abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  donderdag 31 januari 2019 @ 00:56:03 #251
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184724043
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 00:47 schreef Yaksa het volgende:
Een commentaar op de situatie Franny en Timoteef op de Utopia krant waar ik wel in mee kan gaan van ene Bas.
Ik zet het maar ff onder een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dit is wel erg overdreven maar ergens in die richtlijnen zit ik ook wel te denken ..Franny moet neuken wanneer meneer wil..2 dagen droog staan is not done!..Franny zal nooit iemand zomaar aan mogen spreken met haar eigen mening ..Tim doet het woord..(desnoods met vuist) ..Franny mag niet meer werken als er kinderen komen... verplicht van Franny naar Nanny...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_184724054
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 00:56 schreef snetje het volgende:

[..]

Nou dit is wel erg overdreven maar ergens in die richtlijnen zit ik ook wel te denken ..Franny moet neuken wanneer meneer wil..2 dagen droog staan is not done!..Franny zal nooit iemand zomaar aan mogen spreken met haar eigen mening ..Tim doet het woord..(desnoods met vuist) ..Franny mag niet meer werken als er kinderen komen... verplicht van Franny naar Nanny...
Precies, zoals Timoteef ook al binnenkwam met de woorden: "Een vrouw heeft maar een recht en dat is het aanrecht".
  donderdag 31 januari 2019 @ 01:00:05 #253
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184724063
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 00:53 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Maar Gerrit leert niet ,daar ligt de nuance.
Toch zag ik weer even de oude nuchtere Gerrit vanavond toen hij aan Jens uitlegde hoe het precies was gegaan tussen de verstandshoudingen tussen hem, Tim en Joaquin..Gerrit zag veel (wat ik ook zag) bij Tim maar hield zich gedeisd voor Joaquin...het jammere van Gerrit vindt ik zijn media geilheid ...wat zich vooral uit in veel geschreeuw en geloei bij tv momentjes..
pi_184724065
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 00:56 schreef snetje het volgende:

[..]

Ik weet dat Tim bepaalde ideeŽn erop na schijnt te houden wb vrouwen, maar dit gaat toch allemaal wel ver hoor.
  donderdag 31 januari 2019 @ 01:02:10 #255
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184724076
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:00 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ik weet dat Tim bepaalde ideeŽn erop na schijnt te houden wb vrouwen, maar dit gaat toch allemaal wel ver hoor.
Nope ..dit is allemaal real life op streams geweest ...ik vul niets in...
pi_184724085
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:02 schreef snetje het volgende:

[..]

Nope ..dit is allemaal real life op streams geweest ...ik vul niets in...
Okee dan heb ik dat gemist, geweld in een relatie is altijd zorgwekkend, dan zouden ze hem er uit moeten gooien
pi_184724095
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 00:49 schreef snetje het volgende:

[..]

Volgens mij besteld Mike maar raak voor de silo ...een ander kan de ellende weer oplossen..
Moet hij die nu nog aanvragen. Ze weten al weken dat die keuken er aan kwam. Dat er boven sanitair zou komen dan hgad hij die toch allang kunnen aanvragen. Hij zal zich wel weer beroepen dat niemand iets doet en hij de enige is die werkt en werk ziet
  donderdag 31 januari 2019 @ 01:08:08 #258
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184724117
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:04 schreef maryo55 het volgende:

[..]

Moet hij die nu nog aanvragen. Ze weten al weken dat die keuken er aan kwam. Dat er boven sanitair zou komen dan hgad hij die toch allang kunnen aanvragen. Hij zal zich wel weer beroepen dat niemand iets doet en hij de enige is die werkt en werk ziet
Wie heeft die keuken geregeld? Ja Christel had het geld ervoor ..maar als zij de opdracht uitbesteed heeft aan een Merel?..
pi_184724124
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 00:58 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Precies, zoals Timoteef ook al binnenkwam met de woorden: "Een vrouw heeft maar een recht en dat is het aanrecht".
Ik las iets soortgelijks op FB.Ook maar even onder een spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_184724125
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:04 schreef maryo55 het volgende:

[..]

Dat er boven sanitair komt was al te zien.
Er hangt al een wasbak en er zit ook al een waterleiding boven.
Waar het nu ff om gaat is dat er niet genoeg stroom via de meterkast binnenkomt om alles van voldoende spanning te voorzien. De inductie kookplaat heeft een aparte 3 fasen groep nodig en de boiler van de nog te bouwen douche heeft ook een eigen groep nodig. En daar komen de wasmachine en droger ook nog bij. Ik denk dat ze in de Silo een extra groepenkast gaan plaatsen.
  donderdag 31 januari 2019 @ 01:09:29 #261
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184724127
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:03 schreef magnaal het volgende:

[..]

Okee dan heb ik dat gemist, geweld in een relatie is altijd zorgwekkend, dan zouden ze hem er uit moeten gooien
Misschien aflevering van woensdag 23 januari even kijken ...krijg je toch een heel ander beeld ..
pi_184724132
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:09 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Dat er boven sanitair komt was al te zien.
Er hangt al een wasbak en er zit ook al een waterleiding boven.
Waar het nu ff om gaat is dat er niet genoeg stroom via de meterkast binnenkomt om alles van voldoende spanning te voorzien. De inductie kookplaat heeft een aparte 3 fasen groep nodig en de boiler van de nog te bouwen douche heeft ook een eigen groep nodig. En daar komen de wasmachine en droger ook nog bij. Ik denk dat ze in de Silo een extra groepenkast gaan plaatsen.
Het is ook nog niet zeker of de waterdruk naar boven wel goed is.Wim Vroege was er maandag.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 31 januari 2019 @ 01:11:15 #263
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184724140
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:09 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Ik las iets soortgelijks op FB.Ook maar even onder een spoiler.
SPOILER
Die heeft in ieder geval wel even zijn/haar best erop gedaan... ^O^
  donderdag 31 januari 2019 @ 01:12:11 #264
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184724147
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:10 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Het is ook nog niet zeker of de waterdruk naar boven wel goed is.Wim Vroege was er maandag.
Het lekt ook nog als een malle daarboven...
pi_184724161
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:09 schreef snetje het volgende:

[..]

Misschien aflevering van woensdag 23 januari even kijken ...krijg je toch een heel ander beeld ..
Ik kijk de tv uitzendingen niet, geeft zo een vertekent beeld. Maar ik ben er van geschrokken, een vrouw slaan is het laagste wat een man kan doen..
pi_184724177
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:12 schreef snetje het volgende:

[..]

Het lekt ook nog als een malle daarboven...
Het is geen lekkage, maar meer condens die ontstaat op het metalen plafond.
Als alles goed geÔsoleerd is zou het geen probleem meer moeten zijn.
pi_184724179
Die Timothy is niet helemaal goed in zijn bovenkamer. Zag toevallig zijn error op televisie
AFCA!
pi_184724184
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:14 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ik kijk de tv uitzendingen niet, geeft zo een vertekent beeld. Maar ik ben er van geschrokken, een vrouw slaan is het laagste wat een man kan doen..
Vooralsnog heeft Timoteef Franny nog geen enkele keer geslagen.
Want dan ligt ie er sowieso uit.
Maar hij kan haar wel mentaal chanteren, en dat doet ie dan nu ook behoorlijk.
  donderdag 31 januari 2019 @ 01:21:20 #269
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184724194
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:14 schreef magnaal het volgende:

[..]

Slaan is niet aan de orde ..maar hoe hij zich daar gedraagt komt overeen wat wij zien op de streams..walgelijk vrouw onvriendelijk ... vaders van Franny mag heel goed nadenken hoe hij gaat reageren ... zijn dochter gaat aan de ketting aan het aanrecht of hij geeft haar beter advies om die Tim te dumpen..
  donderdag 31 januari 2019 @ 01:22:53 #270
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184724200
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:21 schreef snetje het volgende:

[..]

Slaan is niet aan de orde ..maar hoe hij zich daar gedraagt komt overeen wat wij zien op de streams..walgelijk vrouw onvriendelijk ... vaders van Franny mag heel goed nadenken hoe hij gaat reageren ... zijn dochter gaat aan de ketting aan het aanrecht of hij geeft haar beter advies om die Tim te dumpen..
Moeders trouwens ook!!.. ;) ^O^
pi_184724214
Snap niet dat zulke instabiele vrouwen met zoveel psychische problemen mogen meedoen aan zo'n programma. Je zou denken dat er een medische en psychologische keuring is
AFCA!
  donderdag 31 januari 2019 @ 01:27:01 #272
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_184724218
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:19 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Vooralsnog heeft Timoteef Franny nog geen enkele keer geslagen.
Want dan ligt ie er sowieso uit.
Maar hij kan haar wel mentaal chanteren, en dat doet ie dan nu ook behoorlijk.
Hij wil het huwelijk rekken tot juli zodat hij in Utopia kan blijven. Dat dit over de rug van Franny gaat daar staat blijkbaar niemand bij stil in Utopia. Aan de andere kant spoort Franny ook niet, ze wil trouwen en een kind in Utopia krijgen. Deze 2 mafklappers passen in mijn ogen prima bij elkaar.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  donderdag 31 januari 2019 @ 01:27:08 #273
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184724219
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
Snap niet dat zulke instabiele vrouwen met zoveel psychische problemen mogen meedoen aan zo'n programma. Je zou denken dat er een medische en psychologische keuring is
Sterker nog ..Franny zou iets van crisishulp krijgen... :') Toen toch maar Utopia in...
  donderdag 31 januari 2019 @ 01:27:49 #274
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_184724222
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:27 schreef snetje het volgende:

[..]

Sterker nog ..Franny zou iets van crisishulp krijgen... :') Toen toch maar Utopia in...
Ja, de verkeerde afslag genomen.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  donderdag 31 januari 2019 @ 01:27:56 #275
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_184724224
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 01:27 schreef Alocanda het volgende:

[..]

Hij wil het huwelijk rekken tot juli zodat hij in Utopia kan blijven. Dat dit over de rug van Franny gaat daar staat blijkbaar niemand bij stil in Utopia. Aan de andere kant spoort Franny ook niet, ze wil trouwen en een kind in Utopia krijgen. Deze 2 mafklappers passen in mijn ogen prima bij elkaar.
Tim gaat over ieder zijn rug ...ook die van Joaquin helaas..
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')