abonnement Unibet Coolblue
  zondag 3 februari 2019 @ 15:49:00 #26
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_184794881
Wat een klauwen heeft deze man !
  zondag 3 februari 2019 @ 18:11:52 #27
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184797411
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 08:52 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik had acht achten, maar toen ging het mis met wiskunde. Bleven er zeven over.
En hoe zijn je stoten en je voetenwerk?
  zondag 3 februari 2019 @ 18:14:43 #28
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_184797462
Mensen met een mening:
- kijk de uitzending van Andere Tijden Sport
- zie dat Rudi Lubbers een (te aardige) vent is
- dat hij er (mede daardoor) waarschijnlijk is ingeluist en veroordeeld is voor een drugssmokkel
- dat hij in ieder gevoel voor zijn gevoel voor 8 jaar vast heeft gezeten
- dat hij naar zijn idee door iedereen in Nederlandvanwege die veroordeling met de nek is aangekeken
- en dat hij daarvoor gevlucht is naar het buitenland

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn/haar eigen acties, maar het is niet zo simpel als het lijkt.
Hij heeft denk ik wel in NL psychische begeleiding nodig. Accepteert hij dat dan toch niet, dan is het wel zijn probleem. Maar het lijkt er dat hij dat inmiddels wel beseft

Oftewel: kijk ff de aflevering van Andere Tijden Sport :s)
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 3 februari 2019 @ 18:15:29 #29
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184797476
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 13:12 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Tsja, mooi dat ie geholpen is...
Aan de andere kant: Mensen kiezen soms zelf voor een avontuurlijk leven met een camper en zo. Tot welk punt wordt bezorgdheid gezien als bemoeizucht.
Er was ook zo'n ex-wielrenner als Rini Wagtmans die vond dat de Nederlandse ambassadeur en consul in Bulgarije zich er mee hadden moeten bemoeien. Dat vraag ik me af of deze instanties zich daar wel actief mee bezig moeten houden. Het beste voor Rudi Lubbers is natuurlijk dat hij die honden van de hand doet en gaat verhuizen naar bijvoorbeeld een seniorenflat boven de Aldi van Roelofardendsveen en dat ie een medicijnen-app op zijn smartphone installeert die hem iedere ochtend herinnert dat ie zijn Vitamine-D tabletje moet innemen.
Maar ik vrees dat Rudi en vele naasten met hem dat ook niet zien zitten. Rudi is nou eenmaal avontuurlijk ingesteld en daar moet de rest van de wereld zich maar een beetje in schikken. Inclusief de Nederlandse Consul en Ambassadeur in Bulgarije.
Dus hoe lossen we dit op. Aan de ene kant wil onze avontuurlijke Rudi natuurlijk weer snel met de camper op pad zonder bemoeienis van de NL ambassadeur (die door ons Nederlanders wordt betaald), maar het mag onze avontuurlijke Rudi natuurlijk ook niet aan iets ontbreken.

Suggesties???
Komop zeg, de man is een legende. We mogen als land best laten zien dat we sporthelden niet op hun oude dag afschrijven.
  zondag 3 februari 2019 @ 18:22:20 #30
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184797588
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 15:47 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Wat ik mij afvraag hoeveel Nederlandse onbekende avonturiers met campers ergens zijn gestrand, waar de plaatselijke NL ambassade geen weet van heeft. Rudi Lubbers is toevallig in the picture gekomen omdat een sportprogramma naar hem op zoek was. En dan vindt een ex-wielrenner dat een Nederlandse ambtenaar hier zijn tijd aan moet besteden.

Dat is Nederlands belastinggeld en gaat dus direct ten koste van de moeder van Hugo Borst (even als metafoor).
Veel Nederlandse ouderen kiezen voor een iets minder spannend bestaan, leven spaarzaam en betrekken een seniorenflat dichtbij het winkelcentrum. Daar heeft de NL belastingbetaler veel minder omkijken naar.
Onze Rudie had een glansrijke carrière kunnen hebben. Een leuk startkapitaaltje op jonge leeftijd. Een bekende naam. Leuk voor een sportschool, sportzaak. Of anders gewoon op de heftruck met daarnaast een vette spaarrekening.
Maar die sportlieden (Wim Kieft net zo) kunnen schijnbaar niet van een 10 naar een 8, ook niet als anderen zich van een 4 naar een 6 moeten vechten. De vraag is nogmaals in hoeverre de gemeenschap (de belastingbetaler) een Nederlandse ambassade in den vreemde moet bekostigen die zich schijnbaar bezig moet houden met de aldaar gestrande Hollanders.
Dat waren andere tijden. Er was niet zulke begeleiding en sponsors als tegenwoordig. Veel moest uit eigen zak betaald worden dus in dat startkapitaaltje kan je, je weleens lelijk vergissen.
Van iemand die z'n lichaam opgetraind heeft verwacht jij dat hij na z'n sportcarriere gewoon weer even lichamelijk werk gaat doen?
Het kan mensen tegen zitten in het leven. Ben je dan bokser geweest en heb je dus geen pensioen opgebouwd dan vecht je, je er moeilijker bovenop dan iemand met een carriere in het bedrijfsleven. Ik vind het dan echt te kort door de bocht om te zeggen "Eigen schuld dikke bult". Zo horen we gewoon niet met sporthelden om te gaan
  zondag 3 februari 2019 @ 18:27:54 #31
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184797728
quote:
2s.gif Op zondag 3 februari 2019 18:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mensen met een mening:
- kijk de uitzending van Andere Tijden Sport
- zie dat Rudi Lubbers een (te aardige) vent is
- dat hij er (mede daardoor) waarschijnlijk is ingeluist en veroordeeld is voor een drugssmokkel
- dat hij in ieder gevoel voor zijn gevoel voor 8 jaar vast heeft gezeten
- dat hij naar zijn idee door iedereen in Nederlandvanwege die veroordeling met de nek is aangekeken
- en dat hij daarvoor gevlucht is naar het buitenland

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn/haar eigen acties, maar het is niet zo simpel als het lijkt.
Hij heeft denk ik wel in NL psychische begeleiding nodig. Accepteert hij dat dan toch niet, dan is het wel zijn probleem. Maar het lijkt er dat hij dat inmiddels wel beseft

Oftewel: kijk ff de aflevering van Andere Tijden Sport :s)
Hij komt niet over als de meest pientere vent op aarde dus het zou kunnen. Maar toch, je hele hebben en houden achterlaten? Hij schiet bijna in tranen als hij vertelt hoe erg hij zijn familie mist.
:')
pi_184797742
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 18:22 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dat waren andere tijden. Er was niet zulke begeleiding en sponsors als tegenwoordig. Veel moest uit eigen zak betaald worden dus in dat startkapitaaltje kan je, je weleens lelijk vergissen.
Van iemand die z'n lichaam opgetraind heeft verwacht jij dat hij na z'n sportcarriere gewoon weer even lichamelijk werk gaat doen?
Het kan mensen tegen zitten in het leven. Ben je dan bokser geweest en heb je dus geen pensioen opgebouwd dan vecht je, je er moeilijker bovenop dan iemand met een carriere in het bedrijfsleven. Ik vind het dan echt te kort door de bocht om te zeggen "Eigen schuld dikke bult". Zo horen we gewoon niet met sporthelden om te gaan
Ik ben 't voor de verandering een keer met je eens.
pi_184798191
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 18:15 schreef the-eye het volgende:

[..]

Komop zeg, de man is een legende. We mogen als land best laten zien dat we sporthelden niet op hun oude dag afschrijven.
Waarom zou een "ex-"sportheld meer waard zijn dan een oude man die zijn leven lang in de fabriek heeft gewerkt. Er zijn ook mensen geweest die in de mijnen of elders hebben gewerkt.
"onze sporthelden". Waarom niet "onze fabriekshelden", onze "boerderijhelden".
Iedereen is gelijk!
En onze Rudie zat natuurlijk niet voor niks vast in Portugal. Waarom moet zo'n ex-sportman (geen held, want een buschauffeur is ook geen bus-held) meer begrip krijgen dan een buschauffeur?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_184798518
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 18:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Waarom zou een "ex-"sportheld meer waard zijn dan een oude man die zijn leven lang in de fabriek heeft gewerkt. Er zijn ook mensen geweest die in de mijnen of elders hebben gewerkt.
"onze sporthelden". Waarom niet "onze fabriekshelden", onze "boerderijhelden".
Iedereen is gelijk!
En onze Rudie zat natuurlijk niet voor niks vast in Portugal. Waarom moet zo'n ex-sportman (geen held, want een buschauffeur is ook geen bus-held) meer begrip krijgen dan een buschauffeur?
Omdat deze ex-sportheld Nederland op een bijzondere manier heeft vertegenwoordigd door tegen de grootste boxer ooit overeind te blijven. Van de fabrieksheld hebben we er nog wel een paar miljoen. Niet iedereen is precies even gelijk, ouwe communist.
  zondag 3 februari 2019 @ 18:58:26 #35
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_184798540
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 18:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]
En onze Rudie zat natuurlijk niet voor niks vast in Portugal. Waarom moet zo'n ex-sportman (geen held, want een buschauffeur is ook geen bus-held) meer begrip krijgen dan een buschauffeur?
Dat is jouw vooroordeel, daarvoor weet je te weinig van deze zaak af. Mensen worden ook onterecht veroordeeld.
!!! Go 49-ers !!!
pi_184798591
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 18:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Waarom zou een "ex-"sportheld meer waard zijn dan een oude man die zijn leven lang in de fabriek heeft gewerkt. Er zijn ook mensen geweest die in de mijnen of elders hebben gewerkt.
"onze sporthelden". Waarom niet "onze fabriekshelden", onze "boerderijhelden".
Iedereen is gelijk!
En onze Rudie zat natuurlijk niet voor niks vast in Portugal. Waarom moet zo'n ex-sportman (geen held, want een buschauffeur is ook geen bus-held) meer begrip krijgen dan een buschauffeur?
ook waar..

Nederland kent in principe gewoon z'n vangnetten voor als men naast de boot valt, maar sommige mensen willen daar geen gebruik van maken, komen met verkeerde mensen in aanraking of zijn gewoon niet goed in het managen van inkomsten en uitgaves. Soms is het een cocktail van een hele hoop combinaties waardoor ze zowel met als zonder inkomsten hun leven niet op orde kunnen brengen. Bepaalde mensen die vroeger meer inkomsten hebben gehad en waarbij het eigenlijk altijd voor de wind is gegaan 'tot' op een bepaald punt zullen misschien altijd proberen de illusie van die tijd hoog te houden in de hang naar die tijd. Daarom is goede begeleiding minstens zo belangrijk.

En dat volwassen mensen in hun zoektocht naar iets van de radar verdwijnen in het buitenland is misschien enigszins te signaleren maar je kunt het nooit helemaal voorkomen.
pi_184798683
Paar jaar geleden was er een leuke uitzending van Andere Tijden Sport over het bezoek van Muhammad Ali in Nederland. Daar was Rudi Lubbers ook bij en vertelt ook wat in de uitzending

https://nos.nl/artikel/21(...)li-in-nederland.html
pi_184798763
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 18:57 schreef Confetti het volgende:

[..]

Omdat deze ex-sportheld Nederland op een bijzondere manier heeft vertegenwoordigd door tegen de grootste boxer ooit overeind te blijven. Van de fabrieksheld hebben we er nog wel een paar miljoen. Niet iedereen is precies even gelijk, ouwe communist.
Iedereen is wél gelijk. Jij vindt een sportman meer waard dan een fabrieksman. Dat is jouw recht. Maar dat is een subjectieve beoordeling jouwerzijds.
Dat heeft niks met communisme te maken. Ik vind Lenin en Marx en Mao niet meer waard dan een fabrieksarbeider of sportman. En die communisten hebben de meest krankzinnige megalomane standbeelden gemaakt van de heren Lenin Marx en Mao. Bovendien werden sportmensen in communistische landen op handen gedragen en hoefden geen andere baan te nemen terwijl ze op papier amateur waren (dit ivm richtlijnen Olympische Spelen).
Maar dat alles terzijde...…
Binnen de sector sport is het trouwens ook niet duidelijk wie een held is. Bij de liefhebbers op het sportgebied van motorcrossen en darten vindt men dat de "sportman van het jaar" in díe sector moet worden bepaald, en niet altijd maar bij voetbal, schaatsen etc.
Dat is ook weer hún goed recht. Maar je ziet al. Een eeuwige discussie welke sportman de status held mag krijgen. Vanuit een helicopterview kunnen we dit gekissebis afdoen met de allesomvattende wijsheid dat ieder mens gelijk is. Discussie gesloten.
Nu weer de vraag of onze burger Rudie zich al dan niet verwijtbaar in de nesten heeft gewerkt en in hoeverre hij recht heeft op hulp van instanties die worden betaald door de Nederlandse burger. De meeste mensen van in de 70 in mijn omgeving (familie en buurt) zijn op de één of andere manier niet geëindigd in een camper met 7 honden in Oost-Bulgarije. Of dat alleen maar puur geluk is, weet ik niet.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zondag 3 februari 2019 @ 19:19:03 #39
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184799019
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 18:57 schreef Confetti het volgende:

[..]

Omdat deze ex-sportheld Nederland op een bijzondere manier heeft vertegenwoordigd door tegen de grootste boxer ooit overeind te blijven.
Spreek voor jezelf...
Je kunt niet objectief aantonen dat iemand meer waard is dan een ander, behalve de hoeveelheid belasting die is betaald door een bedrijf of hoeveel banen zijn gecreëerd of wat dan ook. En behalve dat hij ongetwijfeld keihard getraind heeft, was het ook gewoon een kwestie van geluk dat hij talent had en dat Ali toevallig tegen hem wilde boksen. Iedereen is gelukkig volgens onze wet wel gelijk. Als mensen besluiten hem onafhankelijk van de overheid financieel willen steunen staat daar natuurlijk los van.
:')
pi_184799148
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 19:04 schreef tjoptjop het volgende:
Paar jaar geleden was er een leuke uitzending van Andere Tijden Sport over het bezoek van Muhammad Ali in Nederland. Daar was Rudi Lubbers ook bij en vertelt ook wat in de uitzending

https://nos.nl/artikel/21(...)li-in-nederland.html
"Rudi gave me more trouble than I expected, he went the whole distance"

Ali over z'n lange partij tegen Lubbers.

Mooi :)
pi_184799161
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 19:08 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Iedereen is wél gelijk. Jij vindt een sportman meer waard dan een fabrieksman. Dat is jouw recht. Maar dat is een subjectieve beoordeling jouwerzijds.
Dat heeft niks met communisme te maken. Ik vind Lenin en Marx en Mao niet meer waard dan een fabrieksarbeider of sportman. En die communisten hebben de meest krankzinnige megalomane standbeelden gemaakt van de heren Lenin Marx en Mao. Bovendien werden sportmensen in communistische landen op handen gedragen en hoefden geen andere baan te nemen terwijl ze op papier amateur waren (dit ivm richtlijnen Olympische Spelen).
Maar dat alles terzijde...…
Binnen de sector sport is het trouwens ook niet duidelijk wie een held is. Bij de liefhebbers op het sportgebied van motorcrossen en darten vindt men dat de "sportman van het jaar" in díe sector moet worden bepaald, en niet altijd maar bij voetbal, schaatsen etc.
Dat is ook weer hún goed recht. Maar je ziet al. Een eeuwige discussie welke sportman de status held mag krijgen. Vanuit een helicopterview kunnen we dit gekissebis afdoen met de allesomvattende wijsheid dat ieder mens gelijk is. Discussie gesloten.
Nu weer de vraag of onze burger Rudie zich al dan niet verwijtbaar in de nesten heeft gewerkt en in hoeverre hij recht heeft op hulp van instanties die worden betaald door de Nederlandse burger. De meeste mensen van in de 70 in mijn omgeving (familie en buurt) zijn op de één of andere manier niet geëindigd in een camper met 7 honden in Oost-Bulgarije. Of dat alleen maar puur geluk is, weet ik niet.
Dus wat is realistischer en dichter bij de werkelijkheid? Dat voor een Staat en volk een leider als Mao ontelbare keren meer 'waard' is geweest dan de fabrieksarbeider, óf dat een Mao voor een Staat en volk precies evenveel 'waard' is geweest als een random fabrieksarbeider in een dorp.

Het is krampachtig gelul. Ik pleit er niet per se voor dat deze man hulp moet krijgen of een voorkeursbehandeling, maar laten we niet doen alsof iedereen op deze wereld voor elke overheid en volk precies evenveel waard is. Dat is wereldvreemd zijn. Zo zit de wereld niet in elkaar.

Mensen zijn het kennelijk ook met mij eens want voor de fabrieksheld is er nog geen actie opgezet.
pi_184799298
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 19:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf...
Je kunt niet objectief aantonen dat iemand meer waard is dan een ander, behalve de hoeveelheid belasting die is betaald door een bedrijf of hoeveel banen zijn gecreëerd of wat dan ook. En behalve dat hij ongetwijfeld keihard getraind heeft, was het ook gewoon een kwestie van geluk dat hij talent had en dat Ali toevallig tegen hem wilde boksen. Iedereen is gelukkig volgens onze wet wel gelijk. Als mensen besluiten hem onafhankelijk van de overheid financieel willen steunen staat daar natuurlijk los van.
De factor dat het daar bloedheet was, de twee goede vrienden of kennissen waren en dat Ali misschien al wat op z'n retour was of gewoon niet 100% kon geven en Lubbers topfit was heeft misschien de verhoudingen ook wat in balans gezet.

Ali was een legende maar hij is in z'n nadagen "als bokser" nog in de pro-wrestling terecht gekomen. Die episode wil men het liefst uit de boeken schrijven.
pi_184799377
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 19:26 schreef Confetti het volgende:

[..]

Dus wat is realistischer en dichter bij de werkelijkheid? Dat voor een Staat en volk een leider als Mao ontelbare keren meer 'waard' is geweest dan de fabrieksarbeider, óf dat een Mao voor een Staat en volk precies evenveel 'waard' is geweest als een random fabrieksarbeider in een dorp.

Het is krampachtig gelul. Ik pleit er niet per se voor dat deze man hulp moet krijgen of een voorkeursbehandeling, maar laten we niet doen alsof iedereen op deze wereld voor elke overheid en volk precies evenveel waard is. Dat is wereldvreemd zijn. Zo zit de wereld niet in elkaar.

Mensen zijn het kennelijk ook met mij eens want voor de fabrieksheld is er nog geen actie opgezet.
Da's dan prima dat er een actie voor Rudi is opgezet.
Dan hoeft de Nederlandse consul of ambassadeur (die wordt betaald door de Nederlandse belastingbetaler) ook niet op te draven.
Want dáár ging het me om. Dat er voor een sportman in een camper door een Nederlandse ambassadeur meer aandacht moet worden besteed dan een fabrieksman in een camper.
En dat wou die Rini Wagtmans hebben. Meneer de sporter wordt genoemd in "Andere Tijden" en meneer de ambassadeur moet ineens opdraven.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zondag 3 februari 2019 @ 19:41:49 #44
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184799456
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 18:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Waarom zou een "ex-"sportheld meer waard zijn dan een oude man die zijn leven lang in de fabriek heeft gewerkt. Er zijn ook mensen geweest die in de mijnen of elders hebben gewerkt.
"onze sporthelden". Waarom niet "onze fabriekshelden", onze "boerderijhelden".
Iedereen is gelijk!
En onze Rudie zat natuurlijk niet voor niks vast in Portugal. Waarom moet zo'n ex-sportman (geen held, want een buschauffeur is ook geen bus-held) meer begrip krijgen dan een buschauffeur?
Voor de smokkel van hash. Waar hebben we het over?
Voor het wietexperiment werd er in de kamer geopperd om hashsmokkel te gedogen,
pi_184799555
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 19:41 schreef the-eye het volgende:

[..]

Voor de smokkel van hash. Waar hebben we het over?
Voor het wietexperiment werd er in de kamer geopperd om hashsmokkel te gedogen,
Voor de smokkel van hash. Waar hebben we het over?

Over iets wat niet mag in menig buitenland, waaronder Portugal. En daar moet je rekening mee houden.

Iedere particulier mag een actie voor Rudi opzetten. Maar het hoeft niet zo te zijn dat een Nederlandse ambassadeur (die door de NL belastingbetaler wordt betaald) een dagtaak moet hebben aan de belangenbehartiging van deze wetsovertreders.
Het maakt dan niet uit of het een sportheld, bokslegende, damvirtuoos, heftruckchauffeur, postbezorger of werkvoorbereider is.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zondag 3 februari 2019 @ 19:59:51 #46
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184799795
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 19:46 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Voor de smokkel van hash. Waar hebben we het over?

Over iets wat niet mag in menig buitenland, waaronder Portugal. En daar moet je rekening mee houden.

Iedere particulier mag een actie voor Rudi opzetten. Maar het hoeft niet zo te zijn dat een Nederlandse ambassadeur (die door de NL belastingbetaler wordt betaald) een dagtaak moet hebben aan de belangenbehartiging van deze wetsovertreders.
Het maakt dan niet uit of het een sportheld, bokslegende, damvirtuoos, heftruckchauffeur, postbezorger of werkvoorbereider is.
Dus jij draagt iemand na wat hij 30 jaar geleden gedaan heeft en waar hij z'n straf voor heeft uitgezeten? Vind je dat zelf niet een beetje raar?
Deze man heeft net zo veel recht op hulp als ieder ander die in het buitenland verblijft en in de problemen is geraakt
pi_184800052
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 19:59 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dus jij draagt iemand na wat hij 30 jaar geleden gedaan heeft en waar hij z'n straf voor heeft uitgezeten? Vind je dat zelf niet een beetje raar?
Deze man heeft net zo veel recht op hulp als ieder ander die in het buitenland verblijft en in de problemen is geraakt
yes, zoals kinderen van IS strijders.
pi_184800159
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 19:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De factor dat het daar bloedheet was, de twee goede vrienden of kennissen waren en dat Ali misschien al wat op z'n retour was of gewoon niet 100% kon geven en Lubbers topfit was heeft misschien de verhoudingen ook wat in balans gezet.

Ali was een legende maar hij is in z'n nadagen "als bokser" nog in de pro-wrestling terecht gekomen. Die episode wil men het liefst uit de boeken schrijven.
Dat laatste was zeker een geldkwestie? Hij had tenslotte Don King als promoter en die dacht vooral aan zichzelf.
pi_184800239
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:18 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Dat laatste was zeker een geldkwestie? Hij had tenslotte Don King als promoter en die dacht vooral aan zichzelf.
mogelijk.. hoe dan ook


En deze partij waarin Ali bijna zware lichamelijke schade leed na rondes aan dit soort vuile trappen te hebben geïncasseerd lijkt volledig van youtube te zijn verdwenen.


[ Bericht 6% gewijzigd door Beathoven op 03-02-2019 20:32:33 ]
pi_184801770
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:21 schreef Beathoven het volgende:

[..]

mogelijk.. hoe dan ook


En deze partij waarin Ali bijna zware lichamelijke schade leed na rondes aan dit soort vuile trappen te hebben geïncasseerd lijkt volledig van youtube te zijn verdwenen.
[ afbeelding ]
Tegen Inoki, wat een farce was dat zeg. Met de regels die ze hadden kon hij ook niet veel dus legitieme strategie tegen Ali maar dat gevecht had nooit plaats moeten vinden :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')