Bella, gefeliciteerd met N., een dreumes al
Peace, wat super dat M nu ook bij jou heeft gedraaid, de kleine knapperd

't is nu wel gedaan met je rust ja

Met Vlokje had ik geluk, die draaide vrij vlot beide kanten op. Bij peuter duurde het daarentegen drie maanden voordat ze ontdekte hoe ze weer terug kon rollen. En elke keer gillen als ze weer op haar rug was gedraaid. Ook de nachten, want ze sliep op haar buik. Drie. Maanden. Lang.
Oooh ik zie een nieuwe forum feature

Spuit elf
@Helsinki, wat fijn dat de test goed is gegaan, ik ben benieuwd naar het resultaat.
Stoelpoten likken, check. Al heeft Vlokje voorkeur voor de bank. En ze kauwt graag op de sloffen of schoenen van peuter. En dan het allerliefst als peuter ze nog aan heeft, die dan op haar beurt heel hard 'MIIIIJJJJJ' gaat roepen. Verder altijd vrede in huize Schanu hoor

Oh ja en hadden we het hier ooit niet over huisdieren in combinatie met kinderen? Mijn baby eet dus kattenbrokken sinds ze heeft ontdekt waar die staan. Ik vis ze minstens 1 keer per dag uit haar mondje omdat ik er niet op tijd bij ben.
@PriemGirl, beterschap met Tijn, gaat het alweer iets beter met hem? En wat fijn dat jij nu eindelijk wat vooruitgang merkt, wat een opluchting moet dat voor je zijn! Hopelijk zet het ook door.
Ik zie een knappe O voorbij komen

En een verse knappe A, gefeliciteerd en welkom Klaproos, wat een knapperdje

Veel plezier met zwemmen vandaag Tink!
@lunapuella, hopelijk was jullie nacht vannacht beter en gaat het ook wat beter met Welpje?
@NicolasJoy, sterkte met je schoonvader, hopelijk is het niets ernstig!
Ik ben vorige week met Vlokje naar de huisarts geweest, maar ze is helemaal in orde en longetjes waren schoon. Dit weekend wel weer verhoging, dus gewoon een heel hardnekkig virus vrees ik.