abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184735725
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 09:52 schreef MartianHunter het volgende:

[..]

Het gaat om een occasion. Het kraakt nogal tijdens het nemen van een drempel. Tijdens proefrit deed ie dat niet. Denk dat het te maken heeft met het weer van nu. Hoe dan ook het is net 4 jaar oud dus zou ook bij koud weer niet zoveel moeten kraken. Heb het online gekocht dus heb 14 dagen herroepingsrecht.
Maak je niet druk, een auto kraakt wel vaker met koud weer/zout strooien.
pi_184741079
quote:
3s.gif Op donderdag 31 januari 2019 18:11 schreef Armani XL het volgende:

[..]

En wij vallen in herhaling door te blijven vragen wat er in je koopovereenkomst staat.
Ik heb een algemene voorwaarden print gekregen met daarop onder andere dat de koper de geleverde occasion binnen 14 dagen mag retourneren. Er staat wel een lijst van voorwaarden erbij waaraan voldaan moet worden, maar daar staat niet tussen dat de occasion online besteld moet zijn.
pi_184746283
quote:
19s.gif Op donderdag 31 januari 2019 17:51 schreef Gunner het volgende:

[..]

Wat er gesmeerd moet worden is je draagarmen ofzo.

Is je in je PTA topic ook al aangeraden maar blijkbaar ben je nogal eigenwijs. VErder betwijfel ik of je kan herroepen na een proefrit. Dat is niet het idee achter WKOA.

Maar je kan het proberen. Laat je het wel even weten of het lukt?

[..]

TS geeft weinig details. Maar als de auto op autotrack stond maakt het nog geen online aankoop :D

TS; waar heb je de handtekening gezet? na de proefrit in de showroom? dan is het geen koop of afstand.
Uiteraard is dat geen online aankoop :)

quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 22:14 schreef MartianHunter het volgende:

[..]

Ik heb een algemene voorwaarden print gekregen met daarop onder andere dat de koper de geleverde occasion binnen 14 dagen mag retourneren. Er staat wel een lijst van voorwaarden erbij waaraan voldaan moet worden, maar daar staat niet tussen dat de occasion online besteld moet zijn.
En kraken bij een drempel is wel genoemd?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_184746423
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 22:14 schreef MartianHunter het volgende:

[..]

We moeten de informatie wel uit je trekken h.

\Welke voorwaarden staan er wl bij?
Let's all go play Nagasaki. We can all get vaporized. Hold my hand. let's turn to ash. I see you on the other side.
Let's all go play Nagasaki. What a lovely way to die. A final show and we all go. So no one has to say goodbye.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')