kleintje het volgende:

Ik erger me dood aan Bianca.
Zo, ik heb gezegd!


En ik erger me aan Bianca EN Desirée.
Zo, ik heb ook gezegd
pi_510750
Ik zeg nogmaals wat:

Ik erger me ook aan Georgie, Ferdi en Hieke.

Heerlijk!

pi_510764
Eigenlijk kan ik me inderdaad ook aan iedereen ergeren.
Robin is Lekker Belangrijk, Hieke weet niet wat ze wil, Koos een zeikerd, Georgie een patser, Ferdi gewoon omdat hij Ferdi is, Desiree omdat ze zeurt, Bianca omdat ze een slijmbal is, bij Kim omdat ze een preuts wijf was, bij Annet omdat ze geen mening had, bij Ed omdat ie te popie was, bij Jolanda gewoon aan die aanblik, bij Darius omdat hij zo geweldig was, bij Leo omdat ie zich zo geweldig vond, bij Miranda aan die bek vol tanden (wie had je dan nog meer??? dit waren ze he)

Gatsie, het lijken soms net mensen!

  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2000 @ 17:58:32 #75
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_510813
Eeeeh... Rex? Tsja, is alweer even geleden, en wie kent 'm nog, maar hij was toch echt 'n blauwe maandag in het BB-huis.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')